je bent vast heel heet als ik op de reacties hier af ga en dat wou ik natuurlijk niet missenquote:
Okquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:03 schreef missbehavin het volgende:
Of jullie geloven me gewoon op mijn woord.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent vast heel heet als ik op de reacties hier af ga en dat wou ik natuurlijk niet missen
Voor de spiegel. Naakt. Die komen zometeen allemaal in jouw mailbox.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zijn allemaal druk bezig met foto's maken ja?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor de spiegel. Naakt. Die komen zometeen allemaal in jouw mailbox.
ik zou dat niet verkeerd vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Als iedereen dan even pics post, dan is het eindelijk bekend hoe heet iedereen is.
ja anders kun je net zo goed de fobo's checkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou dat niet verkeerd vinden
wel naakt
of tenminste een deel naakt
anders is er niks aan
nou ja sommige mietjes hebben niet eens een fobo met foto'squote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja anders kun je net zo goed de fobo's checken
Mijn fobo staat vol met naaktfoto's van mezelf!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja anders kun je net zo goed de fobo's checken
Tsssskquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja sommige mietjes hebben niet eens een fobo met foto's
Mailen is voor watjes, post ze hier.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor de spiegel. Naakt. Die komen zometeen allemaal in jouw mailbox.
Klonen? Dat vind ik zo flauw.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:32 schreef rubbereend het volgende:
we kunnen gewoon onze KPD kloon allemaal bekend maken
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klonen? Dat vind ik zo flauw.
Afgelopen jaar was er hier ook zo iemand. Kei leuke vent. Heulmacho heette ie. Kreeg er een beetje een crush op en zo... iedereen juichte met me mee...... bleek ie godverdomme een kloon te zijn!
Hoe kom jij aan mijn Lichtstad Revuetheater choreo?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was er hier ook zo iemand. Kei leuke vent. Heulmacho heette ie. Kreeg er een beetje een crush op en zo... iedereen juichte met me mee...... bleek ie godverdomme een kloon te zijn!
Je hebt het gejat. Origineel type dat je bentquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn Lichtstad Revuetheater choreo?
En toch hou ik van je!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
In de wereld anno 2012 is niets meer origineel!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt het gejat. Origineel type dat je bent
Ik wil ook geen moeder, maar die heb ik nu eenmaal, huuu.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger wilde je zowel geen relaties als vrienden. Die eerste belofte heb je al laten varen, dan kun je ook net zo goed aan vrienden gaan beginnen.
quote:
quote:
Nou ja, op een gegeven moment werden gewoon de powerpoints op t net gezet. Scheelt ook pennen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel een stuk makkelijker dan dat overschrijven waar je lamme armen van krijgt.
ik heb nog nooit een van de famous rar's gezienquote:
maar er zit iemand achter die kloon, dus wat was het probleem?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wees blijquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een van de famous rar's gezien
Ideaal toch?quote:
We waren toch allemaal kloons van Danny ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar er zit iemand achter die kloon, dus wat was het probleem?
maak dan ook gewoon een paar goede hand outsquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn leerlingen wilden dat ook continue
Je hebt er trauma's aan over gehouden?quote:
die raken ze kwijt hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak dan ook gewoon een paar goede hand outs
Tenzij het nieuw is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de wereld anno 2012 is niets meer origineel!
Alles is al eens gezegd, gedaan, verzonnen, gemaakt
van zelf schrijven leren ze ook het meestquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die raken ze kwijt hoor
en dan moet ik meer werken... hoe meer tijd zij kwijt zijn met schrijven hoe meer ik tijd heb om te dagdromen en hoe minder les ik voor moest bereiden
Sommige Fok!kers wil je niet naakt zien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je hebt er trauma's aan over gehouden?
van wie schrok je het meest?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommige Fok!kers wil je niet naakt zien.
sommige wel hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommige Fok!kers wil je niet naakt zien.
ja klopt, het is didactisch allemaal heel verantwoord mijn luiheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van zelf schrijven leren ze ook het meest
dm maarquote:
do tell more! wie wil je naakt zien?quote:
Alle knappe Fok!kers natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
do tell more! wie wil je naakt zien?
Fixed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommige Veruit de meeste Fok!kers wil je niet naakt zien.
FOK!kers kan ook gewoon "mensen" wordenquote:
ja wie zijn dat dan volgens jou?quote:
So true.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK!kers kan ook gewoon "mensen" worden.
Ja: lelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:50 schreef Tegan het volgende:
Dat is niet waar. Veruit de meeste mensen zien er precies hetzelfde uit naakt.
Dat hij de kloon was, is toch wel een probleem als je diegene wil versieren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Is ongeveer hetzelfde als dat je het ijs een paar uur in de koelkast zou laten...quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
kan ik ijs een paar uur op het balkon bewaren nu?
we hebben nog geen nagerecht voor vanavond en de koelkast en vriezer zitten vol
zou ijs het een uur of 5 overleven op het balkon?
het vriest niet....
Dan moet je iig niet in KPD zijnquote:
ja dat heb ik ook nog nooit gedaan dus ik weet niet hoe erg het er dan aan toe isquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ongeveer hetzelfde als dat je het ijs een paar uur in de koelkast zou laten...
Dat kan alleen als je milkshakes gaat maken als toetjequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook nog nooit gedaan dus ik weet niet hoe erg het er dan aan toe is
ja er is niet echt wat... en ons vriesvakje is zo klein dat ik hem compleet uit zou moeten ruimen om genoeg ijs voor iedereen er in te kunnen krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je milkshakes gaat maken als toetje.
Je kan wel iets anders dat mag ontdooien op het balkon zetten vijf uur...
nee ik bedoel dat ik dan alles wat er in zit er uit moet halen en dat is ook zo zondequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:24 schreef Tegan het volgende:
In twee uur is dat wel ontdooit. Je kan ook ieder half uur omruilen.
Ik bedoel. Alles uit de vriezer op het balkon leggen, ijs in de vriezer. En dan een half uur later ijs op het balkon, de rest in de vriezer, en dan half uur later weer omruilen enzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat ik dan alles wat er in zit er uit moet halen en dat is ook zo zonde
Dan moet je toegang vragen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
soms baal ik wel echt dat ik met dit account niet in KPD kan
volgens mij mis ik veel hilarisch
Ja ik ben ook wel zo liefquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook de buren proberen. Dat zou van mij wel mogen.
Wie heeft er nou geen vriezer?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Tegan het volgende:
Moeten ze wel een vriezer hebben bedenk ik me net.
dat hou ik even in gedachten mocht het nodig zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n grote in de schuur, bij mij zou je gewoon je in stukken gehakte echtgenoot kwijt kunnen
Hoeveel heb je er in liggen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n grote in de schuur, bij mij zou je gewoon je in stukken gehakte echtgenoot kwijt kunnen
ja, of een kind.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Dat is goed meisjequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat hou ik even in gedachten mocht het nodig zijn
Ik ben nooit getrouwd geweest hequote:
Suuuuuure.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd geweest he
Ja maar die vent achter Heulmacho de kloon... jezus dat was een eikel zeg!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lieve MissB, wil je met me trouwen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd geweest he
Maanvis toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar die vent achter Heulmacho de kloon... jezus dat was een eikel zeg!!!
Hey, blijf bij je eigen soort!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve MissB, wil je met me trouwen?
Ik vind het prima als ze met hem trouwt, hij de lasten, ik de lustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |