Waarom überhaupt whiskey&cola.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Bah. Bovendien is Jack ook nog helemaal niet zo goedkoop, voor hetzelfde geld heb je een Famous Grouse die vééél lekkerder is door de cola
Jullie discussiëren altijd over piemels tijdens de vrijmibo? Toch niet zo'n gaaf kantoor als ik vermoedde dus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:20 schreef Maharbal het volgende:
Al die piemeldiscussies zijn altijd wel vermakelijk.
Blijkt dat ik je analytisch vermogen toch heb overschatquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jullie discussiëren altijd over piemels tijdens de vrijmibo? Toch niet zo'n gaaf kantoor als ik vermoedde dus.
Ik had het wel gelezen, maar ach. Gewoon een of andere jaloerse kneusquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:23 schreef Bananenman het volgende:
Was dit topic al voorbij gekomen trouwens?
KLB / Rechtenstudenten
Ha, ik zag jou snel je post veranderen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Blijkt dat ik je analytisch vermogen toch heb overschat
Ik bedacht me dat analyserend vermogen wellicht zou kunnen zorgen voor hoongelach.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:24 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ha, ik zag jou snel je post veranderen.
IEDEREEN NAAR HET TOPIC WHOEHEOEOEOEOEOEOEquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:23 schreef Bananenman het volgende:
Was dit topic al voorbij gekomen trouwens?
KLB / Rechtenstudenten
Eensch.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Bah. Bovendien is Jack ook nog helemaal niet zo goedkoop, voor hetzelfde geld heb je een Famous Grouse die vééél lekkerder is door de cola
quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
IEDEREEN NAAR HET TOPIC WHOEHEOEOEOEOEOEOE
Ik drink een hoop melk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:28 schreef eriksd het volgende:
Sowieso is het enige wat je moet drinken baco, jagermeister en wappelsap. En melk.
Ik hoorde ook dat je van eieren hield.quote:
Waarom kun jij notes lezen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:27 schreef Maharbal het volgende:
Rofl, jesus christ. Ik kan me de hele dag vermaken met het lezen van (jullie) notes.
OEPS.quote:
Haha, dat klopt volledig. Ik heb al zo'n vermoeden van wie je dat hebt gehoord.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat je van eieren hield.
God, na al die inkoppertjes van de afgelopen dagen zou je verwachten dat het iemand 's zou opvallen.quote:
Waarom lees jij notes van anderen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:27 schreef Maharbal het volgende:
Rofl, jesus christ. Ik kan me de hele dag vermaken met het lezen van (jullie) notes.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Waarom lees jij notes van anderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |