Als het nou een feyenoord shirt wasquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heb je geen reukstream voor nodig als je iemand al 7 dagen in hetzelfde ziet zitten.
Met andere woorden....dan hou je wel het shirt 7 dagen aan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als het nou een feyenoord shirt was
Deed hem nooit meer uit zou er zelfs mee gaan douchen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef danaqui het volgende:
[..]
Met andere woorden....dan hou je wel het shirt 7 dagen aan.
Owja Opa
Liever jij als ik... en wat pull zegtquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Deed hem nooit meer uit zou er zelfs mee gaan douchen!
Ja zeker maar ik heb geen feyenoord shirt dussssssquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Liever jij als ik... en wat pull zegt
Daar had je haar mooi tukquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zeker maar ik heb geen feyenoord shirt dussssss
Vind ik niet echt gek....jij?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef pullup het volgende:
Oma zit weer het ene jointje na het andere te draaien.
Ben jij Oop zn vriend op fb?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wil graag Facebook-vrienden met Kopiekut worden, hoor ik.
Het is eerder gek dat ze er geen lol in schijnt te hebben.quote:
Vind ik ook smerigquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan topless profielfoto's.
Vind ik niet zo gek...Oop is in de buurt. Heeft allerlei vriendinnen op internet en gedraagd zich 20 jaar ouder dan hij is.......quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is eerder gek dat ze er geen lol in schijnt te hebben.
Hij blijkt dus aanmerkelijk jonger dan Ronald Koeman te zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef pos het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek...Oop is in de buurt. Heeft allerlei vriendinnen op internet en gedraagd zich 20 jaar ouder dan hij is.......
Neem aan dat ik terug moet scrollen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij blijkt dus aanmerkelijk jonger dan Ronald Koeman te zijn.
Ik leg het wel even uit. Opa vertelde gister over zijn voetbalverleden. Toen hij in het eerste van zijn clubje speelde werd hij De Koeman van die club genoemd omdat hij net als Ronald een heel hard schot had. Apart hè? Z'n neus werd wel wat langer toen hij dit vertelde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:51 schreef pos het volgende:
[..]
Neem aan dat ik terug moet scrollen?
Aaaah weer een Pinokio verhaal van Oop, schattigquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik leg het wel even uit. Opa vertelde gister over zijn voetbalverleden. Toen hij in het eerste van zijn clubje speelde werd hij De Koeman van die club genoemd omdat hij net als Ronald een heel hard schot had. Apart hè? Z'n neus werd wel wat langer toen hij dit vertelde.
Hij is dus eigenlijk geen 56 maar een jaar of 40quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik leg het wel even uit. Opa vertelde gister over zijn voetbalverleden. Toen hij in het eerste van zijn clubje speelde werd hij De Koeman van die club genoemd omdat hij net als Ronald een heel hard schot had. Apart hè? Z'n neus werd wel wat langer toen hij dit vertelde.
Het grappige was dat hij al begon te zeggen: "Jullie zullen het wel weer niet willen geloven maar ...."quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:55 schreef pos het volgende:
[..]
Aaaah weer een Pinokio verhaal van Oop, schattig
Ja. En een enorm groot talent natuurlijk. Hij haalde het eerste van ADO niet omdat de trainer de voorkeur gaf aan de zoon van de voorzitter op die positie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is dus eigenlijk geen 56 maar een jaar of 40
Jeetje...Oop had beroemd kunnen zijn dus.....quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. En een enorm groot talent natuurlijk. Hij haalde het eerste van ADO niet omdat de trainer de voorkeur gaf aan de zoon van de voorzitter op die positie.
Ik klik nog steeds niet op onduidelijke linkjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
Even wat voor de mannen Klik hier
Zou jij stoppen?
Waarom vraag je dat alleen aan de mannen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
Zou jij stoppen?
quote:
Ok PB zou jij stoppen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat alleen aan de mannen?
Ze staat aan de verkeerde kant van de weg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
Zou jij stoppen?
Is facebooklinkquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik klik nog steeds niet op onduidelijke linkjes
Ook als darter, honkballer en wedstrijdzwemmer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:03 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje...Oop had beroemd kunnen zijn dus.....
Ik wist het, een talent dusquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook als darter, honkballer en wedstrijdzwemmer.
Maar omdat hij zo'n fijne vent is heeft hij er uiteindelijk toch voor gekozen om de hele dag thuis te blijven om oma het leven zuur te maken.quote:
Ja hoor, als ik iemand kan helpen doe ik dat wel. Geheel onbaatzuchtig natuurlijk, dat spreekt!quote:
Alleen jammer dat ie stinkt.....quote:
...en toen is ze begonnen met blowen, de gehele dagquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar omdat hij zo'n fijne vent is heeft hij er uiteindelijk toch voor gekozen om de hele dag thuis te blijven om oma het leven zuur te maken.
Neen....maar het zelfde shirt 6 dgn aan.......quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb jij aan opa zitten ruiken?
Inderdaad, Oops schuldt dus...eh....of Oma.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat de wind verkeerd stond en die bultrug opa heeft geroken.
Da's dan het zoveelste beest dat hij vermoord heeftquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat de wind verkeerd stond en die bultrug opa heeft geroken.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Da's dan het zoveelste beest dat hij vermoord heeft
PB als medeplichtige?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:45 schreef pullup het volgende:
En er is ook nog een dode potvis op het strand aangetroffenHij deinst ook nergens voor terug.
Je associeert met me mee!quote:
Het was een crime passionnelquote:
En ze rook naar opa.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was een volslanke concurrente van haar.
Story of my life.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Anders zou je je zo onbegrepen voelen.
...quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
De truc is gewoon om minder te zeggen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:45 schreef pullup het volgende:
En er is ook nog een dode potvis op het strand aangetroffenHij deinst ook nergens voor terug.
Oop wel, die is gek op chicks with dicksquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
Zou jij stoppen?
Blowen zie je niet als roken? puhh....quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik realiseer me net dat ik precies een jaar geleden gestopt ben met roken. Hoera voor mij
Nee joh, ik beroof oude alleenstaande vrouwtjes. Geld zat voor nieuwe spuiten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Toverheks het volgende:
hoop toch wel met schone spuiten en niet die bij de pisbakken voor het oprapen liggen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh, ik beroof oude alleenstaande vrouwtjes. Geld zat voor nieuwe spuiten.
Grappig, mijn moeder ook vandaag precies een jaar. Ik aanstaande maart alweer vier jaar. Tijd vliegt, gezond.mquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik realiseer me net dat ik precies een jaar geleden gestopt ben met roken. Hoera voor mij
en sinds wanneer scheert die ouwe zich iedere dag?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gebruikt iedere dag Axe na het scheren
[ afbeelding ]
en als hij geen Axe gebruikt, gebruikt hij Fresh Up
Zat je niet naar de Stones te kijken?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
ik weet niet wat die ouwe nu weer allemaal zit te gebaren en te wauwelen, maar volgens mij doet z'n geluid het weer eens niet
Nee, deze docu. heb ik pas nog op de BBC gezien!quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zat je niet naar de Stones te kijken?
Ik had bijna alle beelden ook al eens gezien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, deze docu. heb ik pas nog op de BBC gezien!
Volgens mij heb je 'm weggejaagdquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:03 schreef Jian het volgende:
ik weet niet wat die ouwe nu weer allemaal zit te gebaren en te wauwelen, maar volgens mij doet z'n geluid het weer eens niet
Heb hem net gezien, echt geweldigquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, deze docu. heb ik pas nog op de BBC gezien!
Nee, daar is ie weer, ..... met geluid nuquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb je 'm weggejaagd
Op zaterdag eet hij altijd hetzelfde, da's zelfs geen poll waardig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb hem net gezien, echt geweldig![]()
Oh ja , Oop. Wat heeft hij gegeten vanavond?
True true. Vis dus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op zaterdag eet hij altijd hetzelfde, da's zelfs geen poll waardig.
Misschien moeten ze Johannes de B. ook een paar flesjes Cara voeren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en die moet zwemmen, dus vanavond neemt ie een paar flesjes Cara extra
Je denkt toch niet dat, dat beest dat bocht zuipt, die heeft het al moeilijk genoegquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Johannes de B. ook een paar flesjes Cara voeren.
Optimistquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef Copycat het volgende:
Old Spice heeft zichzelf heruitgevonden. Met een allround campagne.
Je weet maar nooit of bepaalde geurvreters er lering uit trekken.
I'm on a horse!
Oop gebruikt Fresh Upquote:
Is die campagne een succes geworden?quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:29 schreef Copycat het volgende:
Old Spice heeft zichzelf heruitgevonden. Met een allround campagne.
Je weet maar nooit of bepaalde geurvreters er lering uit trekken.
I'm on a horse!
Volgens mij wel, imago-wise, met name via virals en op social media waar erg de interactie werd gezocht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die campagne een succes geworden?
Je moet ook wel met iets bijzonders komen om een product met zo'n oubollig imago nieuw leven in te blazen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij wel, imago-wise, met name via virals en op social media waar erg de interactie werd gezocht.
Ik vind 'm erg grappig, vind 'm dus sowieso geslaagd.
Ja, dat mag je een succes noemenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:41 schreef Copycat het volgende:
107% sales increase:
http://mashable.com/2010/07/27/old-spice-sales/
Jezus.....quote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft het wel naar zijn zin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je schoonvaderquote:Op zondag 16 december 2012 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer de beelden ook zo snel mogelijk te vergeten.![]()
Het zal je man maar zijn.
Oop kon een lichte grijns inderdaad maar moeizaam onderdrukken.quote:
Oma schaamt zich natuurlijk ook kapot, en het nieuwe neukertje van zoonlief is zo weer vertrokken als ze met deze beelden wordt geconfronteerd (als ze niet al met jong geschopt is).quote:
Opa houdt speciaal voor dat neukertje dit shirt nog een tijdje aan. Als ze op bezoek komt geeft hij haar een dikke knuffel waardoor ze de nestgeur van de familie krijgt. Bijkomend voordeel is dat ze bedwelmd raakt en mocht ze nog niet met jong geschopt zijn, dan kan daar meteen werk van gemaakt worden. En dat allemaal live op deze streamquote:Op zondag 16 december 2012 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Oma schaamt zich natuurlijk ook kapot, en het nieuwe neukertje van zoonlief is zo weer vertrokken als ze met deze beelden wordt geconfronteerd (als ze niet al met jong geschopt is).
Gewoon een dubbele poging, vader en zoon! Zo zijn ze wel, door dik en dun.quote:Op zondag 16 december 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa houdt speciaal voor dat neukertje dit shirt nog een tijdje aan. Als ze op bezoek komt geeft hij haar een dikke knuffel waardoor ze de nestgeur van de familie krijgt. Bijkomend voordeel is dat ze bedwelmd raakt en mocht ze nog niet met jong geschopt zijn, dan kan daar meteen werk van gemaakt worden. En dat allemaal live op deze stream
Plausibel scenarioquote:Op zondag 16 december 2012 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon een dubbele poging, vader en zoon! Zo zijn ze wel, door dik en dun.
Duh, wij weten wel wat goed voor hem is.quote:Op zondag 16 december 2012 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa steekt z'n duim op om aan te geven dat we het bij het juiste eind hebben
Haring moet vers zijn zelfde dag eten , anders niet meer te pruimen vind ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft vanavond alleen een lekkerbek gegeten en aangezien die nogal fors aan de maat was blijven de haringen liggen tot morgen.
Morgen wordt het dus, een dag later dan gebruikelijk, haringhappen!!!
Dat is dus een dure opa ipv dagelijks te douchen axe erop gooienquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gebruikt iedere dag Axe na het scheren
[ afbeelding ]
en als hij geen Axe gebruikt, gebruikt hij Fresh Up
Ze zeggen zoveel Poezewoesquote:
Makkie vandaag voor Ajaxquote:Op zondag 16 december 2012 10:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze zeggen zoveel Poezewoes
, maar bedenk maar zo, je hebt gekken, en je hebt hele nare mensjes ertussen zitten, en dan druk ik me nog netjes uit met hele nare mensjes, die mogen ook wel de onderkant van een trammetje van mij bekijken als het aan mij ligt.
Goedemorgen Opa, vandaag ons cluppie![]()
16.30..Willem 2 - AJAX.................we zullen die boeren een poepie laten ruiken![]()
Morguh Jacqquote:
hey dotteke of te wel Angelaquote:Op zondag 16 december 2012 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Jacq
Morguh vrienden van opa
Daarom ook juist is voor sommigen nl belangrijk overal te vermeldenquote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef Toverheks het volgende:
dat wisten wij allang hoor wie Dotteke is,Oud Nieuws dus, Hoi Angl/Corry
Is wel erg drastich Heksie ,en dat met de donkere dagen in het vooruitzicht.quote:die mogen ook wel de onderkant van een trammetje van mij bekijken als het aan mij ligt.
Tis gewoon alle 3quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
eerst post je Corry, dan haal je het weg en zet je er Angela neer, ja wat is het nou
![]()
is niet drastich ligt aan het niveauquote:Op zondag 16 december 2012 10:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is wel erg drastich Heksie ,en dat met de donkere dagen in het vooruitzicht.
Of we zitten volgende week allemaal bij jezus aan tafel!
Is er dan niveau bij FOK!?quote:Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
is niet drastich ligt aan het niveau
Bron Magazine?quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
eerst post je Corry, dan haal je het weg en zet je er Angela neer, ja wat is het nou
![]()
Bestaat dat nog? Volgens mij niet meer.quote:
quote:
Je kunt het zo gezellig maken als je wilt!quote:
Da's wel wat anders dan gourmetten bij Oop..quote:Op zondag 16 december 2012 10:55 schreef Poezewoes het volgende:
Of we zitten volgende week allemaal bij jezus aan tafel!
Ga je lekker PBquote:
Ja dan missen de vaste fokkers dan als we niet verder gaan dan 21 Decemberquote:Op zondag 16 december 2012 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's wel wat anders dan gourmetten bij Oop..
Dat doe jezelf, volgens mij heb je het over SIO :quote:Op zondag 16 december 2012 11:01 schreef jacqhassel het volgende:
Iedereen heeft het recht om een nickname te gebruiken op fok. Maar sommigen moesten dat ff keer op keer vermelden hier wie het was......
Maar goed wats in a name he
Hoi Wyffiequote:
Ja hèquote:Gezellig weer hier
Geen idee. De bron is nu hier, dus misschien kan zij zeggen of haar magazine nog bestaat.quote:Op zondag 16 december 2012 10:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Volgens mij niet meer.
http://www.bronmagazine.nl/quote:Op zondag 16 december 2012 10:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]wat is dat nou weer, geef eens een link PB, is dat om te lachen wat is dat voor iets?
Zie post hierboven van Tiet. Opgeheven dusquote:Op zondag 16 december 2012 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. De bron is nu hier, dus misschien kan zij zeggen of haar magazine nog bestaat.
ben wel nieuwschierig he wat dat is...............Bron,Bron, welke Bron, de Bron van het leven, De Bron van Nazareth ( met oog op de kerst) De Bron van het ontstaan van de mens, vragen, vragen, allemaal vragenquote:Op zondag 16 december 2012 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. De bron is nu hier, dus misschien kan zij zeggen of haar magazine nog bestaat.
Bye Wilmaquote:
Wat het 'was' bedoel jequote:Op zondag 16 december 2012 11:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben wel nieuwschierig he wat dat is...............Bron,Bron, welke Bron, de Bron van het leven, De Bron van Nazareth ( met oog op de kerst) De Bron van het ontstaan van de mens, vragen, vragen, allemaal vragen
Ga jij je nu van de domme houden om hier te kunnen rellen, je weet donders goed wat het is en was je hebt er zelfs een paar keer op gereageerd, dus ga je nu n iet dommer voordoen dan je bent.quote:Op zondag 16 december 2012 11:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben wel nieuwschierig he wat dat is...............Bron,Bron, welke Bron, de Bron van het leven, De Bron van Nazareth ( met oog op de kerst) De Bron van het ontstaan van de mens, vragen, vragen, allemaal vragen
dat werd niet hier vermeld maar op een andere chat,niet de dingen door elkaar halenquote:Op zondag 16 december 2012 11:01 schreef jacqhassel het volgende:
Iedereen heeft het recht om een nickname te gebruiken op fok. Maar sommigen moesten dat ff keer op keer vermelden hier wie het was......
Maar goed wats in a name he
ja maar het feit blijft staan dat het keer op keer vermeld moest worden. en met welk doel he.;) en pb noemde wel steeds op fok de naam .;)quote:Op zondag 16 december 2012 11:12 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
dat werd niet hier vermeld maar op een andere chat,niet de dingen door elkaar halen
Mag niet van Gert hoor over andere fora of chats pratenquote:Op zondag 16 december 2012 11:13 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja maar het feit blijft staan dat het keer op keer vermeld moest worden. en met welk doel he.;)
ga dat uitvechten op de chat waar het word vermeld en niet hier.quote:Op zondag 16 december 2012 11:13 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja maar het feit blijft staan dat het keer op keer vermeld moest worden. en met welk doel he.;) en pb noemde wel steeds op fok de naam .;)
als je iets wilt weten see you on SIOquote:Op zondag 16 december 2012 11:15 schreef jacqhassel het volgende:
Of weet Gert inmiddels dat er op een chat afspraken worden gemaakt hoe te rellen op fok. elkaar ff opnaaien...
fijne zondag verders
Die log heeft Gert gezien als het goed isquote:Op zondag 16 december 2012 11:15 schreef jacqhassel het volgende:
Of weet Gert inmiddels dat er op een chat afspraken worden gemaakt hoe te rellen op fok. elkaar ff opnaaien...
fijne zondag verders
Dus dan doe je het maar hierquote:Op zondag 16 december 2012 11:17 schreef jacqhassel het volgende:
Ik post niet op die chat... heel bewust niet wil daar mij niet toe verlagen....
ruzie rellen tegenwoordig zonder mij![]()
Maar wisten jullie toch al dat ik al weken niet hap op de uitlatingen van jullie
![]()
ik zie het je hier toch steeds weer doen,maar ik vraag me af wie hier nu relt?quote:Op zondag 16 december 2012 11:19 schreef jacqhassel het volgende:
Goofy dream on ik zeg net dat ik niet op jullie uitlatingen in gaat en jullie verdoen jullie tijd hoor om uit te dagen happen doe ik er zeker niet
Je reageert al een pagina lang en je moest zo nodig ff Corry erbij betrekken, vind dat heel gemeenquote:Op zondag 16 december 2012 11:20 schreef jacqhassel het volgende:
Dus niet Margo ook hier laat ik mij nergenss toe uitdagen hoor dus zonde van jullie tijd om te blijven proberen.;)
jij ook fijne zondag,zou opa al wakker zijn?quote:Op zondag 16 december 2012 11:22 schreef jacqhassel het volgende:
Blijven proberen goofy de goede lezers zien hoe of wat dit was mijn aandacht voor jullie van vandaag dus de groeten
zou bij god niet weten waar je het over hebtquote:Op zondag 16 december 2012 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij je nu van de domme houden om hier te kunnen rellen, je weet donders goed wat het is en was je hebt er zelfs een paar keer op gereageerd, dus ga je nu n iet dommer voordoen dan je bent.
geschoold zeker, perfecte zinquote:Op zondag 16 december 2012 11:22 schreef jacqhassel het volgende:
Blijven proberen goofy de goede lezers zien hoe of wat dit was mijn aandacht voor jullie van vandaag dus de groeten
Dit topic is anders wel ontaard in een SC waar je letterlijk alles over Opa en aanverwanten mag zeggen..quote:Op zondag 16 december 2012 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geschoold zeker, perfecte zin![]()
nou nu maar weer ergens anders gaan rellen, je hoeft FOK daar niet voor te misbruiken, dit is het OPA TOPIC en niet SIO of welke Sjat dan ook
Je zou niet happenquote:Op zondag 16 december 2012 11:34 schreef jacqhassel het volgende:
Moeilijk he lezen... ik post niet op sio . maar dat weet jij wel heks omdat jij er wel post toch!!!!!
Die ouwe stinkerd zit dan ook uit eigen beweging in een stoel voor een stream.quote:Op zondag 16 december 2012 11:34 schreef ZOA het volgende:
Dit topic is anders wel ontaard in een SC waar je letterlijk alles over Opa en aanverwanten mag zeggen..
ja ik ben geen stiekeme meelezer zoals jij ( en aangezien je alles in de gaten houd, weet je dat ik daar af en toe babbel), als ik me inlog klets ik ff gesjellig daar, en nu wat wil je daar mee zeggen, nogmaals, je wilt rellen maar misbruik daar niet FOK voor, ja weet het wel ook jij was degene die wilde dat het OPA topic een slotje kreeg, hoe je ook je best doet, het gaat je niet lukken,quote:Op zondag 16 december 2012 11:34 schreef jacqhassel het volgende:
Moeilijk he lezen... ik post niet op sio . maar dat weet jij wel heks omdat jij er wel post toch!!!!!
en als het wel zo is gaan ze neukenquote:Op zondag 16 december 2012 11:38 schreef Poezewoes het volgende:
Het is zo gelegen, de een kwam de ander tegen.
En als dat niet zo is, lopen ze elkaar mooi mis!
Goedemorgen ZOA!!! zal Opa het nog *doen* met Oma, wat denk jijquote:
Jah ik denk van wel .. en dan doen ze al meer dan menig fokkertjequote:Op zondag 16 december 2012 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen ZOA!!! zal Opa het nog *doen* met Oma, wat denk jij
mij en met mij velen wel ..quote:Op zondag 16 december 2012 11:44 schreef jacqhassel het volgende:
ik lig dubbel hier ik zou willen dat opa topic een slotje kreeg.![]()
![]()
Heb daar nooit wat mee van doen gehad
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed als jij dat wil denken tita hou die gedachten vast dan...
Het zou mij echt zwaar zitten wat jij denkt en anderen wil laten geloven....
Mij maakt het nl geen donder uit of die open is of er een slotje op zit .;)
Ergo je laat je toch weer uitlokkenquote:Op zondag 16 december 2012 11:44 schreef jacqhassel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow dus julliue dagen wel degelijk uit bedankt voor de bevestiging en ik scheld en rel niet hoor dus nee ben niet uitgelokt .;)quote:Op zondag 16 december 2012 11:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ergo je laat je toch weer uitlokken
quote:Op zondag 16 december 2012 11:22 schreef jacqhassel het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 11:48 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ow dus julliue dagen wel degelijk uit bedankt voor de bevestiging en ik scheld en rel niet hoor dus nee ben niet uitgelokt .;)
Ja wel, je kunt het toch niet laten, en niet rellen het is actie reactie!quote:Op zondag 16 december 2012 11:48 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ow dus julliue dagen wel degelijk uit bedankt voor de bevestiging en ik scheld en rel niet hoor dus nee ben niet uitgelokt .;)
jij hebt nooit ergens mee van doen gehad he, altijd overal met die kabouterneus van je er tussen zitten, maar nooit echt nooit was jij een aanstichtster of wat ook, mevrouwtje onschuld speel je maar op 1 of andere sjat maar niet hier in het Opa Topicquote:Op zondag 16 december 2012 11:44 schreef jacqhassel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We krijgen straks vast nog een keer weer de groetenquote:Op zondag 16 december 2012 11:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja wel, je kunt het toch niet laten, en niet rellen het is actie reactie!
nogmaals ik chat nietquote:Op zondag 16 december 2012 11:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt nooit ergens mee van doen gehad he, altijd overal met die kabouterneus van je er tussen zitten, maar nooit echt nooit was jij een aanstichtster of wat ook, mevrouwtje onschuld speel je maar op 1 of andere sjat maar niet hier in het Opa Topic![]()
Opa
Dit begint al aardig op chatten te lijken!quote:
quote:
ach houd er rekening mee dat de bloemetjes jurken weer de schuldige zijnquote:Op zondag 16 december 2012 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
nee jij doet nooit wat, en jullie is jodenvolk en nu terug naar je paddestoel, rellen doe je maar ergens anders ik zie waar je mee bezig bent, laatste keer dat ik je nog vriendelijk antwoord geef, laat Opa topic met rust is alleen maar een goede raad, en Nee je hoeft geen antwoord terug te geven want ach je had alweer 4 keer afscheid genomen maar blijft happen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan topless profielfoto's.
quote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ach houd er rekening mee dat de bloemetjes jurken weer de schuldige zijn
Bloemetjes jurken met een mooie inhoud is niets mis meequote:Op zondag 16 december 2012 11:57 schreef Goofy16 het volgende:
[..]
ach houd er rekening mee dat de bloemetjes jurken weer de schuldige zijn
nou wij worden bloemetjes jurken genoemd haahahah,nee ik heb eigenlijk nooit een jurk aan en nagellak al helemaal niet op,en nee heb oma ook nooit in een bloemetjes jurk gezienquote:Op zondag 16 december 2012 11:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]ho ho ik heb geen bloemetjesjurk en gebruik ook geen nagellak, zal Oma een bloemetjesjurk hebben, ik denk het ook niet Oma is ook van het casual
quote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef ZOA het volgende:
is er nou niemand die ziet dat dat andersom moet?
Poezewoes and me sitting in a tree..quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Poezewoes and me sitting in a tree..
T wordt druk in de kerstboom
Hoi Anniequote:Op zondag 16 december 2012 12:13 schreef Poezewoes het volgende:
Met zijn alle de boom in met kerst met zoa
Nou dan hebben we verse visquote:Op zondag 16 december 2012 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoi Annie![]()
en Poezewoes hoop niet in de boom van Opa, die is me te klein zakken we met zijn alle zo het Aquarium in
Ow ja met die gemene tandjes, mogen de poezen van opa wel uitkijkenquote:Op zondag 16 december 2012 12:16 schreef Anniebab het volgende:
Er zwemmen ook piranhas ,hebben zij vers vlees...
Nee liever niet, ik zie m liever hangen in een boomquote:Op zondag 16 december 2012 12:13 schreef Poezewoes het volgende:
Met zijn alle de boom in met kerst met zoa
quote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee liever niet, ik zie m liever hangen in een boom
Ja echt, ik vermaak me primaquote:Op zondag 16 december 2012 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je?![]()
Wat had Oop als lunch? Of brunch?
Er is voetbal op tv jaquote:Op zondag 16 december 2012 13:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja echt, ik vermaak me prima![]()
Oop lunch .......? Hallo het is nog geen 14.00 uur en zondag, je denkt toch niet echt dat die ouwe zijn bed al is uit gekropen hè
Ado Den Haag begint om 14.30 uur, dat betekent dat ie nu aanstalten gaat makenquote:Op zondag 16 december 2012 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is voetbal op tv jadaar komt hij toch wel zijn bed voor uit?
