Ik geloof dat hij gepest is. Maar een leraar die lacht terwijl hij in elkaar wordt getrapt, nee. Dat gaat er niet in.quote:
Misschien iets overdreven, maar er zijn wel een hoop sadistische leraren.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gepest is. Maar een leraar die lacht terwijl hij in elkaar wordt getrapt, nee. Dat gaat er niet in.
Nou ik ken er wel een die een gepeste (nouja niet echt hardcore pesten) jongen zelf ook flinke kutopmerkingen gaf.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gepest is. Maar een leraar die lacht terwijl hij in elkaar wordt getrapt, nee. Dat gaat er niet in.
Dat daar nog geen schoolshooting is geweest.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef alors het volgende:
Het is ook wel een beetje zijn eigen schuld. Hij had gewoon 'Basta!' moeten zeggen. Dat werkt in Spangas ook.
Ik weet het niet. Het is ook wel een jongen die van aandacht houdt ...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Misschien iets overdreven, maar er zijn wel een hoop sadistische leraren.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
Zou wel grappig zijn als ie nu de coke van Jeroen vindt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
Zou wel grappig zijn als ie nu de coke van Jeroen vindt.
Het begon wel goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat een kutreclame.
Hij is juist het minst wereldvreemd van dat hele stel.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pieter moet zelf eens een stap zetten in de maatschappij, wereldvreemde.
Het minst idd, maar alsnog is hij wereldvreemd. Ik zie Pieter niet elke zaterdag langs de velden staan of vuurwerk afsteken in een arbeiderswijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is juist het minst wereldvreemd van dat hele stel.
Want dan ben je niet wereldvreemd?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het minst idd, maar alsnog is hij wereldvreemd. Ik zie Pieter niet elke zaterdag langs de velden staan of vuurwerk afsteken in een arbeiderswijk.
Het beste zicht op de maatschappij heb je als je er een flink stuk boven staat.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pieter moet zelf eens een stap zetten in de maatschappij, wereldvreemde.
Komt ook naar voren in Bowling for Columbine inderdaad. (Of ging het daarover? Zat even niet mee te luisteren)quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij het openen van een bankrekening een revolver cadeau krijgen![]()
Shotgun, komt uit Bowling for Columbine.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij het openen van een bankrekening een revolver cadeau krijgen![]()
Zou me niks verbazen, met meneer Moore.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Shotgun, komt uit Bowling for Columbine.
Maar dat schijnt fake te zijn, die scene dan.
RUMSPRINGA!!quote:
Dat komt er echt wel...200 jaar geleden was het ook ondenkbaar dat de slavernij zou worden afgeschaft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Martijn denkt echt dat er een open wapendebat komt, how cute.
Hij begint over semi-automatische wapens, laat dat nu net wapens zijn die ook in de meeste Europese landen (inclusief Nederland) legaal zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Martijn denkt echt dat er een open wapendebat komt, how cute.
Je lult wel anders wanneer zo'n mafkees in jouw hersenpan ligt te snije.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Nou fantastisch, volgende onderwerp.
Ben ik niet mee eens. Maar schijnbaar wilt Nederland de beste debaters.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Roemer was gewoon te licht...Links Nederland prikte door dat demagogisch gelul van Roemer heen.
Samsom stelde zich op als redelijk alternatief en was bereid om zaken te doen met rechts. Roemer vertegenwoordigde de Tegenpartij, die het liefst de kop in het zand steekt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Maar schijnbaar wilt Nederland de beste debaters.
Maar het verhaal van Samsom scheelde bewust niet heel veel van dat van de SP.
VARA = PvdAquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef Specularium het volgende:
Bewust opgezet door DWDD, Samsom kreeg er na die verenshow 10 zetels ofzo bij.
Mwah, ben ik niet helemaal mee eens. De debatten tussen Samsom en Rutte waren soms hevig en Samsom koos echt stelling tov Rutte. Tussen de regels door kon je inderdaad soms opmaken dat hij meer bereid was concessies te doen dan Roemer. Maar om dan te zeggen dat Roemer de tegenpartij vertegenwoordigde die liever de kop in het zand stak gaat wel te ver, aangezien deze verkiezingen de verschillen tussen de PvdA en de SP nog nooit zo klein waren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Samsom stelde zich op als redelijk alternatief en was bereid om zaken te doen met rechts. Roemer vertegenwoordigde de Tegenpartij, die het liefst de kop in het zand steekt.
Idd.quote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Specularium het volgende:
Mooi, kan ik 'Rauwer' kijken op 2.
+2quote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Specularium het volgende:
Mooi, kan ik 'Rauwer' kijken op 2.
quote:17 december 2012-17:44
'Verhaal pestslachtoffer Arenz onwaar'
Jeffrey Arenz' verhalen over hoe hij op het Symbion gepest werd kloppen niet, zegt een oud-directrice van die school.
DeJaap had een interview met oud-directrice Corinne Sebregts van Symbion, een school voor praktijkonderwijs, en vroeg haar naar de pesterijen.
"Het is 100% zeker dat Jeffrey nooit les heeft gehad van een meester met de naam Paul", reageert Sebregts op het verhaal over 'Meester Paul', die Jeffrey uit zou hebben gelachen terwijl hij in elkaar werd geslagen. Sebregts sluit ook uit dat het om een invalkracht ging.
"Ik vind het geschetste beeld dan ook erg vervelend voor mijn collega’s, zij doen juist hun best voor leerlingen. Denk je nou echt dat een docent zou lachen als één van zijn leerlingen in elkaar geslagen wordt?" aldus Sebregts.
Sebregts zegt dat Arenz haar nooit om hulp heeft gevraagd. "Hij is nooit langs mijn kantoor geweest. We hebben altijd erg goed opgelet en ben altijd laagdrempelig geweest voor onze leerlingen om te benaderen."
"Wat hij zegt kan ik niet bevestigen en is in strijd met de werkelijkheid. Ik ben erg verbaasd dat dit over onze school gezegd wordt: dit soort problemen worden juist direct opgepakt," aldus de voormalig directrice van de school van Jeffrey.
Jeffrey weigerde desgevraagd tegenover PowNews elk commentaar.
http://www.powned.tv/nieu(...)renz_praat_poep.html
Rauwer is vanavond voor het eerst op tv.quote:Op maandag 17 december 2012 19:39 schreef Eenskijken het volgende:
edit: En rauwer is ook niets aan.. dat verhaal is al 3x op tv gekomen..
P&W waren aan een snipperdag toe.quote:Op maandag 17 december 2012 19:39 schreef Eenskijken het volgende:
WTFFFFF 6 sporters?
Waarom geen amerika/newton? Waarom geen walvis? Waarom geen china? Jezus wat een mongolen bij penw
edit: En rauwer is ook niets aan.. dat verhaal is al 3x op tv gekomen..
die docu ansich misschien, maar ze zaten al eerder bij penw, bij dwdd, bij nieuwsuur geloof ik, en er was al zo'n hoop over gesproken. lijkt me sterk dat er nog wat nieuws voorbij komt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rauwer is vanavond voor het eerst op tv.
HEEEY MARIT BOUWMEESTER, LEUK, DAT WORDT SEKEEER WEETUUHHH EEN LEUKE SHOW!quote:Op maandag 17 december 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
vanavond:
Zwemster Ranomi Kromowidjojo
Hockeyspeelster Naomi van As
Atleet Marlou van Rhijn
Dressuurruiter Yessin Rahmouni
Zeilster Marit Bouwmeester
Surfer Dorian van Rijsselberghe
ik dacht dat de sportzomer alweer voorbij was?
Is dat niet die moeder die ooit bij DWDD heeft gezeten met haar zoon en er toen zo van langs kreeg van Hugo Borst?quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rauwer is vanavond voor het eerst op tv.
Ti's eerder vrij treurig.quote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh leuk, dat wordt vermakelijke tv. Bedankt voor de tip.
Precies op tijdquote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
WANNEER GAAT MARIT IETS ZEGGEN???
NU, WAT EEN MOOIE ZWOELE STEM HEEFT ZE.quote:Op maandag 17 december 2012 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
WANNEER GAAT MARIT IETS ZEGGEN???
Maar hij heeft er wel heel veel voor moeten doen. De koning van Marokko pijpen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:09 schreef Marcoss het volgende:
Allemaal medaillewinnaars aan tafel en die gozer werd 213de ofzo..
Aha oke.quote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Media-uitzending.
Ze hebben dit m.a.w. 2 maanden geleden opgenomen.
Nee nee, daarom prutsten ze er nog even een vraag tussendoor over die bultrugquote:Op maandag 17 december 2012 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Media-uitzending.
Ze hebben dit m.a.w. 2 maanden geleden opgenomen.
Ik vind haar er hier juist leuker uitzien dan normaal.quote:Op maandag 17 december 2012 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ziet die Naomi van As er eigenlijk slecht uit, ik dacht altijd dat die heel knap was. Of is ze dat ook?
Ze is sympathiek en leuk. Niet knapquote:Op maandag 17 december 2012 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat ziet die Naomi van As er eigenlijk slecht uit, ik dacht altijd dat die heel knap was. Of is ze dat ook?
Ze is niet lelijkquote:Op maandag 17 december 2012 23:14 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ze is sympathiek en leuk. Niet knap
Die is volledig uitgeput, waarom denk je anders dat Kramer zo vaak geblesseerd is?quote:Op maandag 17 december 2012 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, dat zal het zijn, ze ziet er echt heel moe uit. Maar ze kan natuurlijk ook gewoon een leuk feest gehad hebben van het weekend. Het is tenslotte maandag.quote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is volledig uitgeput, waarom denk je anders dat Kramer zo vaak geblesseerd is?
Toch blijft het oneerlijk dat geld zo'n grote invloed heeft. Degene met het meeste geld kan het beste materiaal kopen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ooh, krijgen we die eeuwige is paardrijden een sport-discussie weer? Mensen die daar niks van snappen moeten gewoon hun smoel houden.
Maar als je niet goed genoeg kunt rijden presteer je er niks mee. Kijk maar naar Matthias Rath met Totilas, het beste paard van de wereld. Die heeft er nog niks mee gepresteerd.quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch blijft het oneerlijk dat geld zo'n grote invloed heeft. Degene met het meeste geld kan het beste materiaal kopen.
Is in de formule-1 toch net zo?quote:Op maandag 17 december 2012 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch blijft het oneerlijk dat geld zo'n grote invloed heeft. Degene met het meeste geld kan het beste materiaal kopen.
Klopt, maar als je een arme pauper bent, dan kun je nooit wat presteren in deze sport.quote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar als je niet goed genoeg kunt rijden presteer je er niks mee. Kijk maar naar Matthias Rath met Totilas, het beste paard van de wereld. Die heeft er nog niks mee gepresteerd.
Daarom is die sport niet Olympisch.quote:Op maandag 17 december 2012 23:20 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Is in de formule-1 toch net zo?
Mja, als je écht goed bent, kun je alsnog wel in de F1 terecht komen natuurlijk. Al zal het voortraject ook niet altijd goedkoop zijn.quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef bloodymary1 het volgende:
En van dat geld, dat is natuurlijk in meerdere sporten zo. Formule 1 bijvoorbeeld.
Jawel hoor, als je dan goed bent en uitblinkt, dan wordt je opgepikt door stallen en kun je in eerste instantie hun paarden rijden, daarna ga je er zelf steeds meer mee verdienen. Adelinde was eigenlijk ook maar lerares Engels.quote:Op maandag 17 december 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar als je een arme pauper bent, dan kun je nooit wat presteren in deze sport.
Ik vind het juist wel bij haar passen, ziet er juist ook uit of ze het zelf heeft opgedaan en niet een visagist of zo. Volgens mij is zij eigenlijk een hele wilde.quote:Op maandag 17 december 2012 23:23 schreef Remzz het volgende:
Bijna aandoenlijk hoe opgedoft die Marit daar bij zit, je ziet dat het totaal niet bij haar past.
Ranomi niet op 1 hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef iFok. het volgende:
van leuk naar minst leuk
1. Gehandicapte
2. Kromo
3. Naomi
4. Marit
Leuk dat je Van Rhijn als "die gehandicapte" ziet.quote:Op maandag 17 december 2012 23:22 schreef iFok. het volgende:
van leuk naar minst leuk
1. Gehandicapte
2. Kromo
3. Naomi
4. Marit
MARLOU!quote:Op maandag 17 december 2012 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk dat je Van Rhijn als "die gehandicapte" ziet.
Speciaal voor jou, de beelden.quote:Op maandag 17 december 2012 23:28 schreef Marcoss het volgende:
Hopelijk laten ze die race van van Rhijn ook nog zien, die vloog echt iedereen voorbij
Postma werd echt genaaidquote:Op maandag 17 december 2012 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Ze kan altijd haar vriend vragen hoe je olympisch kampioen wordt
Wie is haar vriend?quote:Op maandag 17 december 2012 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Ze kan altijd haar vriend vragen hoe je olympisch kampioen wordt
Kan me echt niet voorstellen dat hij meer verdient dan Ranomi.quote:Op maandag 17 december 2012 23:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel grappig, die ruiter heeft het minste bereikt op de OS, maar verdient van de sporters aan tafel waarschijnlijk het meeste.
Lezingkjes van Gijpie schijnen het wel goed te doen.quote:Op maandag 17 december 2012 23:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Lezingen van (oud)sporters zijn te treurig voor woorden.
En van Hans van Breukelen ook natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lezingkjes van Gijpie schijnen het wel goed te doen.
De verkoop van paarden levert toch echt 'iets' meer op.quote:Op maandag 17 december 2012 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kan me echt niet voorstellen dat hij meer verdient dan Ranomi.
Ik denk dat Ranomi dit jaar toch wel een half miljoen euro heeft verdiend.
Het is lekker een ochtend 'lachen' met het bedrijf, maar je hebt er niets aan en het kost een bedrijf bakken met geld.quote:Op maandag 17 december 2012 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lezingkjes van Gijpie schijnen het wel goed te doen.
Hetzelfde kun je zeggen van een dag survivalen of paintballen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het is lekker een ochtend 'lachen' met het bedrijf, maar je hebt er niets aan en het kost een bedrijf bakjen met geld.
Als het als een teamuitje wordt gezien zeg ik ala, maar als het als iets 'leerzaams' gezien wordt is dat idd ook bullshit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je zeggen van een dag survivalen of paintballen.
Erg zonde ja. Maar ja, hij ging zelf een rondje draaien. Had ie misschien niet moeten doen.quote:
Uiteraard moet je zo'n "lezing" niet groter maken dan dat het is, maar 5000 euro uitgeven is voor een gemiddeld bedrijf peanuts. Als je personeel hierdoor 0,0001% productiever wordt, kan het altijd uit.quote:Op dinsdag 18 december 2012 00:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Als het als een teamuitje wordt gezien zeg ik ala, maar als het als iets 'leerzaams' gezien wordt is dat idd ook bullshit.
quote:In Pauw & Witteman vanavond blikken oud-minister Gerd Leers, minister van Defensie Jeanine Hennis-Plasschaert en PvdA-fractievoorzitter Diederik Samsom terug op het politieke jaar 2012.
Wat gebeurde er naar de val van het eerste kabinet Rutte? Hoe hebben zij de verkiezingen ervaren? Wat was hun favoriete politiek moment uit 2012?
Geleuter dat het vreselijk was.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima tafeltje.![]()
Ben benieuwd wat Leers over de Mauro-zaak heeft te melden.
Ik vind het wel interessant hoe Leers zich er straks gaat uit lullen. Toen hij burgemeester van Maastricht was, was hij anti GeertjeW; toen Leers Minister werd, was hij plotseling de loopjongen van de GBL. Hopelijk voelen P&W hem stevig aan de tand.quote:
quote:
Toen had hij een andere pet op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Leers over de onduidelijkheid van de politiek. De man keurde als minister zijn eigen aanvragen uit zijn burgemeesterstijd af.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Leers over de onduidelijkheid van de politiek. De man keurde als minister zijn eigen aanvragen uit zijn burgemeesterstijd af.
de uniformen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:36 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft u met Defensie?
Nou werkelijk geen ene reet.
Ik hoop niet dat hij doping heeft gebruikt.quote:Op woensdag 19 december 2012 15:28 schreef Syntix het volgende:
Samsom wat een eindbaas![]()
Wint even alles wat er te winnen valt
Lekker wijf.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef matthijst het volgende:
Chantal Janzen, wat een duffe kuthoer is me dat
Youp geilt op mooie wijfen Weet het uit ervaringquote:Op woensdag 19 december 2012 23:29 schreef matthijst het volgende:
Uh, waarom zeikt Youp dr niet ff af.
Ja was inmiddels allang weg gezapt...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:44 schreef OProg het volgende:
Iedereen is inmiddels in slaap gedommeld. Het is dan ook wel heel erg suf eig.
Nou... Maar goed dat ik wat anders ga doen.quote:De Elfstedentocht koorts sloeg ook vorige winter weer toe. Bekijk de gesprekken in het dossier.
18 februari 2009 was Wim Hof te gast. Gekleed in korte broek bedwong hij de Kilimanjaro.
8 februari 2009 was Wim 'The Iceman' Hof te gast. Slechts gekleed in korte broek bedwong hij de berg Kilimanjaro.
Cultuurhistoricus Herman Pleij analyseerde 6 januari 2009 de Nederlandse schaatsgekte.
Snowboardster Sauerbreij behaalde Olympisch goud in Vancouver. Dat besprak ze 23 maart 2010.
was er commotie danquote:Op maandag 7 januari 2013 15:32 schreef Heufd het volgende:
Theo Maassen
Cabaretier over de commotie rond zijn show 'Met alle respect'.
Wat voor commotiequote:Op maandag 7 januari 2013 15:32 schreef Heufd het volgende:
Theo Maassen
Cabaretier over de commotie rond zijn show 'Met alle respect'.
quote:Als een hond vals is, krijgt hij een spuitje, maar als een politicus vals is dan krijgt hij persoonsbeveiliging. Ik ben voor de vrijheid van meningsuiting maar ik ben tegen persoonsbeveiliging. Misschien dat mensen dan net iets langer nadenken voordat ze wat zeggen.
The & de PVV gaan sowieso niet zo goed samenquote:Op maandag 7 januari 2013 15:45 schreef golfer het volgende:
Zal wel gaan over de jankende PVV-ers die vallen over dit stukje uit z'n voorstelling:
[..]
Gaat hierover:quote:Op maandag 7 januari 2013 17:50 schreef Specularium het volgende:
De film 'Ted' was erg cool.
Waar dit allemaal over gaat weet ik niet.
Wat een belabberd geschreven tekst. Mag dat in de Volkskrant?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:53 schreef Specularium het volgende:
'Theo Maassen houdt het taboe van de islambelediging in stand'
Hij staat erbij op de site.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:36 schreef golfer het volgende:
Theo Maassen is nu als gast weer verdwenen?
Oh, nu weer wel.quote:
Is de Volkskrant zo'n scherpe krant dan? Ze snappen online niet eens wat aanhalingstekens zijn.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Stofje het volgende:
Wat een belabberd geschreven tekst. Mag dat in de Volkskrant?
Echt een verkrachting van het origineel is dat.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaat hierover:
http://www.tedxamsterdam.com/about-tedx/
Een Kamerlid bij TED betekent dus dat het geen TED is, inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Echt een verkrachting van het origineel is dat.
Zitten ook in de show, iedereen komt aan de beurt.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:08 schreef BradleyQ het volgende:
Theo Maassen, hij kan beter beledigende grappen over Zorreguieta maken dan over verbrande Volendammers.
Precies, Maassen maakt over iedereen grappen. Blijkbaar hebben alleen de Volendammers lange tenen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zitten ook in de show, iedereen komt aan de beurt.
Oefenen op de handbewegingen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:21 schreef iFok. het volgende:
Pieter Heerma, daar gaan we nooit meer van horen. Hij heeft wel goed geoefend voor de spiegel.
Alsof je alleen maar kritiek mag leveren als je iets beter kan doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
niet dat een van jullie het beter zou doen trouwensen wel kritiek hebben he
Dan wordt het in het VBL-forum wel heel erg rustig.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef iFok. het volgende:
[..]
Alsof je alleen maar kritiek mag leveren als je iets beter kan doen.
Wie daar voor de camera gaat staan moet een prestatie leveren.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
niet dat een van jullie het beter zou doen trouwensen wel kritiek hebben he
Nee. Dit was gewoon heel erg slecht. Slechter kan bijna niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 23:25 schreef Eenskijken het volgende:
ja maar dit is wel heel makkelijk kritiek leveren vanuit je luie stoel met een pilsje. omdat je niet aandachtig luistert en alleen probeert hem onderuit te halen :p
quote:Op maandag 7 januari 2013 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan wordt het in het VBL-forum wel heel erg rustig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |