Was om 15:15 uurquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is vroeg donker he knuppel
volgende keer meer succesquote:
Nu, nu, nu!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Baww.![]()
Ga 'm vannacht/morgennacht kijken.
Nja wie weet had ze dat ook nog als excuus gebruiktquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB wel, zo'n automatisch licht ding die aangaat als je gaat fietsen
Plsquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Colin Firth waarschijnlijk, al hoop ik echt niet dat ze Chris Tucker als neger gebruiken
Dat ging over een post van gisteren, was absoluut niet bedoeld om hem uit te lachen/pijn te doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat je Ado quote.Shiiiiit son.
Ja dat snappen we, dat maakte het juist zo awkward.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat ging over een post van gisteren, was absoluut niet bedoeld om hem uit te lachen/pijn te doen
dat had ik met a serbian filmquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
de hele film van begin tot eind gewoon stil geweest(als in, niet praten. Wel lachen elke keer)
Gaat puur om het Frans hoor, ze willen in Amerika geen ondertitels en dubben willen ze al helemaal niet geloof ikquote:
Pfff... Ik heb die eens opgezocht op youtube omdat ik zo nieuwsgierig was. Weinig van gezien, want ging beetje doorspoelen zeg maar. Tot ik op één of andere lugubere verkrachtingsscène van een baby en een kindje kwam. Het spijt me, maar mensen die zo'n film checken voor hun vermaak zijn in mijn beleving echt ziek ergens in hun hoofd.quote:
watquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk altijd tv/films in bed op m'n telefoon.
Daar zit ook zo'n scene in dat een vrouw onthoofd wordt op het moment dat die gast gaat klaarkomen in haarquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pfff... Ik heb die eens opgezocht op youtube omdat ik zo nieuwsgierig was. Weinig van gezien, want ging beetje doorspoelen zeg maar. Tot ik op één of andere lugubere verkrachtingsscène van een baby en een kindje kwam. Het spijt me, maar mensen die zo'n film checken voor hun vermaak zijn in mijn beleving echt ziek ergens in hun hoofd.
Kan je niet menen manquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk altijd tv/films in bed op m'n telefoon.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan je niet menen manIntouchables NIET op je telefoon kijken, dat is een grote schande!
Nou, ik vind dat echt te gruwelijk voor woorden hoor, neem me niet kwalijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar zit ook zo'n scene in dat een vrouw onthoofd wordt op het moment dat die gast gaat klaarkomen in haar
scherm van mn telefoon is op 40cm afstand optisch groter dan de tv van mn vriendinquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar zit ook zo'n scene in dat een vrouw onthoofd wordt op het moment dat die gast gaat klaarkomen in haar
Dat vind ik ook van romantische komedies, maar die mogen ook gewoon.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat echt te gruwelijk voor woorden hoor, neem me niet kwalijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |