Als je daar onder gaat staan, + drastisch (wat is drastisch?) verhoging van..quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat is je punt? Dat door deze extra zendmasten het halve land ineens dubbel zoveel tumoren ontwikkelt? Wat een vreselijk leven moet je leiden als je steeds zo bang bent en je drukt maakt om zulke triviale dingen.
Er onder eigenlijk niet zo veel. Zendprofiel van die dingen is vooral zijwaarts gericht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je daar onder gaat staan, + drastisch (wat is drastisch?) verhoging van..
Ja.
Ik wilde een grapje maken over de koninklijke familie en zwakzinnigheid, maar ik heb weinig vertrouwen in de rechtsgelijkheid in dit land wanneer het aankomt op het beledigen van mijn buurman, of het beledigen van het koningshuis...(!)quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja als de koning z'n dagje maar heeft he.
... de verhoging van straling op die dag is nihil vergeleken met je dagelijkse dosis straling waar je sowieso al bloot aan staat. Straks ga je ons nog vertellen dat onze eigen radioactieve straling ons extra kans op kanker geeft en dus een complot is..quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als je daar onder gaat staan, + drastisch (wat is drastisch?) verhoging van..
Ja.
"Alcohol verhoogt de kans op kanker. Bij 1 glas neemt de kans op borstkanker al toe. Bij 2 glazen is het risico verhoogd op kanker van de mond, keelholte en bepaalde vormen van slokdarmkanker. "quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
... de verhoging van straling op die dag is nihil vergeleken met je dagelijkse dosis straling waar je sowieso al bloot aan staat. Straks ga je ons nog vertellen dat onze eigen radioactieve straling ons extra kans op kanker geeft en dus een complot is..
Ja dit. Vergeet ook de extra consumptie van goedkoop vreten en peuken niet. De uitlaatgassen van auto's, de zonnestraling enz... je kan door blijven gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
"Alcohol verhoogt de kans op kanker. Bij 1 glas neemt de kans op borstkanker al toe. Bij 2 glazen is het risico verhoogd op kanker van de mond, keelholte en bepaalde vormen van slokdarmkanker. "
Gezien de gemiddelde consumptie die dag lijkt het extra risico van wat GSM straling me nihil voor de meeste bezoekers.
Hoezo verspreid jij desinformatie? Door wie word jij betaald?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:28 schreef Flurry het volgende:
de electromagnetische straling op de GSM frequenties is niet ioniserend
Mits je er iets mee kon. Anders was het zinloos.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Ik stond een keer onder een GSM-mast en kreeg een enorme erectie. LANG LEVE DE GSM-MAST!
Rechtsgelijkheid gaat de andere kant op kerel; het maakt niet uit of jij of je buurman de koningin beledigt, qua straf.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over de koninklijke familie en zwakzinnigheid, maar ik heb weinig vertrouwen in de rechtsgelijkheid in dit land wanneer het aankomt op het beledigen van mijn buurman, of het beledigen van het koningshuis...(!)
Ik kon er iets mee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mits je er iets mee kon. Anders was het zinloos.
moet je voor de gein eens proberen met een waxinelichthouder ofzo..quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:52 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Rechtsgelijkheid gaat de andere kant op kerel; het maakt niet uit of jij of je buurman de koningin beledigt, qua straf.
Helaas heb je weinig gesnapt van het begrip rechtsgelijkheid.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over de koninklijke familie en zwakzinnigheid, maar ik heb weinig vertrouwen in de rechtsgelijkheid in dit land wanneer het aankomt op het beledigen van mijn buurman, of het beledigen van het koningshuis...(!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |