abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 februari 2013 @ 15:00:57 #101
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_122378486
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:28 schreef Copycat het volgende:
Het zijn ook altijd van die megabeha's, die een groot deel van de borst (en aanverwante zaken die erin zitten) verhullen.
Dat het niet lekker zit en verder totaal geen nut heeft, zal haar een worst zijn, denk ik.
Zij denkt heel rechtlijnig dat dikke tieten sexy zijn, ook al is het gedoe eromheen enorm onsexy.
Ook als ze nonchalant ligt te zonnen is het grootste deel van haar bovenlijf bedekt door een megabikini:


Zonder makeup, dat staat op zich wel mooi :)

Hondje vindt het ook maar een eng gezicht :')


Bron
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_122380313
vroeger toen mn beste vriendinnetje en ik klein waren en nog geen tietjes hadden en tijdens het spelen deden alsof we tatjana, samantha fox en/of sabrina waren stopten we altijd tennisballen onder onze hempjes.. daar doet courtney me iedere keer weer aan denken met die loeigrote bh's en kiloknallerfilets

ik snap eigenlijk ook niet waarom er nog geen borstvergroting aan te pas is gekomen als ze grotere borsten wil.. of kunnen ze dat niet betalen?
pi_122380526
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:53 schreef JaneDoe het volgende:
vroeger toen mn beste vriendinnetje en ik klein waren en nog geen tietjes hadden en tijdens het spelen deden alsof we tatjana, samantha fox en/of sabrina waren stopten we altijd tennisballen onder onze hempjes.. daar doet courtney me iedere keer weer aan denken met die loeigrote bh's en kiloknallerfilets

ik snap eigenlijk ook niet waarom er nog geen borstvergroting aan te pas is gekomen als ze grotere borsten wil.. of kunnen ze dat niet betalen?
goeie vraag ja, maarja ze heeft zo te zien bijna geen weefsel van zichzelf dus ze kan niet meteen van een a cupje naar een E cup...dus dan zal ze een paar operaties moeten ondergaan voordat ze haar gewenste cup heeft.....
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:47:46 #104
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_122503574
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:23 schreef kvd het volgende:

[..]

En dan?als ik mijn bh zo ver naar beneden trek, is mijn borst niet meer bedekt, is er toch een kleine nippleslip. Maar dat heeft ze niet, hij bedekt haar borsten nog aardig, gezien de plek waar hij van onderen zit zeg maar.
En dat zit toch niet lekker? En de liftende functie zal toch verloren gaan?
Ik denk dat ze eerst een passende push up BH met kipfilets aantrekt en daarover dan een veel te grote push BH (wederom met kipfilets neem ik aan) waardoor die laatste dus zowat halverwege haar buik eindigt.
Maar soms kan je tussen haar borsten zien dat ze maar 1 BH aanheeft (zoals de foto hierboven waarop ze ligt te zonnen).....hoe ze dat dan voor elkaar krijgt snap ik niet.

What's the big deal, laat ze dan inderdaad gewoon vergroten want dit slaat helemaal nergens op.
Het past wel bij de leeftijd moet ik zeggen, toen ik 14 jaar was vulde ik de boel ook weleens op achterlijke manieren op maar dat heeft niet langer dan een jaar geduurd eigenlijk....
En ik liet me natuurlijk niet van alle kanten half naakt fotograferen :')
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_122564360
Ik vind het grappig dat ze probeert te doen alsof ze niet doorheeft dat er camera's op haar gericht zijn :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 7 februari 2013 @ 12:50:42 #106
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_122592056
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:00 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ook als ze nonchalant ligt te zonnen is het grootste deel van haar bovenlijf bedekt door een megabikini:
[ afbeelding ]

Zonder makeup, dat staat op zich wel mooi :)

Hondje vindt het ook maar een eng gezicht :')
[ afbeelding ]

Bron
Dat 'boek' wat ze leest ook... :')
En het lijkt net of die hond op het punt staat om zijn zaad op haar borsten te lozen _O-
Blood for breakfast, blood for lunch
  donderdag 7 februari 2013 @ 13:02:29 #107
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_122592481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef Queens het volgende:

[..]

Ik denk dat ze eerst een passende push up BH met kipfilets aantrekt en daarover dan een veel te grote push BH (wederom met kipfilets neem ik aan) waardoor die laatste dus zowat halverwege haar buik eindigt.
Maar soms kan je tussen haar borsten zien dat ze maar 1 BH aanheeft (zoals de foto hierboven waarop ze ligt te zonnen).....hoe ze dat dan voor elkaar krijgt snap ik niet.

What's the big deal, laat ze dan inderdaad gewoon vergroten want dit slaat helemaal nergens op.
Het past wel bij de leeftijd moet ik zeggen, toen ik 14 jaar was vulde ik de boel ook weleens op achterlijke manieren op maar dat heeft niet langer dan een jaar geduurd eigenlijk....
En ik liet me natuurlijk niet van alle kanten half naakt fotograferen :')
Dubbele kipfilets in een push-up beha?? Ik doe ook maar een gooi
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_122656608
Ze wil geen vergroting anders kan ze niet zeggen dat ze echt zijn....
  zondag 10 februari 2013 @ 12:22:42 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122707100
Langverwacht ...

De videoclip is er.

http://uk.eonline.com/new(...)clusive-premiere-now

Goed verhaal, mooie setting en styling, vette choreografie. Hier is niet op een dubbeltje meer of minder gekeken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 10 februari 2013 @ 12:24:52 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122707170
Het muzikale gehalte laat ik maar even voor wat het niet is.
Je kunt tenslotte niet alles hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122708060
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:22 schreef Copycat het volgende:
Langverwacht ...

De videoclip is er.

http://uk.eonline.com/new(...)clusive-premiere-now

Goed verhaal, mooie setting en styling, vette choreografie. Hier is niet op een dubbeltje meer of minder gekeken.
die goude omaslip, lijkt net een luier :')
pi_122708093
Nipple slip!


Vrij hilarisch om de mensen aan de kant van de weg te zien lopen met boodschappenkarretjes en kinderwagens terwijl zij daar op dat ding gedragen wordt. : _O- Ze hadden niet eens geld voor een lintje om de weg af te zetten.
  zondag 10 februari 2013 @ 12:57:20 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122708152
Het is echt heel treurig, van begin tot eind. In alle opzichten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 10 februari 2013 @ 13:19:51 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122708915
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 13:02 schreef Uccie het volgende:

[..]

Dubbele kipfilets in een push-up beha?? Ik doe ook maar een gooi
Ik denk dat het er maar 1 is. Ze verkochten een tijdje terug ook bij de H&M van die dingen. Gewoon 1 BH, een enorme dikke kipfilet erin en het was net of je 3 cupmaten extra had (ja, ik heb er ook een gepast :') )
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 10 februari 2013 @ 13:21:52 #115
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122708977
Zouden we bijna vergeten wat een goede Christen ze toch is.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_122709110
Ik snap niet waarom zij zichzelf zo geweldig lijkt te vinden, ook in die videoclip weer. Wat een armoe.
pi_122709544
OMG, van de goudkleurige pampers, de roze eetbare snoepjesbh, achterbuurtje, slecht weer en de vetrandjes van de mannelijke acteur, gewoon té erg...
Goedkoop heeft weer een nieuwe dimensie bereikt.

(wel lief dat je op het einde ziet dat Doug zelf geproduceerd heeft..)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zondag 10 februari 2013 @ 14:23:00 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_122711273
Ik ben gewoon sprakeloos :') Echt die videoclip..

Maar het is dan ook niet makkelijk om haar klassieker "Don't put it on me" te overtreffen


oO<
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_122725039
quote:
9s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:57 schreef Copycat het volgende:
Het is echt heel treurig, van begin tot eind. In alle opzichten.
Ik word er zelfs een beetje misselijk van....
Find your prince, before you start kissing frogs
  maandag 11 februari 2013 @ 10:37:24 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_122743367
Nog meer treurnis ... de release party ...
quote:
Sunday night Courtney Stodden debuted her the music video for her single “Reality” at a nightclub and got on a striper pole in her underwear.

Of course, the 18-year-old’s 52-year-old husband Doug Hutchison was also present at the event while everyone was watching The Grammys, Honey Boo Boo, and The Walking Dead.

When Courtney wasn’t posing in her red undies and lucite heels, she did an interview with Allie Is Wired, where she explained her song:

“[Reality] is a song based on a fantasy. I go to a party and all these hot guys want me, but I am captivated by this nerd!”

She says she’s working on a whole album.


Ze lijkt wel vijftig.



Jammer ook dat het ijzersterke verhaal achter de clip totaal niet uit de verf komt :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_122743421
Nou, daar zeg je wat Cc! Ze lijkt in haar gezicht idd wel 50 op die foto's :o
Ik begin Doug overigens echt steeds meer een souteneur te vinden. Het is allemaal zo....banaal en sneu tegelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_122743703
Zijn T-shirt! Met zo'n plakplaatje erop van de plaatselijke strijkshop. :D Ze ziet er inderdaad uit als oude vrouw die nog zo nodig moet. En dan ook weer in zo'n sneuiige ruimte. Begint een beetje op een Jambers-aflevering te lijken.
pi_122744249
Wat een treurnis _O-
Get it and Bet it
pi_122744404
Mijn hemel! het is allemaal zo sneu dat ik geen idee heb wat ik t treurigste moet vinden :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † maandag 11 februari 2013 @ 11:28:04 #125
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_122744554
Op zich wel een grappige clip. Ik heb ze, hoewel niet dagelijks, wel goedkoper en smakelozer gezien. ;)
Ze lijkt me echter geen hele goeie zangeres, ze heeft enigszins een piepstem en dan kun je ook nog goed horen dat er technisch al flink aan het resultaat gesleuteld is.

Ik denk wel dat ze er heel goed aan gedaan heeft de clip niet met haar eigen man op te nemen. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')