Is dat zo??quote:Op zondag 16 december 2012 13:33 schreef Coos het volgende:
Dus dit topic is gekaapt door omroep MAX met een geschreven Muppetshow.![]()
Alles op z'n tijd, als Oop zelf de lucht van zijn haring met uitjes overstijgt is het tijd om aan een schoon shirt te denken, we zullen zien of dat punt vandaag is bereikt.quote:Op zondag 16 december 2012 14:06 schreef Copycat het volgende:
Even wat druppeltjes Fresh-Up en in het krakende shirt en de rechtopstaande broek schieten.
Klaar voor de dag.
Of zou de zondagse dag en het commentaar op zijn hygiëne vandaag voor een wisseling van de was zorgen?
huhquote:Op zondag 16 december 2012 14:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is dat zo??
Misschien wel van de appelmoesbrigade, wie zal het zeggen?
Zo'n witte met van die banden?quote:Op zondag 16 december 2012 15:00 schreef Jian het volgende:
Krijg nou wat zeg, 15.00 uur en het is al online, in nieuw gevechtspak als ik het goed heb.
Feyenoord kijken he, wat heeft Opa aan? al zijn AJAX uit shirtquote:Op zondag 16 december 2012 15:00 schreef Jian het volgende:
Krijg nou wat zeg, 15.00 uur en het is al online, in nieuw gevechtspak als ik het goed heb.
Chique hoorquote:Op zondag 16 december 2012 10:30 schreef Toverheks het volgende:
, maar bedenk maar zo, je hebt gekken, en je hebt hele nare mensjes ertussen zitten, en dan druk ik me nog netjes uit met hele nare mensjes, die mogen ook wel de onderkant van een trammetje van mij bekijken als het aan mij ligt.
Ha, dat was al duidelijkquote:Op zondag 16 december 2012 11:15 schreef jacqhassel het volgende:
Hij heeft de telefoon zo ingesteld dat na 10 minuten de verbinding wordt verbroken, denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 15:04 schreef Jian het volgende:
En oma zit er maar doorheen te tetteren aan de telefoon op zo'n super irritante toon. Het zou men niks verbazen als Oop haar straks de tyfus slaat
Net zo Chique als jij af en toe postquote:Op zondag 16 december 2012 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chique hoor
[..]
Ha, dat was al duidelijk
Welke FOK!ker heb ik volgens jou dood gewenst?quote:Op zondag 16 december 2012 15:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Net zo Chique als jij af en toe post![]()
wens ik dan iemand dood, mafkees dat je bent, staat dat er dan?quote:Op zondag 16 december 2012 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welke FOK!ker heb ik volgens jou dood gewenst?
Wat wil je anders zeggen met "de onderkant van een tram bekijken"?quote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wens ik dan iemand dood, mafkees dat je bent
van onder een tram lopen hoef je niet per definitie dood te zijn lolquote:Op zondag 16 december 2012 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wens ik dan iemand dood, mafkees dat je bent
je voelt je aangesproken merk ik, dan had ik er wel trammetje lijn 3 bij gepost ( heb dat er ook netjes bij gezet) maar wat wil je nou Schrutz? doodverwensingen staat een Ban op he en ik wens niemand dood want dat staat er ook niet, leer eens begrijpend lezenquote:Op zondag 16 december 2012 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat wil je anders zeggen met "de onderkant van een tram bekijken"?
Vertel dan even wat je bedoelt met "de onderkant van een tram bekijken".quote:Op zondag 16 december 2012 15:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je voelt je aangesproken merk ik, dan had ik er wel trammetje lijn 3 bij gepost ( heb dat er ook netjes bij gezet) maar wat wil je nou Schrutz? doodverwensingen staat een Ban op he en ik wens niemand dood want dat staat er ook niet, leer eens begrijpend lezen
en dat maak jij uit?? ga jij mij ff vertellen wat ik moet doenquote:Op zondag 16 december 2012 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vertel dan even wat je bedoelt met "de onderkant van een tram bekijken".
Opa is een beetje nerveus voor vanmiddag, dat Willem 2 kan zomaar toeslaanquote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef Jian het volgende:
Oop is zijn irritatie over het gesprek van oma met haar moeder aan het uitten. "Jij heb nooit een echt gesprek met je moeder hè, je zegt alleen maar leuk, okeeej, jaah goed hoor"
Ouwe zeikerd, als er iemand zich zou kunnen beroepen op irritatie dan is het oma wel. Wat is het ook een zak hooi die vent
Ik lees een doodverwensing in jouw uitspraak. Jij ontkent dat maar wil niet vertellen wat je er wel mee bedoelt? Lekker is dat.quote:Op zondag 16 december 2012 15:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat maak jij uit?? ga jij mij ff vertellen wat ik moet doen![]()
ach Cc ook uit op een ban voor mij? een drionpil dat is oke? ik wens niemand dood dus datquote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef Copycat het volgende:
Sorry, maar hoe kun je die opmerking niet als niet zo goed verpakte doodsverwensing oppakken?
Het staat er zo goed als letterlijk.
nou hier komt ie.......................... als je eens een dagje niks te doen hebt, pak een trammetje richting remise, daar staan de trams op een rails dat je de onderkant eens kan bewonderen, je zal verstelt staan van de schroefjes en moertjes die zich aan de onderkant van zo een trammetje zich bevinden, denk dat er een wereld voor je open gaat, ja ja tegenwoordig zijn de trams goed vastgemoert, de paardentram is daarom van de rails gehaald, en ken je ze nog Schrutz? die dubbele blauwequote:Op zondag 16 december 2012 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik lees een doodverwensing in jouw uitspraak. Jij ontkent dat maar wil niet vertellen wat je er wel mee bedoelt? Lekker is dat.
Ik denk dat je liegt. Daarbij zei je zonet nog dat die uitspraak niet aan mijn adres was.quote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hier komt ie.......................... als je eens een dagje niks te doen hebt, pak een trammetje richting remise, daar staan de trams op een rails dat je de onderkant eens kan bewonderen, je zal verstelt staan van de schroefjes en moertjes die zich aan de onderkant van zo een trammetje zich bevinden, denk dat er een wereld voor je open gaat, ja ja tegenwoordig zijn de trams goed vastgemoert, de paardentram is daarom van de rails gehaald, ken je ze nog Schrutz? die dubbele blauwe
Mwah, van zulke uitspraken richting FOK!kers ben ik niet gediend in dit toch zo leuke topic. Het moet wel leuk blijven, users dood wensen is niet leuk.quote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dat er überhaubt nog gereageerd wordt op die ordinaire, Amsterdamse takkentrol.
Sorry Gert.
Ja, jou laten de meeste users links liggen, wat jij post is vaak geen touw aan vast te knopen zo onsamenhangendquote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef beequeen het volgende:
Sorry Gert.
Die takken heb ze nodig voor dr bezemquote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef beequeen het volgende:
Sorry Gert.
quote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, jou laten de meeste users links liggen, wat jij post is vaak geen touw aan vast te knopen zo onsamenhangend
sorry Gert
Oh, daar heb je gelijk in hoor. Maar ze bedoelt het niet zo, zegt ze toch?quote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Mwah, van zulke uitspraken richting FOK!kers ben ik niet gediend in dit toch zo leuke topic. Het moet wel leuk blijven, users dood wensen is niet leuk.
Jij was toch Lenie uit de Takkenstraat?quote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef beequeen het volgende:
Sorry Gert.
Dat meen je niet, zou opa het ook zo'n leuk draadje vinden?quote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, van zulke uitspraken richting FOK!kers ben ik niet gediend in dit toch zo leuke topic. Het moet wel leuk blijven, users dood wensen is niet leuk.
Dat ik uit Utreg kom, betekent niet dat ik plaat praat.quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Jij was toch Lenie uit de Takkenstraat?
* Pearlbitch ruikt rel
Hij leest er wel de hele tijd in mee .....quote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat meen je niet, zou opa het ook zo'n leuk draadje vinden?
Bijna het einde van de wereld ookquote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef Poezewoes het volgende:
Weet niet wat er in de lucht hangt, maar hangt een agressieve sfeer hier?
[ afbeelding ]
Lekker hèquote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef Poezewoes het volgende:
Weet niet wat er in de lucht hangt, maar hangt een agressieve sfeer hier?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft 'm net de tyfus geslagen.
Je liegt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef Toverheks het volgende:
Opa begrijpt wel meer dingen niet, maar nee Schrutz ik wens niemand dood, ben je nu teleurgesteldkusje erop
Ja wilde ze niet dieper in de put praten johquote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bijna het einde van de wereld ook
de maya`s zijn al druk bezig met het te vieren las ik in de krant, die vallen vanzelf dood neer ze moeten nog 5 dagen en nachtenquote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bijna het einde van de wereld ook
en jij en BQ zijn uit op een bannetje te ritselen voor mij, te opvallendquote:
Dus alles wat hier beweerd wordt is waar, nice!quote:
De maja's wensen ons doodquote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de maya`s zijn al druk bezig met het te vieren las ik in de krant, die vallen vanzelf dood neer ze moeten nog 5 dagen en nachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |