Was om 15:15 uurquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is vroeg donker he knuppel
volgende keer meer succesquote:
Nu, nu, nu!quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Baww.![]()
Ga 'm vannacht/morgennacht kijken.
Nja wie weet had ze dat ook nog als excuus gebruiktquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB wel, zo'n automatisch licht ding die aangaat als je gaat fietsen
Plsquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Colin Firth waarschijnlijk, al hoop ik echt niet dat ze Chris Tucker als neger gebruiken
Dat ging over een post van gisteren, was absoluut niet bedoeld om hem uit te lachen/pijn te doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat je Ado quote.Shiiiiit son.
Ja dat snappen we, dat maakte het juist zo awkward.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat ging over een post van gisteren, was absoluut niet bedoeld om hem uit te lachen/pijn te doen
dat had ik met a serbian filmquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
de hele film van begin tot eind gewoon stil geweest(als in, niet praten. Wel lachen elke keer)
Gaat puur om het Frans hoor, ze willen in Amerika geen ondertitels en dubben willen ze al helemaal niet geloof ikquote:
Pfff... Ik heb die eens opgezocht op youtube omdat ik zo nieuwsgierig was. Weinig van gezien, want ging beetje doorspoelen zeg maar. Tot ik op één of andere lugubere verkrachtingsscène van een baby en een kindje kwam. Het spijt me, maar mensen die zo'n film checken voor hun vermaak zijn in mijn beleving echt ziek ergens in hun hoofd.quote:
watquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk altijd tv/films in bed op m'n telefoon.
Daar zit ook zo'n scene in dat een vrouw onthoofd wordt op het moment dat die gast gaat klaarkomen in haarquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pfff... Ik heb die eens opgezocht op youtube omdat ik zo nieuwsgierig was. Weinig van gezien, want ging beetje doorspoelen zeg maar. Tot ik op één of andere lugubere verkrachtingsscène van een baby en een kindje kwam. Het spijt me, maar mensen die zo'n film checken voor hun vermaak zijn in mijn beleving echt ziek ergens in hun hoofd.
Kan je niet menen manquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. Ik kijk altijd tv/films in bed op m'n telefoon.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kan je niet menen manIntouchables NIET op je telefoon kijken, dat is een grote schande!
Nou, ik vind dat echt te gruwelijk voor woorden hoor, neem me niet kwalijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar zit ook zo'n scene in dat een vrouw onthoofd wordt op het moment dat die gast gaat klaarkomen in haar
scherm van mn telefoon is op 40cm afstand optisch groter dan de tv van mn vriendinquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar zit ook zo'n scene in dat een vrouw onthoofd wordt op het moment dat die gast gaat klaarkomen in haar
Dat vind ik ook van romantische komedies, maar die mogen ook gewoon.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat echt te gruwelijk voor woorden hoor, neem me niet kwalijk.
ipad oke, dat nog net. Maar tel schiet niet opquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Ik heb geen iPad, anders daarop.
Maar als je met je bek voor dat beeld zit valt het reuze mee.
korrel zout, zijn de films die visueel veel minder direct zijn die me veel harder (of uberhaput) rakenquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pfff... Ik heb die eens opgezocht op youtube omdat ik zo nieuwsgierig was. Weinig van gezien, want ging beetje doorspoelen zeg maar. Tot ik op één of andere lugubere verkrachtingsscène van een baby en een kindje kwam. Het spijt me, maar mensen die zo'n film checken voor hun vermaak zijn in mijn beleving echt ziek ergens in hun hoofd.
Oh dat is wel handig ja, zo klein kut dingquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:05 schreef n8n het volgende:
[..]
scherm van mn telefoon is op 40cm afstand optisch groter dan de tv van mn vriendin
precies. keek vroegah wel chickflicks met lindsay lohanquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van romantische komedies, maar die mogen ook gewoon.
Valt wel mee hoor. Doe het al jaren zo eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ipad oke, dat nog net. Maar tel schiet niet op
Dus The Notebook ben je nog niet aan begonnen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van romantische komedies, maar die mogen ook gewoon.
Touché.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus The Notebook ben je nog niet aan begonnen?
Nja je moet het natuurlijk ook zelf wetenquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Doe het al jaren zo eigenlijk.
Normaal tv kijken doe ik niet want reclame, kijk alleen uitzendinggemist en gedownloade shows. Achter m'n pc maak ik nooit tijd om te kijken.
Nooit van gehoord zelfs.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus The Notebook ben je nog niet aan begonnen?
quote:
Zegt genoeg hequote:
2 schermen is zo hemels he.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja je moet het natuurlijk ook zelf weten. Heb gelukkig 2 schermen, links internet en rechts xboxen
abortus gerelateerd zeker?quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:08 schreef n8n het volgende:
[..]
nu wil ik een grap maken maar dan sterf ik
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ja kan idd, maar gebruik het nooit op mijn S3quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 schermen is zo hemels he.Gebruik het nu al zo lang dat ik het zelfs mis op m'n iPhone, wil altijd nog een schermpje ernaast.
Las dat de S3 wel 2 vensters simultaan kun runnen op dat beeld.
Ja dat is van een koude kermis thuiskomen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja kan idd, maar gebruik het nooit op mijn S3. Heb tijdje terug ff pc aangesloten op 1 scherm, tering zeg wat een bagger
Heb nog zitten twijfelen over 3quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja dat is van een koude kermis thuiskomen.
koop een laptopquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 schermen is zo hemels he.Gebruik het nu al zo lang dat ik het zelfs mis op m'n iPhone, wil altijd nog een schermpje ernaast.
Las dat de S3 wel 2 vensters simultaan kun runnen op dat beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |