Met de pet ernaar gooien en je maar neerleggen bij een leven waar je niet het gevoel hebt te leven schiet ook niet op. Als je de mogelijkheid hebt er wat aan te veranderen, dan is dát wat is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:22 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
En het nú is simpelweg al-tijd kut
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Vooralsnog is het onmogelijk, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand gelukkig zou kunnen zijn met een 'leven' van tijd doden. Je moet kunnen leven(hier in NL leef je niet, je wordt geleefd, niet werken om te leven, maar leven om te werken), en dat kan ik nu niet. Uiteraard zal ik daar nooit vrede mee hebben. En ik vind het eerlijk gezegd ook getuigen van weinig karakter als je meteen opgeeft en je neerlegt bij het feit dat je nooit zult bereiken wat je wil. Daarom heb ik ook een onnoemelijk groot respect en bewondering voor echte revolutionairen.
[..]
Oh dat doe ik vaak zat hoor, ik leef voor de muziek. Als ik nou ook nog een beetje kon zingen, dan zou ik al gelukkiger zijn dan al het geld in de wereld me kan maken, maar ook dat is niet het geval
[..]
Die glimlach is al een paar keer voorbij gekomen
Maar goed, het begint een beetje op zelfmedelijden te lijken hier, ik weet hoe irritant dat kan zijn. Vind het zelf namelijk ook reuze irritant, er is altijd wel iemand die het slechter heeft. Trouwens ook een mooie instelling waar je eerder gelukkig van zou kunnen worden maar waar ik niet aan wil aangezien het voor mij niets meer is dan een gedachte om overal maar met de pet naar te gooien, want hoe erg je ook met de pet gooit, het kan altijd slechter. Een kennis van me is multimiljonair en die zegt namelijk altijd dat je met zo'n instelling (het kan altijd slechter) nooit iets gaat bereiken. En ik kan hem ook geen ongelijk geven eigenlijk...
Iets met horens dat goed is? Bespeur ik daar duivelsverheerlijking?!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Met de pet ernaar gooien en je maar neerleggen bij een leven waar je niet het gevoel hebt te leven schiet ook niet op. Als je de mogelijkheid hebt er wat aan te veranderen, dan is dát wat is.
Het is uiteindelijk allemaal een kwestie van perspectief, wat niet betekent dat je de ogen sluit, maar het van een andere kant bekijkt. Dat is hoe sommige mensen met een enorm zwaar leven, gevuld met leed, toch gelukkig kunnen blijven.
Een goed criticus bekritiseert ook zijn eigen perceptie, in tegenstelling tot een cynicus die zichzelf beperkt met de negatieve kant van alles. Neem daarom alles in je op, vat het bij de horens, laat het slechte vallen en houd het goede vast.
Daar geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:42 schreef LostInYourEyes het volgende:
[..]
Iets met horens dat goed is? Bespeur ik daar duivelsverheerlijking?!
Dat is inderdaad zelfbedrog, maar daar doel ik niet op. Waar ik op doel is jezelf leren écht te copen. Afhandelen die hap!quote:Maar ja, dat copingmechanisme dat bij mensen inkickt als ze enorm psychisch leiden werkt bij mij niet echt omdat ik me er te bewust van ben. Het is eigenlijk niets meer dan jezelf voor de gek houden door jezelf d.m.v. drogredeneringen aan te praten dat je het zo slecht nog niet hebt.
Ook leuk, voor een tijdje... Slaap lekker!quote:Weet je wat bij mij wel werkt?
Een dikke pretsigaret
Hij ligt klaar dus ik ga lekker in bed liggen, morgen weer een geweldige dag
Ciao
Ik hoop op Beyoncé.quote:Op maandag 1 april 2013 15:22 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.youtube.com/youtube?feature=inp-yo-jke
Youtube contest is klaarVanavond wissen ze alle video's en kiezen ze de winnaar.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:36 schreef Terecht het volgende:
Als je daadwerkelijk explosieve informatie hebt die de overheid linkt aan de aanslagen ga je dat niet voor jezelf houden en je luisteraars lekker maken dat jij een geheimpje hebt dat je over een paar dagen gaat verklappen. Kleuterschoolniveautje. Echt, dat je hier intrapt.Dan verdien je het gewoon om bedrogen te worden.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:43 schreef Terecht het volgende:
[..]. Je bent gewoon een lichtgelovige sukkel als je die Glenn Beck serieus neemt. Zijn truukje is zo doorzichtig als het maar zijn kan. Maar blijf vooral in de illusie dat jij in staat bent om op eigen houtje informatie op waarde te schatten. Je optreden in de Sandy Hook topicreeks is daar een uitstekende demonstratie van:
[..]
Als een klein kind dat zijn vingers in de oren stopt. Bravo.
Wat ben je toch weer lekker aan het bitchen vandaag!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:59 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent gewoon aartslui dus. En dan verwacht je dat anderen je huiswerk voor je gaan doen? Ik dacht dat de mensen in BNW zelfstandige denkers waren.
Prachtigquote:Op maandag 22 april 2013 20:49 schreef Resistor het volgende:
Gewoon, omdat ik er even een kleine glimlach van kreeg.
Zeker weten dat je niet gewoon voor Nicole en Hugo gaat?quote:Op maandag 22 april 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
Nog 8 dagen en we kunnen uit volle borst meezingen en rappen met dit schitterende lied
En de financiële wereld. Want waarom is dat geschreven door John Ewbank? Denk daar maar eens over na...quote:Dit mag niet ontbreken op BNW, want hier vermoed ik wél dat de Illuminati er achter zit.
Wow!!!quote:Op maandag 22 april 2013 21:30 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zeker weten dat je niet gewoon voor Nicole en Hugo gaat?
[..]
En de financiële wereld. Want waarom is dat geschreven door John Ewbank? Denk daar maar eens over na...
Ik zou Goeiemorgen Morgen maar niet achterstevoren draaien. Je weet maar nooit wat de uitwerking is.quote:Op maandag 22 april 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow!!!
Dit is gewoon éng![]()
Zouden Hugo en Nicole ook.....
Negrom negromeiEOgquote:Op maandag 22 april 2013 21:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik zou Goeiemorgen Morgen maar niet achterstevoren draaien. Je weet maar nooit wat de uitwerking is.
We're doomed!quote:Op maandag 22 april 2013 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Negrom negromeiEOg
Andries Knevel zit er achter
En die drie g's kun je omdraaien en dan heb je 666![]()
Hopelijk wel voordat het rapgedeelte van het Klotenummer begint.quote:
Met ene Bollebof en de niet te vermijden Ali B.quote:Op maandag 22 april 2013 22:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hopelijk wel voordat het rapgedeelte van het Klotenummer begint.
Wij gewoon gepeupel kunnen het gewoon uitzetten, weglopen of onze vingers in de oren houden. De koninklijke familie kan dat niet, en zijn in feite gedwongen om te luisteren.quote:Op maandag 22 april 2013 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met ene Bollebof en de niet te vermijden Ali B.
![]()
Er zullen de 30ste vele tranen vloeien.
Ook bij het Koningspaar die dit lied moet ondergaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |