abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:57:46 #151
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_120315548
MarlowNYC twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 19:34:25 AP: Suspect used .223 caliber rifle. This is a picture of a .223 rifle. This is legal. #NRA #PrayForNewtown http://t.co/2GqLlyoo reageer retweet
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_120315567
quote:
8s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:38 schreef LXIV het volgende:

[..]

Echt bizar en asociaal om de polonaise te gaan lopen na zo'n verschrikkelijk incident.
Hier moest ik hardop om lachen.

Bizar nieuws weer. Dat van China idem. Kunnen zulke zieke mensen niet eens preventief geruimd worden. Ik neem aan dat zo'n persoon wel in zijn omgeving laat zien dat hij niet helemaal in orde is.
pi_120315570
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Die man had inderdaad niet aan zijn wapen mogen komen.

2: Het maakt het niet minder schokkend voor de dierbare van die kinderen, maar wel voor buitenstaanders.
Wel voor buitenstaanders met enig moraal besef.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_120315579
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef Messina het volgende:

[..]

Vind ik toch niet heel logisch. Maar ik vind een halve school overhoop schieten sowieso niet erg logisch.
Mwoah, onder invloed van zoiets simpels als antidepressiva kan een hoop doen met een mens :Y Ik weet nog goed dat ik een sterke innerlijke onrust voelde.. dat steeds erger werd, ook al ging je bewegen. Een gevoel van zin hebben om alles verrot te maken. Gigantisch veel woede voelen, onbeschrijfelijk. Het is een feit dat veel schoolshootings daarmee te maken heeft :{
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:58:23 #155
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_120315582
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom dacht ik dat alleen het hebben van simpele handpistolen legaal was. :o
Tevens de reden waarom het dus ook onzinnig is om iedereen een wapen te geven. Je krijgt dan een wapenwedloop onder de burgers.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_120315583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk, hoewel je incidenten nooit kan voorkomen.
Of ben jij in de overtuiging dat idioten zoals deze niks doen als ze niet legaal aan een wapen kunnen komen? En bij al die schietpartijen in het verleden, waren het altijd legale wapens? :')
Dus omdat dit soort idioten toch wel aan een wapen komen, maken wij het ze gewoon extra makkelijk?
pi_120315604
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Die man had inderdaad niet aan zijn wapen mogen komen.

2: Het maakt het niet minder schokkend voor de dierbare van die kinderen, maar wel voor buitenstaanders.
Minder verbazingwekkend, maar niet minder schokkend...
pi_120315646
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Wel voor buitenstaanders met enig moraal besef.
:')
pi_120315670
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Suncatcher het volgende:

[..]

Mwoah, onder invloed van zoiets simpels als antidepressiva kan een hoop doen met een mens :Y Ik weet nog goed dat ik een sterke innerlijke onrust voelde.. dat steeds erger werd, ook al ging je bewegen. Een gevoel van zin hebben om alles verrot te maken. Het is een feit dat veel schoolshootings daarmee te maken heeft :{
Klinkt nogal eng en ongezond. Ik weet wel dat als ik dat gevoel ooit krijg, ik hulp zoek. Waarom onschuldige mensen? :{
pi_120315682
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef Mignon het volgende:
Ik neem aan dat zo'n persoon wel in zijn omgeving laat zien dat hij niet helemaal in orde is.
Dat zijn er wel meer, maar niet iedereen schiet een basisschool over hoop. Om die nou allemaal preventief te ruimen eh...
pi_120315715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Minder verbazingwekkend, maar niet minder schokkend...
Als het minder verbazingwekkend is, dan is het ook per definitie minder schokkend.

Dit nieuwsbericht komt niet meer als een *shock*.
pi_120315718
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Mignon het volgende:

[..]

Klinkt nogal eng en ongezond. Ik weet wel dat als ik dat gevoel ooit krijg, ik hulp zoek. Waarom onschuldige mensen? :{
Wij-zij gevoel. Jij voelt je kut, de rest van de wereld gaat gewoon door.
  vrijdag 14 december 2012 @ 20:01:12 #164
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_120315734
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dus omdat dit soort idioten toch wel aan een wapen komen, maken wij het ze gewoon extra makkelijk?
Eens. Het zijn vaak van die jongeren die om wat voor redenen ook mentaal gestoord zijn. Zo ook bij de batman shooting.

Bij ons is het niet onmogelijk om aan een wapen te komen, wel moeilijker. Hierdoor ontstaat er toch een soort filter wat dit soort gasten toch net ff tegenhoud. Zelfs in het illegale circuit zullen ze raar opkijken als een 17-jarige een wapen wil kopen terwijl dat in Amerika dus blijkbaar geen probleem is.

Het sleutelwoord hier is 'drempels'. Heel simpel. Hoe meer drempels iemand moet nemen, hoe kleiner de kans dat hij doorgaat en hoe groter de kans dat iemand toch weer tot bezinning komt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_120315736
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk, hoewel je incidenten nooit kan voorkomen.
Of ben jij in de overtuiging dat idioten zoals deze niks doen als ze niet legaal aan een wapen kunnen komen? En bij al die schietpartijen in het verleden, waren het altijd legale wapens? :')
Vergelijk gewoon simpelweg de cijfers van schiet incidenten en je weet gewoon dat die achterlijke wapenwet een grote oorzaak is van dit soort incidenten.
pi_120315739
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uiteraard niet en zo werkt het in Amerika ook niet. Wel kan men met de goede papieren een wapen kopen,
pi_120315746
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Disorder het volgende:
Er is tevens een lijk aangetroffen in het huis van de schutter?
quote:
CBS is commenting on the ongoing search of houses connected to the shooter, at his mother's house in the local area they found a body.
Van een ander forum.
pi_120315768
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als het minder verbazingwekkend is, dan is het ook per definitie minder schokkend.

Dit nieuwsbericht komt niet meer als een *shock*.
Minder schokkend dan iets totaal onverwachts, maar ik wordt niet elke dag wakker en verwacht dan te lezen over nog een school shooting in America. Het gebeurt niet wekelijks.
pi_120315774
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Vergelijk gewoon simpelweg de cijfers van schiet incidenten en je weet gewoon dat die achterlijke wapenwet een grote oorzaak is van dit soort incidenten.
Aha, net zoals de Marokkanen discussie in dat voetbaltopic...
En, hoe gaat het in Zwitserland? Daar mag je ook een wapen kopen.. Vallen ook enorm veel doden hè
pi_120315776
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Uiteraard niet en zo werkt het in Amerika ook niet. Wel kan men met de goede papieren een wapen kopen,
_O-
pi_120315782
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef Mignon het volgende:

[..]

Een niet veel voorkomende bijwerking van anti depressiva. Akathisia heet dat :P de link met schoolshootings en antidepressiva bestaat al langer
pi_120315798
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wij-zij gevoel. Jij voelt je kut, de rest van de wereld gaat gewoon door.
Toch snap ik het niet. Ik voel me ook wel eens ellendig. Of heel boos op mensen (onterecht) maar de drang om mensen van het leven te beroven? Doe dan op z'n minst jezelf als je het allemaal echt niet meer ziet zitten.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 14 december 2012 @ 20:02:58 #173
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120315806
Volgens een getuige moet iedereen eerst op een bel duwen, waarna gecheckt wordt of je bekend bent en daarna mag je pas naar binnen.
pi_120315835
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Minder schokkend dan iets totaal onverwachts, maar ik wordt niet elke dag wakker en verwacht dan te lezen over nog een school shooting in America. Het gebeurt niet wekelijks.
Haha, het zou wel wat vreemd zijn als jij wel met die gedachte wakker zou worden.
pi_120315842
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:02 schreef Mignon het volgende:

[..]

Toch snap ik het niet. Ik voel me ook wel eens ellendig. Of heel boos op mensen (onterecht) maar de drang om mensen van het leven te beroven? Doe dan op z'n minst jezelf als je het allemaal echt niet meer ziet zitten.
Ellendig is heel wat anders.... Iedereen voelt zich wel eens ellendig. Mensen zeggen te snel dat ze "depri" zijn ,terwijl ze feitelijk in een dipje zitten.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')