Ja, jou laten de meeste users links liggen, wat jij post is vaak geen touw aan vast te knopen zo onsamenhangendquote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef beequeen het volgende:
Dat er überhaubt nog gereageerd wordt op die ordinaire, Amsterdamse takkentrol.
Sorry Gert.
Die takken heb ze nodig voor dr bezemquote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef beequeen het volgende:
Sorry Gert.
quote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, jou laten de meeste users links liggen, wat jij post is vaak geen touw aan vast te knopen zo onsamenhangend
sorry Gert
Oh, daar heb je gelijk in hoor. Maar ze bedoelt het niet zo, zegt ze toch?quote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Mwah, van zulke uitspraken richting FOK!kers ben ik niet gediend in dit toch zo leuke topic. Het moet wel leuk blijven, users dood wensen is niet leuk.
Jij was toch Lenie uit de Takkenstraat?quote:Op zondag 16 december 2012 15:23 schreef beequeen het volgende:
Sorry Gert.
Dat meen je niet, zou opa het ook zo'n leuk draadje vinden?quote:Op zondag 16 december 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, van zulke uitspraken richting FOK!kers ben ik niet gediend in dit toch zo leuke topic. Het moet wel leuk blijven, users dood wensen is niet leuk.
Dat ik uit Utreg kom, betekent niet dat ik plaat praat.quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Jij was toch Lenie uit de Takkenstraat?
* Pearlbitch ruikt rel
Hij leest er wel de hele tijd in mee .....quote:Op zondag 16 december 2012 15:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat meen je niet, zou opa het ook zo'n leuk draadje vinden?
Bijna het einde van de wereld ookquote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef Poezewoes het volgende:
Weet niet wat er in de lucht hangt, maar hangt een agressieve sfeer hier?
[ afbeelding ]
Lekker hèquote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef Poezewoes het volgende:
Weet niet wat er in de lucht hangt, maar hangt een agressieve sfeer hier?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft 'm net de tyfus geslagen.
Je liegt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef Toverheks het volgende:
Opa begrijpt wel meer dingen niet, maar nee Schrutz ik wens niemand dood, ben je nu teleurgesteldkusje erop
Ja wilde ze niet dieper in de put praten johquote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bijna het einde van de wereld ook
de maya`s zijn al druk bezig met het te vieren las ik in de krant, die vallen vanzelf dood neer ze moeten nog 5 dagen en nachtenquote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Bijna het einde van de wereld ook
en jij en BQ zijn uit op een bannetje te ritselen voor mij, te opvallendquote:
Dus alles wat hier beweerd wordt is waar, nice!quote:
De maja's wensen ons doodquote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de maya`s zijn al druk bezig met het te vieren las ik in de krant, die vallen vanzelf dood neer ze moeten nog 5 dagen en nachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |