Whisky cola is best lekker. Je moet er geen goede single malt door gooien, maar als je toch een blend hebt...quote:
Je weet best wat ik bedoel en ik weet dat je best weet wat ik bedoel dus gewoon antwoord geven.quote:
Ho, jawohl herr obersturmbahntchock.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel en ik weet dat je best weet wat ik bedoel dus gewoon antwoord geven.
Ik vind het zelfs dan vies eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Whisky cola is best lekker. Je moet er geen goede single malt door gooien, maar als je toch een blend hebt...
Zou kunnen. Baco's en Beco's ook niet jouw ding?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs dan vies eigenlijkmaar ik ben ook niet zo'n cola liefhebber dus misschien is dat het.
Dit is een beetje hetzelfde als een gevangene die uit zijn cel roept dat hij het niet heeft gedaanquote:
Nope ook zeker niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou kunnen. Baco's en Beco's ook niet jouw ding?
Niet echt, ik had namelijk totaal niet de intentie om 'een beter merk' te noemen, noch volgde er een discussie. Onjuiste constatering dus.quote:
Daarom mag er wel over gepraat worden. Als ik hier ga beweren dat de filterkoffie uit de automaten op de UvA lekker is mag toch ook iedereen zeiken?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:21 schreef De_Fietser het volgende:
De één vindt merk A lekker, de ander B. Ieder zijn eigen ding joh.
Als die net zo slecht is als de filterkoffie uit de automaten hier wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom mag er wel over gepraat worden. Als ik hier ga beweren dat de filterkoffie uit de automaten op de UvA lekker is mag toch ook iedereen zeiken?
Zoals Yreal laatst treffend omschreef: onze koffieautomaten zitten aangesloten op de riolering.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:22 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als die net zo slecht is als de filterkoffie uit de automaten hier wel.
That badquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zoals Yreal laatst treffend omschreef: onze koffieautomaten zitten aangesloten op de riolering.
In Leiden 30 cent volgens mij. Die is volgens koffiedrinkers wel aardig te doen. Ik zelf ga toch altijd voor thee.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
That bad
Wat kost een kopje koffie bij jullie eigenlijk dan?
20 of 30 ct geloof ik. En we hebben een (uiterlijk identieke) machine die bonenkoffie tapt, die kost 50 cent, en dan nog gewoon zo'n kantine-achtig gebeuren dat volgens mij ook 50 cent vraagt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
That bad
Wat kost een kopje koffie bij jullie eigenlijk dan?
Koffie bij de dames kost 1,06. Ik weet dit zo goed omdat ik grootafnemer benquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
20 of 30 ct geloof ik. En we hebben een (uiterlijk identieke) machine die bonenkoffie tapt, die kost 50 cent, en dan nog gewoon zo'n kantine-achtig gebeuren dat volgens mij ook 50 cent vraagt.
1,06 ook echt? Wat een bedragquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Koffie bij de dames kost 1,06. Ik weet dit zo goed omdat ik grootafnemer ben
Vorig jaar was het nog een euroquote:
Wat goedkoop. Hier is het echt 60ct geloof ik. Maar ik ga altijd naar het DE-Café eigenlijk en dan kost het ergens tussen de ¤1,15-2,35 afhankelijk van wat je neemt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
20 of 30 ct geloof ik. En we hebben een (uiterlijk identieke) machine die bonenkoffie tapt, die kost 50 cent, en dan nog gewoon zo'n kantine-achtig gebeuren dat volgens mij ook 50 cent vraagt.
Is daar de koffie veel beter?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Koffie bij de dames kost 1,06. Ik weet dit zo goed omdat ik grootafnemer ben
Sommige mensen op de UvA doen dat ook altijd, ik vind het nogal overdrevenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat goedkoop. Hier is het echt 60ct geloof ik. Maar ik ga altijd naar het DE-Café eigenlijk en dan kost het ergens tussen de ¤1,15-2,35 afhankelijk van wat je neemt.
Nee, ik vind 'm niet te drinken. Neem daarom altijd maar cappuccinoquote:
Als je veel koffie drinkt wordt dat gewoon noodzaak.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige mensen op de UvA doen dat ook altijd, ik vind het nogal overdrevenMaar ik drink toch nauwelijks koffie
Die is wel te doen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, ik vind 'm niet te drinken. Neem daarom altijd maar cappuccino
Dat hangt er natuurlijk vanaf hoelang ik op de universiteit ben. Het verschilt heel erg eigenlijk. Maar ik drink thuis ook koffie natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:36 schreef De_Fietser het volgende:
hoeveel kopjes drinken jullie per dag dan
Die is op zich wel te doen. Coffee Company zit om de hoek, maar dan moet ik weer helemaal naar buiten enzoquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Die is wel te doen?![]()
Waarom niet naar een betere tent gaan dan?
Te veelquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:36 schreef De_Fietser het volgende:
Ja lekker even frisse lucht en alles toch?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die is op zich wel te doen. Coffee Company zit om de hoek, maar dan moet ik weer helemaal naar buiten enzo
Hahahquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je veel koffie drinkt wordt dat gewoon noodzaak.Die slechte automatenkoffie maakt je echt kapot anders
Minstens 2.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:36 schreef De_Fietser het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |