Kijk even wat Clasie sinds het komen van Vilhena op het middenveld weer aan ballen verovert en vooruitdenken doet.quote:
Gast, Fischer is veel beter dan Verhoek.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verhoek >>>>>>>>>>>>>>>Fiesjer
Oh, je verandert al van mening. Mooiquote:
Nee en nee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Oh, je verandert al van mening. Mooi
Nouja, Clasie beter dan de alom gehypte Eriksen en Strootman, duss.
En Janmaat is 100 keer zo goed als Van Rhijn en Goudschoentje
Eriksen is geen VM wat Strootman en Clasie zijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Eriksen maakt ook wel grote stappen dit jaar hoor... Maar inderdaad, Janmaat is echt een koning. En Clasie blijft natuurlijk een Baasie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Of jij bent stekeblind.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat Janmaat beter is dan Rhijn, ben je stekeblind.
Joh. Dat je daar op in gaatquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Fischer is veel beter dan Verhoek.
Nu ben je broodje aap verhalen aan het vertellen. Het ging zo goed maar nu ditquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, Fischer is veel beter dan Verhoek.
allang.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
Sinds wanneer worden bans eigenlijk automatisch opgeheven?
Sinds altijd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
Sinds een jaar of 2 al.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
Klopt. Maar je kan alsnog zeggen dat Messi het in zijn rol beter doet dan Swerts.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen is geen VM wat Strootman en Clasie zijn
Ok man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af wat hij wel isquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pak even een kussen zodat ik mijn facepalm een uur stabiel kan houden. Tot zo.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu ben je broodje aap verhalen aan het vertellen. Het ging zo goed maar nu dit
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pak even een kussen zodat ik mijn facepalm een uur stabiel kan houden. Tot zo.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik pak even een kussen zodat ik mijn facepalm een uur stabiel kan houden. Tot zo.
Stootmeister is ook geen VM.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janmaat is als verdediger verantwoordelijk geweest voor het inleiden van 4 (!) doelpunten, en heeft tot vorige week letterlijk nog geen doelpunt weggegeven. Alleen die rode kaart afgelopen weekend was echt oliedom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |