Dat zou me niet verbazen. Ik vind het ook moeilijk te geloven dat het smsje van TS in de trant van een simpele "Ik vind het onbeschoft van je dat..." was. Hij zal het wel wat 'kleurrijker' verwoord hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2012 12:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is die wanhoop wel een van de redenen dat ze hem niet zag zitten. Echt TS, ze heeft geen interesse... ga lekker met een andere leuke meid daten.
Die volg ik niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:38 schreef Fascination het volgende:
Jammer dat ts haar heeft gemeld dat hij onbeschoft heeft gehandeld. Nu denkt mevrouw dat dit gedrag wel oké is.
Ik zag haar dus echt wel zitten ja, maar jullie reacties hebben veel duidelijk gemaakt en ik ga inderdaad maar eens doen wat jullie geschreven hebben...quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:30 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Ach welja... ik begrijp het standpunt van de meeste mensen hier ook wel... tis alleen wel hard natuurlijk. TS is verliefd op een onbereikbare (en onbeschofte) mevrouw.
Ik heb dus letterlijk geschreven:quote:Op vrijdag 14 december 2012 13:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen. Ik vind het ook moeilijk te geloven dat het smsje van TS in de trant van een simpele "Ik vind het onbeschoft van je dat..." was. Hij zal het wel wat 'kleurrijker' verwoord hebben.
En waarom gaf je als antwoord daarop dat ze inderdaad gelijk had en dat je irritant bezig was?quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:48 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Ik heb dus letterlijk geschreven:
Ik heb geen zin om onbeschoft behandeld te worden, of om belogen en aan het lijntje gehouden te worden.
Ben dan gewoon duidelijk over wat je wilt....
En als antwoord kreeg ik:
Ik zit niet op zulke irritante berichten te wachten en ben er helemaal klaar mee. Dus doe vooral geen moeite meer! De groeten!!!
Niet meer en niet minder...
Dit, inderdaad. Wtf, man.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom gaf je als antwoord daarop dat ze inderdaad gelijk had en dat je irritant bezig was?
Omdat ik vond dat het inderdaad nogal confronterend en niet echt genuanceerd geschreven was...quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom gaf je als antwoord daarop dat ze inderdaad gelijk had en dat je irritant bezig was?
Waarom zou je niet mogen confronteren en genuanceerd moeten schrijven wanneer jij op deze manier behandeld wordt door haar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:21 schreef PowerWindows85 het volgende:
[..]
Omdat ik vond dat het inderdaad nogal confronterend en niet echt genuanceerd geschreven was...
Plus omdat ik dus wist dat ze zowel qua werk als privé niet lekker in haar vel zat...
Daarom dus....
Nee, ik houd me aan het advies van hier...quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen confronteren en genuanceerd moeten schrijven wanneer jij op deze manier behandeld wordt door haar?
Het is juist goed dat je confronteert, maar als je dat zo doet kun er beter niet aan beginnen. Nu vertroetel je haar en geef je aan dat je haar gedrag okay vindt. Dus niet verbaasd reageren als ze hetzelfde flikt in de toekomst.
Het zou jammer zijn geweest als dat okaye gevoel wederzijds was. Dat was het vanuit haar kant overduidelijk niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:26 schreef PowerWindows85 het volgende:
Wel zeer jammer, want ik vond het contact en die date wel okee, plus ze was niet verkeerd om te zien....
Maar, ik werp mijn hengeltje wel weer eens uit naar een ander...
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:53 schreef Copycat het volgende:
Overduidelijk. Ze vond de laffe stok om je mee te slaan. Laat gaan, laat gaan.
Nee, daar ben ik nu wel achter...quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou jammer zijn geweest als dat okaye gevoel wederzijds was. Dat was het vanuit haar kant overduidelijk niet.
Ach, als je er over een tijdje overheen bent, trek je je er niet meer zoveel van aan.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:38 schreef PowerWindows85 het volgende:
Alleen krijg je eigenwaarde en je vertrouwen in mensen dan wel weer een flinke deuk...![]()
Dat mag ik wel hopen....quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, als je er over een tijdje overheen bent, trek je je er niet meer zoveel van aan.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:27 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Heb je haar huisadres niet TS? Wellicht kun je langsgaan met een bos bloemen en je situatie uitleggen. Schijnbaar zit ze echt diep bij je en je wilt de kans op echte liefde toch niet laten schieten?
LOL!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |