Ja de gevolgen hoor je niet. Zolang de massa zich maar goed voelt met de kerst.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:52 schreef Anno2012 het volgende:
Zag vandaag een reportage , intervieuwde ze zo'n afrikaanse moeder die net bevallen was. Ze had al 2 kinderen,en 1tje was overleden. Maar ze wilde ers nog 4.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over een paar jaar ligt ze te huilen dat ze geen eten kan geven.
quote:
Valt vies tegen vandaag heh? Ik had gehoopt op epische ufo's etc.quote:
Ja ruk idd.Ze zijn gestrand met de Fyra...quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:41 schreef Akantha het volgende:
[..]
Valt vies tegen vandaag heh? Ik had gehoopt op epische ufo's etc.
Bron?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja ruk idd.Ze zijn gestrand met de Fyra...
Telefoontje met henquote:
De kinderen brengen zelf ook weer eten op tafel he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:52 schreef Anno2012 het volgende:
Zag vandaag een reportage , intervieuwde ze zo'n afrikaanse moeder die net bevallen was. Ze had al 2 kinderen,en 1tje was overleden. Maar ze wilde ers nog 4.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duh, het moet wel verantwoord blijven, maar leuk (of lekker) is anders.quote:Op woensdag 19 december 2012 04:28 schreef sjaak_trekbek het volgende:
In vruchtensap zitten toch alsnog mega veel bouwstoffen en zo? Dat haalt het spannende er wel een beetje vanaf.
Stel konijnen of omdat er zoveel verkrachtingen zijn en weinig condooms/condoomgebruik? De cultuur is daar ook heel anders natuurlijk, ze hebben meer kinderen nodig dan hier zodat ze op latere leeftijd niet omkomen van de honger, maar kunnen worden verzorgd door de kinderen.quote:Verder worden er fucking veel Afrikaanse baby's geboren omdat het daar een stel konijnen zijn. Als je elk kind in leven houdt zit dan niet binnen 4 weken de aarde vol? Dan komt er vast een voedsel tekort of een enge ziekte of iets.
Jammer dat jouw ouders 9 maanden voor je geboorte deze wijsheid ontbeerde.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:52 schreef Anno2012 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lachen man. Droplul.quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:52 schreef Anno2012 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eensch!!!! Haal eens geld op voor een doel in eigen land; Leger des Heils ofzo, of Kika...quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef pussycatdoll het volgende:
had serious request interessanter gevonden als ze bijvoorbeeld een kika ofzo hadden gesteund.
Doel is juist om geld in te zamelen voor de "vergeten" goede doelen, dit gebeurt elk jaar icm het rode kruis.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:12 schreef pussycatdoll het volgende:
had serious request interessanter gevonden als ze bijvoorbeeld een kika ofzo hadden gesteund.
Nee.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:17 schreef VinceOpHetWittePaard het volgende:
[..]
Eensch!!!! Haal eens geld op voor een doel in eigen land; Leger des Heils ofzo, of Kika...
wat ben je voor halve buitenlanderquote:
ik weet waar het blijft. bij de directeuren van het doel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:19 schreef Sophie94 het volgende:
Sowieso ontwikkelingshulp. Men doneert al jaren miljoenen euro's, weten we nu precies waar dit geld blijft en of goed besteedt wordt? Ook zeer zeker niet de staat zijn taak.
ben gister ook geweest, en morgen ga ik ook, maar ikzie het probleem niet dat ik eventjes de stad inga om te feesten daar, tis niet dat het elk weekend zo is he..quote:Op woensdag 19 december 2012 12:02 schreef JamFlava het volgende:
Wordt helemaal gek van mensen op facebook die even moeten melden dat ze daar in Enschede bij een gebouwtje staan te kijken..![]()
Sommige mensen laten 3x per dag zien dat ze daar zijn![]()
Gisteren vroeg één van mijn vrienden: ga je mee?
ik zeg: wat is er te doen?
hij zegt: serious request.
ik zeg: wat is er te doen?
hij zegt: serious request.
ik zeg: niks dus.![]()
Mensen willen er alleen maar heen vanwege een plaatselijke hype..
Ja nou, wat een feest zegquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:25 schreef slangpie het volgende:
[..]
ben gister ook geweest, en morgen ga ik ook, maar ikzie het probleem niet dat ik eventjes de stad inga om te feesten daar, tis niet dat het elk weekend zo is he..
verder staan er uiteraard allemaal 14 jarige sletjes vor dat glazenhuis te springen en te zwaaien, en een paar homo's
Inderdaad die doen wat voor de Nederlanders daar heb je tenminste nog wat aan.quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die actie van Q-music is sowieso nuttiger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |