Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:20 schreef DragonFodder het volgende:
Sinds ik 9gag ontdekt heb, duren mijn wcbezoeken veel langer
installeer 9gag maar op je smartphone, dan merk je het vanzelfquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Kevin Bacon![]()
bacon
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren?
dan sleep je je toiletpot naar je computer en ga je naar 9gag.com.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Smartphone, dat is veel te fancy voor mij
Wist ik dat maarquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef Robby87 het volgende:
Waar is mijn naamtopic gebleven, ik had me er zo op verheugd![]()
[ afbeelding ]
Sands, ik durf het bijna niet te vragen... hoe is het met je hondje?
helemaal vergetenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef Robby87 het volgende:
Waar is mijn naamtopic gebleven, ik had me er zo op verheugd![]()
9gagquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:20 schreef DragonFodder het volgende:
Sinds ik 9gag ontdekt heb, duren mijn wcbezoeken veel langer
Ze moet daar tot maandag blijven en als het niet beter gaat dan krijgt ze een spuitjequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:29 schreef DragonFodder het volgende:
Sands, nog nieuws over je hondje?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze moet daar tot maandag blijven en als het niet beter gaat dan krijgt ze een spuitje
Nee, kan ik niet tegenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ga je er nog naartoe dit weekend?
Sterkte..
Nou? Wacht op goede grap...quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:32 schreef DragonFodder het volgende:
Pff, wat een onzekerheid. Lijkt me erg zwaar. We zullen ons best doen om voor wat afleiding te zorgen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Robby87 het volgende:
![]()
Kijk eens, m'n huisgenootje wilde speciaal voor je poseren in een pakje dat ik hier nog heb liggen. Ik trek het zelf ook weleens aan, maar daar maak ik je niet blij mee, dacht ik zo.
[ afbeelding ]
Keek je niet naar haar borsten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
San Diego Comic Con. Dat wat er op haar kaartje staat...
Je kijkt toch naar het hele plaatje? Of richt jij je blik altijd op 1 ding?quote:
2 'dingen' in dit geval.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kijkt toch naar het hele plaatje? Of richt jij je blik altijd op 1 ding?
Ik ben persoonlijk meer iemand van de venusheuvelquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kijkt toch naar het hele plaatje? Of richt jij je blik altijd op 1 ding?
jammer dat je die dan weer niet ziet...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk meer iemand van de venusheuvel
best een jonge moeder ....quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Robby87 het volgende:
![]()
Kijk eens, m'n huisgenootje wilde speciaal voor je poseren in een pakje dat ik hier nog heb liggen. Ik trek het zelf ook weleens aan, maar daar maak ik je niet blij mee, dacht ik zo.
[ afbeelding ]
Ok, waar zie jij aan dat het een moeder is?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok, waar zie jij aan dat het een moeder is?
Waar kijk je reclame op?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Oh jawel hoor.
Haha, kennen jullie die reclame van plus, met die dikke blonde met die vreselijke stem?
Die nieuwe, heeft ze ook weer een stukje tekst. En dan zie je die kop zo, oké gaan we weer een belachelijke reclame ervan maken? En dan houdt ze haar muil dicht en trekt een stomme kop, zo van: haha, nee dus!![]()
![]()
En daarna lekker Ik hou van Holland en Ushi Dushiquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh gezellig The Voice of Holland kijken?
Das toch gister afgelopen voor dit seizoen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh gezellig The Voice of Holland kijken?
Goede grapquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En daarna lekker Ik hou van Holland en Ushi Dushi
Ushi Dushi, daar komt een film mee geloof ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En daarna lekker Ik hou van Holland en Ushi Dushi
Dankjequote:
Die ga ik nooit kijken...nooitquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ushi Dushi, daar komt een film mee geloof ik.
Leuk hoor met al die sneeuw waarvan er buiten niks te zien isquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Wat vind je van mijn kerstavatar?
Komt nog wel, wordt een witte kerst dit jaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:49 schreef Sands het volgende:
Leuk hoor met al die sneeuw waarvan er buiten niks te zien is
Leuk om te doen, verschrikkelijk om naar te kijken...quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:11 schreef Robby87 het volgende:
Schakel toch over naar het darten mensen, ik zit hier met een pul bier en zometeen gaan de frikandellen en bitterballen in 't vet, en als ik dan lekker fit ben straks nog een pijltje werpen.
Ja hoor, wat een topsport.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt nog wel, wordt een witte kerst dit jaar
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt nog wel, wordt een witte kerst dit jaar
quote:
Ik moet na 2de kerstdag gewoon weer werken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Nog maar 1 weekje en dan kerstvakantie
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik moet na 2de kerstdag gewoon weer werken.
Dat vind ik schandaliger dan dat er gewerkt moet worden op de dag na kerstquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat ik toch nog vrije dagen had, maar hij zei gewoon NEE! ...
Zonder mij word er niet veel gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik schandaliger dan dat er gewerkt moet worden op de dag na kerstWat een zak dat hij je niet gewoon vrij geeft..
Omdat je die niet gekocht hebt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:46 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom heb ik geen tv op me slaapkamer...
Een luxe schoenendoos?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb niet eens een tv in mijn huis. Niet dat ik uberhaupt een huis heb
Haha, nee joh die woont te ver weg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Die heeft uitzicht op de tv van Waaghals?
Dat klinkt al beter dan mijn uitzichtquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, nee joh die woont te ver weg.
Ik heb uitzicht op een basiliek
Ja naar voetbalquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:13 schreef Waaghals het volgende:
ik heb skype gericht op mijn tv, dus kan ze nog wat kijken af en toe
quote:
Verder gaat alles nog goed tussen jullie?quote:
Maar ja, de melk zal ze ook wel niet voor je gehaald hebbenquote:
En dat alleen om een glas melk...quote:
ja ik heb die melk de afgelopen 2 weken behoorlijk gemistquote:Op zondag 16 december 2012 09:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En dat alleen om een glas melk...
Ik ben blij dat ik niet weet hoe jullie eruit zien, krijg namelijk allemaal walgelijke gedachten... (maar geen mental pictures dus gelukkig)quote:Op zondag 16 december 2012 09:23 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ja ik heb die melk de afgelopen 2 weken behoorlijk gemist
Als jij het zegt...quote:Op zondag 16 december 2012 09:30 schreef Waaghals het volgende:
aan mij mis je niks hoor, aan Njosnavelin wel![]()
en nu ga ik sporten, laters....
Sport kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 09:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jij het zegt...
Ik ga ook sport kijken...
Als je zo lui bent als ik ben en je doet het niet. Is dat een goed alternatiefquote:
Als je niet sport omdat je lui bent, is de tv een alternatief?quote:Op zondag 16 december 2012 15:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je zo lui bent als ik ben en je doet het niet. Is dat een goed alternatiefvind ik zelf...
Passief sportenquote:Op zondag 16 december 2012 16:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als je niet sport omdat je lui bent, is de tv een alternatief?
Dat moet je me uitleggen, of doe jij elke ochtend lekker fanatiek mee, en stap je lekker op de plaats met Olga Commandeur en dat schattige negertje?
quote:Op zondag 16 december 2012 09:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet weet hoe jullie eruit zien, krijg namelijk allemaal walgelijke gedachten... (maar geen mental pictures dus gelukkig)
Dit komt als afbeelding niet in de buurt van wat ik in gedachten had...quote:
Eerder zoiets?quote:Op zondag 16 december 2012 16:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit komt als afbeelding niet in de buurt van wat ik in gedachten had...
Inderdaad... al mag ik voor Waaghals hopen dat je er wat vrouwelijker uit zietquote:
Ja, mijn haar is wat langerquote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Inderdaad... al mag ik voor Waaghals hopen dat je er wat vrouwelijker uit ziet
Deze had ik ook nog van jou:quote:Op zondag 16 december 2012 16:34 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ah, ik vroeg me al af waar de foto's van de vorige meet waren gebleven.
Welke award probeer je te winnen?quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Robby87 het volgende:
Ja leuk was dat, toen ik op je mocht zitten.
quote:Op zondag 16 december 2012 16:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze had ik ook nog van jou:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 17:45 schreef SamuelofSEK het volgende: Met zulke plaatjes ga ik je ook nomineren voor minst sympathiek
![]()
Die ogen... verder is het een verschrikkelijk gifje...quote:
ik ga wel over op dyonquote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die ogen... verder is het een verschrikkelijk gifje...
Yeah baby! Nog een nominatie erbij! Van 0 in al die tijd dat ik al op FMT kom naar 3 dit jaarquote:
Mijn excuses in dat gevalquote:Op zondag 16 december 2012 17:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yeah baby! Nog een nominatie erbij! Van 0 in al die tijd dat ik al op FMT kom naar 3 dit jaar![]()
en ik zei: verder vind ik het een verschrikkelijk gifje, Ik heb niks tegen de dame erinDie is lief. Ik word alleen gek van die gifjes die zo abrupt stoppen en opnieuw beginnen...
quote:Op zondag 16 december 2012 17:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die ogen... verder is het een verschrikkelijk gifje...
Dit vind ik al minder storendquote:
Zooey snapt niet wat een blowjob is?quote:
quote:Op zondag 16 december 2012 17:59 schreef Waaghals het volgende:
ik dacht rond een tactisch tijdstip bij mijn ouders langs te gaan om mee te kunnen eten, zijn ze niet thuis
Af en toe verbaas ik me echt over de dingen die jij kijkt op tvquote:Op zondag 16 december 2012 18:10 schreef Robby87 het volgende:
Nee joh, dit is echt fantastische tv.
Een geitenwollentrut met ingevallen wangetjes die loopt te lullen over hoe een mango smaakt in een gereinigde mond, zonder al die kruiden en olie van al die jaren.. oh heerlijk dit.
Was net een herhaling van avro close up, geloof ik. Ging over Edwin Hopper, echt supervet, ik ben fan. Daarna kwam dat geneuzel, of op een andere zender.quote:Op zondag 16 december 2012 18:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Af en toe verbaas ik me echt over de dingen die jij kijkt op tv
Wie is Edwin Hopper? En ik weet niet wat jij kijkt, buiten wanneer jij het hier verteld. Maar ik je hier meerendeel van de tijd niet overkomen als iemand die Avro's close up gaat kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 18:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Was net een herhaling van avro close up, geloof ik. Ging over Edwin Hopper, echt supervet, ik ben fan. Daarna kwam dat geneuzel, of op een andere zender.
Hoe weet jij nu wat ik allemaal kijk? =]
Wie is edward hopper dan?quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 16 december 2012 18:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Fijn dat jullie allemaal verbaasd zijn, maar intussen weet ik dus nog niet wie die vent is...
Pff... loser!quote:
Nee dat was naar robby toequote:Op zondag 16 december 2012 18:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Pff... loser!Eerst verbaasd naar me kijken en het dan zelf ook niet weten
Oh wacht die ken ik welquote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Bekendste(?) schilderij van Hopper.
dit is ooit verwerkt in een film of serie, maar ik weet niet meer welke.quote:Op zondag 16 december 2012 19:00 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ]
Bekendste(?) schilderij van Hopper.
In tientallen, waarschijnlijk honderden films en series.quote:Op zondag 16 december 2012 19:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dit is ooit verwerkt in een film of serie, maar ik weet niet meer welke.
wel? Ik kan me er maar een herinneren, waarin het shot in de film overging in dit schilderij.quote:Op zondag 16 december 2012 19:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In tientallen, waarschijnlijk honderden films en series.
quote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Robby87 het volgende:
Ja leuk was dat, toen ik op je mocht zitten.
The killersquote:Op zondag 16 december 2012 19:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dit is ooit verwerkt in een film of serie, maar ik weet niet meer welke.
Ik bedoel dat er heel veel films zijn die een soortgelijke scene als in het schilderij hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 19:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wel? Ik kan me er maar een herinneren, waarin het shot in de film overging in dit schilderij.
Dat kan, geloof ik wel. Maar dit exacte shot zit ergens in een film. Als ik nog zou weten welke, was het een mooie triviavraagquote:Op zondag 16 december 2012 19:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er heel veel films zijn die een soortgelijke scene als in het schilderij hebben.![]()
Een restaurant/café gefilmd vanuit deze hoek.
Oja, ik zal een aan het werk gaanquote:Op zondag 16 december 2012 19:18 schreef Sands het volgende:
Maak jubileum vragen jullie, ik zie mijn topic falen en dat doet me pijn.
Michelangelo heeft er maar 36, maar je kan ook acteurs, actrices, karakternamen vragen bij de plaatjes. Beetje zoals ik met mijn vraag heb gedaan.quote:Op zondag 16 december 2012 19:19 schreef DragonFodder het volgende:
Moeten het perse 100 dingen zijn, of mag het ook minder?
Als ik dat knopje kon vindenquote:Op zondag 16 december 2012 19:35 schreef Robby87 het volgende:
Ah die printer, gewoon op online zetten joh.
Graag gedaan!
Zat oa ook in een aflevering van The Simpsons als ik het goed heb.quote:Op zondag 16 december 2012 19:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wel? Ik kan me er maar een herinneren, waarin het shot in de film overging in dit schilderij.
Serieus, Dragon?quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
30 ruimteschepen e.d.
Voor elke goed geraden film een punt (franchise goed, maar niet de goede film levert een half punt op)
Weet je de naam van het betreffende ruimteschip te noemen, krijg je daar ook een punt voor.
Degene die de meeste punten spaart, mag ze inruilen voor 5 FMT punten, nummer 2 krijgt er 4, etc.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2012 20:19 schreef DragonFodder het volgende:
30 ruimteschepen e.d.
Voor elke goed geraden film een punt (franchise goed, maar niet de goede film levert een half punt op)
Weet je de naam van het betreffende ruimteschip te noemen, krijg je daar ook een punt voor.
Degene die de meeste punten spaart, mag ze inruilen voor 5 FMT punten, nummer 2 krijgt er 4, etc.
[ afbeelding ]
Waar is jou vraag robby???quote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Serieus, Dragon?
Nerd Lvl 99
[ afbeelding ]
Niks... maar wie verzint er zo'n naam...quote:Op zondag 16 december 2012 20:45 schreef Robby87 het volgende:
Ja, wat moeten wij met deze informatie Dyon?
Niet dat ik weet... me mamma heeft ons geprobeerd dat zo veel mogelijk af te leren... maar een zachtere g heb ik wel...quote:
Whehe, ja hey? Een zachtere g dan een zachte g?quote:Op zondag 16 december 2012 20:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... me mamma heeft ons geprobeerd dat zo veel mogelijk af te leren... maar een zachtere g heb ik wel...
Ach, echt nimweegs word er toch niet meer gesprokenquote:
Tja sorry, jij kwam met de voorzetquote:
Hè?quote:Op zondag 16 december 2012 21:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
jij maakt van kleine dingen altijd iets groots
Door te fappen op jonge gehandicapte meisjesquote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Robby87 het volgende:
Damn, die darter Jelle Klaasen is dik geworden. En dat als darter zijnde! Hoe krijgt hij het voor elkaar
Vraag je je dat bij al die andere darters ook af? Het zijn toch bijna allemaal van die dikke ehh...quote:Op zondag 16 december 2012 21:13 schreef Robby87 het volgende:
Damn, die darter Jelle Klaasen is dik geworden. En dat als darter zijnde! Hoe krijgt hij het voor elkaar
Die is hard, maar ik moest wel lachenquote:Op zondag 16 december 2012 21:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Door te fappen op jonge gehandicapte meisje
Hihiquote:Op zondag 16 december 2012 21:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die is hard, maar ik moest wel lachen
Ik zou ze allemaal weten...quote:Op zondag 16 december 2012 20:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Serieus, Dragon?
Nerd Lvl 99
[ afbeelding ]
Die moest toch ook? Die is toen toch ook met een hart aanval afgevoerd ofzo?quote:Op zondag 16 december 2012 21:19 schreef Robby87 het volgende:
Bewijs!
Hier begon hij met darten
[ afbeelding ]
![]()
Volgens mij heeft een dartbord ingeslikt
En dit was na één toernooitje
[ afbeelding ]
Zouden die gasten ook doping gebruiken?
Ja, hij kreeg toen een pijltje in zijn buik, en toen hoorde je heel hard gepiep door de zaal. Dat ging voor een uur of 5 door.quote:Op zondag 16 december 2012 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die moest toch ook? Die is toen toch ook met een hart aanval afgevoerd ofzo?
quote:Op zondag 16 december 2012 21:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, hij kreeg toen een pijltje in zijn buik, en toen hoorde je heel hard gepiep door de zaal. Dat ging voor een uur of 5 door.
Doe gewoonquote:Op zondag 16 december 2012 21:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Oeh, ik ken er maar een stuk of 10... en nou durf ik mijn vraag niet meer te stellen... ik wilde 50 voertuigen doen.. maar nou er al ruimteschepen zijn...
Ja, zeker jaquote:Op zondag 16 december 2012 21:29 schreef Robby87 het volgende:
Goeie serie, Cougar Town.
Of niet Sands, geile trekpop van me
Nee dat gaat over vragen in het jubileum topicquote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef innepin het volgende:
Dus als ik 't goed begrijp worden er zelfs in de showchat nog vragen gesteld en beantwoord? En nu gaat het over ruimteschepen?
Wat goed van jequote:Op zondag 16 december 2012 21:32 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga 100 afgelebberde oude vrouwen uit films vragen, speciaal voor jou Sands.
Een gebrek aan vragen ja, er staan meer beloftes dan vragen in dat topicquote:Op zondag 16 december 2012 21:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
Er gaat toch iets mis met de promotie van je jubileum topic Sands
Lieve schat, ik sta al jaar en dag eenzaam op de top als het gaat om de slowchat, hier het bewijs:quote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef innepin het volgende:
Dus als ik 't goed begrijp worden er zelfs in de showchat nog vragen gesteld en beantwoord? En nu gaat het over ruimteschepen?
Naisquote:Op zondag 16 december 2012 21:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik sta al jaar en dag eenzaam op de top als het gaat om de slowchat, hier het bewijs:
Slowchat huidige stand:
87 Robby87
50 dyonvbaal
1 Sands 1
Dyon -10
Alsjeblieft niet zeg,quote:Op zondag 16 december 2012 19:19 schreef DragonFodder het volgende:
Moeten het perse 100 dingen zijn, of mag het ook minder?
Ik heb dan ook werkelijk waar geen idee waar jij de tijd vandaan hebt gehaald om zo snel een honderd plaatjes vraag te realiserenquote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Een gebrek aan vragen ja, er staan meer beloftes dan vragen in dat topic
En dat trekt jou aan, ruimteschepen?quote:Op zondag 16 december 2012 21:33 schreef innepin het volgende:
2 films minder kijkenquote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb dan ook werkelijk waar geen idee waar jij de tijd vandaan hebt gehaald om zo snel een honderd plaatjes vraag te realiseren
Doe es lief tegen de nieuwe... dat je geen kans maakt wil niet zeggen dat je d'r moet afkrakenquote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En dat trekt jou aan, ruimteschepen?
[ afbeelding ]
Twee nog welquote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Arme jij
Maar wees gerust ik heb binnen een week twee 35 antwoorden vragen voor je
Niet in het bijzonder, hoezo, heb je d'r een in je garage staan?quote:Op zondag 16 december 2012 21:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En dat trekt jou aan, ruimteschepen?
[ afbeelding ]
Niet bang om zijn, dat doe je waarschijnlijk met de opgesplitste vraag ook welquote:Op zondag 16 december 2012 21:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik ben bang om mensen af te schrikken als ik hem niet opsplits
Ja wyffie, maar ik durfde dat niet hier te zeggen. Anders zou jij kunnen zeggen: "ehh, hallleeeuwwww". In close-up kwamen echt fantastische doeken naar voren. Ik vond deze bijv. ook echt fantastisch:quote:Op zondag 16 december 2012 21:39 schreef wyccie het volgende:
Robby, was je eigenlijk opgevallen dat mijn UI ook van Hopper is?
Nee, ik heb wel een garage in mijn ruimteschip, mag dat ook?quote:Op zondag 16 december 2012 21:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Niet in het bijzonder, hoezo, heb je d'r een in je garage staan?
Ik ben uitermate lief.quote:Op zondag 16 december 2012 21:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe es lief tegen de nieuwe... dat je geen kans maakt wil niet zeggen dat je d'r moet afkraken
Ja, zo lijkt het alsof je dronken bent, zelfs als je niet drinkt.quote:Op zondag 16 december 2012 21:45 schreef Robby87 het volgende:
Die van jou is uit Morning Sun, is dat een aangepaste?
Sorry, invalid question.quote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Robby87 het volgende:
Waarom komt de naam wyccie eigenlijk vandaan?
Is dit pikachu roadkill?quote:
Vertel je ons hoe het is gegaan? We zijn allemaal reuze benieuwd.quote:Op maandag 17 december 2012 16:59 schreef Waaghals het volgende:
zo ik ga weer sporten
wel pijn in mijn rug
Ik zal mijn schema posten, dan word je misschien ook nog ooit wat..quote:Op maandag 17 december 2012 17:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vertel je ons hoe het is gegaan? We zijn allemaal reuze benieuwd.
De hoop om ooit iets te worden heb ik al jaar en dag opgegevenquote:Op maandag 17 december 2012 17:11 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik zal mijn schema posten, dan word je misschien ook nog ooit wat..
quote:
De infecties zijn het grootste probleem, maar ze heeft ook nog galstenen en blaasstenen, het arme hondjequote:
Thanx, jammer genoeg is mijn verzameling niks tegenover die van Saint of killers of Sandsquote:Op maandag 17 december 2012 18:57 schreef Njosnavelin het volgende:
6. Criterion Award - Grootste DVD/Blu Ray Fanaat van FMT
dyonvbaal koop wel eens DVDs geloof ik?
quote:Op maandag 17 december 2012 16:42 schreef Sands het volgende:
Mijn hondje mag woensdag waarschijnlijk naar huis![]()
![]()
Pico heeft ook wel een aardige collectiequote:Op maandag 17 december 2012 19:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thanx, jammer genoeg is mijn verzameling niks tegenover die van Saint of killers of Sands
Dat geloof ik, maar die heb ik nog nooit gezien..quote:Op maandag 17 december 2012 19:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pico heeft ook wel een aardige collectie
Ik welquote:Op maandag 17 december 2012 19:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar die heb ik nog nooit gezien..
Zal ik doenquote:Op maandag 17 december 2012 19:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat goed dat ze weer naar huis mag![]()
Post eens een foto van haar als ze weer beter is
Daarom geloof ik je ookquote:
Jeuj! Fijn voor je! En voor je hondje natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2012 16:42 schreef Sands het volgende:
Mijn hondje mag woensdag waarschijnlijk naar huis![]()
![]()
Hij doet elke week verslag van zijn nieuwe aankopen in KPD hoorquote:Op maandag 17 december 2012 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom geloof ik je ookHij mag wel eens wat foto's posten, ik vind het altijd leuk om verzamelingen van anderen te zien
Heb je een linkje voor me dan?quote:Op maandag 17 december 2012 19:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hij doet elke week verslag van zijn nieuwe aankopen in KPD hoor
Dat is picodealionquote:
Porno Baron.quote:
En dit is Robbyquote:
Hoax, Foxje zou nooit iemand op zijn rug laten rijden.quote:
True true... Héquote:Op maandag 17 december 2012 20:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoax, Foxje zou nooit iemand op zijn rug laten rijden.
Oh ik begrijp nu pas dat het 3 films moeten zijnquote:Op maandag 17 december 2012 21:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
2 = helemaal goed.
[..]
dit is helemaal fout, en graag erbij zetten welke foto je bedoelt.
Mwah, stuk of 100. Ben er wat weg aan het geven de laatste tijd.quote:Op maandag 17 december 2012 19:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pico heeft ook wel een aardige collectie
dat valt inderdaad best meequote:Op dinsdag 18 december 2012 00:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mwah, stuk of 100. Ben er wat weg aan het geven de laatste tijd.
Daarnet ook de herhaling van het vervolg: Rauwer.quote:Op zondag 16 december 2012 18:03 schreef Robby87 het volgende:
Fuuuuuck, check Ned 3, 'Rauw' is daar nu op.
Dat dit soort mensen nog bestaan in NL. Lekker na het voetbal een hard stukje mango, hmmm fuck yeahh...
Ik heb stukken ervan gezien, het einde niet meegekregen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarnet ook de herhaling van het vervolg: Rauwer.
Kijk maar even op uitzending gemist. Ik zal het einde maar niet verklappen.
Dat vind ik dan weer sneu, dat zal hem ook niet ten goede komen. Maar ze moet gewoon normaal koken voor hem. En hem gewoon naar school laten gaan. Punt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb net op de radio gehoord dat jeugdzorg het kind uit huis wil plaatsen
Tja als de media zich ermee gaan bemoeien moet je met iets drastisch komen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer sneu, dat zal hem ook niet ten goede komen. Maar ze moet gewoon normaal koken voor hem. En hem gewoon naar school laten gaan. Punt.
Nee, maar een Jason Statham heeft minder haters.quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die acteurs in die andere films zijn wel top wou je zeggen?
Dat lijkt me sowieso geen oplossing, denk dat dat voor niemand voordelig uit zou pakken..quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb net op de radio gehoord dat jeugdzorg het kind uit huis wil plaatsen
Ja, de groei is steeds waar op gehamerd wordt, en daar schijnt hij zelf ook erg mee te zitten. Tekort aan calorieën was in de vorige docu inderdaad gezegd geloof ik.. zo'n fruit en groente dieet kan ook onmogelijk 1500 kcal bevatten, of hoeveel een kind van die leeftijd ook nodig heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:32 schreef wyccie het volgende:
Niet eens zo lang geleden zijn er ook ouders uit de ouderlijke macht gezet waarvan het kind obees was.
Tom had behalve een tekort aan voedingsstoffen ook een tekort aan kalorieën dacht ik, en zijn groei loopt heel erg achter. Hij zal 12 cm kleiner worden dan zijn target height, en wat ik ervan begreep zat hij op groeicurves lager dan normaal, zelfs nog wanneer je het met andere landen vergelijkt.
Dat kind is dan ook niks anders gewend en heeft al zijn hele leven zijn moeders verhalen moeten aanhoren. Dus het lijkt me logisch dat hij niks anders wil, omdat hij gehersenspoeld is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, de groei is steeds waar op gehamerd wordt, en daar schijnt hij zelf ook erg mee te zitten. Tekort aan calorieën was in de vorige docu inderdaad gezegd geloof ik.. zo'n fruit en groente dieet kan ook onmogelijk 1500 kcal bevatten, of hoeveel een kind van die leeftijd ook nodig heeft.
Maar wat mijn punt eerder is, is dat hij er zelf achter staat en zijn moeder hem niet dwingt. Wat zou je hier dan aan moeten doen? Het kind uit huis plaatsen gaat hem toch ook geen goed doen? In hoeverre moet de overheid zich met zulke kwesties bezighouden, hoe groot zou de inbreng van de jongen zelf moeten zijn? De dokters hebben hun zegje nu gedaan, is het dan nu niet aan hem zelf om te beslissen?
En zouden de kijkers zich niet wat meer vraagtekens bij hun eigen dieet en het dieet van hun kinderen moeten zetten ipv die vrouw zo af te branden?
Ja natuurlijk is dat zo.. Maar dat geldt voor zoveel gezinnen (ik noem maar wat: religiequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat kind is dan ook niks anders gewend en heeft al zijn hele leven zijn moeders verhalen moeten aanhoren. Dus het lijkt me logisch dat hij niks anders wil, omdat hij gehersenspoeld is.
Dat kind is daarvoor vatbaar, in tegenstelling tot z'n broertje die in Engeland zit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat kind is dan ook niks anders gewend en heeft al zijn hele leven zijn moeders verhalen moeten aanhoren. Dus het lijkt me logisch dat hij niks anders wil, omdat hij gehersenspoeld is.
Bij de extreme gevallen wel ja.quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is dat zo.. Maar dat geldt voor zoveel gezinnen (ik noem maar wat: religie). Moet je als overheid dan ingrijpen in al die huishoudens?
Dat mens is compleet doorgeslagen. Gisteren toen dat stukje met die hond kwam heb ik hem afgezet. Die had een oorontsteking, en als ze hem een paar dagen geen eten zou geven zou het lichaam zich misschien daar op concentreren... en ze vertelde dat ook doodleuk aan tafel, alsof het heel normaal was. "Ja, gisteren zat hij al raar te kijken, alsof hij iets had gedaan. Maar vandaag lijkt hij te accepteren dat hij geen eten krijgt" (iets in die trant).quote:Op dinsdag 18 december 2012 20:17 schreef wyccie het volgende:
In de eerste docu vertelt de jongen dat hij wel eens in de hal van zijn flat ging ruiken als er pizza bij anderen werd bezorgd. Dat vond ik zo sneu.
Hij wil echt wel anders eten, dat heeft hij wel eens stiekem gedaan.
