je bent vast heel heet als ik op de reacties hier af ga en dat wou ik natuurlijk niet missenquote:
Okquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:03 schreef missbehavin het volgende:
Of jullie geloven me gewoon op mijn woord.
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bent vast heel heet als ik op de reacties hier af ga en dat wou ik natuurlijk niet missen
Voor de spiegel. Naakt. Die komen zometeen allemaal in jouw mailbox.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:12 schreef missbehavin het volgende:
Jullie zijn allemaal druk bezig met foto's maken ja?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor de spiegel. Naakt. Die komen zometeen allemaal in jouw mailbox.
ik zou dat niet verkeerd vindenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Als iedereen dan even pics post, dan is het eindelijk bekend hoe heet iedereen is.
ja anders kun je net zo goed de fobo's checkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou dat niet verkeerd vinden
wel naakt
of tenminste een deel naakt
anders is er niks aan
nou ja sommige mietjes hebben niet eens een fobo met foto'squote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja anders kun je net zo goed de fobo's checken
Mijn fobo staat vol met naaktfoto's van mezelf!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja anders kun je net zo goed de fobo's checken
Tsssskquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ja sommige mietjes hebben niet eens een fobo met foto's
Mailen is voor watjes, post ze hier.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor de spiegel. Naakt. Die komen zometeen allemaal in jouw mailbox.
Klonen? Dat vind ik zo flauw.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:32 schreef rubbereend het volgende:
we kunnen gewoon onze KPD kloon allemaal bekend maken
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klonen? Dat vind ik zo flauw.
Afgelopen jaar was er hier ook zo iemand. Kei leuke vent. Heulmacho heette ie. Kreeg er een beetje een crush op en zo... iedereen juichte met me mee...... bleek ie godverdomme een kloon te zijn!
Hoe kom jij aan mijn Lichtstad Revuetheater choreo?quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was er hier ook zo iemand. Kei leuke vent. Heulmacho heette ie. Kreeg er een beetje een crush op en zo... iedereen juichte met me mee...... bleek ie godverdomme een kloon te zijn!
Je hebt het gejat. Origineel type dat je bentquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn Lichtstad Revuetheater choreo?
En toch hou ik van je!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:
In de wereld anno 2012 is niets meer origineel!quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt het gejat. Origineel type dat je bent
Ik wil ook geen moeder, maar die heb ik nu eenmaal, huuu.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger wilde je zowel geen relaties als vrienden. Die eerste belofte heb je al laten varen, dan kun je ook net zo goed aan vrienden gaan beginnen.
quote:
quote:
Nou ja, op een gegeven moment werden gewoon de powerpoints op t net gezet. Scheelt ook pennen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel een stuk makkelijker dan dat overschrijven waar je lamme armen van krijgt.
ik heb nog nooit een van de famous rar's gezienquote:
maar er zit iemand achter die kloon, dus wat was het probleem?quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wees blijquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een van de famous rar's gezien
Ideaal toch?quote:
We waren toch allemaal kloons van Danny ofzo?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar er zit iemand achter die kloon, dus wat was het probleem?
maak dan ook gewoon een paar goede hand outsquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn leerlingen wilden dat ook continue
Je hebt er trauma's aan over gehouden?quote:
die raken ze kwijt hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maak dan ook gewoon een paar goede hand outs
Tenzij het nieuw is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In de wereld anno 2012 is niets meer origineel!
Alles is al eens gezegd, gedaan, verzonnen, gemaakt
van zelf schrijven leren ze ook het meestquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die raken ze kwijt hoor
en dan moet ik meer werken... hoe meer tijd zij kwijt zijn met schrijven hoe meer ik tijd heb om te dagdromen en hoe minder les ik voor moest bereiden
Sommige Fok!kers wil je niet naakt zien.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je hebt er trauma's aan over gehouden?
van wie schrok je het meest?quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommige Fok!kers wil je niet naakt zien.
sommige wel hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommige Fok!kers wil je niet naakt zien.
ja klopt, het is didactisch allemaal heel verantwoord mijn luiheidquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van zelf schrijven leren ze ook het meest
dm maarquote:
do tell more! wie wil je naakt zien?quote:
Alle knappe Fok!kers natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
do tell more! wie wil je naakt zien?
Fixed.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommige Veruit de meeste Fok!kers wil je niet naakt zien.
FOK!kers kan ook gewoon "mensen" wordenquote:
ja wie zijn dat dan volgens jou?quote:
So true.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK!kers kan ook gewoon "mensen" worden.
Ja: lelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:50 schreef Tegan het volgende:
Dat is niet waar. Veruit de meeste mensen zien er precies hetzelfde uit naakt.
Dat hij de kloon was, is toch wel een probleem als je diegene wil versieren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef rubbereend het volgende:
Is ongeveer hetzelfde als dat je het ijs een paar uur in de koelkast zou laten...quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
kan ik ijs een paar uur op het balkon bewaren nu?
we hebben nog geen nagerecht voor vanavond en de koelkast en vriezer zitten vol
zou ijs het een uur of 5 overleven op het balkon?
het vriest niet....
Dan moet je iig niet in KPD zijnquote:
ja dat heb ik ook nog nooit gedaan dus ik weet niet hoe erg het er dan aan toe isquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ongeveer hetzelfde als dat je het ijs een paar uur in de koelkast zou laten...
Dat kan alleen als je milkshakes gaat maken als toetjequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook nog nooit gedaan dus ik weet niet hoe erg het er dan aan toe is
ja er is niet echt wat... en ons vriesvakje is zo klein dat ik hem compleet uit zou moeten ruimen om genoeg ijs voor iedereen er in te kunnen krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je milkshakes gaat maken als toetje.
Je kan wel iets anders dat mag ontdooien op het balkon zetten vijf uur...
nee ik bedoel dat ik dan alles wat er in zit er uit moet halen en dat is ook zo zondequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:24 schreef Tegan het volgende:
In twee uur is dat wel ontdooit. Je kan ook ieder half uur omruilen.
Ik bedoel. Alles uit de vriezer op het balkon leggen, ijs in de vriezer. En dan een half uur later ijs op het balkon, de rest in de vriezer, en dan half uur later weer omruilen enzo.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat ik dan alles wat er in zit er uit moet halen en dat is ook zo zonde
Dan moet je toegang vragen!quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
soms baal ik wel echt dat ik met dit account niet in KPD kan
volgens mij mis ik veel hilarisch
Ja ik ben ook wel zo liefquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:30 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook de buren proberen. Dat zou van mij wel mogen.
Wie heeft er nou geen vriezer?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:36 schreef Tegan het volgende:
Moeten ze wel een vriezer hebben bedenk ik me net.
dat hou ik even in gedachten mocht het nodig zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n grote in de schuur, bij mij zou je gewoon je in stukken gehakte echtgenoot kwijt kunnen
Hoeveel heb je er in liggen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n grote in de schuur, bij mij zou je gewoon je in stukken gehakte echtgenoot kwijt kunnen
ja, of een kind.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Dat is goed meisjequote:Op vrijdag 14 december 2012 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat hou ik even in gedachten mocht het nodig zijn
Ik ben nooit getrouwd geweest hequote:
Suuuuuure.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd geweest he
Ja maar die vent achter Heulmacho de kloon... jezus dat was een eikel zeg!!!quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lieve MissB, wil je met me trouwen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd geweest he
Maanvis toch?quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar die vent achter Heulmacho de kloon... jezus dat was een eikel zeg!!!
Hey, blijf bij je eigen soort!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve MissB, wil je met me trouwen?
Ik vind het prima als ze met hem trouwt, hij de lasten, ik de lustenquote:
Cross-species marriage is illegal?quote:
Ja want ik verwacht wel dat ik jongensbibsjes mag blijven bepalen tijdens ons huwelijk hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het prima als ze met hem trouwt, hij de lasten, ik de lusten
Voel je je bedreigd door mijn BradPitteske looks of zo?quote:
ja, ik snapte mezelf wel hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want ik verwacht wel dat ik jongensbibsjes mag blijven bepalen tijdens ons huwelijk hoorDus zij mag dat ook.
Nou ja. Seks hebben dan. Ze mag ook wel bepalen, maar dat vind jij dan denk ikw eer niks, zo'bn voorbinddildo.
Eerder door je pielemans.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voel je je bedreigd door mijn BradPitteske looks of zo?
aha, de kloon is niet het probleem, maar de mens achter de userquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar die vent achter Heulmacho de kloon... jezus dat was een eikel zeg!!!
Erger kon ik even niet bedenkenquote:
Ik was HEUL lief voor Ang3l hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, de kloon is niet het probleem, maar de mens achter de user
Pas je op? Want ik laat mijn ultima machaga power op je afknallen hoor. Spining salto KICK! Hadooooken!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erger kon ik even niet bedenken.
Get a grip nancy boyquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:23 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Pas je op? Want ik laat mijn ultima machaga power op je afknallen hoor. Spining salto KICK! Hadooooken!
You, you sorry excuse for a carbon based lifeformquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:24 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Who you calling nancy, Mister waveywave?!
Ja inderdaad, de mannen die je in het normale leven tegenkomt bevallen een stuk beterquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft em bedrogen. Belogen! Iedereen!
Ik stond klaar om mijn leven met hem te delen en toen bleek het ineens een kloon. En dat wat er achter zat viel me ZO tegen dat ik alle vertrouwen in virtuele too good to be true hunks verloren heb!
Dus nee Heatwave, Godtje, en andere singles-hunks..... ik doe het niet meer!!!
oooooh snap!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de mannen die je in het normale leven tegenkomt bevallen een stuk beter
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Ik stond klaar om mijn leven met hem te delen en toen bleek het ineens een kloon. En dat wat er achter zat viel me ZO tegen dat ik alle vertrouwen in virtuele too good to be true hunks verloren heb!
he, jammer nouquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:29 schreef Ang3l het volgende:
Nou daar krijg je dan tenminste nog warme worst van!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja inderdaad, de mannen die je in het normale leven tegenkomt bevallen een stuk beter
Geef toe, jij hield ook van heulMacho!quote:
Ja ik weet het heatwave, ik weet t. En ik kan nu wel weer een uitzondering gaan maken voor je, omdat je me echt een toffe peer lijkt. Naast een enorme hunk. Maar ik moet mijn poot een keer stijf houden ipv andere lichaamsdelen! Voet bij stuk als het ware. Do not give in to temptation en dat soort dingen.quote:
Nou, dan ga ik maar zuipen zoquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik weet het heatwave, ik weet t. En ik kan nu wel weer een uitzondering gaan maken voor je, omdat je me echt een toffe peer lijkt. Naast een enorme hunk. Maar ik moet mijn poot een keer stijf houden ipv andere lichaamsdelen! Voet bij stuk als het ware. Do not give in to temptation en dat soort dingen.
Hoe graag ik je ook wil... ik doe. Het. Niet.
I had to see it to believe it. Zit je nou alweer te flirten met een ander?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik weet het heatwave, ik weet t. En ik kan nu wel weer een uitzondering gaan maken voor je, omdat je me echt een toffe peer lijkt. Naast een enorme hunk. Maar ik moet mijn poot een keer stijf houden ipv andere lichaamsdelen! Voet bij stuk als het ware. Do not give in to temptation en dat soort dingen.
Hoe graag ik je ook wil... ik doe. Het. Niet.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lieve MissB, wil je met me trouwen?
Ja duh, daar was ik wel van uit gegaan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want ik verwacht wel dat ik jongensbibsjes mag blijven bepalen tijdens ons huwelijk hoorDus zij mag dat ook.
Nou ja. Seks hebben dan. Ze mag ook wel bepalen, maar dat vind jij dan denk ikw eer niks, zo'bn voorbinddildo.
ik kan nu nooit meer normaal naar de Hemaquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou daar krijg je dan tenminste nog warme worst van!
Ja moet je het maar vaker halenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:12 schreef missbehavin het volgende:
Godverdegodver. Nooit haal ik chocola. Behalve een keer kerstchocolaatje. Zijn ze gevuld. Met capucino prut
Lekker tochquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:12 schreef missbehavin het volgende:
Godverdegodver. Nooit haal ik chocola. Behalve een keer kerstchocolaatje. Zijn ze gevuld. Met capucino prut
Burn!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
aaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuw!! ik gooi kokend water over mijn bovenbeen![]()
![]()
quote:
Celibaat leven dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:14 schreef missbehavin het volgende:
Gelukkig ga ik trouwen met Ang3l, is deze dag niet helemal verloren
water, de rest komt later! Niet FOK! de rest komt laterquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:15 schreef rhubarbje het volgende:
aaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuw!! ik gooi kokend water over mijn bovenbeen![]()
![]()
Misschien is het wel tien minuten geleden gebeurd...quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
water, de rest komt later! Niet FOK! de rest komt later
Ik heb niks gemerkt van 10 minuten stilte van Rhuquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Misschien is het wel tien minuten geleden gebeurd...
Ja dahaaaagquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
I had to see it to believe it. Zit je nou alweer te flirten met een ander?
nee gelukkig nietquote:
Over eten gesproken, kun je wel een beetje koken hubby?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Nee hoor. Nee echt niet.
Je mag honger krijgen op een anders als je maar thuis komt eten zeg ik altijd maar.
Wat eten we vandaag schatje?
warme worst?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag honger krijgen op een anders als je maar thuis komt eten zeg ik altijd maar.
Fuck. Busted.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:15 schreef missbehavin het volgende:
Straks wil hij alleen trouwen om bij mijn hetero in de buurt te komen!
Vandaag eten we 'flink pak slaag' met als toetje 'nooit weer hé!'quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hoe moet ik nou water op alleen dat plekje krijgen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
water, de rest komt later! Niet FOK! de rest komt later
quote:
Sorry poepie....quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Vandaag eten we 'flink pak slaag' met als toetje 'nooit weer hé!'
Washandje, ijsklontje.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe moet ik nou water op alleen dat plekje krijgen?
en ik ga niet helemaal onder een koude douche hoor brrrrr
Ja nee maar, ja nee kijk, ja nee dat zie je verkeerd!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]ik wist wel dat het te mooi was om waar te zijn.
Maar goed, belangrijker zaken, kun je nu koken of niet?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nee maar, ja nee kijk, ja nee dat zie je verkeerd!
Duuus...........
Nee vandaag speel ik geen homo meerquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry poepie....
Als t helpt dan zal ik vanavond wel een keer de bottom zijn
Ho ho, we beginnen zo pril in het huwelijk niet meteen met trio's hoorquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee vandaag speel ik geen homo meerJe hebt het verpest voor de komende 7 uur en 35 minuten. Misschien nog bi spelen maar verder niet
Hij is de man, hij bepaalt, jij niet vrouwmens!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ho ho, we beginnen zo pril in het huwelijk niet meteen met trio's hoor
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hij is de man, hij bepaalt, jij niet vrouwmens!
Wie ben jij, en hoe heb je het account van MissB weten te kapen?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef missbehavin het volgende:
Dit vrouwmens gaat maar eens koken....
Oke wat ga je koken?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef missbehavin het volgende:
Wat? Ik ben een fucking keukenprinses, wtf?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie ben jij, en hoe heb je het account van MissB weten te kapen?.
Spaghettiquote:
Hap hap in je krokobilquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik ben een fucking keukenprinses, wtf?
Alles is goedquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:20 schreef rubbereend het volgende:
MAar Tegan, praat me even bij, wat is het probleem in Datersland?
Oh shut up jijquote:
Wat eten we?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef missbehavin het volgende:
ja heb er net ff een koude doek op gehoudenquote:
hmmm lekkerquote:
Ik ben een slechte leraresquote:
mooi toch danquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja heb er net ff een koude doek op gehouden
maar voor een kwartier koelen heb ik nooit geduld
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm lekker
over lekker gesproken, waar blijven die naaktpics?
Gewoon indenken dat je voor elke minuut een miljard euro krijgt. Na 15 minuten valt het dan wat tegen maar heb je het wel volgehouden. Gratis tipquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja heb er net ff een koude doek op gehouden
maar voor een kwartier koelen heb ik nooit geduld
Van kijken leer je ook veel dus geen probleem. Maar misschien moet je het een paar keer voordoen danquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een slechte leraresHeb weinig geduld en neem het veel te snel over
Ja dat zou ms wel werken..quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Van kijken leer je ook veel dus geen probleem. Maar misschien moet je het een paar keer voordoen dan
Mijn hoofd geeft me nu het gevoel alsof hij tussen de rits is gekomenquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zou ms wel werken..
Nu echt weg, er dienen groentes gechopt te worden en ballen gedraaid!
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Mijn hoofd geeft me nu het gevoel alsof hij tussen de rits is gekomen
koop me maar om met naaktpics, dan hou ik mijn mond welquote:
Een beetje soms ongeveerquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar goed, belangrijker zaken, kun je nu koken of niet?
Kipquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]meatballs
Oh en ik moet ook nog sticky chicken wings maken, bijna vergeten
Hoe laat kunnen we aanschuiven popje?quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef missbehavin het volgende:
met bluecheese dipquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]meatballs
Oh en ik moet ook nog sticky chicken wings maken, bijna vergeten
Die sticky sweet & spicy chicken heeft geen dip nodigquote:
Half uurtjequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we aanschuiven popje?
Deze dip hoort altijd bij wingsquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die sticky sweet & spicy chicken heeft geen dip nodig
Oh. Dus ik ben de spreekwoordelijke lul?quote:
Ja en ik de fysiekequote:Op vrijdag 14 december 2012 16:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh. Dus ik ben de spreekwoordelijke lul?
quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en ik de fysieke
Goed geregeld toch?
Perfect threesome!quote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Ja, en ik ben dan weer een lul.... mooi in balans zo.
technisch gezien kan het ook nogquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Perfect threesome!
De figuurlijke lul
De letterlijke lul
En de fysieke lul
Nou, da's dus eens in de drie maanden... Je boft maar met mijquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik kan wel WAT maken hoor!
Pasta met olijven en chorizo en pepertjes
Aardappeltjes uit de oven met rozemarijn en spek
Kip in coca cola
Sushi
Spinazie cupcakes met geitenkaas
Pasta met spinazie en geitenkaas en honing en kip
Ik ook niet heel erg vaak.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, da's dus eens in de drie maanden... Je boft maar met mij
Ik doe alleen geen toetjes, daar hou ik niet zo van.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet heel erg vaak.
Dus is niet erg.
Jij bent mijn toetje
Nou da's echt al heel lang geleden hoorquote:
Heiligschennis!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou da's echt al heel lang geleden hoor
Meestal die met sate. Maar dat kan goed al 3 jaar geleden zijn.
Die is goed weg te krijgenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou da's echt al heel lang geleden hoor
Meestal die met sate. Maar dat kan goed al 3 jaar geleden zijn.
Verkopen ze kip in cola uit pakjes?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:21 schreef Tegan het volgende:
Jij maakt alleen eten met pakjes?
Ang3el dus.
Ja zeg hallo, I'm gay. I know what women wantquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik begin te twijfelen, geen seks, geen fatsoenlijk eten... The presents better be damn good
Omdat je zei 'die met sate'?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verkopen ze kip in cola uit pakjes?
En spinaziecupcakes met geitenkaas ook al?
En die verse aardappelen uit de oveb met rozemarijn en spekjes ook al??
Wat zit ik dan al die moeite te doen?!
Alsof ik daar tijd voor hebquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:22 schreef Tegan het volgende:
Ik maak eigenlijk alles from scratch. Zeker afgelopen twee jaar, daarvoor misschien voor enkele dingen een pakje.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg hallo, I'm gay. I know what women want
Ja als je nou gelezen had voordat je reageerde als een chicken tonight zonder head dan had je gezien dat dat over de chicken tonight ging. Een dingetje uit de hele reeksquote:
Wie zegt nou weer dat ik met pakjes kook?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kost echt niet meer tijd dan dat je zo'n pakje met water aan de kook krijgt?
Gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:24 schreef missbehavin het volgende:
Eens zien of ik dat scharminkel wat kan laten aankomen
Ik hoop toch niet dat ik nog meer aan kom zodra ik 30 ben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenIk eet veel en er komt niks bij.
Nee wacht da's niet waar. Sinds m'n 30e wel, al 5kg
Gelukkig, ik wil eigenlijk ook niet met een fatty getrouwd zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat je niet lukkenIk eet veel en er komt niks bij.
Nee wacht da's niet waar. Sinds m'n 30e wel, al 5kg
Zal waarschijnlijk toch echt gana gebeuren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ik nog meer aan kom zodra ik 30 ben.
Ja dat is een gevaarlijk punt hequote:Op vrijdag 14 december 2012 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat ik nog meer aan kom zodra ik 30 ben.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk toch echt gana gebeuren.
Ja het komt gevaarlijk dicht bij.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is een gevaarlijk punt he
O hell to the no!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig, ik wil eigenlijk ook niet met een fatty getrouwd zijn
Oh the joy!quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O hell to the no!
Ik heb wel zo'n schattig biafra bolletje als ik gegeten heb. Ja t moet toch ergens heen he
Maar 's ochtend heb ik een lieflijk sixpackje voor je.
Jahaa, da's geil he?quote:
*sop sop*quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Anyway... het was me een waar genoegen.
Schatje, ik schuif zo aan. En ik roep heel hard HONEY, I"M HOOOOOOOOOOOOME want dat heb ik altijd al een x willen doen, op z'n Dinosaurs.
Nou dat geeft het een frisse limoenachtige bitequote:
quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zo'n pak wokgroenten natuurlijk.
Ja!quote:
Hoe'st met jullie dan?quote:
Ik verwacht dat je inmiddels in de fase bent aanbeland waarin het individu niet meer bestaat en je alleen nog maar praat in termen van 'wij'.quote:
Ik kan alleen voor mijzelf spreken natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:22 schreef Tegan het volgende:
En, waarom zitten jij en Miss niet in die fase?
Dat laatste weten we hier allemaal ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:53 schreef Tegan het volgende:
Ik heb gewoon geen vrienden die ik kan verwaarlozen. En ik doe altijd dingen met mezelf.
lekkahquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:11 schreef rhubarbje het volgende:
Zo! Ik heb vandaag helemaal niks staan! Geen afspraken, geen huiswerk, geen verplichtingen
Lekker pyama hangen
helemaal als jij me nou kopjes thee en stukjes chocola komt brengenquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat laatste weten we hier allemaal ja.
En daarna eend verslindenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal als jij me nou kopjes thee en stukjes chocola komt brengen
ik eet geen beestjesquote:
welke chocolade prefereert u?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helemaal als jij me nou kopjes thee en stukjes chocola komt brengen
alle!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke chocolade prefereert u?
quote:
ja ik be een chocosletjequote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik be een chocosletje
Super makkelijk
of iedereen is onderweg met chocoladequote:Op zaterdag 15 december 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is het hier rustig
Iedereen heeft zeker spannende weekend plannen?
en de enige die ik uit heb genodigd zit nog te postenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of iedereen is onderweg met chocolade
verjaardag van mn vader vanavondquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en de enige die ik uit heb genodigd zit nog te posten
heb jij nog spannende weekend plannen?
oh gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verjaardag van mn vader vanavond
leukquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh gefeliciteerd!!
Is het leuk of een verlplichting zeg maar?
veel plezier dan!quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leukik heb een leuke familie
64quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
veel plezier dan!
En hoe oud word je vader?
ah volgend jaar groot feest?quote:
hoezo, volgens mij gaat de pensioenleeftijd volgend jaar toch al met een maand omhoog?quote:
het is nog steeds een 'magische leeftijd' net als 21quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo, volgens mij gaat de pensioenleeftijd volgend jaar toch al met een maand omhoog?
wat zij zegtquote:
omgquote:
Net zoals Christmas in Hollis van Run DMC de enige leuke kerstmuziek is. Nou ja, die en Merry fucking christmas van Mr. Garrison van South Park.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:51 schreef missbehavin het volgende:
Er is maar 1 leuke kerstfilm en dat is The Nightmare Before Christmas
kerstfilms zijn briljantquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kerstfilms zijn briljant
net scrooged gekeken
ik twijfelde nog met Holliday Affair maar goed
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mee eens.Dat kerstfilms leuk zijn dan.
ik vind kerstfilms verschrikkelijk. Net als kerstmuziek. Alleen ik ben een kerstbal is leukquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kerstfilms zijn briljant
net scrooged gekeken
ik twijfelde nog met Holliday Affair maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |