Ja, ik word sowieso ongesteld. De enige maanden dat ik het niet ben geweest in mijn leven, waren tijdens mijn zwangerschappen en voor mijn pubertijd. Zoals mijn huisarts ooit zei: 'jouw lichaam hoeft maar hormonen te ruiken en het reageert er al op'.quote:Op maandag 24 december 2012 09:52 schreef _evenstar_ het volgende:
Hier nog steeds niet ongesteld maar ook spiraal en nog volledig op verzoek dus dat zal ook schelen ?
Morretje beterschap ( heb toen ook in overleg domp gebruikt )
quote:Op maandag 24 december 2012 13:16 schreef pessie het volgende:
Poes, niet zomaar melk weggooien!!!
Die witte vlokjes zijn de vetcellen die samenbinden, vermarmen en goed ondjes draaienen je bv is weer homogeen.
Binnen 24u dacht ik? Na pasteuriseren kan het wel weer ingevroren worden zoals ik het heb begrepenquote:Op maandag 24 december 2012 13:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Mag ik melk wat sinds vrijdag in de koelkast staat nog invriezen?
Yep. heb ik net ook gedaanquote:Op maandag 24 december 2012 13:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Mag ik melk wat sinds vrijdag in de koelkast staat nog invriezen?
Vers afgekolfde melk laat je eerst op kamertemp. komen daarna in de koelkast. Je mengt het pas met de andere melk als het afgekoeld is en op dezelfde temperatuur.quote:Op maandag 24 december 2012 13:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nog zoiets; je mag melk van verschillende temperaturen niet bij elkaar gooien.
Maar je mag dan wel weer kolven in een flesje, en een uur later weer verdergaan. Dan heb je toch ook warme melk met kamertemperatuur melk?
En als je kamertemp. melk bij de koelkast melk in doet? Mag dat wel?
Duidelijk, dankje!quote:Op maandag 24 december 2012 14:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Vers afgekolfde melk laat je eerst op kamertemp. komen daarna in de koelkast. Je mengt het pas met de andere melk als het afgekoeld is en op dezelfde temperatuur.
Mijn guppie heeft ook regelmatig (net iets minder dan de helft van de poepluiers denk ik) groene ontlasting maar lijkt er over het algemeen geen last van te hebben.quote:Op maandag 24 december 2012 17:05 schreef becky27 het volgende:
Even een vraag. Isabel is nu acht dagen en drinkt prima aan de borst. Ze verslikt zich nog wel eens en heeft regelmatig de hik.
Dat is volgens mij heel normaal allemaal. Ik ben zelf nog een beetje aan het uitzoeken hoe en wat met de borst. Één of twee borsten per keer.
Het probleem is namelijk dat ze veel groene ontlasting heeft. De echte borstvoedingspoep heb ik nog bijna niet gezien.
Kraamzorg weet het aan of de sterk tsr maar dat vind ik wel meevallen of te weinig achtermelk.
Ze groeit wel goed. Binnen drie dagen op geboortegewicht 2935 gram en dag 7 zat ze op 3100 gram.
Ik bied r nou 2 * de ene borst aan en als toetje de andere.
Iemand nog meer tips om die groene ontlasting te voorkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |