twitter:MarlowNYC twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 19:34:25AP: Suspect used .223 caliber rifle. This is a picture of a .223 rifle. This is legal. #NRA #PrayForNewtown http://t.co/2GqLlyoo reageer retweet
Hier moest ik hardop om lachen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Echt bizar en asociaal om de polonaise te gaan lopen na zo'n verschrikkelijk incident.
Wel voor buitenstaanders met enig moraal besef.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Die man had inderdaad niet aan zijn wapen mogen komen.
2: Het maakt het niet minder schokkend voor de dierbare van die kinderen, maar wel voor buitenstaanders.
Mwoah, onder invloed van zoiets simpels als antidepressiva kan een hoop doen met een mensquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Vind ik toch niet heel logisch. Maar ik vind een halve school overhoop schieten sowieso niet erg logisch.
Tevens de reden waarom het dus ook onzinnig is om iedereen een wapen te geven. Je krijgt dan een wapenwedloop onder de burgers.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat alleen het hebben van simpele handpistolen legaal was.
Dus omdat dit soort idioten toch wel aan een wapen komen, maken wij het ze gewoon extra makkelijk?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, hoewel je incidenten nooit kan voorkomen.
Of ben jij in de overtuiging dat idioten zoals deze niks doen als ze niet legaal aan een wapen kunnen komen? En bij al die schietpartijen in het verleden, waren het altijd legale wapens?
Minder verbazingwekkend, maar niet minder schokkend...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Die man had inderdaad niet aan zijn wapen mogen komen.
2: Het maakt het niet minder schokkend voor de dierbare van die kinderen, maar wel voor buitenstaanders.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wel voor buitenstaanders met enig moraal besef.
Klinkt nogal eng en ongezond. Ik weet wel dat als ik dat gevoel ooit krijg, ik hulp zoek. Waarom onschuldige mensen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Mwoah, onder invloed van zoiets simpels als antidepressiva kan een hoop doen met een mensIk weet nog goed dat ik een sterke innerlijke onrust voelde.. dat steeds erger werd, ook al ging je bewegen. Een gevoel van zin hebben om alles verrot te maken. Het is een feit dat veel schoolshootings daarmee te maken heeft
Dat zijn er wel meer, maar niet iedereen schiet een basisschool over hoop. Om die nou allemaal preventief te ruimen eh...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Mignon het volgende:
Ik neem aan dat zo'n persoon wel in zijn omgeving laat zien dat hij niet helemaal in orde is.
Als het minder verbazingwekkend is, dan is het ook per definitie minder schokkend.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Minder verbazingwekkend, maar niet minder schokkend...
Wij-zij gevoel. Jij voelt je kut, de rest van de wereld gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Mignon het volgende:
[..]
Klinkt nogal eng en ongezond. Ik weet wel dat als ik dat gevoel ooit krijg, ik hulp zoek. Waarom onschuldige mensen?
Eens. Het zijn vaak van die jongeren die om wat voor redenen ook mentaal gestoord zijn. Zo ook bij de batman shooting.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus omdat dit soort idioten toch wel aan een wapen komen, maken wij het ze gewoon extra makkelijk?
Vergelijk gewoon simpelweg de cijfers van schiet incidenten en je weet gewoon dat die achterlijke wapenwet een grote oorzaak is van dit soort incidenten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, hoewel je incidenten nooit kan voorkomen.
Of ben jij in de overtuiging dat idioten zoals deze niks doen als ze niet legaal aan een wapen kunnen komen? En bij al die schietpartijen in het verleden, waren het altijd legale wapens?
Uiteraard niet en zo werkt het in Amerika ook niet. Wel kan men met de goede papieren een wapen kopen,quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus omdat dit soort idioten toch wel aan een wapen komen, maken wij het ze gewoon extra makkelijk?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Disorder het volgende:
Er is tevens een lijk aangetroffen in het huis van de schutter?
Van een ander forum.quote:CBS is commenting on the ongoing search of houses connected to the shooter, at his mother's house in the local area they found a body.
Minder schokkend dan iets totaal onverwachts, maar ik wordt niet elke dag wakker en verwacht dan te lezen over nog een school shooting in America. Het gebeurt niet wekelijks.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als het minder verbazingwekkend is, dan is het ook per definitie minder schokkend.
Dit nieuwsbericht komt niet meer als een *shock*.
Aha, net zoals de Marokkanen discussie in dat voetbaltopic...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Vergelijk gewoon simpelweg de cijfers van schiet incidenten en je weet gewoon dat die achterlijke wapenwet een grote oorzaak is van dit soort incidenten.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard niet en zo werkt het in Amerika ook niet. Wel kan men met de goede papieren een wapen kopen,
Een niet veel voorkomende bijwerking van anti depressiva. Akathisia heet datquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Mignon het volgende:
[..]
Klinkt nogal eng en ongezond. Ik weet wel dat als ik dat gevoel ooit krijg, ik hulp zoek. Waarom onschuldige mensen?
Toch snap ik het niet. Ik voel me ook wel eens ellendig. Of heel boos op mensen (onterecht) maar de drang om mensen van het leven te beroven? Doe dan op z'n minst jezelf als je het allemaal echt niet meer ziet zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij-zij gevoel. Jij voelt je kut, de rest van de wereld gaat gewoon door.
Haha, het zou wel wat vreemd zijn als jij wel met die gedachte wakker zou worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Minder schokkend dan iets totaal onverwachts, maar ik wordt niet elke dag wakker en verwacht dan te lezen over nog een school shooting in America. Het gebeurt niet wekelijks.
Ellendig is heel wat anders.... Iedereen voelt zich wel eens ellendig. Mensen zeggen te snel dat ze "depri" zijn ,terwijl ze feitelijk in een dipje zitten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:02 schreef Mignon het volgende:
[..]
Toch snap ik het niet. Ik voel me ook wel eens ellendig. Of heel boos op mensen (onterecht) maar de drang om mensen van het leven te beroven? Doe dan op z'n minst jezelf als je het allemaal echt niet meer ziet zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |