abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124512158
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:22 schreef LostInYourEyes het volgende:

[..]

En het nś is simpelweg al-tijd kut :D

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan. Vooralsnog is het onmogelijk, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand gelukkig zou kunnen zijn met een 'leven' van tijd doden. Je moet kunnen leven(hier in NL leef je niet, je wordt geleefd, niet werken om te leven, maar leven om te werken), en dat kan ik nu niet. Uiteraard zal ik daar nooit vrede mee hebben. En ik vind het eerlijk gezegd ook getuigen van weinig karakter als je meteen opgeeft en je neerlegt bij het feit dat je nooit zult bereiken wat je wil. Daarom heb ik ook een onnoemelijk groot respect en bewondering voor echte revolutionairen.

[..]

Oh dat doe ik vaak zat hoor, ik leef voor de muziek. Als ik nou ook nog een beetje kon zingen, dan zou ik al gelukkiger zijn dan al het geld in de wereld me kan maken, maar ook dat is niet het geval :P

[..]

Die glimlach is al een paar keer voorbij gekomen ;)

Maar goed, het begint een beetje op zelfmedelijden te lijken hier, ik weet hoe irritant dat kan zijn. Vind het zelf namelijk ook reuze irritant, er is altijd wel iemand die het slechter heeft. Trouwens ook een mooie instelling waar je eerder gelukkig van zou kunnen worden maar waar ik niet aan wil aangezien het voor mij niets meer is dan een gedachte om overal maar met de pet naar te gooien, want hoe erg je ook met de pet gooit, het kan altijd slechter. Een kennis van me is multimiljonair en die zegt namelijk altijd dat je met zo'n instelling (het kan altijd slechter) nooit iets gaat bereiken. En ik kan hem ook geen ongelijk geven eigenlijk...
Met de pet ernaar gooien en je maar neerleggen bij een leven waar je niet het gevoel hebt te leven schiet ook niet op. Als je de mogelijkheid hebt er wat aan te veranderen, dan is dįt wat is.

Het is uiteindelijk allemaal een kwestie van perspectief, wat niet betekent dat je de ogen sluit, maar het van een andere kant bekijkt. Dat is hoe sommige mensen met een enorm zwaar leven, gevuld met leed, toch gelukkig kunnen blijven.

Een goed criticus bekritiseert ook zijn eigen perceptie, in tegenstelling tot een cynicus die zichzelf beperkt met de negatieve kant van alles. Neem daarom alles in je op, vat het bij de horens, laat het slechte vallen en houd het goede vast. :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 01:42:19 #202
397738 LostInYourEyes
Superhuman thirst fo knowledge
pi_124512296
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Met de pet ernaar gooien en je maar neerleggen bij een leven waar je niet het gevoel hebt te leven schiet ook niet op. Als je de mogelijkheid hebt er wat aan te veranderen, dan is dįt wat is.

Het is uiteindelijk allemaal een kwestie van perspectief, wat niet betekent dat je de ogen sluit, maar het van een andere kant bekijkt. Dat is hoe sommige mensen met een enorm zwaar leven, gevuld met leed, toch gelukkig kunnen blijven.

Een goed criticus bekritiseert ook zijn eigen perceptie, in tegenstelling tot een cynicus die zichzelf beperkt met de negatieve kant van alles. Neem daarom alles in je op, vat het bij de horens, laat het slechte vallen en houd het goede vast. :)
Iets met horens dat goed is? Bespeur ik daar duivelsverheerlijking?! :P

Maar ja, dat copingmechanisme dat bij mensen inkickt als ze enorm psychisch leiden werkt bij mij niet echt omdat ik me er te bewust van ben. Het is eigenlijk niets meer dan jezelf voor de gek houden door jezelf d.m.v. drogredeneringen aan te praten dat je het zo slecht nog niet hebt.

Weet je wat bij mij wel werkt?
Een dikke pretsigaret :)

Hij ligt klaar dus ik ga lekker in bed liggen, morgen weer een geweldige dag :D

Ciao :z
9/11 is geen inside job omdat er na al die jaren nog steeds geen inside job narratief is dat ook maar in de basis enige coherentie vertoont. Het is een amalgaam van losse theorietjes die stuk voor stuk door de realiteit overklast worden.-Terecht
pi_124512417
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 01:42 schreef LostInYourEyes het volgende:

[..]

Iets met horens dat goed is? Bespeur ik daar duivelsverheerlijking?! :P
Daar geloof ik niet in. :{w Duivels, demonen en bezetenheid zijn niets anders dan personificaties van impulsen, verlangens en gedachten. Net als die eerste mensen die hun gedachten voor het eerst opmerkten en het goden achtten. Het is eenvoudiger te begrijpen dan de complexiteit van de innerlijke belevingswereld, plus dat men zo de verantwoordelijkheid verlegt. Zwakte, in mijn ogen. Menselijk, maar zwak. Zonde dus (pun intended). ;)

quote:
Maar ja, dat copingmechanisme dat bij mensen inkickt als ze enorm psychisch leiden werkt bij mij niet echt omdat ik me er te bewust van ben. Het is eigenlijk niets meer dan jezelf voor de gek houden door jezelf d.m.v. drogredeneringen aan te praten dat je het zo slecht nog niet hebt.
Dat is inderdaad zelfbedrog, maar daar doel ik niet op. Waar ik op doel is jezelf leren écht te copen. Afhandelen die hap!

quote:
Weet je wat bij mij wel werkt?
Een dikke pretsigaret :)

Hij ligt klaar dus ik ga lekker in bed liggen, morgen weer een geweldige dag :D

Ciao :z
Ook leuk, voor een tijdje... Slaap lekker! :W
pi_124529205
Hoofdpijn...
  Moderator donderdag 28 maart 2013 @ 13:23:58 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_124604880
Vond via zoekterm Maria op Youtube een oud liedje en krijg het niet meer uit mijn hoofd

*O*
pi_124610285
Vandaag luister ik alleen hiernaar:
  maandag 1 april 2013 @ 15:22:24 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_124757557
http://www.youtube.com/youtube?feature=inp-yo-jke

Youtube contest is klaar *O* Vanavond wissen ze alle video's en kiezen ze de winnaar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 15:57:49 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_124758471
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:22 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.youtube.com/youtube?feature=inp-yo-jke

Youtube contest is klaar *O* Vanavond wissen ze alle video's en kiezen ze de winnaar.
Ik hoop op Beyoncé.
  Moderator zaterdag 20 april 2013 @ 16:44:12 #209
249559 crew  Lavenderr
pi_125525282

En nu maar hopen dat Boston weer snel peace of mind krijgt.
pi_125525540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 12:36 schreef Terecht het volgende:
Als je daadwerkelijk explosieve informatie hebt die de overheid linkt aan de aanslagen ga je dat niet voor jezelf houden en je luisteraars lekker maken dat jij een geheimpje hebt dat je over een paar dagen gaat verklappen. Kleuterschoolniveautje. Echt, dat je hier intrapt. :') Dan verdien je het gewoon om bedrogen te worden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 14:43 schreef Terecht het volgende:

[..]

:z. Je bent gewoon een lichtgelovige sukkel als je die Glenn Beck serieus neemt. Zijn truukje is zo doorzichtig als het maar zijn kan. Maar blijf vooral in de illusie dat jij in staat bent om op eigen houtje informatie op waarde te schatten. Je optreden in de Sandy Hook topicreeks is daar een uitstekende demonstratie van:

[..]

Als een klein kind dat zijn vingers in de oren stopt. Bravo.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2013 15:59 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je bent gewoon aartslui dus. En dan verwacht je dat anderen je huiswerk voor je gaan doen? Ik dacht dat de mensen in BNW zelfstandige denkers waren.
Wat ben je toch weer lekker aan het bitchen vandaag! :D Paper afgekeurd? Verkeerde been uit bed? Standje van de baas en zo begon de cycle of bitching? :P

Hier voor jou:

O+
  zaterdag 20 april 2013 @ 18:47:34 #211
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125528447
Ik wilde iets heel gemeens zeggen maar het lukt me niet.
pi_125529676
Voor knuffelen zijn geen woorden nodig. Zie de instructies:
pi_125529701
Hm, je bent niet online. Dan:
pi_125614841

Gewoon, omdat ik er even een kleine glimlach van kreeg.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 21:00:04 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_125615408
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 20:49 schreef Resistor het volgende:

Gewoon, omdat ik er even een kleine glimlach van kreeg.
Prachtig :D _O_
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 21:04:52 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_125615732
Nog 8 dagen en we kunnen uit volle borst meezingen en rappen met dit schitterende lied

Dit mag niet ontbreken op BNW, want hier vermoed ik wél dat de Illuminati er achter zit 8-) .
pi_125617393
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Nog 8 dagen en we kunnen uit volle borst meezingen en rappen met dit schitterende lied
Zeker weten dat je niet gewoon voor Nicole en Hugo gaat? :X
quote:
Dit mag niet ontbreken op BNW, want hier vermoed ik wél dat de Illuminati er achter zit 8-) .
En de financiėle wereld. Want waarom is dat geschreven door John Ewbank? Denk daar maar eens over na... }:|
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 21:32:26 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_125617578
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zeker weten dat je niet gewoon voor Nicole en Hugo gaat? :X

[..]

En de financiėle wereld. Want waarom is dat geschreven door John Ewbank? Denk daar maar eens over na... }:|
Wow!!!
Dit is gewoon éng :o

Zouden Hugo en Nicole ook.....
pi_125617767
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wow!!!
Dit is gewoon éng :o

Zouden Hugo en Nicole ook.....
Ik zou Goeiemorgen Morgen maar niet achterstevoren draaien. Je weet maar nooit wat de uitwerking is. })
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 21:42:47 #220
249559 crew  Lavenderr
pi_125618342
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik zou Goeiemorgen Morgen maar niet achterstevoren draaien. Je weet maar nooit wat de uitwerking is. })
Negrom negromeiEOg

Andries Knevel zit er achter :o

En die drie g's kun je omdraaien en dan heb je 666 :'(
pi_125618738
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Negrom negromeiEOg

Andries Knevel zit er achter :o

En die drie g's kun je omdraaien en dan heb je 666 :'(
We're doomed! :'(
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 21:50:39 #222
249559 crew  Lavenderr
pi_125618885
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 21:48 schreef Ferdo het volgende:

[..]

We're doomed! :'(
Helaas :X
pi_125619503
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Helaas :X
Hopelijk wel voordat het rapgedeelte van het Klotenummer begint. :X
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 22:05:10 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_125619753
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hopelijk wel voordat het rapgedeelte van het Klotenummer begint. :X
Met ene Bollebof en de niet te vermijden Ali B.
:'(
Er zullen de 30ste vele tranen vloeien.
Ook bij het Koningspaar die dit lied moet ondergaan :{
pi_125620542
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Met ene Bollebof en de niet te vermijden Ali B.
:'(
Er zullen de 30ste vele tranen vloeien.
Ook bij het Koningspaar die dit lied moet ondergaan :{
Wij gewoon gepeupel kunnen het gewoon uitzetten, weglopen of onze vingers in de oren houden. De koninklijke familie kan dat niet, en zijn in feite gedwongen om te luisteren.

Is er soms een machtsstrijd gaande tussen 2 geheime genootschappen, Bilderberg tegen ??? waarbij die ??? dat lied heeft gemaakt, en machtig genoeg is om de wil van het gewone volk te negeren. Of kom ik nou gewoon overal die minderheid tegen die dat lied niet leuk vind?
  Moderator maandag 22 april 2013 @ 22:28:03 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_125621164
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:17 schreef Resistor het volgende:

[..]

Wij gewoon gepeupel kunnen het gewoon uitzetten, weglopen of onze vingers in de oren houden. De koninklijke familie kan dat niet, en zijn in feite gedwongen om te luisteren.

Is er soms een machtsstrijd gaande tussen 2 geheime genootschappen, Bilderberg tegen ??? waarbij die ??? dat lied heeft gemaakt, en machtig genoeg is om de wil van het gewone volk te negeren. Of kom ik nou gewoon overal die minderheid tegen die dat lied niet leuk vind?
Het lied zaait iig veel verwarring :o
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:54:55 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125632089
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het lied zaait iig veel verwarring :o
ik lig gewoon helemaal dubbel om het gedoe om een lied.
btw ik vind het lied zelf ook te beroerd voor woorden en de radio op werk gaat geregeld op stil als lied er op komt :r
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 10:58:27 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_125632183
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik lig gewoon helemaal dubbel om het gedoe om een lied.
btw ik vind het lied zelf ook te beroerd voor woorden en de radio op werk gaat geregeld op stil als lied er op komt :r
De ellende is dat het zo blijft hangen. Ik neurie de hele tijd: in de regen en de storm zal ik naast je blijven staan lalalalalalalalalalala ;(
pi_125635149
Ik zou toch maar uitkijken voor dat lied...
quote:
Daar sta je dan

Je zag dit moment al zo vaak in je dromen ze beļnvloeden onze dromen

En daar is t dan

De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier

Ben je er klaar voor?

Kun je dat ooit echt zijn? BNW begint, doomsday

Daar sta je dan

Ieder mens heeft een taak in dit leven

Alles gedaan om je voor te bereiden

Daar is het dan

Je belooft dat je alles zult geven

Iedere stap die je zette die leidde naar hier

En kijk om je heen

Wij lopen met je mee we zijn beļnvloed, en willoze slaven

Door de regen en de wind

Zal ik naast je blijven staan

Ik bescherm je tegen alles wat komt

Ik zal waken als jij slaapt

Ik behoed je voor de storm

Hou je veilig zo lang als ik leef wij zijn niets, cannonfodder wat zich opoffert

Een strijd, twee levens

We staan voor elkaar, niet te breken

Een vlag, twee leeuwen

Met elkaar in de zon en de regen

Zij aan zij, borst vooruit

Trots als een pauw, dit is ons geluid

En hoe klein we ook zijn

Onze daden zijn groot

Gaan niet onderuit dit gaat dus niet over ons

Voor jou, mijn kind

Voor m’n pa, voor m’n ma

Loop voor jou door de wind en regen

En zal achter je blijven staan we hebben geen 'ogen in ons achterhoofd', en ze houden ons in weer en wind in de gaten

Ik draag een vaandel met jouw naam ze bedoelen 'file met jouw naam'

Geloof in jou zolang we bestaan

Ik bouw een dijk met m’n blote handen

En hou het water bij jou vandaan de informatie

Laat me weten wat je droomt

Waar je hart zo naar verlangt

Ik zal niet rusten tot het waar geworden is

En als je ooit je weg verliest

Ben ik je baken in de nacht

Ik wijs je de haven in de duisternis misleiding

Ik zal strijden als een leeuw

Tot het jou aan niets ontbreekt

Hou je veilig zo lang als ik leef
http://www.hetofficieleko(...)/hetkoningslied.html
En het 'wakker worden stamppot eten' is hier verdwenen, had ik een opmerking kunnen maken over sluikreclame om kant-en-klaar stamppot te kopen, met wat extra ingrediėnten.

disclaimer:
Dit allemaal met een flinke schep aspartaam nemen, ik ben hier alleen maar om een beetje de well-informed troll uit te hangen :+
(stel je voor dat iemand dit serieus neemt...)

[ Bericht 5% gewijzigd door Resistor op 23-04-2013 13:03:52 ]
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 20:52:53 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_125654194
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:37 schreef Resistor het volgende:
Ik zou toch maar uitkijken voor dat lied...

[..]

En daar is t dan

De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier

Ben je er klaar voor?

Kun je dat ooit echt zijn? BNW begint, doomsday

Daar sta je dan

Ieder mens heeft een taak in dit leven

Alles gedaan om je voor te bereiden

Daar is het dan

Je belooft dat je alles zult geven

Iedere stap die je zette die leidde naar hier

En kijk om je heen

Wij lopen met je mee we zijn beļnvloed, en willoze slaven

Door de regen en de wind

Zal ik naast je blijven staan

Ik bescherm je tegen alles wat komt

Ik zal waken als jij slaapt

Ik behoed je voor de storm

Hou je veilig zo lang als ik leef wij zijn niets, cannonfodder wat zich opoffert

Een strijd, twee levens

We staan voor elkaar, niet te breken

Een vlag, twee leeuwen

Met elkaar in de zon en de regen

Zij aan zij, borst vooruit

Trots als een pauw, dit is ons geluid

En hoe klein we ook zijn

Onze daden zijn groot

Gaan niet onderuit dit gaat dus niet over ons

Voor jou, mijn kind

Voor m’n pa, voor m’n ma

Loop voor jou door de wind en regen

En zal achter je blijven staan we hebben geen 'ogen in ons achterhoofd', en ze houden ons in weer en wind in de gaten

Ik draag een vaandel met jouw naam ze bedoelen 'file met jouw naam'

Geloof in jou zolang we bestaan

Ik bouw een dijk met m’n blote handen

En hou het water bij jou vandaan de informatie

Laat me weten wat je droomt

Waar je hart zo naar verlangt

Ik zal niet rusten tot het waar geworden is

En als je ooit je weg verliest

Ben ik je baken in de nacht

Ik wijs je de haven in de duisternis misleiding

Ik zal strijden als een leeuw

Tot het jou aan niets ontbreekt

Hou je veilig zo lang als ik leef
http://www.hetofficieleko(...)/hetkoningslied.html
En het 'wakker worden stamppot eten' is hier verdwenen, had ik een opmerking kunnen maken over sluikreclame om kant-en-klaar stamppot te kopen, met wat extra ingrediėnten.

disclaimer:
Dit allemaal met een flinke schep aspartaam nemen, ik ben hier alleen maar om een beetje de well-informed troll uit te hangen :+
(stel je voor dat iemand dit serieus neemt...)
[/quote]
Priceless _O-
pi_125654900
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 10:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De ellende is dat het zo blijft hangen. Ik neurie de hele tijd: in de regen en de storm zal ik naast je blijven staan lalalalalalalalalalala ;(
Dat is te erg! Ik heb de eerste drie regels gehoord... en toen heb ik het snel weggeklikt. Gelukkig maar, anders was ik nu ook gebrainwashed. Dat was een tč goede gelegenheid voor de Illuminati om iedereen minstens 10 IQ punten te laten kwijtraken..
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 18:55:02 #232
249559 crew  Lavenderr
pi_125688543
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat is te erg! Ik heb de eerste drie regels gehoord... en toen heb ik het snel weggeklikt. Gelukkig maar, anders was ik nu ook gebrainwashed. Dat was een tč goede gelegenheid voor de Illuminati om iedereen minstens 10 IQ punten te laten kwijtraken..
Luister en kijk deze dan maar

pi_125692961
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Luister en kijk deze dan maar

AAAAwesome! Die man is echt erg!
Wij kunnen ook wel een beweging beginnen. We verzinnen wat onzin bij elkaar en linken wat feitjes die ons goed uitkomen op een bedrieglijke manier en we hebben een instant nieuwe religie!
pi_125823701
Is BNW nu private geworden? Ik kreeg een foutmelding dat er privetoegang is vereist :?

-edit-
En hier kan ik wel posten :?
Nou ja, dan maar geen reactie over 3 stralers in BNW / Door achterlijkheid krijgt een groep mensen een mooien dosis straling. :P
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 11:47:11 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_125823746
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:45 schreef Resistor het volgende:
Is BNW nu private geworden? Ik kreeg een foutmelding dat er privetoegang is vereist :?
Denk dat er een storinkje is. Zal zo wel verholpen zijn.
edit: nu al ;)
pi_125823772
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk dat er een storinkje is. Zal zo wel verholpen zijn.
edit: nu al ;)
Ja, werkt weer. Ik was al bang een ban te hebben :+
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 11:50:19 #237
249559 crew  Lavenderr
pi_125823847
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:48 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ja, werkt weer. Ik was al bang een ban te hebben :+
Ja, dat is schrikken he? Had dat laatst ook een keer. Dacht dat ik er bij kop en kont uitgegooid was :o was het een bugje :D
pi_125824212
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, dat is schrikken he? Had dat laatst ook een keer. Dacht dat ik er bij kop en kont uitgegooid was :o was het een bugje :D
Ik was al op zoek naar de uitleg van het nieuwe beleid, beetje het KEL idee, om de echte trolls buiten de deur te houden. En aangezien ik hier al het toegegeven dat ik hier alleen zit om te trollen...

Ik geloof niets van die onzin, maar weet wel voldoende om zo veel van de waarheid te gebruiken om sommige mensen paranoļde proberen te krijgen. En als ik zin heb doe ik dat.
pi_125824775
Ik word nu al paranoļde :(

Troll je nou wel of niet of doe je maar alsof om ons te misleiden.....of of..?
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 12:40:56 #240
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125824883
Kijk naar z'n gebruikersnaam, hij zit bij de Weerstand.
  zondag 28 april 2013 @ 12:41:45 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125824908
quote:
2s.gif Op zondag 28 april 2013 12:40 schreef Terecht het volgende:
Kijk naar z'n gebruikersnaam, hij zit bij de Weerstand.
resistance is futile!!
pi_125825049
Weet iemand misschien hoe je epub en/of mobi files opendoet in ubuntu?

De voordelen van een slechte lasverbinding:
quote:
The setting was a 30 inch diameter gas pipeline running from New Mexico to California. The date was Good Friday, 1960. The material had a carbon content of .37 percent and was subject to brittle fracture. They were in the process of testing the line with 700 psi gas when a brittle cleavage fracture occurred at a sharp stress riser in one section of pipe. The pipeline cracked and blew out of the ground for a total distance of 8.3 miles. The crack was progressing in both directions at a speed slightly faster than the speed of sound or 1050 feet/second.

Now, that crack might have still been traveling today but fortunately it hit a bad circumferential weld and cork-screwed out. At the other end, the crack traveled until it hit an under-slung drip pot. This slowed it down allowing it to break out at the adjoining circumferential weld.

There are those who say no good can come of a bad weld. If it hadn't been for those bad circumferential welds, that crack could still be running!
Gebeurde nabij Roswell ..
  zondag 28 april 2013 @ 15:38:14 #243
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125829923
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 16:18:28 #244
249559 crew  Lavenderr
pi_125830820
Tribalwars, van wat voor muziek hou je?
Hier op de SC kunnen we het over de luchtige dingen hebben. Muziek, boeken, sport, noem maar op.
Is eens wat anders dan steeds die zware kost met complotten.
Dus wat voor muziek word jij blij van?
  zondag 28 april 2013 @ 17:03:35 #245
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831962
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:18 schreef Lavenderr het volgende:
Tribalwars, van wat voor muziek hou je?
Hier op de SC kunnen we het over de luchtige dingen hebben. Muziek, boeken, sport, noem maar op.
Is eens wat anders dan steeds die zware kost met complotten.
Dus wat voor muziek word jij blij van?
ik vind lordi,triggerfing,coldplay,bruno mars leuk muziek. ik heb niet echt een muziek style waar ik van hou. ik hou eigenlijk van alle soort muziek behalve jazz,klassiek,opera,hardcore.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 17:05:24 #246
249559 crew  Lavenderr
pi_125832034
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:03 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik vind lordi,triggerfing,coldplay,bruno mars leuk muziek. ik heb niet echt een muziek style waar ik van hou. ik hou eigenlijk van alle soort muziek behalve jazz,klassiek,opera,hardcore.
Ik vind hardcore echt lekker zo af en toe.
Verder hou ik van ouwe rock, de Stones enzo.
Jazz krijg ik de kriebels van en moordneigingen.
  zondag 28 april 2013 @ 17:06:42 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125832065
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind hardcore echt lekker zo af en toe.
Verder hou ik van ouwe rock, de Stones enzo.
Jazz krijg ik de kriebels van en moordneigingen.
geloof graag ben je mee opgegroeid morgen HARDFEST!!!!!!
pi_125832111
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 17:11:12 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_125832170
quote:
Nee he -O-
Mijn ogen en oren }:|
pi_125832272
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee he -O-
Mijn ogen en oren }:|
Haha ja ook niet mijn muziek hoor maar ik heb altijd een cd klaar liggen voor als ik van de visite af wil.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 17:29:20 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_125832649
quote:
12s.gif Op zondag 28 april 2013 17:15 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Haha ja ook niet mijn muziek hoor maar ik heb altijd een cd klaar liggen voor als ik van de visite af wil.
Slim!
Wat is jouw smaak ?
pi_125833166
lavender, mod jij 2 forums in je eentje?
pi_125833282
Ik zie dat hier een complot gaande is tegen jazz...
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 17:55:11 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_125833310
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:49 schreef Kesefkesef het volgende:
lavender, mod jij 2 forums in je eentje?
Nee hoor, tot voor een poosje was Gray hier ook mod en op RLS assisteer ik Gert.
edit : ah daar zal je Gray net hebben :P
pi_125833831
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Slim!
Wat is jouw smaak ?
Mijn smaak is heel breed.

Maar rap en levenslied troep daar heb ik ongeveer hetzelfde mee als jij hebt met Jazz.
pi_125833889
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:03 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Lordi die destijds Eurovision Songfestival won? :D
★★★
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 18:22:23 #257
249559 crew  Lavenderr
pi_125834044
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:14 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Mijn smaak is heel breed.

Maar rap en levenslied troep daar heb ik ongeveer hetzelfde mee als jij hebt met Jazz.
Rap is top man.
Drie vingers in de lucht, stamppot, yeah w/
  zondag 28 april 2013 @ 18:22:50 #258
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125834053
quote:
10s.gif Op zondag 28 april 2013 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Lordi die destijds Eurovision Songfestival won? :D
ja dat klopt
pi_125834128
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:22 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja dat klopt
Op de een of andere manier ben ik dat nog steeds niet vergeten, terwijl ik bijna nooit naar rock luister. :')

'Hard, rock, Hallelujah' heette dat liedje volgens mij. :+
★★★
  zondag 28 april 2013 @ 18:26:27 #260
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125834155
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 18:25 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Op de een of andere manier ben ik dat nog steeds niet vergeten, terwijl ik bijna nooit naar rock luister. :')

'Hard, rock, Hallelujah' heette dat liedje volgens mij. :+
dat klopt.
pi_125834227
quote:
^O^

Leuk en origineel gedaan, al zou ik er persoonlijk nooit vrijwillig naar luisteren. ;) :s)
★★★
pi_125835994
Irak, Pakistan, Afghanistan and Saudi-Arabiė hebben procentueel meer vrouwen in de overheid dan de VS en the UK:
http://www.ipu.org/wmn-e/classif.htm
pi_125836160
Op welke site of platform van nieuwe media kan je zelf nieuwsberichten plaatsen?
pi_125836599
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:28 schreef Kesefkesef het volgende:
Op welke site of platform van nieuwe media kan je zelf nieuwsberichten plaatsen?
Wat dacht je ik probeer het nou ook maar even via de SC? :D
pi_125836615
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:40 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Wat dacht je ik probeer het nou ook maar even via de SC? :D
Niemand reageert...
pi_125836684
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:41 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Niemand reageert...
Dat schijnt vaker voor te komen bij lastige vragen.

Gelukkig weet je nu iig wel dat je berichten worden gelezen. ;)
pi_125836746
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:28 schreef Kesefkesef het volgende:
Wat ben je van plan dan?

Een stukje schrijven om illuminati-mensen nog gekker te krijgen? :D
★★★
pi_125836885
quote:
10s.gif Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat ben je van plan dan?

Een stukje schrijven om illuminati-mensen nog gekker te krijgen? :D
:D

Nog steeds geen antwoord op mijn vraag
pi_125837203
Ik wil dat eigenlijk ook wel weten. Het liefst dan ook nog een site die lokale complotten behandeld want vorige week ging ik na een avondje zuipen op m'n bek over een scheef liggende stoeprand.
Ik heb al heel wat bewijs weten te verzamelen, inclusief vergezochte aannames en foto's met pijltjes en rondjes, dat hier een complot achter steekt. :9~
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 19:59:44 #270
249559 crew  Lavenderr
pi_125837350
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:56 schreef Blaadjes het volgende:
Ik wil dat eigenlijk ook wel weten. Het liefst dan ook nog een site die lokale complotten behandeld want vorige week ging ik na een avondje zuipen op m'n bek over een scheef liggende stoeprand.
Ik heb al heel wat bewijs weten te verzamelen, inclusief vergezochte aannames en foto's met pijltjes en rondjes, dat hier een complot achter steekt. :9~
Dat was geen stoeprand, dat was iemand die actéérde dat hij stoeprand was :Y)
pi_125837562
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat was geen stoeprand, dat was iemand die actéérde dat hij stoeprand was :Y)
_O_

geniaal. Maar ik dacht al dat die rand geluid maakte, nu weet ik het dus zeker. :D
pi_125858692
Dat was het dan. 14 topics vol terwijl het ook allemaal in 3 delen kon :') :D
★★★
  maandag 29 april 2013 @ 11:27:17 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125858809
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2013 11:24 schreef ajacied4lf het volgende:
^O^ werd er al bijna moe van.
misschien een illuminati topic aanmaken ~O>
pi_125858855
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:56 schreef Blaadjes het volgende:
Weet je zeker dat je geen vicsim was? ;)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_125858869
quote:
14s.gif Op maandag 29 april 2013 11:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

^O^ werd er al bijna moe van.
misschien een illuminati topic aanmaken ~O>
Of een topic over numerologie. :)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_125858888
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2013 11:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn leven, wat moet ik nu? :'(
pi_125858965
Laten we het maar niet meer over illuminati hebben, ik ben er ondertussen helemaal klaar mee. :+

Ander onderwerp: koninginnedag!
(Dat ben ik ondertussen ook al zat eigenlijk)

Wat zijn jullie plannen?
★★★
pi_125859047
quote:
10s.gif Op maandag 29 april 2013 11:32 schreef ajacied4lf het volgende:
Laten we het maar niet meer over illuminati hebben, ik ben er ondertussen helemaal klaar mee. :+

Ander onderwerp: koninginnedag!
(Dat ben ik ondertussen ook al zat eigenlijk)

Wat zijn jullie plannen?
Ik moet naar Amsterdam om daar iets bij te wonen en een soort van rolletje spelen. Vanavond hoor ik wat ik precies moet doen...voor een zak poen.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 11:34:43 #279
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125859068
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:34 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik moet naar Amsterdam om daar iets bij te wonen en een soort van rolletje spelen. Vanavond hoor ik wat ik precies moet doen...voor een zak poen.
:D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 11:35:21 #280
284411 crew  heywoodu
pi_125859086
De Illuminati heeft toegeslagen in Praag...

http://www.nu.nl/buitenla(...)plosie-in-praag.html
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_125859100
quote:

[..]

Duidelijk :D :')
★★★
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 11:37:52 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_125859181
quote:

[..]

Aha, je bent een actor 8-)
pi_125859190
Nee hoor maar serieus ik weet het nog niet precies. We kijken wel hoe het loopt.

1 ding is zeker...ik zal het koningslied niet horen want in mijn provincie weigeren ze die te zingen. ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 11:39:38 #284
284411 crew  heywoodu
pi_125859252
Ik blijf gewoon thuis en kijk wel wat er op tv is :+
pi_125859449
Oh ja de tv!

Zo meteen nog even wat lege videobanden halen en morgen alles tapen voor als er iets gebeurt. :Y
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 11:47:00 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_125859472
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:46 schreef Blaadjes het volgende:
Oh ja de tv!

Zo meteen nog even wat lege videobanden halen en morgen alles tapen voor als er iets gebeurt. :Y
Doe niet zo eng :o
pi_125859559
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Doe niet zo eng :o
Alle opties open houden he als je nog niet alle info hebt. :+
pi_125859619
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 11:39 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf gewoon thuis en kijk wel wat er op tv is :+
msm, het is allemaal nep.
★★★
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 12:04:12 #289
284411 crew  heywoodu
pi_125860139
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 11:51 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

msm, het is allemaal nep.
Je bent zelf nep.
  maandag 29 april 2013 @ 12:08:39 #290
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125860313
quote:
8s.gif Op maandag 29 april 2013 12:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je bent zelf nep.
wat doe je hier als je de msm niet nep vind
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 12:09:34 #291
284411 crew  heywoodu
pi_125860353
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:08 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Je mag hier alleen komen als je de grote boze enge MSM niet gelooft en de alleswetende vage sites en blogs wel? :+
pi_125860397
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:08 schreef tribalwars het volgende:

[..]

:+

Jij nog leuke plannen tribal (voor koninginnedag)?
★★★
  maandag 29 april 2013 @ 12:10:39 #293
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125860403
morgen doe ik net alles of ik van het koninghuis hou even lekker het konningslied zingen.
terwijl het konningshuis zo snel mogelijk van mijn mag op rotten.
pi_125860440
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef tribalwars het volgende:
morgen doe ik net alles of ik van het koninghuis hou even lekker het konningslied zingen.
Wij zijn goed bevriend met het Koningshuis, en Wij moeten zeggen, het zijn toffe peren.
Do you support the NWO?
  maandag 29 april 2013 @ 12:11:39 #295
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125860442
quote:
7s.gif Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:+

Jij nog leuke plannen tribal (voor koninginnedag)?
wat bier drinken met wat vrienden denk dat we nog naar het dorp gaan kijken wat er te doen is.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 12:12:15 #296
284411 crew  heywoodu
pi_125860460
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:10 schreef tribalwars het volgende:
Je kunt ook gewoon lekker thuis blijven en een serie gaan kijken ofzo :Y
pi_125860476
hoi :@
pi_125860498
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 12:11 schreef tribalwars het volgende:

[..]

wat bier drinken met wat vrienden denk dat we nog naar het dorp gaan kijken wat er te doen is.
Gezellig :)

Ik hoorde dat er weinig activiteiten zijn omdat heel veel mensen thuis gewoon de troonswisseling willen volgen.

En allerlei activiteiten organiseren voor een paar uur zou een duur grapje worden.
★★★
  maandag 29 april 2013 @ 12:16:15 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125860631
vanaaf verjaardag daarna ff stad in... morgen is theguyver in alle staten, ROMMELMARKT *O* O+
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 12:16:19 #300
284411 crew  heywoodu
pi_125860637
M'n downloadsnelheid was net heel even 666 kb per seconde, nu moet ik gelijk aan BNW denken als ik zoiets zie :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')