Good luck with thatquote:
Ja dat was echt gemeen.. arm beestjequote:Op dinsdag 18 december 2012 20:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat mens is compleet doorgeslagen. Gisteren toen dat stukje met die hond kwam heb ik hem afgezet. Die had een oorontsteking, en als ze hem een paar dagen geen eten zou geven zou het lichaam zich misschien daar op concentreren... en ze vertelde dat ook doodleuk aan tafel, alsof het heel normaal was. "Ja, gisteren zat hij al raar te kijken, alsof hij iets had gedaan. Maar vandaag lijkt hij te accepteren dat hij geen eten krijgt" (iets in die trant).
Maar zelfs als ik om een blockbuster vraag zie ik je niet antwoordenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Een paar ja
Tegen jouw kennis kan ik niet tegenop
Ik heb een vriendin.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar zelfs als ik om een blockbuster vraag zie ik je niet antwoorden
Laat haar meedoenquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin.
Die vind het niet zo grappig als ik achter mijn computer/mobiel/console zit. En ik zie haar nogal regelmatig....
Ik krijg het nauwelijks voor elkaar om een film met haar te kijken.quote:
Zoals je leest, heb ik veel voor haar overquote:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 18 december 2012 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik krijg het nauwelijks voor elkaar om een film met haar te kijken.![]()
Alleen bioscoop bezoekjes vind ze grappig, voor de rest geeft ze totaal niks om films.
Ik ben godverdomme naar alles is familie geweest, terwijl de zaal ernaast The Hobbit draaide![]()
Te veel jaquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals je leest, heb ik veel voor haar over
For the record: Alles is familie IS EEN KUT-FILM!quote:
Oh die wilde ik nog gaan zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
For the record: Alles is familie IS EEN KUT-FILM!
Je had gewoon moeten zeggen dat je naar The Hobbit ging.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
For the record: Alles is familie IS EEN KUT-FILM!
Dan had ik een week geen sex gekregenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen dat je naar The Hobbit ging.
Moet ik je nu ook al sexuele voorlichting geven?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:15 schreef Robby87 het volgende:
Gekregen? Jij ligt gewoon passief op bed?
En dus moet je naar Alles is Familie toe? Ja Fox...want anders!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan had ik een week geen sex gekregen
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Pikstraf, beetje achterhaald wel..
Nee joh, ik dramatiseer het. Toen we naar Ted gingen, zag ze een voorstukje van alles is familie. Dat wilde ze graag zien, dus ik beloofde haar dat we samen zouden gaanquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:17 schreef Sands het volgende:
[..]
En dus moet je naar Alles is Familie toe? Ja Fox...want anders!!!!!!!![]()
Heb je Alex Cross wel gezien als dat je enige antwoord is Sam? Ik schat je vele malen hoger in!!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Fox dan ben ik net zo positief over je en dan maak je weer zo'n opmerking
Ik zat nog te twijfelen voor een zekere award, maar je soliciteert er wel erg naarquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je Alex Cross wel gezien als dat je enige antwoord is Sam? Ik schat je vele malen hoger in!!
Enquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen voor een zekere award, maar je soliciteert er wel erg naar
Kijk eens hoe Morgan in Kiss the Girls heet
2 goede antwoorden in 1 dusquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Uhm fox, zo heet Freeman in Along Came a Spider.
Gaat in een hoekje duiken, en heel hard schamen...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen voor een zekere award, maar je soliciteert er wel erg naar
Kijk eens hoe Morgan in Kiss the Girls heet
Als je dan eerst even een vraag plaatstquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat in een hoekje duiken, en heel hard schamen...
Toegegeven: ik zat ook heel erg te twijfelen of die naam wel echt hetzelfde was als die recente filmquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gaat in een hoekje duiken, en heel hard schamen...
ok...quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je dan eerst even een vraag plaatst
Is dat een stille hint dat ik maar eens vlug vakantie moet nemen?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En daarmee heb je dan eindelijk de 5e plek behaald
Dat soort doorzichtige manipulaties doe ik niet aanquote:Op woensdag 19 december 2012 00:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Is dat een stille hint dat ik maar eens vlug vakantie moet nemen?
Tsss, misschien ga ik dan gewoon expres wel door.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat soort doorzichtige manipulaties doe ik niet aan
Misschien was dat juist de bedoelingquote:Op woensdag 19 december 2012 00:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Tsss, misschien ga ik dan gewoon expres wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |