Als het nou een feyenoord shirt wasquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heb je geen reukstream voor nodig als je iemand al 7 dagen in hetzelfde ziet zitten.
Met andere woorden....dan hou je wel het shirt 7 dagen aan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als het nou een feyenoord shirt was
Deed hem nooit meer uit zou er zelfs mee gaan douchen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef danaqui het volgende:
[..]
Met andere woorden....dan hou je wel het shirt 7 dagen aan.
Owja Opa
Liever jij als ik... en wat pull zegtquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Deed hem nooit meer uit zou er zelfs mee gaan douchen!
Ja zeker maar ik heb geen feyenoord shirt dussssssquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Liever jij als ik... en wat pull zegt
Daar had je haar mooi tukquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zeker maar ik heb geen feyenoord shirt dussssss
Vind ik niet echt gek....jij?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef pullup het volgende:
Oma zit weer het ene jointje na het andere te draaien.
Ben jij Oop zn vriend op fb?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wil graag Facebook-vrienden met Kopiekut worden, hoor ik.
Het is eerder gek dat ze er geen lol in schijnt te hebben.quote:
Vind ik ook smerigquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan topless profielfoto's.
Vind ik niet zo gek...Oop is in de buurt. Heeft allerlei vriendinnen op internet en gedraagd zich 20 jaar ouder dan hij is.......quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is eerder gek dat ze er geen lol in schijnt te hebben.
Hij blijkt dus aanmerkelijk jonger dan Ronald Koeman te zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef pos het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek...Oop is in de buurt. Heeft allerlei vriendinnen op internet en gedraagd zich 20 jaar ouder dan hij is.......
Neem aan dat ik terug moet scrollen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij blijkt dus aanmerkelijk jonger dan Ronald Koeman te zijn.
Ik leg het wel even uit. Opa vertelde gister over zijn voetbalverleden. Toen hij in het eerste van zijn clubje speelde werd hij De Koeman van die club genoemd omdat hij net als Ronald een heel hard schot had. Apart hè? Z'n neus werd wel wat langer toen hij dit vertelde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:51 schreef pos het volgende:
[..]
Neem aan dat ik terug moet scrollen?
Aaaah weer een Pinokio verhaal van Oop, schattigquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik leg het wel even uit. Opa vertelde gister over zijn voetbalverleden. Toen hij in het eerste van zijn clubje speelde werd hij De Koeman van die club genoemd omdat hij net als Ronald een heel hard schot had. Apart hè? Z'n neus werd wel wat langer toen hij dit vertelde.
Hij is dus eigenlijk geen 56 maar een jaar of 40quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik leg het wel even uit. Opa vertelde gister over zijn voetbalverleden. Toen hij in het eerste van zijn clubje speelde werd hij De Koeman van die club genoemd omdat hij net als Ronald een heel hard schot had. Apart hè? Z'n neus werd wel wat langer toen hij dit vertelde.
Het grappige was dat hij al begon te zeggen: "Jullie zullen het wel weer niet willen geloven maar ...."quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:55 schreef pos het volgende:
[..]
Aaaah weer een Pinokio verhaal van Oop, schattig
Ja. En een enorm groot talent natuurlijk. Hij haalde het eerste van ADO niet omdat de trainer de voorkeur gaf aan de zoon van de voorzitter op die positie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij is dus eigenlijk geen 56 maar een jaar of 40
Jeetje...Oop had beroemd kunnen zijn dus.....quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. En een enorm groot talent natuurlijk. Hij haalde het eerste van ADO niet omdat de trainer de voorkeur gaf aan de zoon van de voorzitter op die positie.
Ik klik nog steeds niet op onduidelijke linkjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
Even wat voor de mannen Klik hier
Zou jij stoppen?
Waarom vraag je dat alleen aan de mannen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
Zou jij stoppen?
quote:
Ok PB zou jij stoppen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat alleen aan de mannen?
Ze staat aan de verkeerde kant van de weg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:02 schreef Poezewoes het volgende:
Zou jij stoppen?
Is facebooklinkquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik klik nog steeds niet op onduidelijke linkjes
Ook als darter, honkballer en wedstrijdzwemmer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:03 schreef pos het volgende:
[..]
Jeetje...Oop had beroemd kunnen zijn dus.....
Ik wist het, een talent dusquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook als darter, honkballer en wedstrijdzwemmer.
Maar omdat hij zo'n fijne vent is heeft hij er uiteindelijk toch voor gekozen om de hele dag thuis te blijven om oma het leven zuur te maken.quote:
Ja hoor, als ik iemand kan helpen doe ik dat wel. Geheel onbaatzuchtig natuurlijk, dat spreekt!quote:
Alleen jammer dat ie stinkt.....quote:
...en toen is ze begonnen met blowen, de gehele dagquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar omdat hij zo'n fijne vent is heeft hij er uiteindelijk toch voor gekozen om de hele dag thuis te blijven om oma het leven zuur te maken.
Neen....maar het zelfde shirt 6 dgn aan.......quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb jij aan opa zitten ruiken?
Inderdaad, Oops schuldt dus...eh....of Oma.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:38 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat de wind verkeerd stond en die bultrug opa heeft geroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |