Het zijn zware tijden. Maar ze laten een mooie ouevre na.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef longinus het volgende:
eerst al rita corita, nu eddy,het volkslied gaat achteruit
whut?? die is al sinds 1998 dood toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef longinus het volgende:
eerst al rita corita, nu eddy,het volkslied gaat achteruit
Als de dag van gisteren. Nico Haak is ook 1992 dacht ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
whut?? die is al sinds 1998 dood toch?
ja, ondanks die armband van mquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de dag van gisteren. Nico Haak is ook 1992 dacht ik.
Huh! Al weer 20 jaar geleden, jeetje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als de dag van gisteren. Nico Haak is ook 1992 dacht ik.
Eddy wordt honderdquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh! Al weer 20 jaar geleden, jeetje.
Wally heeft het wel langer volgehouden.
Eigenlijk kon hij nog wel even door dusquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eddy wordt honderd
En pleebekt zijn eigen graftoespraak.
heesters is toch wel dood?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk kon hij nog wel even door dusZoals Johan Heesters
quote:
Ik ben bang dat Eddy volgend jaar dood gaat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eddy wordt honderd
En pleebekt zijn eigen graftoespraak.
Nog niet.quote:
Legendarisch Semtexquote:
Post ff het vliegmasjien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Eddy Wally's nummers zijn mijn guily pleasure
quote:Eddy Wally opnieuw in ziekenhuis
Het wil maar niet veel beter gaan met de gezondheid van Eddy Wally. De 81-jarige 'Voice of Europe' is volgens de Belgische krant HLN weer achteruitgegaan.
Een ambulance moest Eddy Wally zaterdagmiddag naar het ziekenhuis in Gent overbrengen. Daar lag hij een aantal weken geleden ook al, toen ter observatie. Hij at slecht en kreeg een infuus om aan te sterken.
Eddy Wally is bekend van nummers als Chérie (1966) en Als marktkramer ben ik geboren (1969). In maart 2011 kreeg Eddy een hersenbloeding, waardoor hij deels verlamd raakte.
Bron: www.telegraaf.nl
Deze man weet.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:10 schreef DrDentz het volgende:
Eddy kan voldaan zijn ogen sluiten na een leven waarin hij, in ieder geval voor zichzelf, Europa's ultieme popster is geweest.
Ben blij dat ik later kan zeggen dat ik in het tijdperk Eddy Wally heb geleefd.quote:
Dan leeft ie dus nog minimaal 10 jaar.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:12 schreef SEMTEX het volgende:
Als je me over 10 jaar vraagt waar ik ga zijn op het moment dat Eddy heengaat, kan ik het je navertellen.
quote:Eddy Wally (82) opnieuw kritiek: "We zijn bezorgd, maar 't is een vechter".
Eddy Wally vecht opnieuw voor zijn leven. Gisteren werd hij met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Zijn toestand zou kritiek maar stabiel zijn. "Hij heeft al bewezen dat hij een vechter is", aldus Zelzaats burgemeester Frank Bruggeman.
Omstreeks 10.45 uur arriveerden de medische urgentiediensten gisteren aan woon- en zorgcentrum Bloemenbos in het Oost-Vlaamse Zelzate. De toestand van de bekendste inwoner van het OCMW-rusthuis was zienderogen achteruitgegaan. "Donderdagavond heeft Eddy Wally hoge koorts gekregen", zegt de hoofdverpleegkundige. "Omdat de koorts in de ochtend niet zakte, hebben we samen met de familie en de huisarts beslist om de ambulance te bellen. Sinds zijn hersenbloeding in 2011 is de toestand van Eddy verzwakt en kunnen we geen enkel risico nemen."
Bij Bloemenbos deden ze er gisteren alles aan om de toestand van Eddy niet te dramatiseren. "Standaardprocedure, zoals we ook met andere patiënten zouden doen", klonk het. "Zeker met het weekend voor de deur."Volgens bronnen dicht bij de familie is de situatie echter ernstiger. "Het gaat echt niet goed met Eddy. Hij heeft meer dan 41 graden koorts en een longinfectie. Hij is stabiel, maar het minste kan fataal zijn. Met zijn medische geschiedenis en gezien zijn zwakke gezondheid ziet het er niet goed uit."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |