Net het tweede gevulde eitje met mayo, curry, kerrie, citroensap, fijngesneden ui, bieslook, peterselie, tikje maggi
Vanavond:: sperziebonen, gegrilde zalmfilet, rode bieten met ui, gevulde champignons met kaas en spinazie, aardappelkroketten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Pizza Capricciosa Tomaten, kaas, champignons, salami, ham, paprika, artisjokken, olijven en oregano.
Normaal bestellen we altijd op zondag, maar met dit weer hebben we het maar een dagje omgewisseld. Dan gaan we morgen als het droog is wel boodschappen doen voor het weekend.
Net terug van het werk, even zitten met een cola-berenburg met lief en een blokje chocolade.
Vanavond eten wij Bloemkool, spinazie, gebakken varkenshaas met ui/champignons. Pasta met knoflook/brandnetelkaas/room
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Manlief wil pasta met room, dochterlief frietjes en kipnuggets, ik beide niet...
Omdat weekend ga ik zo eerst de frietpan schoonmaken, daarna pasta maken voorn m'n lief. Dan frietjes bakken. Wat ik zelf ga eten weet ik nog niet.... :-)
Nasi aan het maken met kip, groenten een zooi kruiden uit het keukenkastje waar ik zin in had en rijst dat ik gister al gekookt heb, want nasi moet met "oude" rijst!
Vooraf een pastinakenroomsoep, rack van wild zwijn met een rode wijn saus, roseval aardappels met spek en rozemarijn en worteltjes en erwtjes in witte wijn en boter gekookt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.