quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ben allergisch voor vitamines.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heel klein beetje vitamine C erbij?
weg met die appelquote:
Sterkte dan met je ingezakte brood.quote:
15 Watt is inderdaad genoeg voor bedrading. Weller is goed, maar duur. Ik heb zelf een Ersa soldeerstation van 80 W. Temperatuurgeregeld en met verwisselbare stiften.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
15 watt is wel ok, beste merk; Weller![]()
Ik heb er geloof ik 3; een normale/medium, een hele fijne en eentje met temperaruurregeling
Zoek er eentje met verwisselbare stiften, dan kun je er bijna alles mee![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sterkte dan met je ingezakte brood.
Zeg kuttekop...quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Ziet er erg ingezakt uit ja
Dus ik zeg: beetje vitamine C erbij.quote:Het brood smaakt heerlijk ! Licht krokante korst, prima smaak ! Ik zou het brood alleen luchtiger willen hebben. Hoe kan ik dat het beste doen ? Langer laten rijzen of meer gist er in ? Of een andere meel/bloem-verhouding ?
Sorryquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zeg kuttekop...
[..]
Dus ik zeg: beetje vitamine C erbij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Broodverbeteraar
Ik zie nu al blaasjes onder de lakquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:28 schreef Alfisti het volgende:
Ben benieuwd of deze OP de 300 postst gaat halen of dat de bodem voor die tijd al weg gerot is.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:28 schreef Alfisti het volgende:
Ben benieuwd of deze OP de 300 postst gaat halen of dat ik voor die tijd er al een aangeschaft heb.
t is dat er geen Lancia logo;s opstaanquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:31 schreef vosss het volgende:
Ik vind een Alfa Romeo doorgaans niet snel niet mooi, maar dat Crossding uit de OP is ronduit spuuglelijk imo![]()
![]()
Pimp shitquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
15 Watt is inderdaad genoeg voor bedrading. Weller is goed, maar duur. Ik heb zelf een Ersa soldeerstation van 80 W. Temperatuurgeregeld en met verwisselbare stiften.
Ook dan wassie lelijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef lipje het volgende:
[..]
t is dat er geen Lancia logo;s opstaan
Er zijn volgens mij ook maar 2 mooie lancia'squote:
hardlopen is wel 1 van de meest schadelijke dingen die je kan doen voor je benen / beengewrichten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:15 schreef BaraCuda het volgende:
Goedemorgen, koffietijd en "knierustgeefweekend"![]()
3x hardgelopen en het resultaat is dat ik bijna niet meer kan lopen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij ook maar 2 mooie lancia's
stratos en die oude delta's. De rest heeft een dronken mongool getekend
^^quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:19 schreef daNpy het volgende:
Omdat mensen tegenwoordig de hele opzet van verzekeren niet meer snappen
Ik soldeer ietsjes vaker, wilde een bout waarmee ik o.a. SMD-LEDs aan lakdraad kon solderen en dat lukte niet lekker met die Weller.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pimp shit![]()
Ik doe alles met 3 (eigenlijk 2 in de praktijk) losse Weller boutjes, ik dacht van 15 en 25, en eentje van 15 Watt met temperatuurregeling in de trafo; Ik soldeer niet heel vaak wat, dus een duur station zou overkill zijn voor het werk wat ik er af en toe eens mee doe
Als in: "We moeten het allemaal samen betalen"?quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:19 schreef daNpy het volgende:
Omdat mensen tegenwoordig de hele opzet van verzekeren niet meer snappen
Ik heb het over keuzes. Niet ziektes waar je geen klap aan kan doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:27 schreef daNpy het volgende:
Idd, je ziet het grotere plaatje niet.
Maar je bent niet de enige in deze ikke-ikke-maatschappij.
quote:
quote:
ik geloof niet dat ik ooit het risico loop dat ik moet werpen daar dit alleen door vrouwmenschen mogelijk is, en werpen of niet is zelfs een keuze.quote:Met een verzekering poogt de verzekerde een risico af te dekken dat hij zelf niet kan of wil dragen.
asbest was 20 jaar geleden ook nog veilig, mag ik het dak van mijn varkenskooi dan ook in de restafvalcontainer doen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:19 schreef 2cv het volgende:
En ik vind dat ook daar grenzen aan zijn. Begrijp me goed: ik ben fel anti-roker domweg omdat roken gelijk staat aan (long)kanker kopen en er nog accijns over betalen ook. Maar als je nu 70 jaar oud bent, ben je vermoedelijk begonnen met roken in een tijd dat die gevaren niet/nauwelijks bekend waren. Moet je die bejaarde dan het roken verbieden of nog even meer premie laten betalen ? Dat vind ik onterecht.
Flikker op man, de volgende stap is het verhogen van de premie voor mensen met een beroep wat extra risico's met zich meebrengt, en ja, daar valt ook bovengemiddeld veel autorijden onder, en tevens motorrijden, want dat is ook een keuze, en vervolgens pakken we ook meteen maar iedereen mee die aan een sport doet die gevaarlijker is als driebanden, want ook dat doe je vrijwillig.. hoe debiel wil je het maken?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:16 schreef Alfisti het volgende:
Ik ga deels wel met Barafappert mee: waarom moet ik (extra) betalen voor iemand die bewust zijn gezondheid op het spel zet met roken? Talloze onderzoeken tonen de gezondheidsrisico's van roken keer op keer aan, prima als je wil roken maar daar betaal je dan ook maar extra premie voor
Zal ik jou eens voorzichtig in je oor fluisteren wat de regering al extra casht op een pakkie peuken? Ga lekker daar zeiken dat ze daarvan geld in de zorgverzekering moeten douwen aub, dan steek ik er nog effe eentje op; sterker nog; ik draai effe een blow, die die mongols nog steeds niet fatsoenlijk belastenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:28 schreef Alfisti het volgende:
Het is inmiddels al tientallen jaren bekend dat roken schadelijk is voor je gezondheid, opa van 70 had daar blijkbaar maling aan en is bewustdoor blijven dampen en nu mag de gehele maatschappij opdraaien voor zijn ellende. Roken hoeft van mij niet verboden te worden: verreken de medische kosten van alle rokers direct in een pakje peuken. Prima als je wil roken, betaal je er ook maar voor. Soort rokers-verzekering
Doe datquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal ik jou eens voorzichtig in je oor flusteren wat de regering al extra casht op een pakkie peuken? Ga lekker daar zeiken dat ze daarvan geld in de zorgverzekering moeten douwen aub, dan steek ik er nog effe eentje op
Dan rijd ik de grens wel overquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Doe datRook fijn je eigen ondergang tegemoet
![]()
Wat mij betreft maken ze een pakkie peuken ¤10.-, liever nog vandaag dan morgen
Als je een beetje opgelet had dan weet je dat de laatste 10 jaar de druk om te stoppen met roken flink verhoogd is. Trek die lijn door naar het verleden en je snapt dat roken vroeger, ondanks dat het bekend was dat het ongezond was, geen issue was. Dat komt ook deels doordat men vroeger wel wist dat roken ongezond is, maar later zijn er steeds meer kwalen bij gekomen waarvan bewezen is dat die veroorzaakt zijn door roken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:28 schreef Alfisti het volgende:
Het is inmiddels al tientallen jaren bekend dat roken schadelijk is voor je gezondheid, opa van 70 had daar blijkbaar maling aan en is bewustdoor blijven dampen en nu mag de gehele maatschappij opdraaien voor zijn ellende. Roken hoeft van mij niet verboden te worden: verreken de medische kosten van alle rokers direct in een pakje peuken. Prima als je wil roken, betaal je er ook maar voor. Soort rokers-verzekering
Als het nodig is ja maar niet als je bewust kiest voor een groter risico wat te vermijden is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:42 schreef daNpy het volgende:
Precies wat SoundDragon zegt.
Iedereen betaald verzekering om mogelijke kosten te kunnen dekken die alleen niet te dragen zijn. Iedereen betaald dus mee en krijgt hulp als dit nodig is.
Geen moeite mee om voor borstkanker te betalen. De lijn is misschien moeilijk te trekken maar misschien ook niet: bijvoorbeeld bij een reisverzekering betaal je ook meer voor wintersport en diepzee duiken. Moeten de premie niet afhankelijk worden van bijvoorbeeld het wel of niet roken? Bij een overlijdens risico verzekering betaald bijvoorbeeld een roker al meer............Waarom zou men hier geen disussie over gevoerd kunnen (of misschien wel moeten ) worden? De zorg begint onbetaalbaar te worden en dus zullen er keuzes gemaakt moeten worden.quote:Met de huidige mentaliteit (ik betaal niet voor wat ik niet nodig heb) gooi je het hele principe overboord.
Als man hoef je niet te betalen voor zwangersschapsellende bij vrouwen (want vrouwen zijn de enige die erbij zijn als het kind verwekt wordt?), of borstkanker. Vrouwen hoeven niet te betalen voor prostaatkanker. De lijn die je wil trekken gaat zo diep en zover dat het geen doen is hier aan te beginnen.
Als je bewust niet rookt vanwege bekende risico's, moet je je hele leven betalen voor iemand die schijt heeft aan de rest?quote:Als je rookt en je betaald je hele leven 'extra' (Barra's idee), krijg je dat dan terug als je vervolgens sterft aan een auto ongeluk?
Als ik 10 jaar geen schade rij betaal ik minder premie, omdat ik blijkbaar geen risco neem / ben.quote:En als je 10 jaar geen auto ongeluk hebt gehad, ga je dan ook 10 jaar premie terug eisen?
Ik rook bewust niet.quote:Tot je het zelf een keer nodig hebt.
zo jammer dat de fat tax het niet heeft gehaaldquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:03 schreef Anne het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die (heel bewust) ongezond leven zonder te roken.
Precies.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:03 schreef Anne het volgende:
Er zijn ook genoeg mensen die (heel bewust) ongezond leven zonder te roken.
Zoals je weet, dekt de verzekeringspremie bij lange na niet de kosten van de gezondheidszorg. Roken is iets dat normaal gesproken afgeleerd kan worden. Het verband tussen roken en gezondheidsschade is overvloedig aangetoond. Ik kan me dus op zich wel iets voorstellen voor tariefdifferentiatie in de zorgpremie bij ongezond gedrag, maar ik vraag me wel af waar je de grens legt. In de praktijk zie ik het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
Belachelijke reguleringsdrang en kotsopwekkend hokjesgedrag; lekker wijzen naar elkaar, IK betaal niet voor wat jij doet, want jij doet stom![]()
![]()
![]()
![]()
Exact, waar leg je de grens?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik sport niet, ik ga dus niet mijn hele leven betalen voor al die malloten die hun been breken tijdens het voetballen.
Ik werk niet dus ik ga niet mijn hele leven betalen voor die malloten die arbeidsongevallen oplopen.
Ik eet geen groente dus ik ga niet mijn hele leven betalen voor die malloten die voedselvergiftiging oplopen door slechte groenten te eten.
Ik ben niet gehandicapt dus ga ik daar ook niet aan meebetalen.
Ik rook trouwens ook niet, dus dan betaal ik daar ook niet voor.
de kosten voor de gezondheidszorg zijn ondoorzichtig en worden vaak op een hoop gegooid. Er werken mensen in een ziekenhuis die meer geld bij elkaar graaien dan wat jij en ik verdienen in een jaar. Verder worden er grootverpakkingen ingekocht (want goedkoop) om vervolgens na een kwart gebruikt te hebben, te worden weggegooid. De kosten van de zorgen stijgen ieder jaar, maar stijgt de vraag naar zorg ook?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zoals je weet, dekt de verzekeringspremie bij lange na niet de kosten van de gezondheidszorg. Roken is iets dat normaal gesproken afgeleerd kan worden. Het verband tussen roken en gezondheidsschade is overvloedig aangetoond. Ik kan me dus op zich wel iets voorstellen voor tariefdifferentiatie in de zorgpremie bij ongezond gedrag, maar ik vraag me wel af waar je de grens legt. In de praktijk zie ik het niet gebeuren.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Er werken mensen in een ziekenhuis die meer geld bij elkaar graaien dan wat jij en ik verdienen in een jaar.
Gezien de vergrijzende bevolking zou je verwachten dat de zorg stijgt.quote:Verder worden er grootverpakkingen ingekocht (want goedkoop) om vervolgens na een kwart gebruikt te hebben, te worden weggegooid. De kosten van de zorgen stijgen ieder jaar, maar stijgt de vraag naar zorg ook?
Ik eigenlijk wel; de markt gaat daarom vragen, omdat rokers gewoon in een hokje geprakt worden, en aangewezen als ongezond levende mensen. Maargoed we gaan het zien; áls ze dat doorvoeren is straks het hek van de dam; volgende halte; iedereen die medisch gezien een alcoholist is (dagelijks een biertje) en daarna de sporters die 'risico-verhogende' sporten beoefenen, en ga zo maar door, het eind is dan echt zoek.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zoals je weet, dekt de verzekeringspremie bij lange na niet de kosten van de gezondheidszorg. Roken is iets dat normaal gesproken afgeleerd kan worden. Het verband tussen roken en gezondheidsschade is overvloedig aangetoond. Ik kan me dus op zich wel iets voorstellen voor tariefdifferentiatie in de zorgpremie bij ongezond gedrag, maar ik vraag me wel af waar je de grens legt. In de praktijk zie ik het niet gebeuren.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij die vorige noob OP begon met er op pagina 7 nog over.
maar die OP welquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:33 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]een Scirroco 1 is niet noob ja
faal dus n00bquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:39 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
wat was er noob aan? de correcte cijfers waren aanwezig, enkel op een andere plek
Ja, niet. Of iedereen elk jaar verplichte testjes doen of zo.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef 2cv het volgende:
Hoe valt te bewijzen dat iemand rookt/alcohol drinkt ?
Drinken zal lastig worden denk ik, maar roken is vast terug te vinden in haar e.d., alleen hoef je die niet zomaar af te staanquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:32 schreef 2cv het volgende:
Hoe valt te bewijzen dat iemand rookt/alcohol drinkt ?
goedemorgenmiddag bijna huizenbezitterquote:
quote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef lipje het volgende:
[..]
goedemorgenmiddag bijna hypotheekhuizenbezitter
quote:Op zondag 16 december 2012 12:02 schreef lipje het volgende:
[..]
goedemorgenmiddag bijna huizenbezitter
binnenkort weer eens foto's makenquote:Op zondag 16 december 2012 12:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]![]()
![]()
krijgen we nog eens recente pics te zien van de biologische wekkers en toekomstige PTA SC'ers?
quote:
Met de Alfa was dat spannend geweestquote:of stap maar in je stokbrood en kom maar kijken
met zo'n stokbrood of je niet weer brokken rijdtquote:Op zondag 16 december 2012 12:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Met de Alfa was dat spannend geweestAltijd weer de vraag of je er komt
Die is gelukkig weer gemaakt en ziet er weer top uitquote:Op zondag 16 december 2012 12:21 schreef lipje het volgende:
[..]
met zo'n stokbrood of je niet weer brokken rijdt
diesel denk ik.quote:Op zondag 16 december 2012 13:46 schreef vosss het volgende:
Welk tankstation was dat waar je 100 liter kan tanken voor 150 euro?
Geen. Hij stopte bij 90 liter als ik het goed zag.quote:Op zondag 16 december 2012 13:46 schreef vosss het volgende:
Welk tankstation was dat waar je 100 liter kan tanken voor 150 euro?
Nope, benzinequote:
Ik heb de vette pech niet bij een grens te wonen. En dit tankstation was het goedkoopste in de omgeving. (1,669)quote:
Kijk maar naar mijquote:Op zondag 16 december 2012 15:14 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb de vette pech niet bij een grens te wonen. En dit tankstation was het goedkoopste in de omgeving. (1,669)
Heb morgen examen over de Nederlandse gezondheidszorg.
Met als argument: "Wie ongezond leeft, moet meer zorgpremie betalen". Wat eigenlijk best wel een kutargument is. Je kan niet controleren of iemand gezond leeft of niet.
je kan wel dik zijn, maar dat hoeft niet beslist te komen door elke dag bij de McDonalds te eten.
Of iemand die z'n hele leven rookt en nooit gezondheidsproblemen heeft.
Gezond leven en dan toch kanker krijgen..
Hmm, maar even wat inelkaar flansen
Andersom, trutquote:Op zondag 16 december 2012 15:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat doe jij om dik te blijven dan?
ow ik zag laatst een foto van jou ergens en toen dacht ik, jeetje, die is best dik tegenwoordig. maar dat was jij dus niet.quote:Op zondag 16 december 2012 15:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Andersom, trut. Ik ga bijna elke dag naar de Mac en ben nog steeds niet dik, nie.
Hier ook 1,67quote:Op zondag 16 december 2012 13:50 schreef Paladijn het volgende:
Tank was natuurlijk niet volledig leeg VosssVorige week hier nog getanked voor 1.67, voor Neovo zal het om en nabij hetzelfde bedrag zijn.
En ik kwam in de krochten van het interwebs een foto van Dingest tegen:
[ afbeelding ]
Fraaie kleur!
Ik vind het vooral knap dat ze elke dag bij de mac wil etenquote:Op zondag 16 december 2012 15:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
doe je goed dan met elke dag bij de mac eten. wat is je geheim
als je niet kunt koken lijkt het me best een uitkomst als je er niet een vette pens van krijgtquote:Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vind het vooral knap dat ze elke dag bij de mac wil eten
Vooruit, dan een foto van Danpy in zijn vrije tijd:quote:Op zondag 16 december 2012 15:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hier ook 1,67![]()
Ik heb helemaal nog geen 500 gehad![]()
We hadden het gisteren wel over de Carbage Run, en we begonnen met kijken of we nu een vlotte auto zouden kunnen scoren... wat volledig overboord ging toen we een 997cc 3-pitter met achterwielaandrijving tegenkwamen
McKroketquote:Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik vind het vooral knap dat ze elke dag bij de mac wil eten
Een oudere 3- of 5-serie beschouwen we wel als een optie, evenals een Saab. Waarschijnlijk zijn we weer met z'n 2-en dus een grote auto hoeven we dan niet per se.quote:Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vooruit, dan een foto van Danpy in zijn vrije tijd:
[ afbeelding ]
Wat voor moois heb je op het oog trouwens? Geen BMW/Saab dus :x
Ik krijg nu zin om naar de Mc te gaanquote:Op zondag 16 december 2012 16:23 schreef Anne het volgende:
[..]
McKroket!
En mijn kookkunsten zijn inderdaad niet zo best.
Hoe kom jij aan foto's van mijn Facebook?quote:Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vooruit, dan een foto van Danpy in zijn vrije tijd:
[ afbeelding ]
Mcchicken is best te pruimen, maar achteraf heb ik altijd spijt dat ik er heb gegeten.quote:Op zondag 16 december 2012 16:23 schreef Anne het volgende:
[..]
McKroket!
En mijn kookkunsten zijn inderdaad niet zo best.
Die heb ik nog nooit gehad.quote:Op zondag 16 december 2012 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mcchicken is best te pruimen, maar achteraf heb ik altijd spijt dat ik er heb gegeten.
1x per 2 maanden is meer dan genoeg
klassieker. best te pruimenquote:Op zondag 16 december 2012 18:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad.
Anyway, vandaag was het (hete) shoarma-pasta.
"ik geloof jequote:Op zondag 16 december 2012 19:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Probeer dan maar die spermavlekken op je broek te verklaren. "Ja maar dat was echt mijn paard!"
Het is maandag, mijn collega is vrij en de mailbox is al aardig vol.quote:
Hier in de buurt staat ook een tof (potentieel) huisje te koop, maar ook 50.000 euro boven budgetquote:Op maandag 17 december 2012 11:15 schreef Paladijn het volgende:
Hmmm, apart. Mijn favo huis in Leeuwarden staat sinds 5 weken weer te koop met dezelfde foto's/vraagprijs en bewoners geven aan verhuisd te zijn
Enige nadeel: het is een factor 3 boven budget dus ik moet eerst een "loterij" winnen
Het huis waar ik op doel is 150.000 kk.quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Paladijn het volgende:
Wat eigen geld sparen en ~100-120k betalen voor een huis is toch wel te doen (Ik heb overigens geen idee hoeveel hypotheek je tegenwoordig kunt krijgen, ik kon destijds tot 200k lenen met een beneden-modaal inkomen![]()
Wat ik gelukkig niet gedaan heb).
Ik kijk af en toe rond wat de huizenprijzen hier doen, scheelt me weer voor de WOZ komend jaar
Zoiets bijvoorbeeld voor 110k is goed te doen lijkt me: http://www.funda.nl/koop/(...)ruyterweg-106/fotos/ Kwestie van nieuw behang/verven en de badkamer vernieuwen
4 pizza's tegelijk maken?quote:Op maandag 17 december 2012 12:29 schreef Paladijn het volgende:
Waarom zou je trouwens twee identieke magnetrons in je keuken willen hebben, afgezien van symmetrie in je kastjes.
[ afbeelding ]
Vanmorgen nog vernomen: maximaal 4,5 keer je jaarsalaris (met een beetje rekwerk zou het mogelijk nog 5 keer kunnen worden maar dan is het echt op)quote:Op maandag 17 december 2012 12:00 schreef Paladijn het volgende:
(Ik heb overigens geen idee hoeveel hypotheek je tegenwoordig kunt krijgen, ik kon destijds tot 200k lenen met een beneden-modaal inkomen![]()
Wat ik gelukkig niet gedaan heb).
Whoa! Negeneneenhalve ton!quote:Op maandag 17 december 2012 13:42 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vanmorgen nog vernomen: maximaal 4,5 keer je jaarsalaris (met een beetje rekwerk zou het mogelijk nog 5 keer kunnen worden maar dan is het echt op)
Bruto?quote:
Wat doen de huurprijzen daar?quote:Op maandag 17 december 2012 14:15 schreef Paladijn het volgende:
En wat zijn de huizen in jullie regio dan 'duur' AnneOf Leeuwarden is buitengewoon goedkoop, maar dat lijkt me ook wat sterk.
Koopjequote:Op maandag 17 december 2012 14:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat doen de huurprijzen daar?Want die liggen hier voor een rijtjeshuis ook tussen de 400-600 euro.
Pics voor de wasbeurt straks?quote:Op maandag 17 december 2012 14:24 schreef densmee het volgende:
De tering nu in oosterbeek met de terrano maar wat een geglibber op de hellingen in de modder
Huurtoeslag telt niet, dan kom je altijd ergens tussen de 240-300 uit (mits de huur onder een limiet zit, hangt geloof ik ook weer van je leeftijd af). Geen centrale verwarming is idd minder, dat konden wij er op een gegeven moment bijkrijgen voor 12 euro meer per maand en beviel goed. Daarvoor hadden we een gaskachel en zaten we in de winter altijd in de woonkamer met onze pc's naast de kachelquote:Op maandag 17 december 2012 14:33 schreef Dingest het volgende:
300/240(met huurtoeslag) per maand hier zo![]()
Alleen geen centrale verwarming, dat is wel kut
Het heeft ook zo zijn voordelen. Hier is werk, goed OV, geen boeren en de Nederlanders spreken Nederlands!quote:
Huur is kaal dus iets van 300 euroquote:Op maandag 17 december 2012 15:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Huurtoeslag telt niet, dan kom je altijd ergens tussen de 240-300 uit (mits de huur onder een limiet zit, hangt geloof ik ook weer van je leeftijd af). Geen centrale verwarming is idd minder, dat konden wij er op een gegeven moment bijkrijgen voor 12 euro meer per maand en beviel goed. Daarvoor hadden we een gaskachel en zaten we in de winter altijd in de woonkamer met onze pc's naast de kachel
Dit ding dus, inclusief asbestblok
[ afbeelding ]
Pikachu/playstationmetdraad&mijn oude divx filmcollectie in doosjes :x
[ afbeelding ]
En ik had zelfs in 2001 al smaak! (En dan bedoel ik dus niet Faithy/Motorbloempje die wegduikt)
[ afbeelding ]
heej verrekte sleepdienst, waarom moet ik ruim 80 kilometer rijden met een kapotte drukgroep. en wordt ik niet mooi afgesleept door jullie?quote:
Die is best wel ehhh.. 2006quote:
heej sleutelsmurf hoe zit ditquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 18:59 schreef densmee het volgende:
[..]
heej verrekte sleepdienst, waarom moet ik ruim 80 kilometer rijden met een kapotte drukgroep. en wordt ik niet mooi afgesleept door jullie?
een citroen berlingo als halfautomaat is niet ideaal
WTF, ik vraag jou toch ook niet waarom de helft van de bomen hier in de buurt zonodig gekapt moest worden?quote:Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef densmee het volgende:
[..]
heej sleutelsmurf hoe zit dit
[..]
dat is een ander bedrijf, hij werkt bij de anwb en kent daar de policy wel denk ikquote:Op maandag 17 december 2012 19:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
WTF, ik vraag jou toch ook niet waarom de helft van de bomen hier in de buurt zonodig gekapt moest worden?
als je daar diarree van krijgt, gaat overgeven en je eetlust verdwijnt? jaquote:Op maandag 17 december 2012 19:51 schreef Anne het volgende:
Heb ik jullie aangestoken met het McDonalds-virus, ja?
quote:
Het gaat rond. Mijn broertje is ziek, op school veel zieke mensen. En ze eten niet allemaal bij de mac.quote:Op maandag 17 december 2012 19:54 schreef lipje het volgende:
[..]
als je daar diarree van krijgt, gaat overgeven en je eetlust verdwijnt? ja
dan heeft mij collega het beoordeeld als goed genoeg om de dichts bij zijnde garage te halenquote:Op maandag 17 december 2012 19:35 schreef densmee het volgende:
[..]
heej sleutelsmurf hoe zit dit
[..]
nee hoor dat is gewoon een makkelijk verzamelpunt bij restaurant onder de gouden bogenquote:
aha is dat al voldoende om bij de dichtsbijzijnde garage te komen, ik dacht naar een garage naar keuze.quote:Op maandag 17 december 2012 20:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan heeft mij collega het beoordeeld als goed genoeg om de dichts bij zijnde garage te halen
Denk het wel, ik ben en niet bij geweest, dus het blijft lastig oordelenquote:Op maandag 17 december 2012 20:05 schreef densmee het volgende:
[..]
aha is dat al voldoende om bij de dichtsbijzijnde garage te komen, ik dacht naar een garage naar keuze.
want ik kan me voorstellen dat niet iedereen bekend is met tussengas en starten in de 1, cq niet durven.
ach ja maakt ook niet uit hij staat bij de garage, en je collega was er binnen een half uurquote:Op maandag 17 december 2012 20:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Denk het wel, ik ben en niet bij geweest, dus het blijft lastig oordelen
Je wordt best moe van 2 kinderen of nietquote:Op maandag 17 december 2012 20:08 schreef lipje het volgende:
Spam voor Frissticky
[ afbeelding ]
en andere geinteresseerden
Betaal jij per saldo (bijna) een maand hobbygeld voor mijquote:
quote:Op maandag 17 december 2012 20:08 schreef lipje het volgende:
Spam voor Frissticky
[ afbeelding ]
en andere geinteresseerden
que?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jammer dat je maar 3 dagen kan benutten.
hele dag vrijquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:44 schreef Anne het volgende:
Zo meteen even regelen dat ik de 31e vroeg naar huis kan.
ja, Patricia wil haar foto niet op internepquote:Op dinsdag 18 december 2012 08:12 schreef Alfisti het volgende:
wel weer jammer dat jij er met je dikke harses ook op staat![]()
bij wie ga jij liggen spioneren in de bosjes?quote:
daarom zwartquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:45 schreef Anne het volgende:
Bij mij is 't meestal andersom. Krijg ik maar één klontje (of zo'n zakkie) suiker!
Jezus hoeveel doe jij erin danquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:45 schreef Anne het volgende:
Bij mij is 't meestal andersom. Krijg ik maar één klontje (of zo'n zakkie) suiker!
hij is weggeroest en geen stuiver waardquote:
Ik drink geeneens koffiequote:Op dinsdag 18 december 2012 22:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jezus hoeveel doe jij erin dan
Jij drinkt suiker met koffie?
Beter dat je een jaar in Alfa rijdt dan twee jaar in een karakterloze Golf oid toch.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:42 schreef lipje het volgende:
[..]
hij is weggeroest en geen stuiver waard
Blenderspruitjes?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:59 schreef lipje het volgende:
[..]
daarom zwart
[ afbeelding ]
en zonder spruitjes...
Dat kind is de blender ja.quote:
Een jaar haal je niet, dan is de bodem al onder je reet vandaan gerotquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Beter dat je een jaar in Alfa rijdt dan twee jaar in een karakterloze Golf oid toch.
Wageningen ligt wat te ver wegquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:22 schreef lipje het volgende:
[..]
bij wie ga jij liggen spioneren in de bosjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:34 schreef .Neovo. het volgende:
nomnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KFC![]()
heb je een nieuwe wereld besteld?quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik hoop dat het snel de 21e is, dan kan ik eindelijk mijn bestelling doen bij Conrad.nl.
* Alfisti komt met de kan aanrennen en taptquote:Op woensdag 19 december 2012 19:42 schreef lipje het volgende:
opa...... FRISTI
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
koffietijd. Wil je mijn kopje bijschenken
liever echte mosterd natuurlijk. een beetje pittigequote:Op woensdag 19 december 2012 20:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
die mosterd die ze erop doen ben ik niet zo weg van.
top, even de met de hand gespoten en compleet met de hand afgewerkte auto onder de bagger rijdenquote:
Ghi, da's exact zo'n zelfde TC als die ik had; beetje flauwe kleur zo van buiten, maar wel dik leerquote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)home&pageNum=1&pos=1
Wtf is dat voor een foto voor een advertentie
[ afbeelding ]
Die kan lekker rijden dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghi, da's exact zo'n zelfde TC als die ik had; beetje flauwe kleur zo van buiten, maar wel dik leer![]()
Ik weet bijna zeker dat het dezelfde handelaar is als waar ik hem vandaan had trouwens
Who cares? Gaat 'ie je naar je werk brengen morgen?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die kan lekker rijden dan.
Wtf zijn dat voor'n foto's, kijk danquote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Who cares? Gaat 'ie je naar je werk brengen morgen?
Ach, deden ze vroegah ook, voor de oorlog, toen auto's vooral voor de rijkelui warenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
top, even de met de hand gespoten en compleet met de hand afgewerkte auto onder de bagger rijden![]()
mooi zou zijn als hij nog ergens flink vast rijdt en dan een trekker nodig heeft om hem los te trekken
Oftewel: kwalitatief beter dan 99,9 (wellicht zelfs 100)% van de rest van alle auto's op deze aardkloot. Dan zal de lak er echt niet af vallen door er meer door de modder te rossen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:08 schreef densmee het volgende:
[..]
top, even de met de hand gespoten en compleet met de hand afgewerkte auto onder de bagger rijden![]()
mooi zou zijn als hij nog ergens flink vast rijdt en dan een trekker nodig heeft om hem los te trekken
met de eerste schaft erbijquote:
quote:
* lipje wordt wakkerquote:Op donderdag 20 december 2012 18:46 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti rammelt met de koffiekan.
mag je wel de mobiele bartafel er af halenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Paladijn het volgende:
pssst, auwdie kopen?
[ afbeelding ]
krijg je dan hetzelfde effect?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:20 schreef Paladijn het volgende:
pssst, auwdie kopen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:36 schreef densmee het volgende:
[..]
krijg je dan hetzelfde effect?
[ afbeelding ]
heet was het niet....quote:
en al die bramen ernaast.... dat is met een ijzeren poes gedaan, niet met een thermischequote:
je weet toch wel hoe erg het spat met een snijbrander of plasmasnijder, vergelijk het daar maar meequote:Op donderdag 20 december 2012 20:40 schreef lipje het volgende:
[..]
en al die bramen ernaast.... dat is met een ijzeren poes gedaan, niet met een thermische
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |