Zo moeilijk is deze vraag toch niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:15 schreef innepin het volgende:
Wat een vraag johWeten mensen dit serieus? Komt dit soort vragen hier vaker voor?
Ik weet uberhaupt nooit jaren waarin films uitkwamen, dat sla ik echt niet op in mijn hoofd (bovendien komt (of kwam, zeker vroegah) een film hier nog wel es uit in een later jaar dan ie officieel is uitgekomen volgens imdb). En dan ook nog es 3x2. Jezus man ik ben al blij als ik 6 films van Spielberg kan noemen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Zo moeilijk is deze vraag toch niet?
Er staan hier al wel een complete in, alleen nog goed zetten.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef DragonFodder het volgende:
1997 the lost world en saving private ryan?
2002 amistad en minority report?
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:18 schreef DragonFodder het volgende:
2005 war of the worlds en indiana jones and the kingdom of the chrystal skull?
Ja sorry daar kan ik ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik weet uberhaupt nooit jaren waarin films uitkwamen, dat sla ik echt niet op in mijn hoofd (bovendien komt (of kwam, zeker vroegah) een film hier nog wel es uit in een later jaar dan ie officieel is uitgekomen volgens imdb). En dan ook nog es 3x2. Jezus man ik ben al blij als ik 6 films van Spielberg kan noemen.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:20 schreef DragonFodder het volgende:
Saving private ryan en minority report voor 1997?
2/3quote:
1997 jaquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:52 schreef Sands het volgende:
Robin Hood Men in Tights
Spaceballs
History of the World Part 1
Young Frankenstein
The Producers
5/5quote:
Hij onderschat zichzelf.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm zo heel slecht is je kennis soms ook weer niet hoor fox
Nee.quote:
Morgan Freeman is God. Iedereen op aarde moet minimaal 5 films van hem kennen!quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm zo heel slecht is je kennis soms ook weer niet hoor fox
Serieus...?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Uhm fox, zo heet Freeman in Along Came a Spider.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |