Die verdwaasde blik in zijn ogen. Die man is volgens mij knettergek.quote:
Ach joh, laat gaan. Iedereen drinkt wel eens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Maar ik ga niet meer gigantisch veel posten, de dag na die ban was de eerste keer dat ik me schaamde voor mijn eigen reacties
quote:
Ditquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord hofleverancier maken
Moet je als nederlander voor schamen, op BMI na allemaal middelmaat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit![]()
Janmaat, BMI, Vrij, Schaken, Mathijsen Clasie tegelijk in een elftal![]()
Wat een koning.
De Vrij is niet middelmaat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet je als nederlander voor schamen, op BMI na allemaal middelmaat.
Je bent zelf middelmaatquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben wel een grote de Vrij fan en vind Clasie ook wel aardig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach joh, laat gaan. Iedereen drinkt wel eens.
Niet iedereen voelt de noodzaak om alles met kanker uit te gaan schelden via internet, maar toch.
Hoe kun je nou serieus zeggen dat BMI beter is dan De Vrij. Echt, sorry hoor, maar dan heb je geen verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Godsamme hou op met het gras voor mn voeten wegmaaienquote:
Nee, niet bepaald idd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dat schelden was het probleem nog niet, dat ik serieus op de man in ging .. via een fucking internet forum dat was nog wel het meest trieste van alles
Zeker geen hoogtepunt van mijn leven
Daar ga je wel mis pik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Verder wordt Clasie nog steeds internationale subtop, komt iig. verder danStrootman
en
Eriksen
.
Of jij bent zo dom. En, ja sorry, de vrij heeft potentie, mijn fout.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godsamme hou op met het gras voor mn voeten wegmaaien
En godsamme wat ben jij intelligent voor je leeftijd
Hé, Eriksen is geen verdedigende middenvelder.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe kun je nou serieus zeggen dat BMI beter is dan De Vrij. Echt, sorry hoor, maar dan heb je geen verstand van voetbal.
Verder wordt Clasie nog steeds internationale subtop, komt iig. verder danStrootman
en
Eriksen
.
Janmaat is de beste RB van Nederland verder. Maargoed.
Snap ik, als je zou liegen zou je niet 2 van die prutsers verzinnen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb trouwens Rekik en Schaken in mijn telefoon, wie wil me aanraken. En ja, dat is waarheid.
Maduro>>>>>>>>>>Clasie atm.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé, Eriksen is geen verdedigende middenvelder.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Vrij, Clasie en Janmaat middelmaat noemen?![]()
Davy, maar dat heeft niks met die 2 personen in je telefoon te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb trouwens Rekik en Schaken in mijn telefoon, wie wil me aanraken. En ja, dat is waarheid.
Oke, heb jij een punt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hé, Eriksen is geen verdedigende middenvelder.
Rekik een prutser? lolwut?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, als je zou liegen zou je niet 2 van die prutsers verzinnen.
Verhoek >>>>>>>>>>>>>>>Fiesjerquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Davy, maar dat heeft niks met die 2 personen in je telefoon te maken.
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald idd.
Ook direct gaan klonen, baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |