Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hoe moet ik dit interpreteren?quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:20 schreef DragonFodder het volgende:
Sinds ik 9gag ontdekt heb, duren mijn wcbezoeken veel langer
installeer 9gag maar op je smartphone, dan merk je het vanzelfquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Kevin Bacon![]()
bacon
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren?
dan sleep je je toiletpot naar je computer en ga je naar 9gag.com.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Smartphone, dat is veel te fancy voor mij
Wist ik dat maarquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef Robby87 het volgende:
Waar is mijn naamtopic gebleven, ik had me er zo op verheugd![]()
[ afbeelding ]
Sands, ik durf het bijna niet te vragen... hoe is het met je hondje?
helemaal vergetenquote:Op vrijdag 14 december 2012 14:37 schreef Robby87 het volgende:
Waar is mijn naamtopic gebleven, ik had me er zo op verheugd![]()
9gagquote:Op vrijdag 14 december 2012 11:20 schreef DragonFodder het volgende:
Sinds ik 9gag ontdekt heb, duren mijn wcbezoeken veel langer
Ze moet daar tot maandag blijven en als het niet beter gaat dan krijgt ze een spuitjequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:29 schreef DragonFodder het volgende:
Sands, nog nieuws over je hondje?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze moet daar tot maandag blijven en als het niet beter gaat dan krijgt ze een spuitje
Nee, kan ik niet tegenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ga je er nog naartoe dit weekend?
Sterkte..
Nou? Wacht op goede grap...quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:32 schreef DragonFodder het volgende:
Pff, wat een onzekerheid. Lijkt me erg zwaar. We zullen ons best doen om voor wat afleiding te zorgen
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Robby87 het volgende:
![]()
Kijk eens, m'n huisgenootje wilde speciaal voor je poseren in een pakje dat ik hier nog heb liggen. Ik trek het zelf ook weleens aan, maar daar maak ik je niet blij mee, dacht ik zo.
[ afbeelding ]
Keek je niet naar haar borsten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
San Diego Comic Con. Dat wat er op haar kaartje staat...
Je kijkt toch naar het hele plaatje? Of richt jij je blik altijd op 1 ding?quote:
2 'dingen' in dit geval.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kijkt toch naar het hele plaatje? Of richt jij je blik altijd op 1 ding?
Ik ben persoonlijk meer iemand van de venusheuvelquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kijkt toch naar het hele plaatje? Of richt jij je blik altijd op 1 ding?
jammer dat je die dan weer niet ziet...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk meer iemand van de venusheuvel
best een jonge moeder ....quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef Robby87 het volgende:
![]()
Kijk eens, m'n huisgenootje wilde speciaal voor je poseren in een pakje dat ik hier nog heb liggen. Ik trek het zelf ook weleens aan, maar daar maak ik je niet blij mee, dacht ik zo.
[ afbeelding ]
Ok, waar zie jij aan dat het een moeder is?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok, waar zie jij aan dat het een moeder is?
Waar kijk je reclame op?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Oh jawel hoor.
Haha, kennen jullie die reclame van plus, met die dikke blonde met die vreselijke stem?
Die nieuwe, heeft ze ook weer een stukje tekst. En dan zie je die kop zo, oké gaan we weer een belachelijke reclame ervan maken? En dan houdt ze haar muil dicht en trekt een stomme kop, zo van: haha, nee dus!![]()
![]()
En daarna lekker Ik hou van Holland en Ushi Dushiquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh gezellig The Voice of Holland kijken?
Das toch gister afgelopen voor dit seizoen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh gezellig The Voice of Holland kijken?
Goede grapquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En daarna lekker Ik hou van Holland en Ushi Dushi
Ushi Dushi, daar komt een film mee geloof ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En daarna lekker Ik hou van Holland en Ushi Dushi
Dankjequote:
Die ga ik nooit kijken...nooitquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ushi Dushi, daar komt een film mee geloof ik.
Leuk hoor met al die sneeuw waarvan er buiten niks te zien isquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Wat vind je van mijn kerstavatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |