De romana is errug goed!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:32 schreef Apotheose het volgende:
[ afbeelding ]
en daar ga ik nu maar mee aan de slag.
klinkt heerlijk. Hoe kruid je het zwijn?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Vooraf een pastinakenroomsoep, rack van wild zwijn met een rode wijn saus, roseval aardappels met spek en rozemarijn en worteltjes en erwtjes in witte wijn en boter gekookt
Wildkruidenmix zonder zout, wat zout, peper. Braad het aan en gaar het langzaam in de oven.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt heerlijk. Hoe kruid je het zwijn?
mmm heerlijk mals varkensvleesquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wildkruidenmix zonder zout, wat zout, peper. Braad het aan en gaar het langzaam in de oven.
Met een saus van heel ingekookte rose wijn, fond,jeneverbes, laurier afgemonteerd met boter en een scheut grand marnierquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mmm heerlijk mals varkensvlees
Nodig me alsjeblieft een keer uit topchefquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Met een saus van heel ingekookte rose wijn, fond,jeneverbes, laurier afgemonteerd met boter en een scheut grand marnier
Het is niet moeilijk, je moet er alleen maar moeite voor doen ( ik bedoel het zelf maken, niet het uitgenodigd worden)quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nodig me alsjeblieft een keer uit topchef
Ik woon alleen en dan heb ik en teveel over en geen zin om voor mezelf zo uitgebreid te koken. Kook alleen uitgebreid voor visite en dat is helaas al even geleden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, je moet er alleen maar moeite voor doen ( ik bedoel het zelf maken, niet het uitgenodigd worden)
Als ik hetero was zou ik het wel weten, je bent jong, mooi en Single.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik woon alleen en dan heb ik en teveel over en geen zin om voor mezelf zo uitgebreid te koken. Kook alleen uitgebreid voor visite en dat is helaas al even geleden.
Blikje wel open maken voor je dit doet!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:18 schreef boertie het volgende:
Champignonsoep uit blik. Letterlijk, gewoon blikje op sudderpit verwarmen en leeglepelen![]()
Hmmzz zou niet misstaan in m'n studententijd die ik nooit heb gehad![]()
checkquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Blikje wel open maken voor je dit doet!
Als je het niet doet ontploft het blikje, scherven blik en kokend hete soep door de keuken, je zal het maar in je ogen krijgen..quote:
In een pannetje doen is nog gemakkelijker.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef boertie het volgende:
Sowieso wel handig om het van tevoren te doen want een koud blik is makkelijker open te maken dan een warme.
..wel veel werkquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In een pannetje doen is nog gemakkelijker.
Christ, als je dat veel werk vind, ben je echt lui.quote:
haha dankjequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als ik hetero was zou ik het wel weten, je bent jong, mooi en Single.
Ik lig op de bank met een biertje naar een snurkende pup te luisterenquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha dankje.
Nu gezellig aan het borrelen met de buurvrouw en choconootjes
quote:Op zondag 16 december 2012 10:57 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broodje Huisgemaakte Filet Américain
Altijd lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |