Ik geloof dat hij gepest is. Maar een leraar die lacht terwijl hij in elkaar wordt getrapt, nee. Dat gaat er niet in.quote:
Misschien iets overdreven, maar er zijn wel een hoop sadistische leraren.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gepest is. Maar een leraar die lacht terwijl hij in elkaar wordt getrapt, nee. Dat gaat er niet in.
Nou ik ken er wel een die een gepeste (nouja niet echt hardcore pesten) jongen zelf ook flinke kutopmerkingen gaf.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gepest is. Maar een leraar die lacht terwijl hij in elkaar wordt getrapt, nee. Dat gaat er niet in.
Dat daar nog geen schoolshooting is geweest.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef alors het volgende:
Het is ook wel een beetje zijn eigen schuld. Hij had gewoon 'Basta!' moeten zeggen. Dat werkt in Spangas ook.
Ik weet het niet. Het is ook wel een jongen die van aandacht houdt ...quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Misschien iets overdreven, maar er zijn wel een hoop sadistische leraren.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
Zou wel grappig zijn als ie nu de coke van Jeroen vindt.
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
Zou wel grappig zijn als ie nu de coke van Jeroen vindt.
Het begon wel goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:39 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat een kutreclame.
Hij is juist het minst wereldvreemd van dat hele stel.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pieter moet zelf eens een stap zetten in de maatschappij, wereldvreemde.
Het minst idd, maar alsnog is hij wereldvreemd. Ik zie Pieter niet elke zaterdag langs de velden staan of vuurwerk afsteken in een arbeiderswijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is juist het minst wereldvreemd van dat hele stel.
Want dan ben je niet wereldvreemd?quote:Op donderdag 13 december 2012 23:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het minst idd, maar alsnog is hij wereldvreemd. Ik zie Pieter niet elke zaterdag langs de velden staan of vuurwerk afsteken in een arbeiderswijk.
Het beste zicht op de maatschappij heb je als je er een flink stuk boven staat.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:41 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Pieter moet zelf eens een stap zetten in de maatschappij, wereldvreemde.
Komt ook naar voren in Bowling for Columbine inderdaad. (Of ging het daarover? Zat even niet mee te luisteren)quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij het openen van een bankrekening een revolver cadeau krijgen![]()
Shotgun, komt uit Bowling for Columbine.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij het openen van een bankrekening een revolver cadeau krijgen![]()
Zou me niks verbazen, met meneer Moore.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Shotgun, komt uit Bowling for Columbine.
Maar dat schijnt fake te zijn, die scene dan.
RUMSPRINGA!!quote:
Dat komt er echt wel...200 jaar geleden was het ook ondenkbaar dat de slavernij zou worden afgeschaft.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Martijn denkt echt dat er een open wapendebat komt, how cute.
Hij begint over semi-automatische wapens, laat dat nu net wapens zijn die ook in de meeste Europese landen (inclusief Nederland) legaal zijn.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Martijn denkt echt dat er een open wapendebat komt, how cute.
Je lult wel anders wanneer zo'n mafkees in jouw hersenpan ligt te snije.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Nou fantastisch, volgende onderwerp.
Ben ik niet mee eens. Maar schijnbaar wilt Nederland de beste debaters.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Roemer was gewoon te licht...Links Nederland prikte door dat demagogisch gelul van Roemer heen.
Samsom stelde zich op als redelijk alternatief en was bereid om zaken te doen met rechts. Roemer vertegenwoordigde de Tegenpartij, die het liefst de kop in het zand steekt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Maar schijnbaar wilt Nederland de beste debaters.
Maar het verhaal van Samsom scheelde bewust niet heel veel van dat van de SP.
VARA = PvdAquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:51 schreef Specularium het volgende:
Bewust opgezet door DWDD, Samsom kreeg er na die verenshow 10 zetels ofzo bij.
Mwah, ben ik niet helemaal mee eens. De debatten tussen Samsom en Rutte waren soms hevig en Samsom koos echt stelling tov Rutte. Tussen de regels door kon je inderdaad soms opmaken dat hij meer bereid was concessies te doen dan Roemer. Maar om dan te zeggen dat Roemer de tegenpartij vertegenwoordigde die liever de kop in het zand stak gaat wel te ver, aangezien deze verkiezingen de verschillen tussen de PvdA en de SP nog nooit zo klein waren.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Samsom stelde zich op als redelijk alternatief en was bereid om zaken te doen met rechts. Roemer vertegenwoordigde de Tegenpartij, die het liefst de kop in het zand steekt.
Idd.quote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Specularium het volgende:
Mooi, kan ik 'Rauwer' kijken op 2.
+2quote:Op maandag 17 december 2012 17:55 schreef Specularium het volgende:
Mooi, kan ik 'Rauwer' kijken op 2.
quote:17 december 2012-17:44
'Verhaal pestslachtoffer Arenz onwaar'
Jeffrey Arenz' verhalen over hoe hij op het Symbion gepest werd kloppen niet, zegt een oud-directrice van die school.
DeJaap had een interview met oud-directrice Corinne Sebregts van Symbion, een school voor praktijkonderwijs, en vroeg haar naar de pesterijen.
"Het is 100% zeker dat Jeffrey nooit les heeft gehad van een meester met de naam Paul", reageert Sebregts op het verhaal over 'Meester Paul', die Jeffrey uit zou hebben gelachen terwijl hij in elkaar werd geslagen. Sebregts sluit ook uit dat het om een invalkracht ging.
"Ik vind het geschetste beeld dan ook erg vervelend voor mijn collega’s, zij doen juist hun best voor leerlingen. Denk je nou echt dat een docent zou lachen als één van zijn leerlingen in elkaar geslagen wordt?" aldus Sebregts.
Sebregts zegt dat Arenz haar nooit om hulp heeft gevraagd. "Hij is nooit langs mijn kantoor geweest. We hebben altijd erg goed opgelet en ben altijd laagdrempelig geweest voor onze leerlingen om te benaderen."
"Wat hij zegt kan ik niet bevestigen en is in strijd met de werkelijkheid. Ik ben erg verbaasd dat dit over onze school gezegd wordt: dit soort problemen worden juist direct opgepakt," aldus de voormalig directrice van de school van Jeffrey.
Jeffrey weigerde desgevraagd tegenover PowNews elk commentaar.
http://www.powned.tv/nieu(...)renz_praat_poep.html
Rauwer is vanavond voor het eerst op tv.quote:Op maandag 17 december 2012 19:39 schreef Eenskijken het volgende:
edit: En rauwer is ook niets aan.. dat verhaal is al 3x op tv gekomen..
P&W waren aan een snipperdag toe.quote:Op maandag 17 december 2012 19:39 schreef Eenskijken het volgende:
WTFFFFF 6 sporters?
Waarom geen amerika/newton? Waarom geen walvis? Waarom geen china? Jezus wat een mongolen bij penw
edit: En rauwer is ook niets aan.. dat verhaal is al 3x op tv gekomen..
die docu ansich misschien, maar ze zaten al eerder bij penw, bij dwdd, bij nieuwsuur geloof ik, en er was al zo'n hoop over gesproken. lijkt me sterk dat er nog wat nieuws voorbij komt.quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rauwer is vanavond voor het eerst op tv.
HEEEY MARIT BOUWMEESTER, LEUK, DAT WORDT SEKEEER WEETUUHHH EEN LEUKE SHOW!quote:Op maandag 17 december 2012 16:56 schreef dawg het volgende:
vanavond:
Zwemster Ranomi Kromowidjojo
Hockeyspeelster Naomi van As
Atleet Marlou van Rhijn
Dressuurruiter Yessin Rahmouni
Zeilster Marit Bouwmeester
Surfer Dorian van Rijsselberghe
ik dacht dat de sportzomer alweer voorbij was?
Is dat niet die moeder die ooit bij DWDD heeft gezeten met haar zoon en er toen zo van langs kreeg van Hugo Borst?quote:Op maandag 17 december 2012 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rauwer is vanavond voor het eerst op tv.
Ti's eerder vrij treurig.quote:Op maandag 17 december 2012 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh leuk, dat wordt vermakelijke tv. Bedankt voor de tip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |