Blijkt dat ik je analytisch vermogen toch heb overschatquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jullie discussiëren altijd over piemels tijdens de vrijmibo? Toch niet zo'n gaaf kantoor als ik vermoedde dus.
Ik had het wel gelezen, maar ach. Gewoon een of andere jaloerse kneusquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:23 schreef Bananenman het volgende:
Was dit topic al voorbij gekomen trouwens?
KLB / Rechtenstudenten
Ha, ik zag jou snel je post veranderen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Blijkt dat ik je analytisch vermogen toch heb overschat
Ik bedacht me dat analyserend vermogen wellicht zou kunnen zorgen voor hoongelach.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ha, ik zag jou snel je post veranderen.
IEDEREEN NAAR HET TOPIC WHOEHEOEOEOEOEOEOEquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:23 schreef Bananenman het volgende:
Was dit topic al voorbij gekomen trouwens?
KLB / Rechtenstudenten
Eensch.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Bah. Bovendien is Jack ook nog helemaal niet zo goedkoop, voor hetzelfde geld heb je een Famous Grouse die vééél lekkerder is door de cola
quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
IEDEREEN NAAR HET TOPIC WHOEHEOEOEOEOEOEOE
Ik drink een hoop melk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:28 schreef eriksd het volgende:
Sowieso is het enige wat je moet drinken baco, jagermeister en wappelsap. En melk.
Ik hoorde ook dat je van eieren hield.quote:
Waarom kun jij notes lezen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:27 schreef Maharbal het volgende:
Rofl, jesus christ. Ik kan me de hele dag vermaken met het lezen van (jullie) notes.
OEPS.quote:
Haha, dat klopt volledig. Ik heb al zo'n vermoeden van wie je dat hebt gehoord.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat je van eieren hield.
God, na al die inkoppertjes van de afgelopen dagen zou je verwachten dat het iemand 's zou opvallen.quote:
Waarom lees jij notes van anderen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:27 schreef Maharbal het volgende:
Rofl, jesus christ. Ik kan me de hele dag vermaken met het lezen van (jullie) notes.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom lees jij notes van anderen?
Whisky cola is best lekker. Je moet er geen goede single malt door gooien, maar als je toch een blend hebt...quote:
Je weet best wat ik bedoel en ik weet dat je best weet wat ik bedoel dus gewoon antwoord geven.quote:
Ho, jawohl herr obersturmbahntchock.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel en ik weet dat je best weet wat ik bedoel dus gewoon antwoord geven.
Ik vind het zelfs dan vies eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Whisky cola is best lekker. Je moet er geen goede single malt door gooien, maar als je toch een blend hebt...
Zou kunnen. Baco's en Beco's ook niet jouw ding?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs dan vies eigenlijkmaar ik ben ook niet zo'n cola liefhebber dus misschien is dat het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |