abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120376144
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

Klopt :) Bij ons mogen ze met 40% nog in hun handjes knijpen..

Maar vooral in een jonge ploeg is het belangrijk dat je ook in de informele sfeer met elkaar leert omgaan. Dan leer je elkaar beter waarderen denk ik.

Er zijn nu part time teamleiders van een jaar of 20, die andere leeftijdsgenoten moeten aansturen. Dat gebeurt gewoon vriendelijk, maar als je alleen maar krijgt te horen '' Ey, kap je je gesprekje zo af? We hebben nog veel vracht staan '', dan ga je op een gegeven moment toch een hekel krijgen aan zo iemand, ondanks dat de teamleider gewoon zijn werk doet.

Als je dan ook nog eens zelden tot nooit met die teamleider gewoon op privé vlak elkaar kunt leren kennen, dan blijft die negatieve houding altijd een beetje als een donkere wolk boven de werkrelatie tussen het personeel hangen..

Dat biertje drinken vind ik persoonlijk erg jammer. Ik snap het wel, want helaas wordt de maatschappij steeds betuttelender, en als werkgever ben je nu eenmaal vrij snel aansprakelijk als je personeel iets overkomt, maar die avondjes waren in het verleden juist waar de vriendschappen en de ideeën voor eventuele uitjes en zelfs relaties ontstonden :P

Onze nieuwe SM komt uit een filiaal met een hechte personeelsgroep (is wel te zien aan alle foto;s die ze op haar bureau heeft neergezet) en vindt het volgens mij ook jammer dat het hier niet zo is. Maar wat ze ook organiseeert, niemand schrijft zich in :')
Ik vind de part-time teamleider functie echt wel een uitvinding laat ik dat voorop stellen. En als je gewoon op een prettige manier word aangestuurd moet het geen probleem zijn.
In mijn winkel werken er op verkoopklaar nog wel 2 van zulke vriendengroepen.

Een jaar geleden toen ik binnen kwam in deze winkel werd er niks georganiseerd voor het personeel. Door dat wel te doen crieer je goodwill en willen mensen voor je werken. Uiteraard moet daar je leidinggevende stijl wel op aansluiten, want als je vervolgens aanstuurt op een manier die geen ruimte laat voor eigen ideeën laat zal het niet helpen. Zolang ik in de winkel werk zal ik op basis van vertrouwen, begrip en plezier de winkel naar een hoger niveau proberen te brengen. Werkt dat in een winkel niet is hij niet geschikt voor mijn leidinggevende stijl.

Ik ben het zeker met je eens dat de vriendschappen en de ideeën uit de borreltjes met collegas in de kantine kwamen. Je sprak elkaar gewoon eens wat informeler. Soms ging het nog even over werk soms over wat je verder deed. Voor een nieuwe medewerker was het een "eye-opener" om zijn nieuwe collega's beter te leren kennen. Het verloop in de vulploeg was erg laag.

Ja dat is vaak het probleem je hebt in je winkel een paar trekkers nodig die goed liggen bij een grote groep mensen, als je die voor je ideeën kan winnen gaan er veel mensen. Helaas zijn die er niet altijd :(
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  Moderator zondag 16 december 2012 @ 17:49:59 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_120380987
Vroegah in mijn Albert heijn tijd. Geweldig _O_ ! Hecht en zo :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_120381516
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik vind de part-time teamleider functie echt wel een uitvinding laat ik dat voorop stellen. En als je gewoon op een prettige manier word aangestuurd moet het geen probleem zijn.
In mijn winkel werken er op verkoopklaar nog wel 2 van zulke vriendengroepen.

Een jaar geleden toen ik binnen kwam in deze winkel werd er niks georganiseerd voor het personeel. Door dat wel te doen crieer je goodwill en willen mensen voor je werken. Uiteraard moet daar je leidinggevende stijl wel op aansluiten, want als je vervolgens aanstuurt op een manier die geen ruimte laat voor eigen ideeën laat zal het niet helpen. Zolang ik in de winkel werk zal ik op basis van vertrouwen, begrip en plezier de winkel naar een hoger niveau proberen te brengen. Werkt dat in een winkel niet is hij niet geschikt voor mijn leidinggevende stijl.

Ik ben het zeker met je eens dat de vriendschappen en de ideeën uit de borreltjes met collegas in de kantine kwamen. Je sprak elkaar gewoon eens wat informeler. Soms ging het nog even over werk soms over wat je verder deed. Voor een nieuwe medewerker was het een "eye-opener" om zijn nieuwe collega's beter te leren kennen. Het verloop in de vulploeg was erg laag.

Ja dat is vaak het probleem je hebt in je winkel een paar trekkers nodig die goed liggen bij een grote groep mensen, als je die voor je ideeën kan winnen gaan er veel mensen. Helaas zijn die er niet altijd :(
Niets ten nadele van die functie, en ook niets tegen de part time teamleiders in mijn filiaal, zijn zelfs vrienden van me, maar ze krijgen eigenlijk amper de gelegenheid om hun ''eigen draai'' aan een dag te geven..

De dag is zo abstract ingedeeld, geen centimeter van de gevestigde orde afwijken, dan krijgen we het met de hakken over de sloot hopelijk zo snel mogelijk af(geraffeld)..

''Vroeger'' was wat dat betreft ook wel the sky is the limit: Op zaterdagavond gingen we eten in 2 ploegen van 6 man, lachen gieren brullen, en daarna weer aan het werk. Nu zitten we met 1 ploegje van 3 man, en verder alleen maar vakkenvullers die binnenkomen, meteen op een pad neergezet worden, en worden geacht daar gedurende die 3 uur niet meer vandaan te komen.

Teamleider brengt de nieuwe kar en haalt de oude op, er hoeven dus alleen maar dozen opengemaakt, gevuld en weer opgevouwen te worden..

Wat dat betreft is het werk voor die jonkies zoveel minder afwisselend dan toen het voor mij was toen ik begon. Ik mocht eigenlijk meteen vanalles doen, het werk was een stuk interactiever, en het was juist de bedoeling dat je ''buiten je paadje'' dacht bij wijze van spreke (zie je iets wat niet goed is, doe er wat mee), en nu is het: Zie je iets wat niet goed is, bemoei je er niet mee en doe wat je is opgedragen want dat kost alleen maar tijd...
pi_120382703
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]
''Vroeger'' was wat dat betreft ook wel the sky is the limit: Op zaterdagavond gingen we eten in 2 ploegen van 6 man, lachen gieren brullen, en daarna weer aan het werk. Nu zitten we met 1 ploegje van 3 man, en verder alleen maar vakkenvullers die binnenkomen, meteen op een pad neergezet worden, en worden geacht daar gedurende die 3 uur niet meer vandaan te komen.

Teamleider brengt de nieuwe kar en haalt de oude op, er hoeven dus alleen maar dozen opengemaakt, gevuld en weer opgevouwen te worden..

Wat dat betreft is het werk voor die jonkies zoveel minder afwisselend dan toen het voor mij was toen ik begon. Ik mocht eigenlijk meteen vanalles doen, het werk was een stuk interactiever, en het was juist de bedoeling dat je ''buiten je paadje'' dacht bij wijze van spreke (zie je iets wat niet goed is, doe er wat mee), en nu is het: Zie je iets wat niet goed is, bemoei je er niet mee en doe wat je is opgedragen want dat kost alleen maar tijd...
Ik ben het met je eens we zijn denk ik heel erg doorgeslagen van de uiterste. Ik snap best dat wat toen gebeurde in de huidige tijd niet meer kan. Ik begrijp ook wat je bedoelt. Ik ben Teamleider geworden toen de functie kwam maar deed al veel "extra" dingen. Nu als ASM verbaas ik me soms over het niveau van teamleiders als ik in een nieuwe winkel kom of er een teamleider overgeplaatst word.

Wat is daar dan de oorzaak van? I.d.d. opleiding, hoe komt dat? Heel simpel de normen zijn zo vastgesteld dat daar eigenlijk niet veel tijd meer voor is. Teamleiders worden zeer snel benoemd want de organisatie heeft er een tekort aan. En SM/ASM nemen er niet voldoende tijd voor. Maar ook wat jij schets "uitdaging" ik had dat voldoende ik mocht tellen/bestellen actie bouwen e.d. Daardoor is teamleider potentie soms lastig te herkennen of vast te houden omdat het werk voor iemand die 3 uur komt vullen of hij wel of geen potentie heeft niet heel uitdagend kan worden gemaakt. Wij lopen ons codeboek 's avonds met part-timers, dat is alweer een pluspunt om voor mensen er uitdaging in te houden.
pi_120389058
Wat is eigenlijk het salaristabel voor Medewerker Grill & Steak?
  zondag 16 december 2012 @ 20:45:29 #56
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120389356
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 20:41 schreef Gladif het volgende:
Wat is eigenlijk het salaristabel voor Medewerker Grill & Steak?
Zelfde als alle andere tenzij je verkoper b bent, dan krijg je iets extra.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_120389410
Wat is het salaristabel van Verkoper B?
  zondag 16 december 2012 @ 21:00:31 #58
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120390241
Kun je inzien als je verkoper b bent.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  zondag 16 december 2012 @ 21:01:06 #59
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120390272
Komt zo rond de 50 cent per uur bij op. Als nu het niet bent zou ik er trouwens ook niet ervanuit gaan dat je het snel zal worden.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_120391704
Oh nee niet nodig hoor. Ik was gewoon benieuwd hoeveel het salaris verschilde tussen Verkoper B en Teamleider. Maar dat is dus wel aardig wat.
  zondag 16 december 2012 @ 21:25:06 #61
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120391784
1,50 per uur zal het zijn zoiets aan verschil?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_120406106

Salaristabel Senior Medewerker Verkoop (verkoper B)
pi_120406341
Ik werk nu 3,5 bij de AH hier in het dorp (0-uren contract maar werk standaard 6 uur in de week) maar nu zit ik met een vraagje, ik heb de afgelopen 2 maanden wegens ziekte niet kunnen werken (waarvan ik 1 maand in het ziekenhuis heb gelegen) en nu mag ik nog minstens een maand niet werken.

Nu is mijn vraag, heb ik recht op een of andere vergoeding oid of heb ik gewoon pech omdat ik een 0-uren contract heb?
pi_120413154
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:21 schreef bigbass het volgende:
[ afbeelding ]

Bruto of netto?
pi_120413671
In 2007 toen ik bij AH werkte kon ik me kerstpakket amper mee naar huis nemen omdat ie zo zwaar was ;( Vet leuk kerstpakket!
En nu met het jaar wordt het slechter en slechter.....

Wat the hell heb ik nou aan:
- Kaasplank (Ik snij wel op iets anders)
- Pindakaas (Allergisch xD Dan ben ik gelijk dood als ik dat eet)
- Tasje (Wtf, vorig jaar al lippenstift met een spiegeltje en nu een tasje. Hahaha)
- Boekje met 'gerechten'

En dan nog van die kleine dingetjes zoals koffie (geen pads :((((((( ), koekjes enz.

In 2007/2008 waren het leuke kerstpakketten, 2009 werd wat minder maar was leuk, 2010/2011/2012 zijn gewoon rampzalig geworden :N

Conclusie:
Het kerstpakket wordt inderdaad met het jaar rampzaliger xD
~:)
pi_120414417
Als je van 11.00 t/m 20.00 werkt hoelang heb je dan pauze?
pi_120415456
Is een beetje een rare tijd, die in ons filiaal niet voorkomt maar uit mijn hoofd 30 min lunch + 30 min diner.
  maandag 17 december 2012 @ 14:31:02 #68
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_120416246
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:28 schreef Youriboy het volgende:

Conclusie:
Het kerstpakket wordt inderdaad met het jaar rampzaliger xD
~:)
Dan doneer je het aan de voedselbank als het je niet bevalt. Misschien dat die mensen wél dankbaar zijn voor iets wat ze gratis krijgen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 17 december 2012 @ 14:52:09 #69
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120417091
quote:
[ afbeelding ]

Vraagje erover, ben vanaf mijn 15e in dienst en nu 21. Hoor ik dan geen 3 functiejaren te hebben? Ik word ingeschaald met 2...
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 17 december 2012 @ 15:11:17 #70
346939 Janneke141
pi_120417854
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:52 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Vraagje erover, ben vanaf mijn 15e in dienst en nu 21. Hoor ik dan geen 3 functiejaren te hebben? Ik word ingeschaald met 2...
Gevoelsmatig wel, maar getalsmatig niet. Je krijgt een 'dienstjaar' nadat je een volledig dienstjaar gehad hebt en dat begint pas te tellen als je 18 bent (dus niet: 18 wordt).
Je bent in 2012 21 geworden, dus in 2009 ben je 18 geworden. Op 01-01-2010 was je 18, het begint te tellen, op 01-01-2011 dus je eerste trede en op 01-01-2012 je tweede. De derde zal komen per periode 1-2013. (Let op: verhaal gaat niet helemaal op als je ergens na 01-01-2010 pas verkoper B geworden bent)
  maandag 17 december 2012 @ 15:17:45 #71
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120418112
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 15:11 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Gevoelsmatig wel, maar getalsmatig niet. Je krijgt een 'dienstjaar' nadat je een volledig dienstjaar gehad hebt en dat begint pas te tellen als je 18 bent (dus niet: 18 wordt).
Je bent in 2012 21 geworden, dus in 2009 ben je 18 geworden. Op 01-01-2010 was je 18, het begint te tellen, op 01-01-2011 dus je eerste trede en op 01-01-2012 je tweede. De derde zal komen per periode 1-2013. (Let op: verhaal gaat niet helemaal op als je ergens na 01-01-2010 pas verkoper B geworden bent)
Ben in 2008 verkoper B geworden, dus dat zit wel goed. Bedankt voor de uitleg :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_120419115
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef UncleSam het volgende:
Is een beetje een rare tijd, die in ons filiaal niet voorkomt maar uit mijn hoofd 30 min lunch + 30 min diner.
en 10 minuten koffiepauze.
pi_120424450
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:16 schreef Gladif het volgende:

[..]

Bruto of netto?
bruto, komt nog all-in bij ook (als dat van toepassing is)
pi_120426003
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan doneer je het aan de voedselbank als het je niet bevalt. Misschien dat die mensen wél dankbaar zijn voor iets wat ze gratis krijgen.
Onzin..

Ik heb liever dat iemand met een goede lach en een gemeende felicitatie op mn verjaardag komt zonder cadeau, dan met een oud lelijk tshirt hij van zijn tante die op vakantie is geweest heeft gekregen maar te lelijk vindt om zelf aan te doen...

Die AH 125 jaar producten zijn gewoon te goor voor woorden, en dat schoudertasje daar kun je simpelweg niet mee aankomen bij je mannelijke collega's (en zelfs de vrouwelijke niet)..

Ik hoef eigenlijk helemaal geen kerstpakket, maar als je het toch krijgt dan verwacht je dat er niet alleen maar afgedankte producten inzitten die ze in de winkel niet meer inpassen in de schappen omdat het voor geen meter loopt..
pi_120428047
Ik zie hier alle discussie over het verdwijnen van de gezelligheid bij de ah. Ik maak deel uit van een positieve uitzondering. We zijn bijna allemaal van een andere ah gekomen(nieuwe winkel) en het is erg gezellig. Totaal geen spijt van de overplaatsing.
We hadden personeelsfeest en een opkomst van ongeveer 80%, dit geeft toch wel aan dat we als hele ah redelijk hecht zijn. Dit kan misschien ook wel komen doordat de ah zo klein is, echt iedereen kent iedereen. Niet zoals je vaak kassa, houdbaar en verkoop gescheiden hebt.

Later zijn we het nog eens over gaan doen op eigen kosten en daarna de stad in gegaan en toen kwamen er 25-30 mensen, en dit op een filiaal van 70 man. Hierna zijn we nog de stad in gegaan.

Waar deze gezelligheid aan ligt is de vraag natuurlijk. Het zijn allemaal jonge mensen(het gemiddelde ligt onder de 30), dit zou een van de oorzaken kunnen zijn. Wanneer het leeftijdsverschil klein is sluit je misschien ook beter op elkaar aan. Daarnaast ligt het denk ik ook voor een groot deel aan het management. Deze moet de goede balans vinden tussen doorwerken en gezelligheid(waardoor de bereidheid om te werken drastisch toeneemt). Hiervoor moet je gewoon de juiste mensen aannemen denk ik, maar niet veel minder belangrijk ze een goede cursus leidinggeven geven. En uit alle verhalen die ik lees mist het blijkbaar daar nog wel aan. Ahold doe er wat aan! :)
pi_120428911
Bij ons is het ook altijd nog leuk in het filiaal. Ik werk er nu 5.5 jaar en natuurlijk mis ik de aansluiting met de 15-jarigen die binnen komen, maar de verkoop afdeling heeft minder verloop en wat er binnen komt (of eigenlijk, degene die het vol houden en leuk blijven vinden) is ook gezellig, wat bij ons de werksfeer ten goede komt. Ik zie dat er in de groep vakkenvullers die al iets langer mee gaan (de 17-18 jarigen) ook gewoon een hechte groep is.
Kassa heb ik wat minder zicht op, maar ik heb het idee dat het daar ook gewoon leuk en gezellig is.

Natuurlijk merk ik ook dat de druk van bovenaf sterker is geworden. Minder cursussen en opleiding voor deli personeel, krappere bezettingen waardoor nieuwe medewerkers eerder alleen staan en een algeheel hogere werkdruk komen de sfeer niet altijd ten goede, maar ik ben toch heel blij met het filiaal waar ik werk, waar de SM (en eerdere ASM's, we zitten nu even zonder) luistert en ook begrip toont als het een keer niet lukt. Waar school altijd voor werk gaat, ook als er op korte termijn iets onvoorziens gebeurt. En het belangrijkste, waar de medewerkers gewoon inzet tonen voor het filiaal die wat verder gaat dan alles laten vallen als de werktijd er op zit.
  maandag 17 december 2012 @ 21:00:10 #77
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120433203
Bij ons is het verloop idioot hoog, de helft van de vakkenvullers die stopt of wordt ontslagen binnen 6 maanden. Daarnaast zijn er veel niet eens vriendelijk genoeg om gewoon hallo tegen je te zeggen als je voorbij loopt, dus tja dan schort het een beetje aan mentaliteit bij de nieuwe "generatie".
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  maandag 17 december 2012 @ 22:14:18 #78
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_120438455
Al die klachten over het kerstpakket :')

Ik ben al lang blij met de gratis koekjes en chocola _O_
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_120445642
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 19:19 schreef Tuinstoel2 het volgende:
Ik zie hier alle discussie over het verdwijnen van de gezelligheid bij de ah. Ik maak deel uit van een positieve uitzondering. We zijn bijna allemaal van een andere ah gekomen(nieuwe winkel) en het is erg gezellig. Totaal geen spijt van de overplaatsing.
We hadden personeelsfeest en een opkomst van ongeveer 80%, dit geeft toch wel aan dat we als hele ah redelijk hecht zijn. Dit kan misschien ook wel komen doordat de ah zo klein is, echt iedereen kent iedereen. Niet zoals je vaak kassa, houdbaar en verkoop gescheiden hebt.

Later zijn we het nog eens over gaan doen op eigen kosten en daarna de stad in gegaan en toen kwamen er 25-30 mensen, en dit op een filiaal van 70 man. Hierna zijn we nog de stad in gegaan.

Waar deze gezelligheid aan ligt is de vraag natuurlijk. Het zijn allemaal jonge mensen(het gemiddelde ligt onder de 30), dit zou een van de oorzaken kunnen zijn. Wanneer het leeftijdsverschil klein is sluit je misschien ook beter op elkaar aan. Daarnaast ligt het denk ik ook voor een groot deel aan het management. Deze moet de goede balans vinden tussen doorwerken en gezelligheid(waardoor de bereidheid om te werken drastisch toeneemt). Hiervoor moet je gewoon de juiste mensen aannemen denk ik, maar niet veel minder belangrijk ze een goede cursus leidinggeven geven. En uit alle verhalen die ik lees mist het blijkbaar daar nog wel aan. Ahold doe er wat aan! :)
Dat klinkt top, een beetje zoals het bij ons vroeger was :)

Het sfeertje bij ons is een beetje lastig om uit te leggen. Zelf heb ik altijd het idee dat veel parttimers bij AH werken, maar er buiten het werk om het liefst zo min mogelijk mee geconfronteerd willen worden dat ze bij AH werken. Ze zijn er niet echt trots op ofzo, en voelen geen affectie met hun medecollega's, hetgeen al gauw resulteert in uitspraken als ''Al die kneuzen van de Albert Heijn''..

Vroeg laatst nog aan een oud klasgenoot tevens collega of hij ook nog naar het personeelsfeest komt, antwoordt hij: Nee joh, wat moet ik daar in godsnaam met al die mongolen...

Dat is dus 75% van de parttime werknemers die zo denkt: Tijdens het werk is het leuk en gezellig, maar voor buiten het werk zijn je collega's maar kneuzen..

Komt een beetje voort uit de (oude) tradities van de Albert Heijn - relaties van de ''vorige generatie''. Dat waren hier in de omgeving altijd een beetje de rustige lui die op zaterdagavond nooit uitgingen, maar bij de AH biertjes gingen drinken en hun vriend of vriendin ook bij de AH hadden..

Dan had je weer de ''populaire'' mensen die dat maar helemaal niets vonden en dit belachelijk maakten, en zich probeerde zo ongeïnteresseerd mogelijk naar het andere personeel op te stellen, onder het motto ''ik heb wel een leven buiten de AH, dus schiet even op allemaal hier aub, dan kan ik weg''..

Lastig om uit te leggen, maar geen fijne sfeer. Zo werkt dat op een dorp waar ons kent ons heerst..
pi_120451437
quote:
[ afbeelding ]

Een 'periode' is 160u, 4 maanden ofzo?
pi_120452383
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef Gladif het volgende:

[..]

Een 'periode' is 160u, 4 maanden ofzo?
4 weken.
pi_120453063
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 09:33 schreef koenie95 het volgende:
Ik werk nu 3,5 bij de AH hier in het dorp (0-uren contract maar werk standaard 6 uur in de week) maar nu zit ik met een vraagje, ik heb de afgelopen 2 maanden wegens ziekte niet kunnen werken (waarvan ik 1 maand in het ziekenhuis heb gelegen) en nu mag ik nog minstens een maand niet werken.

Nu is mijn vraag, heb ik recht op een of andere vergoeding oid of heb ik gewoon pech omdat ik een 0-uren contract heb?
Iemand toevallig enig idee?
pi_120453088
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 10:49 schreef UncleSam het volgende:

[..]

4 weken.
Foutje. 40u in een week natuurlijk. keer 4 = 160 u xD
pi_120458916
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 11:11 schreef koenie95 het volgende:

[..]

Iemand toevallig enig idee?
Als je een 0-uren contract hebt krijg je niks betaald bij ziekte helaas, volgens mij een van de redenen waarom AH zelf die niet geeft, is net de pech van bij een franchise werken.
  dinsdag 18 december 2012 @ 14:52:19 #85
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_120460336
Even snel een vraagje, mag je de winkelomzet online bijv. hier plaatsen en wat andere stats die ze ons meegeven soms?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:07:56 #86
384360 ProductPlaza
De Nieuwste Gadgets !
pi_120463404
Weet iemand toevallig of er een helpdesk voor AH-plaza is.
Ik weet namelijk mijn ww niet meer :$, en de bedrijfsleider weet ook niet hoe het werkt.
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:10:27 #87
346939 Janneke141
pi_120463539
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef Woods het volgende:
Even snel een vraagje, mag je de winkelomzet online bijv. hier plaatsen en wat andere stats die ze ons meegeven soms?
Van de forumregels zal het vast mogen, maar lijkt het je nou zelf een goed idee om bedrijfsgevoelige informatie op een openbaar forum te gooien?
  dinsdag 18 december 2012 @ 16:13:07 #88
346939 Janneke141
pi_120463653
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:07 schreef ProductPlaza het volgende:
Ik weet namelijk mijn ww niet meer :$, en de bedrijfsleider weet ook niet hoe het werkt.
Je bedrijfsleider kan via plaza jouw wachtwoord resetten, even uit mijn hoofd heet dat knopje Lokaut. Wel typisch dat ie dat zelf niet weet.
pi_120466470
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Van de forumregels zal het vast mogen, maar lijkt het je nou zelf een goed idee om bedrijfsgevoelige informatie op een openbaar forum te gooien?
volgens de regels binnen de ah mag het iig niet. Onze nieuwsbrief wordt altijd op onze besloten ah groep in facebook gepost, maar de omzet moet perse onleesbaar worden gemaakt. Anders kun je gezeik krijgen met Ahold, een collega heeft dat bij zen vorige filiaal een keertje gehad
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:07:53 #90
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_120468186
--foutje--

[ Bericht 98% gewijzigd door blrrrt op 18-12-2012 18:09:19 (Foutje) ]
Het leven is geen krentenbol.
  dinsdag 18 december 2012 @ 18:08:31 #91
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_120468213
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:52 schreef Woods het volgende:
Doe maar niet doen inderdaad.
Het leven is geen krentenbol.
pi_120477961
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:07 schreef ProductPlaza het volgende:
Euh misschien moet je bedrijfsleider dan even de handleiding van plaza opvragen.

Bij het knopje PASW kan hij namelijk je wachtwoord resetten.
pi_120484567
Wij hebben de afgelopen maanden nooit de omzet gehaald, nu de laatste 2 weken wel.
Is dit bij veel AH's?
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_120486187
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 22:25 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
Wij hebben de afgelopen maanden nooit de omzet gehaald, nu de laatste 2 weken wel.
Is dit bij veel AH's?
Ja, de omzet voor week 49/50 staat verhoudingsgewijs erg laag weg. Daarentegen word deze week weer wat spannender.
pi_120495726
Ik heb er weinig verstand van maar iemand hier weet het vast wel. Is het handig om lid te worden bij FNV Bondgenoten?
pi_120499774
Lijkt me niet heel erg zinvol.
De CAO is vrij duidelijk en wordt naar mijn weten goed nageleefd.
Zo niet zijn je leidinggevende ongetwijfeld professioneel genoeg om met je in gesprek te gaan.

Is er een reden dat je lid zou willen worden? welk voordeel denk je daar uit te halen bij ah?
pi_120514912
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:49 schreef tinoburg het volgende:
Lijkt me niet heel erg zinvol.
De CAO is vrij duidelijk en wordt naar mijn weten goed nageleefd.
Zo niet zijn je leidinggevende ongetwijfeld professioneel genoeg om met je in gesprek te gaan.

Is er een reden dat je lid zou willen worden? welk voordeel denk je daar uit te halen bij ah?
Een echte reden heb ik niet. Ik weet alleen dat sommige collega's wel lid zijn. Misschien voor in het geval.
  woensdag 19 december 2012 @ 20:48:08 #98
58097 joey_k
Beatles 4ever
pi_120523814
Zo,

reactie gehad van de OR betreffende de kerstpakketten:

Wordt op de agenda van de OR gezet, en er wordt gekeken of het een (deel) onderwerp is voor een medewerkers enquête.

Positief v.w.b. suggestie's als b.v. een cadeaubon of de mogelijkheid een bedrag te schenken aan een goed doel i.p.v. een kerstpakket.

De wens is aanwezig om te kijken of er volgend jaar al verandering in kan komen...

Ik was blijkbaar ook niet de enige die over het pakket van dit jaar viel ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door joey_k op 19-12-2012 22:27:56 ]
Met trots vernoemd naar John Lennon....
Gez: Nokia's -> [GEZ] (defecte-goede-incomplete) Nokia's
  woensdag 19 december 2012 @ 21:00:33 #99
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_120524443
Goed dat je er werk van hebt gemaakt! ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_120532099
Ik heb op mijn 17e getekend voor mijn kluiscode, betekend dat dat deze handtekening niet rechtsgeldig is? En ik dus officieel die code niet bezit? Want met het mede eigenaar worden van een bv moesten men ouders teken en was mijn handtekening waardeloos.

ik ben onlangs wel 18 geworden maar volgens mij maakt dit niks uit

[ Bericht 13% gewijzigd door Tuinstoel2 op 19-12-2012 23:08:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')