abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120295434
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:32 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

Nou, als dat gebeurt, dan open je er een nieuw topic over en slepen wij je er wel doorheen. Maar wat nou als blijkt dat ze je wel wilt?
LOL....

Ik weet niet of dat het geval is...
Ze is nog wel single, maar ik denk dat daarvoor de tijd tussen het gebeurde en nu te lang is. Niet?
En dan is het nog maar de vraag of ze me echt wel WIL zien...
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:37:21 #52
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_120295471
Klinkt alsof ze na die date heeft besloten geen interesse te hebben, maar het fatsoen niet heeft dat op een normale manier te vertellen. In plaats daarvan voert ze dit idiote toneelstukje op.

Wees maar blij dat het niets is geworden en houd op achter haar aan te lopen! Ben je dan echt zo wanhopig...
  vrijdag 14 december 2012 @ 09:38:05 #53
350968 kedge
cicatrix manet
pi_120295487
TS als jij vindt dat je haar nog niet moet opgeven dan moet je dat ook niet doen. Je kunt de reacties hier tot overweging nemen, maar ik neem aan dat je ze niet zomaar opvolgt.

Bovendien moet je op meerdere paarden gaan wedden zodat wanneer je op het verkeerde paard wed er altijd nog een paard over is. En dan verdeel je ook nog eens je aandacht en zit je veel minder met dit soort dingen in je hoofd.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_120295498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
Klinkt alsof ze na die date heeft besloten geen interesse te hebben, maar het fatsoen niet heeft dat op een normale manier te vertellen. In plaats daarvan voert ze dit idiote toneelstukje op.

Wees maar blij dat het niets is geworden en houd op achter haar aan te lopen! Ben je dan echt zo wanhopig...
Nee, dat niet...
Maar de manier waarop dit gebeurd is, zit me niet lekker...
Op een of andere manier voel ik me er zelf ook "schuldig" over...
pi_120295514
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:35 schreef PowerWindows85 het volgende:

[..]

LOL....

Ik weet niet of dat het geval is...
Ze is nog wel single, maar ik denk dat daarvoor de tijd tussen het gebeurde en nu te lang is. Niet?
En dan is het nog maar de vraag of ze me echt wel WIL zien...
Heeft ze een teken van leven gegeven in al die tijd? nee? dan heb je je antwoord.
pi_120295517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:38 schreef kedge het volgende:
TS als jij vindt dat je haar nog niet moet opgeven dan moet je dat ook niet doen. Je kunt de reacties hier tot overweging nemen, maar ik neem aan dat je ze niet zomaar opvolgt.

Bovendien moet je op meerdere paarden gaan wedden zodat wanneer je op het verkeerde paard wed er altijd nog een paard over is. En dan verdeel je ook nog eens je aandacht en zit je veel minder met dit soort dingen in je hoofd.
Wellicht iets om in overweging te nemen... ;)
pi_120295562
Als je je druk moet maken om alle gestoorde bitches dan ben je nog wel even bezig.
Accepteer dat ze labiel is, en zoek de fout niet bij jezelf.

Zo, op naar de volgende! :)
pi_120295568
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Heeft ze een teken van leven gegeven in al die tijd? nee? dan heb je je antwoord.
Nope...
Maar nogmaals, mijn reactie was ook vrij bot.....
pi_120295645
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef PowerWindows85 het volgende:

[..]

Nope...
Dat maakt niet uit. Ze wil je gewoon niet :)
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:26:07 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120296606
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:42 schreef PowerWindows85 het volgende:
Nope...
En dat greep ze zo overduidelijk aan om de 'schuld' bij jou te leggen. Had zij een easy was out.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 14 december 2012 @ 11:11:10 #61
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_120297644
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat greep ze zo overduidelijk aan om de 'schuld' bij jou te leggen. Had zij een easy was out.
Precies :)

En TS is onzeker en trekt het zich aan. Groei op, kerel... wees een man en zoek een vrouw die A) normaal kan doen en B) in je geïnteresseerd is.

Je hebt gewoon je mening gegeven en als zij daar niet mee om kan gaan, dan was dit geen goede vrouw voor je. Of wil je de rest van leven op eieren lopen om mevrouw niet tegen het hoofd te stoten?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 14 december 2012 @ 11:27:12 #62
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_120298070
Lekker laten gaan man. Je hebt niets fout gedaan. Voelt misschien niet goed nu, maar dat is meer haar schuld dan de jouwe. Tijd heelt alle wonden :)

Als je nu weer acties gaat ondernemen met een bos bloemen en weet ik wat, dan geef je jezelf weer bloot en doet ze je weer pijn. Moet je niet willen, lekker vergeten dat mens, voor je kijken, doorlopen.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  vrijdag 14 december 2012 @ 11:50:41 #63
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_120298733
Lol, die chick gooit er werkelijk alle clichés der planeet tegen aan om maar niet rechtstreeks te hoeven zeggen dat ze je niet leuk genoeg vindt en nóg zit jij te twijfelen? Leer tussen de regels door lezen:

SHE'S JUST NOT THAT INTO YOU.

Nu niet. Nooit niet.

Voelt even kut, maar gaat vanzelf over. Sterkte jongen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:07:44 #64
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_120299237
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 11:50 schreef AgLarrr het volgende:
Lol, die chick gooit er werkelijk alle clichés der planeet tegen aan om maar niet rechtstreeks te hoeven zeggen dat ze je niet leuk genoeg vindt en nóg zit jij te twijfelen? Leer tussen de regels door lezen:

SHE'S JUST NOT THAT INTO YOU.

Nu niet. Nooit niet.

Voelt even kut, maar gaat vanzelf over. Sterkte jongen.
Inderdaad.... TS denkt dat ie het verpest heeft door iets verkeerds te zeggen en dat als ie dat goed maakt, dat ie dan nog een kans heeft. Beide aannames kloppen niet.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_120299319
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef Flurry het volgende:
Wat is er niet netjes aan wat je gedaan hebt?

Je schuldgevoel laten aanpraten door een date die niet in je geïnteresseerd is :')
Dit dus.

En je kunt haar beter vergeten, het is een half jaar terug. Zij heeft ook niet stilgezeten.
pi_120299419
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:37 schreef CruellaDeVil het volgende:

Misschien is die wanhoop wel een van de redenen dat ze hem niet zag zitten. Echt TS, ze heeft geen interesse... ga lekker met een andere leuke meid daten.
pi_120300030
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:49 schreef PowerWindows85 het volgende:

[..]

Nee, ze is nog steeds single...
Dat zou ik ook maar zo houden als ik jou was, dit moet je gewoon niet willen joh. :)
  vrijdag 14 december 2012 @ 12:41:38 #68
368083 Virtuoos
Nogal Technisch
pi_120300246
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 01:50 schreef Fascination het volgende:
Wat een naar wijf. Ze wil overduidelijk geen contact meer met je en gebruikt jouw laatste reactie als rechtvaardiging daarvoor, terwijl ze zelf onbeschoft handelde door niet te reageren. :') Nooit meer contact met haar zoeken. Laat haar lekker doodvallen met deze manipulatieve spelletjes.
Dit is exact wat ik in de OP las.
pi_120300581
Je kan wel over precies 2 maanden een kaartje en een roos sturen O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:27:04 #70
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_120301463
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 12:55 schreef Sjacq het volgende:
Je kan wel over precies 2 maanden een kaartje en een roos sturen O+
Ja, dat zou je kunnen doen. Als je nogmaals wilt bevestigen wat voor'n natte twat je bent. Zij verandert haar mening echter niet.

pi_120301545
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:27 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ja, dat zou je kunnen doen. Als je nogmaals wilt bevestigen wat voor'n natte twat je bent. Zij verandert haar mening echter niet.
Ach welja... ik begrijp het standpunt van de meeste mensen hier ook wel... tis alleen wel hard natuurlijk. TS is verliefd op een onbereikbare (en onbeschofte) mevrouw.
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:32:42 #72
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_120301625
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 13:30 schreef Sjacq het volgende:

[..]

Ach welja... ik begrijp het standpunt van de meeste mensen hier ook wel... tis alleen wel hard natuurlijk. TS is verliefd op een onbereikbare (en onbeschofte) mevrouw.
Het is ook hard. Maar TS weet nu beter, voor een volgende keer.

pi_120301685
ik zou dit meisje gewoon vergeten ze heeft gewoon het juiste moment uit gekozen om te zeggen dat ze van je af wilde
Allah does not burden a soul further than it can bear
pi_120301836
Jammer dat ts haar heeft gemeld dat hij onbeschoft heeft gehandeld. Nu denkt mevrouw dat dit gedrag wel oké is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_120301874
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:48 schreef Flurry het volgende:
Wat is er niets netjes aan wat je gedaan hebt?

Je schuldgevoel laten aanpraten door een date die niet in je geïnteresseerd is :')
Dit. Je gaf haar het perfecte excuus om er officieel een eind aan te maken, wat ze dan ook deed: "En toen kreeg ik ineens WEL antwoord, dat ze er dus HELEMAAL klaar mee was, als het op zo'n manier moest."

Vervolgens ga je je verontschuldigen. Ze zou je dankbaar moeten zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')