Alles is meegenomen. Wat is daar dan op tegen? Het is gewoon een klein extra ding.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:22 schreef Yreal het volgende:
Maar doe dan gewoon echt engels toetsen. Daar ben ik helemaal voor.
Niet 1 vraag in een voornamelijk nederlands vak waarmee je een krabbeltje "kan engels" kan scoren.
Ik denk dat het er meer om gaat dat je het dan beter direct echt goed kunt doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Alles is meegenomen. Wat is daar dan op tegen? Het is gewoon een klein extra ding.
Het heeft niet veel beoordelingswaarde inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:25 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer om gaat dat je het dan beter direct echt goed kunt doen.
Maar goed dat is dus niet het geval. Dan is dergelijk iets in een toets helemaal geen slecht begin. En eigenlijk alleen maar leuk. En constructief. Geen reden om zo'n initiatief meteen de grond in de beuken denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:25 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer om gaat dat je het dan beter direct echt goed kunt doen.
Oneens met alles is meegenomen. Dit voegt natuurlijk helemaal niks toe aan het onderwijs en aan de ontwikkeling.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Alles is meegenomen. Wat is daar dan op tegen? Het is gewoon een klein extra ding.
Ik vind het idee om het niveau van Engels te toetsen erg goed. Natuurlijk weet ik ook niet precies hoe het er in dit geval uitzag. Maar ik vind dat het leren van Engels zeker een meerwaarde heeft en dat mensen zichzelf ook tot het leren van Engels kunnen aanzetten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar goed dat is dus niet het geval. Dan is dergelijk iets in een toets helemaal geen slecht begin. En eigenlijk alleen maar leuk. En constructief. Geen reden om zo'n initiatief meteen de grond in de beuken denk ik.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar goed dat is dus niet het geval. Dan is dergelijk iets in een toets helemaal geen slecht begin. En eigenlijk alleen maar leuk. En constructief. Geen reden om zo'n initiatief meteen de grond in de beuken denk ik.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oneens met alles is meegenomen. Dit voegt natuurlijk helemaal niks toe aan het onderwijs en aan de ontwikkeling.
Dit is een kernpunt van het nieuwe curriculum. Doceer het vak in het engels, laat engelse essays schrijven, doe de hele toets in het engels. Dan voegt het tenminste wat toe.
Ze zijn dit jaar begonnen met een vaardigheden lint om meer praktijk bij te brengen. Oke, op zich een goed idee. Hoort niet echt thuis op een rechten studie, maar oke.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Formeel juridisch Engels is echt wat anders dan series kijkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 18:16 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
ik ben ook voor meer Engels in het onderwijs. Maar als student heb je genoeg mogelijkheden om buiten je opleiding (of door middel van andere vakken) je Engels flink op te krikken.
Broodjes. En een punt homemade cheesecake.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:35 schreef De_Fietser het volgende:
Tijd voor het diner, wat staat er bij jullie op het menu?
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Formeel juridisch Engels is echt wat anders dan series kijken
eensquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef Boterbartje het volgende:
Goedenavond deze avond!
zo'n stuk cheesecake klinkt wel goed eigenlijk!
Klinkt goed inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:01 schreef Boterbartje het volgende:
Goedenavond deze avond!
zo'n stuk cheesecake klinkt wel goed eigenlijk!
Ik heb vakantie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:23 schreef solo020 het volgende:
Vind het echt gaar van de uva met dat Engelse gedoe. Vwo diploma kan je halen als je heel slecht bent in Engels. Zo ongeveer alle studies aan de universiteit zijn in het Engels, als dan één van de reden om rechten te studeren je slechte Engelse vaardigheid is heb je alsnog een probleem met je studie. In welk jaar zit je btw Yreal? In Utrecht is er in het laatste jaar van de bachelor ook een vak helemaal in het Engels dacht ik, of je kan zakken vanwege een slechte Engelse taalvaardigheid weet ik echter niet. Hoe ik dat vak ooit moet halen is voor mij een groot raadsel, haalde op de middelbare bijna nooit voldoendes voor Engels en vind het moeilijk om Engels te lezen.![]()
Nog mensen die tentamens hebben aankomende week? Maandag inleiding strafrecht en dinsdag Grondslagen van Recht en dan vakantie hier.
Ik heb studie-vakantie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je vakantie, je studeert.
Een vakantie in een vakantie. Inception taferelen hier.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb studie-vakantie.
Zo beter?![]()
Vakantie van het vakantie houden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Een vakantie in een vakantie. Inception taferelen hier.
Vraag het?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:48 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat ik een mooie kerstbonus krijg, heb het wel verdiend vind ik...
denk dat ik dat ga doen ookquote:
Een brutaal mens heeft de halve wereld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:03 schreef Ties02 het volgende:
Mensen die vragen worden overgeslagen
Loop nu weer even post, maar kwam nog zo'n meisje tegen van 14 die met die kaartjes rond ging. Je zag mensen wegduiken achter de bank of gewoon niet open doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens net de eerste folderbezorger met Kerstwensen aan de deur. Altijd mooi dat blije smoeltje als je ze hetzelfde wenst.
Die heb ik al heel lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Trouwens net de eerste folderbezorger met Kerstwensen aan de deur. Altijd mooi dat blije smoeltje als je ze hetzelfde wenst.
Dat is toch eigenlijk gewoon triest.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Loop nu weer even post, maar kwam nog zo'n meisje tegen van 14 die met die kaartjes rond ging. Je zag mensen wegduiken achter de bank of gewoon niet open doen.
Beetje zielig. Wat is nou een 10tje op een jaar voor iemand die met -10 3x met krantentas en al op z'n bek gaat, elke keer voor 6 uur op is en ook nog eens 100 dagen in het jaar zeiknat wordt geregend? Hebben we het nog niet over bijlages op zaterdag gehad!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Loop nu weer even post, maar kwam nog zo'n meisje tegen van 14 die met die kaartjes rond ging. Je zag mensen wegduiken achter de bank of gewoon niet open doen.
Diep. Ik lees die troep ook nooit, maar als folders / flutkrantjes bezorgers altijd braaf iedere week kwamen krijgen ze best een euro.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk gewoon triest.
Ik ben gevleid.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb mijn charmes nog.
Even stil tchock
Time flies when you're having fun.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:28 schreef Tchock het volgende:
Over post gesproken: nog maar 3,5 uur en dan mag ik weer naar huis.
Waarom post je nu dan? Hup aan het werkquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:28 schreef Tchock het volgende:
Over post gesproken: nog maar 3,5 uur en dan mag ik weer naar huis.
Inderdaad. Hou ze strak.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom post je nu dan? Hup aan het werk
Hoe?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Time flies when you're have fun.
Folderbezorger krijgt alleen al omdat ik het vroeger ook deed. Ongelofelijk hoe blij je dan was met een euroquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De krantenjongen/man/meisje/dame/whatever komt hier nooit met een kaartje. Een folderbezorger hoeft sowieso niet langs te komen
Ik krijg de folders pas op woensdag/donderdag, dus hij/zij doet het werk niet goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Folderbezorger krijgt alleen al omdat ik het vroeger ook deed. Ongelofelijk hoe blij je dan was met een euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |