Ik denk weer een gevalletje van gepest zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de reden af.
Als je jarenlang gepest wordt kan ik het me toch voorstellen dat je eerst je pesters wil doden voordat je zelfmoord pleegt.
Maar bij een andere reden kan ik het zelf ook niet begrijpen...
De schutter had inderdaad een kogelvrij vest aan. Was volledig in het zwart gekleed blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef Geneziz het volgende:
[..]
En wat als hij nou kogelwerende kleding aan had?
Serieus? 18 Dode kinderen vind jij niet schokkend?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef theunderdog het volgende:
Dit is heel erg voor de kinderen en dierbare van de overleden kinderen. Alleen ik begrijp niet hoe mensen dit nog daadwerkelijk schokkend kunnen vinden.
Die school shootings zijn niet alleen op de pesters gericht. Ik denk dat je dan zo vol met haat zit dat het je niet eens meer uitmaakt wie je raakt, omdat je volkomen apatisch bent door depressieve gevoelens.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef Starm het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de reden af.
Als je jarenlang gepest wordt kan ik het me toch voorstellen dat je eerst je pesters wil doden voordat je zelfmoord pleegt.
Maar bij een andere reden kan ik het zelf ook niet begrijpen...
Wel klote dat het kinderen zijn die werden doodgeschoten. Nu ga het argument 'Als één van de slachtoffers een wapen bij zich had was dit nooit gebeurd' niet op.quote:
De schutter is 20 jaar. In het geval van pesten, was het dan niet logischer geweest dat de dader een middelbare school kapot had geschoten?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:51 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Ik denk weer een gevalletje van gepest zijnin sommige gevallen doen leraren gewoon mee met pesten. Toen kwam er een cocktail van anti depressiva en ging de dader in een BERSERK MODE.
Voor een groot land als Amerika valt het mee. Als je rekent in doden per vierkante kilometer dan lijkt het niet zo erg.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:44 schreef VacaLoca het volgende:
Waar we meer bij stil moeten staan is hoe het toch in hemelsnaam kan dat er zoveel mensen zijn die het in hun hoofd halen op een of andere manier om massaal mensen af te gaan knallen... nu zelfs kinderen..
Als het zo'n enorme puinhoop is in dat land, veel criminaliteit, gangs etc kan ik me best iets voorstellen bij het argument "wapen als bescherming", zeker als je in de middle of nowhere woontquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef theunderdog het volgende:
Dit is heel erg voor de kinderen en dierbare van de overleden kinderen. Alleen ik begrijp niet hoe mensen dit nog daadwerkelijk schokkend kunnen vinden. In mijn ogen is dit gewoon weer de zoveelste gevolg van een achterlijke wet.
Zolang dat wapenwet niet drastisch gaat veranderen, blijft dit gewoon op dezelfde schaal gebeuren.
Het is heel erg voor de dierbare van die kinderen, het komt alleen zoveel in Amerika voor. Dat ik mij niet kan voorstellen, dat dit nog steeds als een shock komt bij mensen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:52 schreef Disorder het volgende:
[..]
Serieus? 18 Dode kinderen vind jij niet schokkend?
Kan ook de bron zijn waar alles is begonnen, ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De schutter is 20 jaar. In het geval van pesten, was het dan niet logischer geweest dat de dader een middelbare school kapot had geschoten?
Het zijn en het blijven cowboys he...quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:53 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Snel, aandelen kopen.. iedereen koopt een wapen nu het nog kan!
![]()
Vind ik toch niet heel logisch. Maar ik vind een halve school overhoop schieten sowieso niet erg logisch.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:54 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Kan ook de bron zijn waar alles is begonnen, ofzo
Dan moet jij ook niet huilie huilie gaan doen, als er op school kindjes kapot worden geschoten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als het zo'n enorme puinhoop is in dat land, veel criminaliteit, gangs etc kan ik me best iets voorstellen bij het argument "wapen als bescherming", zeker als je in de middle of nowhere woont
R U sure?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel klote dat het kinderen zijn die werden doodgeschoten. Nu ga het argument 'Als één van de slachtoffers een wapen bij zich had was dit nooit gebeurd' niet op.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen maar als alle leraren nu gewoon een klein Glockje (of ander vuurwapen) bij zich hadden dan zouden ze zichzelf en de kinderen hebben kunnen verdedigen en dan zouden er minder slachtoffers gevallen zijn.
Net zoals Alphen aan den Rijn bedoel je?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef theunderdog het volgende:
In mijn ogen is dit gewoon weer de zoveelste gevolg van een achterlijke wet.
Wrong!quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel klote dat het kinderen zijn die werden doodgeschoten. Nu ga het argument 'Als één van de slachtoffers een wapen bij zich had was dit nooit gebeurd' niet op.
https://twitter.com/BryanJFischerquote:Shooters attack an elementary school in CT - another "gun-free zone." Makes children sitting ducks.
Oh ja, je hebt gelijk ook. Voortaan moeten de leraren gewoon met een pistool op zak lesgeven aan kleutersquote:
1: Die man had inderdaad niet aan zijn wapen mogen komen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Net zoals Alphen aan den Rijn bedoel je?
Dat het een mogelijk gevolg is van een achterlijke wet, maakt het niet minder schokkend.
Onzin natuurlijk, hoewel je incidenten nooit kan voorkomen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan moet jij ook niet huilie huilie gaan doen, als er op school kindjes kapot worden geschoten.
Wat dat is slechts een logisch gevolg van die wapenwet.
Het zou best kunnen wat je zegt hoor, dat moeten we dan maar afwachten. Vaak komt het iig niet voor dat zoiets op een basisschool gebeurt. Is zoiets uberhaupt al eerder voorgevallen in de US?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:54 schreef Suncatcher het volgende:
[..]
Kan ook de bron zijn waar alles is begonnen, ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |