Ik weet wel dat ze het druk had op haar werk en dat dat veel tijd in beslag nam.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:46 schreef Cuppiecake het volgende:
Als het na de eerste date al gedoe is zou ik het echt niet proberen. Brengt alleen maar gezeik.. Spreken over 'rustig aan doen' na pas een date gehad te hebben klinkt trouwens ook alsof ze je gewoon niet wilt.
Nee, ze is nog steeds single...quote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef Moogwai10 het volgende:
Als ik dit zo lees (steeds geen reacties) is ze allang een ander aan het daten ... geen energie meer in steken dus!
Druk op het werk lijkt me geen reden om sms contact stop te zetten en een eventueel afspraakje in het weekend. Zet je er overheen, ze vond je gewoon niet leuk genoeg.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze het druk had op haar werk en dat dat veel tijd in beslag nam.
Plus, in die tijd ging het met mijn moeder ook niet al te best, waardoor ik niet lekker in mijn vel zat...
Ik heb het dus al via de mail en sms geprobeerd, maar ze laat niks meer weten...quote:Op donderdag 13 december 2012 21:47 schreef Socializer het volgende:
Nooit geschoten is altijd mis. Doen dus.
Ze had ook nog last van migraine en bij haar liep ook het een en ander niet goed.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Druk op het werk lijkt me geen reden om sms contact stop te zetten en een eventueel afspraakje in het weekend. Zet je er overheen, ze vond je gewoon niet leuk genoeg.
Dus ze heeft al haar problemen over haar EX aan jóu verteld ? Dude, wake up.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ze had ook nog last van migraine en bij haar liep ook het een en ander niet goed.
Haar ex had haar voor een ander in de steek gelaten van de een op de andere dag. Hij had gewoon met een ander gedate achter haar rug om...
Uch, je zit nu al onder de 'plak' en dat zeg ik als vrouw. Je praat alles goed van een vrouw die je EEN keer gedated hebt.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:51 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ze had ook nog last van migraine en bij haar liep ook het een en ander niet goed.
Haar ex had haar voor een ander in de steek gelaten van de een op de andere dag. Hij had gewoon met een ander gedate achter haar rug om...
Hij is haar nieuwe beste vriendin. De schouder om op uit te huilen, maar zeker geen relatiematerial.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Uch, je zit nu al onder de 'plak' en dat zeg ik als vrouw. Je praat alles goed van een vrouw die je EEN keer gedated hebt.
Dus het is wellicht het beste om haar maar te vergeten?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is haar nieuwe beste vriendin. De schouder om op uit te huilen, maar zeker geen relatiematerial.
Dit een vaak voorkomende smoes. Vanaf toen ben je dus gedumpt.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:44 schreef PowerWindows85 het volgende:
Toen was het ineens een paar dagen stil en toen kreeg ik ineens een mail dat ze het even kalm aan wilde doen.
Ja, dat klopt...quote:Op donderdag 13 december 2012 21:52 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Uch, je zit nu al onder de 'plak' en dat zeg ik als vrouw. Je praat alles goed van een vrouw die je EEN keer gedated hebt.
Zou je denken ?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Dus het is wellicht het beste om haar maar te vergeten?
Maar niet wederzijds. Zet je eroverheen. Gedraag je in ieder geval niet als zo'n slijmerige pup als je nu doet naar haar toe want dat is walgelijk. Sorry dat ik zo gemeen doe maar ik krijg echt gewoon rillingen van je. Heb je dan totaal geen eigenwaarde?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt...
Maar de manier waarop we contact hadden, was gewoon goed. Leuk.
Op een of andere manier was er een klik...
Ervaring valt wel mee.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zou je denken ?je hebt nog niet zoveel ervaring met vrouwen, hm?
In dit geval ben je keihard misbruikt om op uit te huilen en daarna gedumpt. Als ze over exen beginnen moet je gauw wegwezen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:56 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ervaring valt wel mee.
Een relatie van 4 jaar, toen eentje van een maand of 9 en daarna kwam ik haar tegen...
Waarom zocht ze me eerst dan zelf op?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:56 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Maar niet wederzijds. Zet je eroverheen. Gedraag je in ieder geval niet als zo'n slijmerige pup als je nu doet naar haar toe want dat is walgelijk. Sorry dat ik zo gemeen doe maar ik krijg echt gewoon rillingen van je. Heb je dan totaal geen eigenwaarde?
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
In dit geval ben je keihard misbruikt om op uit te huilen en daarna gedumpt. Als ze over exen beginnen moet je gauw wegwezen.
Omdat iedere vrouw wel van een beetje positieve aandacht houd. En je noemt net anders 100 redenen op maar je ziet dus zelf ook in dat dat het nooit 100% kan zijn?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Waarom zocht ze me eerst dan zelf op?
Eigenwaarde heb ik meer dan genoeg, ik zou alleen willen weten WAAROM ik ineens niks meer hoorde...
Je kan er vanuit gaan dat ze het wellicht niet zo graag wil.quote:"Bij het afscheid zei ze dat we zeker contact zouden houden"
"Toen was het ineens een paar dagen stil en toen kreeg ik ineens een mail dat ze het even kalm aan wilde doen. Ik netjes enkele weken niks laten weten en toen eens een sms-je gestuurd om te vragen hoe het ging. Op die sms kreeg ik helemaal geen antwoord meer "
Ze wil je niet, je bent niet interessant, er is een ander, who knows? Boeit het iets, jij bent gewoon niet haar prins op het witte paard. Tijd voor een ander visje enzo.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:57 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Waarom zocht ze me eerst dan zelf op?
Eigenwaarde heb ik meer dan genoeg, ik zou alleen willen weten WAAROM ik ineens niks meer hoorde...
Wellicht is het dan het beste om haar maar te vergeten.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:59 schreef B-FliP het volgende:
Leer ten eerste: Actions speak louder than words..
Als het lang geleden is. Zou ik het nog eens proberen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:50 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ik heb het dus al via de mail en sms geprobeerd, maar ze laat niks meer weten...
Nooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Socializer het volgende:
[..]
Als het lang geleden is. Zou ik het nog eens proberen.
Hmm, ik weet het niet...quote:Op donderdag 13 december 2012 22:04 schreef Socializer het volgende:
[..]
Als het lang geleden is. Zou ik het nog eens proberen.
Nee, daar zit ze niet op...quote:Op vrijdag 14 december 2012 00:46 schreef Zelus het volgende:
Zeker weten dat die griet niet op Fok! zit??
Eh, wees daar nooit zeker vanquote:Op vrijdag 14 december 2012 00:55 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Nee, daar zit ze niet op...
Heb je haar huisadres niet TS? Wellicht kun je langsgaan met een bos bloemen en je situatie uitleggen. Schijnbaar zit ze echt diep bij je en je wilt de kans op echte liefde toch niet laten schieten?quote:Op donderdag 13 december 2012 22:18 schreef PowerWindows85 het volgende:
Van de andere kant, ik kan slechts haar laatste mail hier neer gaan zetten, maar ze scheen dus echt met zichzelf in de knoop te zitten...
Privé en werk...
Vreemd dat ik wel dat ik mijn gevoel voor haar niet kwijtraak....
Echte liefde van 1 kant?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:27 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Heb je haar huisadres niet TS? Wellicht kun je langsgaan met een bos bloemen en je situatie uitleggen. Schijnbaar zit ze echt diep bij je en je wilt de kans op echte liefde toch niet laten schieten?
Ze zit met zichzelf in de knoop hè.quote:
Hmm, dan moet ik me wellicht achter de meeste reacties hier scharen...quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:27 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Heb je haar huisadres niet TS? Wellicht kun je langsgaan met een bos bloemen en je situatie uitleggen. Schijnbaar zit ze echt diep bij je en je wilt de kans op echte liefde toch niet laten schieten?
Des te meer een reden om er niets mee te doen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:30 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ze zit met zichzelf in de knoop hè.
Yep...quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:30 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ze zit met zichzelf in de knoop hè.
Nou, als dat gebeurt, dan open je er een nieuw topic over en slepen wij je er wel doorheen. Maar wat nou als blijkt dat ze je wel wilt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:31 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik me wellicht achter de meeste reacties hier scharen...
Wat ALS ik met een bos bloemen op kom draven en ze doet niet open, of ze scheldt me uit...
Ik weet niet meer wat ik ervan moet denken...
LOL....quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:32 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Nou, als dat gebeurt, dan open je er een nieuw topic over en slepen wij je er wel doorheen. Maar wat nou als blijkt dat ze je wel wilt?
Nee, dat niet...quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
Klinkt alsof ze na die date heeft besloten geen interesse te hebben, maar het fatsoen niet heeft dat op een normale manier te vertellen. In plaats daarvan voert ze dit idiote toneelstukje op.
Wees maar blij dat het niets is geworden en houd op achter haar aan te lopen! Ben je dan echt zo wanhopig...
Heeft ze een teken van leven gegeven in al die tijd? nee? dan heb je je antwoord.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:35 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
LOL....
Ik weet niet of dat het geval is...
Ze is nog wel single, maar ik denk dat daarvoor de tijd tussen het gebeurde en nu te lang is. Niet?
En dan is het nog maar de vraag of ze me echt wel WIL zien...
Wellicht iets om in overweging te nemen...quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:38 schreef kedge het volgende:
TS als jij vindt dat je haar nog niet moet opgeven dan moet je dat ook niet doen. Je kunt de reacties hier tot overweging nemen, maar ik neem aan dat je ze niet zomaar opvolgt.
Bovendien moet je op meerdere paarden gaan wedden zodat wanneer je op het verkeerde paard wed er altijd nog een paard over is. En dan verdeel je ook nog eens je aandacht en zit je veel minder met dit soort dingen in je hoofd.
Nope...quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heeft ze een teken van leven gegeven in al die tijd? nee? dan heb je je antwoord.
Dat maakt niet uit. Ze wil je gewoon nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Nope...
Maar nogmaals, mijn reactie was ook vrij bot.....
En dat greep ze zo overduidelijk aan om de 'schuld' bij jou te leggen. Had zij een easy was out.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef PowerWindows85 het volgende:
Nope...
Maar nogmaals, mijn reactie was ook vrij bot.....
Preciesquote:Op vrijdag 14 december 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat greep ze zo overduidelijk aan om de 'schuld' bij jou te leggen. Had zij een easy was out.
Inderdaad.... TS denkt dat ie het verpest heeft door iets verkeerds te zeggen en dat als ie dat goed maakt, dat ie dan nog een kans heeft. Beide aannames kloppen niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 11:50 schreef AgLarrr het volgende:
Lol, die chick gooit er werkelijk alle clichés der planeet tegen aan om maar niet rechtstreeks te hoeven zeggen dat ze je niet leuk genoeg vindt en nóg zit jij te twijfelen? Leer tussen de regels door lezen:
SHE'S JUST NOT THAT INTO YOU.
Nu niet. Nooit niet.
Voelt even kut, maar gaat vanzelf over. Sterkte jongen.
Dit dus.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef Flurry het volgende:
Wat is er niet netjes aan wat je gedaan hebt?
Je schuldgevoel laten aanpraten door een date die niet in je geïnteresseerd is
Misschien is die wanhoop wel een van de redenen dat ze hem niet zag zitten. Echt TS, ze heeft geen interesse... ga lekker met een andere leuke meid daten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
Klinkt alsof ze na die date heeft besloten geen interesse te hebben, maar het fatsoen niet heeft dat op een normale manier te vertellen. In plaats daarvan voert ze dit idiote toneelstukje op.
Wees maar blij dat het niets is geworden en houd op achter haar aan te lopen! Ben je dan echt zo wanhopig...
Dat zou ik ook maar zo houden als ik jou was, dit moet je gewoon niet willen joh.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Nee, ze is nog steeds single...
Dit is exact wat ik in de OP las.quote:Op vrijdag 14 december 2012 01:50 schreef Fascination het volgende:
Wat een naar wijf. Ze wil overduidelijk geen contact meer met je en gebruikt jouw laatste reactie als rechtvaardiging daarvoor, terwijl ze zelf onbeschoft handelde door niet te reageren.Nooit meer contact met haar zoeken. Laat haar lekker doodvallen met deze manipulatieve spelletjes.
Ja, dat zou je kunnen doen. Als je nogmaals wilt bevestigen wat voor'n natte twat je bent. Zij verandert haar mening echter niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:55 schreef Sjacq het volgende:
Je kan wel over precies 2 maanden een kaartje en een roos sturen
Ach welja... ik begrijp het standpunt van de meeste mensen hier ook wel... tis alleen wel hard natuurlijk. TS is verliefd op een onbereikbare (en onbeschofte) mevrouw.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:27 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ja, dat zou je kunnen doen. Als je nogmaals wilt bevestigen wat voor'n natte twat je bent. Zij verandert haar mening echter niet.
Het is ook hard. Maar TS weet nu beter, voor een volgende keer.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:30 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Ach welja... ik begrijp het standpunt van de meeste mensen hier ook wel... tis alleen wel hard natuurlijk. TS is verliefd op een onbereikbare (en onbeschofte) mevrouw.
Dit. Je gaf haar het perfecte excuus om er officieel een eind aan te maken, wat ze dan ook deed: "En toen kreeg ik ineens WEL antwoord, dat ze er dus HELEMAAL klaar mee was, als het op zo'n manier moest."quote:Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef Flurry het volgende:
Wat is er niets netjes aan wat je gedaan hebt?
Je schuldgevoel laten aanpraten door een date die niet in je geïnteresseerd is
Dat zou me niet verbazen. Ik vind het ook moeilijk te geloven dat het smsje van TS in de trant van een simpele "Ik vind het onbeschoft van je dat..." was. Hij zal het wel wat 'kleurrijker' verwoord hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is die wanhoop wel een van de redenen dat ze hem niet zag zitten. Echt TS, ze heeft geen interesse... ga lekker met een andere leuke meid daten.
Die volg ik niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef Fascination het volgende:
Jammer dat ts haar heeft gemeld dat hij onbeschoft heeft gehandeld. Nu denkt mevrouw dat dit gedrag wel oké is.
Ik zag haar dus echt wel zitten ja, maar jullie reacties hebben veel duidelijk gemaakt en ik ga inderdaad maar eens doen wat jullie geschreven hebben...quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:30 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Ach welja... ik begrijp het standpunt van de meeste mensen hier ook wel... tis alleen wel hard natuurlijk. TS is verliefd op een onbereikbare (en onbeschofte) mevrouw.
Ik heb dus letterlijk geschreven:quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen. Ik vind het ook moeilijk te geloven dat het smsje van TS in de trant van een simpele "Ik vind het onbeschoft van je dat..." was. Hij zal het wel wat 'kleurrijker' verwoord hebben.
En waarom gaf je als antwoord daarop dat ze inderdaad gelijk had en dat je irritant bezig was?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ik heb dus letterlijk geschreven:
Ik heb geen zin om onbeschoft behandeld te worden, of om belogen en aan het lijntje gehouden te worden.
Ben dan gewoon duidelijk over wat je wilt....
En als antwoord kreeg ik:
Ik zit niet op zulke irritante berichten te wachten en ben er helemaal klaar mee. Dus doe vooral geen moeite meer! De groeten!!!
Niet meer en niet minder...
Dit, inderdaad. Wtf, man.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom gaf je als antwoord daarop dat ze inderdaad gelijk had en dat je irritant bezig was?
Omdat ik vond dat het inderdaad nogal confronterend en niet echt genuanceerd geschreven was...quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom gaf je als antwoord daarop dat ze inderdaad gelijk had en dat je irritant bezig was?
Waarom zou je niet mogen confronteren en genuanceerd moeten schrijven wanneer jij op deze manier behandeld wordt door haar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:21 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Omdat ik vond dat het inderdaad nogal confronterend en niet echt genuanceerd geschreven was...
Plus omdat ik dus wist dat ze zowel qua werk als privé niet lekker in haar vel zat...
Daarom dus....
Nee, ik houd me aan het advies van hier...quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen confronteren en genuanceerd moeten schrijven wanneer jij op deze manier behandeld wordt door haar?
Het is juist goed dat je confronteert, maar als je dat zo doet kun er beter niet aan beginnen. Nu vertroetel je haar en geef je aan dat je haar gedrag okay vindt. Dus niet verbaasd reageren als ze hetzelfde flikt in de toekomst.
Het zou jammer zijn geweest als dat okaye gevoel wederzijds was. Dat was het vanuit haar kant overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:26 schreef PowerWindows85 het volgende:
Wel zeer jammer, want ik vond het contact en die date wel okee, plus ze was niet verkeerd om te zien....
Maar, ik werp mijn hengeltje wel weer eens uit naar een ander...
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:53 schreef Copycat het volgende:
Overduidelijk. Ze vond de laffe stok om je mee te slaan. Laat gaan, laat gaan.
Nee, daar ben ik nu wel achter...quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn geweest als dat okaye gevoel wederzijds was. Dat was het vanuit haar kant overduidelijk niet.
Ach, als je er over een tijdje overheen bent, trek je je er niet meer zoveel van aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:38 schreef PowerWindows85 het volgende:
Alleen krijg je eigenwaarde en je vertrouwen in mensen dan wel weer een flinke deuk...![]()
Dat mag ik wel hopen....quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, als je er over een tijdje overheen bent, trek je je er niet meer zoveel van aan.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:27 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
LOL!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |