quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of jouw gejank over het gejank hier over het gejank bij jouw club.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik het ergste vindt. Dat gejank vanuit mijn eigen club, of het gejank hier over het gejank bij mijn eigen club.
Of jouw cynische reacties.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of jouw gejank over het gejank hier over het gejank bij jouw club.
Ja, fijn om te weten ofzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik weet trouwens niet wat ik het ergste vindt. Dat gejank vanuit mijn eigen club, of het gejank hier over het gejank bij mijn eigen club.
Doe eens normaal.quote:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 14-12-2012 om 15:50:09VEB verleent geen decharge aan directie, wel aan rvc. VEB vindt Ajax commercieel niet sterk en twijfelt aan Slop als schatbewaarder. #ajax reageer retweet
En daar jouw gejank dan weer over.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Of jouw gejank over het gejank hier over het gejank bij jouw club.
En nu weer jouw gejank.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En daar jouw gejank dan weer over.
Waar jij dan vervolgens weer over jankt.quote:
Tja. Ik pas me aan.quote:
Jank, jank.quote:
Roep het K woord. Je weet wie er dan komt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:25 schreef Tarado het volgende:
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt
Das beter ja.quote:
Graag wat nuttigs melden?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag wat nuttigs melden of oprotten. Iedereen mag zijn mening geven hier.
Interviewer stelt hem een vraag, hij antwoord.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Das beter ja.
Maar ik was wel serieus met mijn eerste post hier. Ik word zo moe van dat gezeik van Brands en Sanders en die treurige pareerpogingen van de Boer. Vindt het ook de Boer-onwaardig eigenlijk.
Van jullie verwacht ik het, maar de Boer moet daar boven staan.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Graag wat nuttigs melden?![]()
Dat moet jij zeggen. Jij bent hier alleen te vinden om topics te kapen of off topic te zijn. Donder lekker op.
DUS ONTOPICquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag wat nuttigs melden of oprotten.
Hij krijgt vragen hierover op de persconferentie en die beantwoordt hijquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Das beter ja.
Maar ik was wel serieus met mijn eerste post hier. Ik word zo moe van dat gezeik van Brands en Sanders en die treurige pareerpogingen van de Boer. Vindt het ook de Boer-onwaardig eigenlijk.
Van jullie verwacht ik het, maar de Boer moet daar boven staan.
Tief op met je gecommandeerquote:
En ik was al ONTOPIC kleuter.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Interviewer stelt hem een vraag, hij antwoord.
Wat een gejank hier om niks.quote:
Met Enoh, Poulsen en Schone die daar ook nog kunnen spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:16 schreef S0nic het volgende:
Benieuwd wie die eventuele aankoop kan zijnHoop op Kali en dan lekker laten uitvechten met Boccara.
Meleg voor de toekomst, voor de rest verwacht ik ook niks. Een goeie rechtsbuiten is nodig maar dat zou in de zomer ook kunnen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Armenteros als rechtsbuiten? Of toch nog een nieuwe spits?
Het zou me erg verbazen als er nog een directe versterking komt in de winterstop.
Precies, maar ze hebben het over een bepaalde positie, dus dan kunnen ze nooit op Meleg doelen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Meleg voor de toekomst, voor de rest verwacht ik ook niks. Een goeie rechtsbuiten is nodig maar dat zou in de zomer ook kunnen.
Oké Tyron.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:37 schreef Tyron het volgende:
O god
http://ajax.nl/Ajax-TV/Trailer-Wij-zijn-Ajax.htm
Ik durf niet op de afspeelknop te klikken.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:37 schreef Tyron het volgende:
O god
http://ajax.nl/Ajax-TV/Trailer-Wij-zijn-Ajax.htm
quote:John Heitinga mag vertrekken bij Everton. De verdediger heeft geen basisplaats en wordt na de jaarwisseling vervangen door Manchester City-verdediger Joleon Lescott, die op huurbasis terug zal keren naar Goodison Park. Met het geld van de transfersom voor Heitinga wil Everton een nieuwe spits kopen. Wellicht dat Ajax the Toffees een handje kan helpen? Heitinga is in beeld als mogelijke opvolger voor Toby Alderweireld, voor wie steeds meer interesse is.
Dat was Vertonghen ook toen hij 23 wasquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou ik mooi vinden. Toby is goed maar vervangbaar
Nee Vertonghen heeft veel meer talent dan Toby. Het is een goede speler maar als je er nog knaken voor kan krijgen en een goede vervanger kan halen juich ik het toequote:Op vrijdag 14 december 2012 20:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat was Vertonghen ook toen hij 23 was
Serero, Babel (en Sigthorsson en Boilesen)quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Armenteros als rechtsbuiten? Of toch nog een nieuwe spits?
Het zou me erg verbazen als er nog een directe versterking komt in de winterstop.
?quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe is het met onze verdedigende spits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |