Ja idd. Ze moet vannacht in het zh blijven en waarschijnlijk mag ze morgen naar huis als ze haar een brace hebben aangemeten en het vannacht en morgen verder allemaal goed gaatquote:
Nou neequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HIHIHIHIHJHIHJHIJHIHJIHJIHHIHIHI!!!!111![]()
![]()
off timing, you're doing it rightquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
En dat de dag nadat ik zei dat ik haar had vermoord en haar huid droeg, sorry man
Damn, sterkte..quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Best wel. Ze heeft een nekwervel gebroken en moet in een brace. Verder een groot gat in haar hoofd..
Nahjaaaaaa! Heb ik zostraks nog helemaal enthousiast gedaan omdat jij er weer was, ga je weer zo gemeen doen tegen me.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij komt altijd als laatst, ook al was je eerder.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Intouchables!Super, super mooie film. Één van de mooiste films die ik ooit gezien heb, echt.
Vet bedankt VeerEli.quote:
Hmm wens d;r maar sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja idd. Ze moet vannacht in het zh blijven en waarschijnlijk mag ze morgen naar huis als ze haar een brace hebben aangemeten en het vannacht en morgen verder allemaal goed gaat
Sucksquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja idd. Ze moet vannacht in het zh blijven en waarschijnlijk mag ze morgen naar huis als ze haar een brace hebben aangemeten en het vannacht en morgen verder allemaal goed gaat
Ik ben niet gemeenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nahjaaaaaa! Heb ik zostraks nog helemaal enthousiast gedaan omdat jij er weer was, ga je weer zo gemeen doen tegen me.
Moet je echt doen, heb hem al 2 keer gezien en echt beide keren traantje gelaten, én helemaal stuk gegaan van het lachen. Echt, dikke 10 die film hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Vet bedankt VeerEli.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor indd dat het een schitterende film is.Ben echt benieuwd.
Ahw dan is het goed ihihiihiquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeenNice girls finish last toch
Dus Ally eindigt eerste bij jou?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben niet gemeenNice girls finish last toch
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
off timing, you're doing it right
Nee, die vrouw is door de politie ondervraagd, plaats is hele middag afgesloten geweest voor onderzoek en er wordt een PV opgemaaktquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dader doorgereden of niet of wat?
Fucking hell.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Best wel. Ze heeft een nekwervel gebroken en moet in een brace. Verder een groot gat in haar hoofd..
Wat heb je besteld? Ik ga binnenkort ook maar eens een nieuwe aanschaffen.quote:
Komt binnenkort remake vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet je echt doen, heb hem al 2 keer gezien en echt beide keren traantje gelaten, én helemaal stuk gegaan van het lachen. Echt, dikke 10 die film hoor.
pak er wel een halve liter ben en jerry's bij. beetje oversentimenteel maar wel aardigquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet je echt doen, heb hem al 2 keer gezien en echt beide keren traantje gelaten, én helemaal stuk gegaan van het lachen. Echt, dikke 10 die film hoor.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, die vrouw is door de politie ondervraagd, plaats is hele middag afgesloten geweest voor onderzoek en er wordt een PV opgemaakt
Ja maar niet doorvertellen hequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus Ally eindigt eerste bij jou?
Ja wens d'r veel sterkte.quote:
quote:
Vodafone abonnement genomen voor 2-jaar. Heb voor een iPhone 4 gekozen, want dan hoefde ik niet bij te betalenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat heb je besteld? Ik ga binnenkort ook maar eens een nieuwe aanschaffen.
Weinig verkapts aan. "Ik had haar totaal niet gezien" was haar eerste reactie. Nee kut, kijk godverdomme uit je doppen als je een haaietanden nadertquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]verkapte vrouwen kunnen niet rijden post.
Naw but sucks
Wut? Waarom dat nou weer in hemelsnaam?quote:
Mwah, heb meer gelachen dan gehuild. Maar ja, jij bent gevoelige boy toch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:57 schreef n8n het volgende:
[..]
pak er wel een halve liter ben en jerry's bij. beetje oversentimenteel maar wel aardig
Had ze wel der licht aan staan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weinig verkapts aan. "Ik had haar totaal niet gezien" was haar eerste reactie. Nee kut, kijk godverdomme uit je doppen als je een haaietanden nadert
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja wens d'r veel sterkte.![]()
Totaal niet aan bod, edoch, is wel bekend wie de blinde kip was die haar botste?
Amerikanen hequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wut? Waarom dat nou weer in hemelsnaam?
[..]
Mwah, heb meer gelachen dan gehuild. Maar ja, jij bent gevoelige boy toch.
Zulke dingen gebeuren elke dag. Shit happens weet je. Ze doet het niet expres.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weinig verkapts aan. "Ik had haar totaal niet gezien" was haar eerste reactie. Nee kut, kijk godverdomme uit je doppen als je een haaietanden nadert
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ze wel der licht aan staan?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
JB is aangereden door een auto vanmiddag, terwijl ze op een voorrangsfietspad fietste..
JB wel, zo'n automatisch licht ding die aangaat als je gaat fietsenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had ze wel der licht aan staan?
Echt belachelijk. Hopen dat het een dikke flop wordt. Het Frans heeft me ook echt geen seconde gestoord, trouwens.quote:
ik bedoel dat er iets te obvious ingespeeld wordt op je emotie maar dat is al snel met zulk drama'squote:Op vrijdag 14 december 2012 23:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mwah, heb meer gelachen dan gehuild. Maar ja, jij bent gevoelige boy toch.
Baby met een chocoladelaagje.quote:
Wat, welke?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, zie nu pas die post van Ezio.Ga je schamen, vieze Fin.
JA HOOR TR GEDAAN HALLO.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:59 schreef Broekpaling het volgende:
Kanker, zie nu pas die post van Ezio.Ga je schamen, vieze Fin.
Het is vroeg donker he knuppelquote:
Shit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Baby met een chocoladelaagje.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is vroeg donker he knuppel
Mwah, niet zo gemerkt. Was er echt ondersteboven van. Gekeken met mijn vriend en 1 mattie van hem die hem al had gezien. Alle 3 de hele film van begin tot eind gewoon stil geweestquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef n8n het volgende:
[..]
ik bedoel dat er iets te obvious ingespeeld wordt op je emotie maar dat is al snel met zulk drama's
Baww.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Colin Firth waarschijnlijk, al hoop ik echt niet dat ze Chris Tucker als neger gebruikenquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Hopen dat het een dikke flop wordt. Het Frans heeft me ook echt geen seconde gestoord, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |