Linkje naar deel 1quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:11 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik lig echt onder de tafel van deze:
[ afbeelding ]
Echt, hij staat naar die champoepel te kijken als een chimpansee die net het beste idee van de hele wereld heeft gehad (drank met belletjes!) en zij staat echt zonder enige reden met een kapiteinspet aan zijn arm met haar reet nog net de camera in gedraaid met eendenlipjes te koeren naar een duif net buiten het frame van de foto. Ofzo. Bizar gewoon
Artikelquote:Interestingly, the star for once was not wearing her favourite Perspex stripper shoes
Ik zag het ook idd. Die moet haast wel te groot zijn of het topje te kleinquote:Op vrijdag 14 december 2012 12:18 schreef Copycat het volgende:
Leuk, die te grote beha die er aan de onderkant uitpiept.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:47 schreef Copycat het volgende:
Ik denk toch dat zijn outfit meer kostte dat de hare. Het zit ook voor geen meter.
Haha het contrast ook met die jonge acteurquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:19 schreef Maraca het volgende:
Zo, Doug is ook ineens 10 jaar ouder geworden
Ik zie er eerder teleurstelling in. Dat dit cunning plan om met een blonde puberbimbo te trouwen nog steeds slechts de meest marginale vruchten afwerpt. Terwijl hij waarschijnlijk een kick start voor zijn al jarenlang tanende carrière had verwacht.quote:
Viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:57 schreef WRH het volgende:
ligt dat nu aan mij / de foto's of wordt ze echt steeds dunner.
vind het op de laatste 2 foto's toch wel een beetje engig worden.
quote:Teen bride Courtney Stodden has found herself a much younger man ... but she's not leaving her 52-year-old husband just yet.
Showing off her physique in a revealing, red, belly-baring outfit, the 18-year-old Internet sensation/reality star was seen heading into a recording studio in Los Angeles.
She's currently prepping her new music video for her single "Reality" -- and the man in the photo above is her just-announced costar.
Her love interest will be played by Nick Uzarski, who is definitely a lot younger than Doug Hutchison. According to his official bio, Nick graduated high school in 2010 ... meaning he's about 20.
While the two look pretty close above, Doug and Courtney's mom were on hand to supervise.
Check out more photos above, plus click through to see some of Courtney's craziest looks.
Ze heeft alsnog een laag plamuur en een hoop oogmake-up op zo te zien. Allee. De lippenstift heeft ze achterwege gelaten. Misstaat inderdaad niet.quote:Op zondag 16 december 2012 16:05 schreef Kings het volgende:
Ik blijf erbij. Zonder die laag make-up ziet ze er beter uit...
[ afbeelding ]
En hier heeft ze nieuwe schoenen aan....
[ afbeelding ]
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 18 december 2012 21:22 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ze heeft alsnog een laag plamuur en een hoop oogmake-up op zo te zien. Allee. De lippenstift heeft ze achterwege gelaten. Misstaat inderdaad niet.
Hoe weet je dat nou?quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:43 schreef Sasman het volgende:
Kolérè...Zonder make-up is die toch echt lekker.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?Je kent haar persoonlijk?
Ja. Toch niks mis mee?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?Je kent haar persoonlijk?
Dat is gewoon met heel veel make-up hoorquote:Op zaterdag 22 december 2012 12:43 schreef Sasman het volgende:
Kolérè...Zonder make-up is die toch echt lekker.
Nee hoor, ik ben vereerd dat iemand die Courtney persoonlijk kent zich niet te beroerd voel dat met ons te delen.quote:
Zoals het er hier uitziet is het meer het theezakjesidee...quote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
En maar doen alsof ze zulke grote boobs heeft
niet alleen dat, ze hangen ook al behoorlijkquote:Op zondag 23 december 2012 22:33 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
En maar doen alsof ze zulke grote boobs heeft
best dom van dr deze foto's, ze is gelijk ontmaskerdquote:Op maandag 24 december 2012 13:09 schreef scrub_nurse het volgende:
theezakjesalert! op je 18e...sneu voor dr
Of niet.Ze bewijst nu wel dat ze geen plastische chirurgie heeft gehad...quote:Op maandag 24 december 2012 13:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
best dom van dr deze foto's, ze is gelijk ontmaskerd
ja, maar waarom dan doen voorkomen alsof t wel zo is of alsof je van moeder natuur cup dubble d hebt meegekregen? wanneer ze kleren aan heeft propt ze er altijd die kipfilets in en zegt ze dat ze all "rill" isquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Of niet.Ze bewijst nu wel dat ze geen plastische chirurgie heeft gehad...
Dat kon iedereen zien, met continu die opvul-kipfiletsquote:Op dinsdag 25 december 2012 11:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Of niet.Ze bewijst nu wel dat ze geen plastische chirurgie heeft gehad...
Feitelijk is alles dan ook nog 'rill'.quote:Op dinsdag 25 december 2012 11:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja, maar waarom dan doen voorkomen alsof t wel zo is of alsof je van moeder natuur cup dubble d hebt meegekregen? wanneer ze kleren aan heeft propt ze er altijd die kipfilets in en zegt ze dat ze all "rill" is
Oh mijn god, die roze kerstboom! Die is geweldig!quote:
wheheh, op de grond liggen met iets onder je onderlichaam zodat dat naar boven gebogen is, zo lijkt t net of je een kont hebt! ze is wel inventief, onze court...quote:
Geen 'gemaakt' blije foto's meer!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:41 schreef kvd het volgende:
Ze zijn weer eens samen op pad...met nieuw schoeisel (en wederom een uitstekende bh)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verrassendquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:09 schreef kvd het volgende:
het gerucht gaat dat er troubles in paradise zijn door de opnames met de jongere man die Courtney aan het maken is...
Ik vind die armen nu toch wel een beetje eng dun worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:41 schreef kvd het volgende:
Ze zijn weer eens samen op pad...met nieuw schoeisel (en wederom een uitstekende bh)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Doug had nog wel zelf helpen kiezen toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:09 schreef kvd het volgende:
het gerucht gaat dat er troubles in paradise zijn door de opnames met de jongere man die Courtney aan het maken is...
Klopt. Maar goed,twijfel kan altijd later toeslaan hè? Of de chemie tussen Courtney en de jongere man.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:23 schreef piglet het volgende:
[..]
En Doug had nog wel zelf helpen kiezen toch?
Dat het dan toch voor problemen zorgt, je verwacht het niet he
Waarom zou je in godsnaam je shirtje naar binnen stoppenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:41 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dat deze peer?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:09 schreef kvd het volgende:
Ze lijkt inderdaad eerder moe en uitgeblust dan op iemand die klaar is om de wereld te veroveren.quote:
Tja, voor die 15 euro voor een bh heeft Courtney natuurlijk een gloednieuwe paaldans-outfit + bijpassende schoenen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:02 schreef Cynix ® het volgende:
Misschien kan ze geen passende BH betalen?
Geloof dat ik nog meer heb zelfs.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef June. het volgende:
Kwam net nog meer van die kerstserie foto's tegen, het is inderdaad echt helemaal niksNiet dat het uitmaakt, maar doe dan niet alsof..
[ afbeelding ]
Ik vind het knap dat ze er nog zoveel van weet te maken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:04 schreef June. het volgende:
Kwam net nog meer van die kerstserie foto's tegen, het is inderdaad echt helemaal niksNiet dat het uitmaakt, maar doe dan niet alsof..
[ afbeelding ]
Ík al bijna.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof dat ik nog meer heb zelfs.
Ook in haar nieuwe videoclip heeft ze weer een indrukwekkende bh aanquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat ze er nog zoveel van weet te maken.
Holy crap man, haar hele hoofd past er zo'n beetje inquote:Op maandag 14 januari 2013 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook in haar nieuwe videoclip heeft ze weer een indrukwekkende bh aan
[ afbeelding ]
Doug kijkt weer niet vrolijk:
[ afbeelding ]
Zie hier
Net als je denkt dat het niet erger kan...quote:Op maandag 14 januari 2013 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook in haar nieuwe videoclip heeft ze weer een indrukwekkende bh aan
[ afbeelding ]
Doug kijkt weer niet vrolijk:
[ afbeelding ]
Zie hier
Zou het nog korter kunnen?quote:Hands off! Doug Hutchison's protective embrace after teen bride Courtney Stodden dirty dances with hunk in music video
Is dezelfde gozer als die van een paar foto's hiervoor.... Toevallig komt 'ie steeds weer terug..!quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:47 schreef Cynix ® het volgende:
Van dát kereltje lijkt Doug in ieder geval niet veel te vrezen te hebben.
Ja, heel toevallig ... Tijdens de opnames van een videoclip.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:31 schreef Kings het volgende:
Is dezelfde gozer als die van een paar foto's hiervoor.... Toevallig komt 'ie steeds weer terug..!
Qua karakter lijkt-ie best wat op die gluiperd die hij was in The Green Mile (Percy heet zijn karakter, geloof ik)quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Wat vind ik die Doug toch een in- en in-triest mannetje. Ooit bekend door The Green Mile (tenzij hij daarvoor of -na nog iets heeft gedaan, maar ik ken hem in ieder geval alleen uit die film), maar daar is al jaren niets meer van over.
Toch kan hij zijn "faam" niet loslaten, en hoopt er door zijn huwelijk met dit platinablonde grietje toch van te kunnen blijven meesnoepen. "Kijk, ik kan nog steeds een lekker blondje aan de haak slaan, dus ik lig nog steeds goed in de markt." Zoiets, en ik vind het zo triest dat het ook weer iets grappigs heeft.
Idd een pruikquote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:20 schreef kvd het volgende:
Court is donker...(waarschijnlijk een pruik)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op donderdag 24 januari 2013 18:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
What the fuck
Ik had wel es van ze gehoord maar dit topic.... wow...
Het lijkt net zo'n opblaaspop met dat mondje.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:20 schreef kvd het volgende:
Court is donker...(waarschijnlijk een pruik)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien niet, maar ik denk dat ze elkaar nog steeds nodig hebben, al was het maar voor de publiciteit.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:01 schreef Nies het volgende:
Zou hij nou oprecht blij zijn met zo'n jong blond delletje?
Dat is een zekerheidje.quote:Op zondag 27 januari 2013 08:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze lijken allebei niet erg talentvol...
En dan?als ik mijn bh zo ver naar beneden trek, is mijn borst niet meer bedekt, is er toch een kleine nippleslip. Maar dat heeft ze niet, hij bedekt haar borsten nog aardig, gezien de plek waar hij van onderen zit zeg maar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:13 schreef Copycat het volgende:
Stylish ook, die bengelende jarretelles.
Ik gok dat die beha zo laag hangt vanwege alle kipfiletjes en aanverwanten die er worden ingestopt om boven volume te creëren.
Ook als ze nonchalant ligt te zonnen is het grootste deel van haar bovenlijf bedekt door een megabikini:quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:28 schreef Copycat het volgende:
Het zijn ook altijd van die megabeha's, die een groot deel van de borst (en aanverwante zaken die erin zitten) verhullen.
Dat het niet lekker zit en verder totaal geen nut heeft, zal haar een worst zijn, denk ik.
Zij denkt heel rechtlijnig dat dikke tieten sexy zijn, ook al is het gedoe eromheen enorm onsexy.
goeie vraag ja, maarja ze heeft zo te zien bijna geen weefsel van zichzelf dus ze kan niet meteen van een a cupje naar een E cup...dus dan zal ze een paar operaties moeten ondergaan voordat ze haar gewenste cup heeft.....quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef JaneDoe het volgende:
vroeger toen mn beste vriendinnetje en ik klein waren en nog geen tietjes hadden en tijdens het spelen deden alsof we tatjana, samantha fox en/of sabrina waren stopten we altijd tennisballen onder onze hempjes.. daar doet courtney me iedere keer weer aan denken met die loeigrote bh's en kiloknallerfilets
ik snap eigenlijk ook niet waarom er nog geen borstvergroting aan te pas is gekomen als ze grotere borsten wil.. of kunnen ze dat niet betalen?
Ik denk dat ze eerst een passende push up BH met kipfilets aantrekt en daarover dan een veel te grote push BH (wederom met kipfilets neem ik aan) waardoor die laatste dus zowat halverwege haar buik eindigt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef kvd het volgende:
[..]
En dan?als ik mijn bh zo ver naar beneden trek, is mijn borst niet meer bedekt, is er toch een kleine nippleslip. Maar dat heeft ze niet, hij bedekt haar borsten nog aardig, gezien de plek waar hij van onderen zit zeg maar.
En dat zit toch niet lekker? En de liftende functie zal toch verloren gaan?
Dat 'boek' wat ze leest ook...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ook als ze nonchalant ligt te zonnen is het grootste deel van haar bovenlijf bedekt door een megabikini:
[ afbeelding ]
Zonder makeup, dat staat op zich wel mooi
Hondje vindt het ook maar een eng gezicht
[ afbeelding ]
Bron
Dubbele kipfilets in een push-up beha?? Ik doe ook maar een gooiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef Queens het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst een passende push up BH met kipfilets aantrekt en daarover dan een veel te grote push BH (wederom met kipfilets neem ik aan) waardoor die laatste dus zowat halverwege haar buik eindigt.
Maar soms kan je tussen haar borsten zien dat ze maar 1 BH aanheeft (zoals de foto hierboven waarop ze ligt te zonnen).....hoe ze dat dan voor elkaar krijgt snap ik niet.
What's the big deal, laat ze dan inderdaad gewoon vergroten want dit slaat helemaal nergens op.
Het past wel bij de leeftijd moet ik zeggen, toen ik 14 jaar was vulde ik de boel ook weleens op achterlijke manieren op maar dat heeft niet langer dan een jaar geduurd eigenlijk....
En ik liet me natuurlijk niet van alle kanten half naakt fotograferen
die goude omaslip, lijkt net een luierquote:Op zondag 10 februari 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
Langverwacht ...
De videoclip is er.
http://uk.eonline.com/new(...)clusive-premiere-now
Goed verhaal, mooie setting en styling, vette choreografie. Hier is niet op een dubbeltje meer of minder gekeken.
Ik denk dat het er maar 1 is. Ze verkochten een tijdje terug ook bij de H&M van die dingen. Gewoon 1 BH, een enorme dikke kipfilet erin en het was net of je 3 cupmaten extra had (ja, ik heb er ook een gepastquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dubbele kipfilets in een push-up beha?? Ik doe ook maar een gooi
Ik word er zelfs een beetje misselijk van....quote:Op zondag 10 februari 2013 12:57 schreef Copycat het volgende:
Het is echt heel treurig, van begin tot eind. In alle opzichten.
quote:Sunday night Courtney Stodden debuted her the music video for her single “Reality” at a nightclub and got on a striper pole in her underwear.
Of course, the 18-year-old’s 52-year-old husband Doug Hutchison was also present at the event while everyone was watching The Grammys, Honey Boo Boo, and The Walking Dead.
When Courtney wasn’t posing in her red undies and lucite heels, she did an interview with Allie Is Wired, where she explained her song:
“[Reality] is a song based on a fantasy. I go to a party and all these hot guys want me, but I am captivated by this nerd!”
She says she’s working on a whole album.
We kunnen nog wel even vooruit in deze reeks.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:37 schreef Copycat het volgende:
She says she’s working on a whole album.
Fire crotch!!!quote:
Op deze zie je gewoon dat de voorkant van die BH helemaal opgevuld/fake is, want anders zou haar borst wel een heel rare vorm hebben.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:30 schreef kvd het volgende:
Haar kruis geeft licht
[ afbeelding ]
Meer foto's van haar paaldans-videorelease feestje
http://www.dailymail.co.u(...)h.html#axzz2KaEgp1qA
Als het niet opgevuld was, zou ze borsten hebben in de vorm van een 8quote:Op maandag 11 februari 2013 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op deze zie je gewoon dat de voorkant van die BH helemaal opgevuld/fake is, want anders zou haar borst wel een heel rare vorm hebben.
Edit; Trouwens; weet iemand wie die kerel is die bij 2:06 verschijnt in dat filmpje via die link?Ook al zo'n freak.
Ja, haar pa? Gatver hequote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef piglet het volgende:
Oh my, het schijnt haar vader te zijn
http://www.celebitchy.com(...)ashiest_thing_ever_/
Ik word nu echt een beetjevan dat filmpje.
En even langzaam over d'r borsten streelt,quote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Cynix ® het volgende:
Een trotse vader die haar olijk op de billen petst.
ah dat verklaard wel haar keuze voor oudere mannen, ze zoekt in doug dus een 2e vaderfiguur/ sugardaddyquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:37 schreef Kings het volgende:
Een lekkere pets, gevolgd door een zoen. Zo moet een gezonde vader-dochter relatie zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verrassend!quote:Technorati: How do you handle dealing with all the press and paparazzi?
CS: To be completely frank, I enjoy every second of it. I'm grateful that people want to take my picture. I look at it as a blessing.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Op het moment dat hij zijn armen om haar borsten heen slaat trekt ze die ook snel weg en lijkt ze het iig niet zo leuk te vinden,.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even wat belangrijke stills,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |