http://www.scriptgirl.nl/(...)jaar-erger-dan-ooit/quote:Expeditie Robinson 2012: "Het is dit jaar erger dan ooit."
Heilig ontzag heb ik voor de deelnemers van Expeditie Robinson. Je zult maar ergens op een exotische locatie gedropt worden zonder enige vorm van luxe, eten of ander gemak. Dan dien je ook nog eens muggen en vervelende mede-kandidaten van je af te slaan en wedstrijdjes te winnen. En guess what, volgens nieuwbakken presentator Dennis Weening wordt het dit jaar erger dan ooit. Dat kunnen we vanaf donderdag 30 augustus met eigen ogen zien op RTL5.
Hoge kijkcijfers Expeditie Robinson
Maar dat is misschien ook precies de reden waarom zoveel kijkers ieder jaar weer afstemmen op het programma. Met gemak scoort Expeditie Robinson zomaar wel eens meer dan een miljoen kijkers. Bijzonder netjes voor een wat kleinere zender als RTL5.
De kijkers worden ook dit jaar niet teleurgesteld. Tenminste, dat wil presentator Dennis Weening ons laten geloven in een interview met Veronica Magazine. Al is het alleen maar omdat hij zelf ook ooit een keer meedeed aan het programma ( al maakte hij niet écht een goede indruk als survivor).
Eerste heftige proef
Maar wat maakt het dit jaar dan zo heftig? Het begint meteen al goed met een heftige eerste proef in een mangrovebos in Maleisië. Die proef maakt trouwens ook gelijk duidelijk wie in welk team zit. Het team dat de proef wint, gaat naar een prachtig strand. En moesten sommige deelnemers zich vorig jaar nog staande houden in een grot, dit maal moet het verliezende team zien te overleven in de mangrove.
Mangrove
Voor de duidelijkheid: de mangrove is een soort platform tussen de bomen op water. Denk aan een kust met grote struiken met enorme wortels. En ja, dat staat constant onder water en wordt belaagd door honderdduizenden muggen plus andere rare beesten. Laat staan dat er fatsoenlijk voedsel is. En dat is nog maar het begin .
Intriges en verraad
Want volgens Weening is niet alleen de mangrove geestdodend, maar zijn de intriges en het verraad tussen de kandidaten onderling ook niet van de lucht. "Niemand kan een ander vertrouwen, er worden continu messen in elkaars ruggen gestoken. Het is dit jaar erger dan ooit!" laat Weening dan ook weten.
Kandidaten
Stiekem is het ieder jaar dan toch weer een wonder dat de makers dan toch weer met nieuwe kandidaten op de proppen komen. Dat zijn rapper Willie Wartaal en presentatrice Tess Milne ( bekend van Sterren Springen), Fatima Moreira de Melo, Ruud Feltkamp, The Voice finalist Paul Turner, Fajah Lourens, Peggy Vrijens en tuinman Lodewijk Hoekstra.
En omdat Expeditie Robinson samen met de Vlamingen wordt gemaakt, zijn de acht Vlaamse kandidaten: Min Hee Bervoets, Joke Van de Velde, Gene Thomas, Zoë van Gestel, Aagje Vanwallghem, Matthias De Meulder, Christophe De Meulder en Olivier Bisback.
Zij liever dan ik. Dat staat als een paal als boven water. Maar kijken doe ik dan wel. En dat vind ik eerlijk gezegd al spannend genoeg.
Expeditie Robinson is vanaf vanaf donderdag 30 augustus om 20.30 op RTL te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt ook niet uit haha, dacht iets gevonden te hebben maar helaas dusquote:Op donderdag 13 december 2012 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en daarom vul ik je bevindingen dus even aan.
Vast wel ja.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef ZaZoe het volgende:
Maar we zijn nu wel voorbereid dat het eventueel nog een weekje kan duren voordat we weten wie gaat winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
Lijkt mij inderdaad ook. Het zou eerder een verrassing zijn als we het vandaag wel al zouden te weten komen. En de opdracht zal ook wel zo in elkaar steken dat iedereen aan het einde nog gewoon kan winnen, ook al ligt hij of zij mijlenver achter de rest van de proef.quote:Op donderdag 13 december 2012 19:48 schreef ZaZoe het volgende:
Maar we zijn nu wel voorbereid dat het eventueel nog een weekje kan duren voordat we weten wie gaat winnen.
Chris wel. Toen die mathy er uit vloog was het 50/50. Ze moesten een broertje kiezen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:33 schreef Redefine het volgende:
Blijft overigens wel opvallend dat Fatima en Chris zelf eigenlijk nooit enig gevaar gelopen hebben om weggestemd te worden.
Lijkt er wel een beetje op jaquote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef tralalala het volgende:
Komt gewoon omdat ze bang zijn dat het een Nederlandse finale wordt.
Sowieso liever Peggy dan Fatima en Chris. Die staan gedeeld laatste bij mijquote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef BobW het volgende:
Fajah > Fatima > Chris > Peggy voor mij
Daar heb je gelijk in ja. Maar daarna eigenlijk nooit risico, ook al won hij nooit iets.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Chris wel. Toen die mathy er uit vloog was het 50/50. Ze moesten een broertje kiezen.
Mattie je bent groenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowieso liever Peggy dan Fatima en Chris. Die staan gedeeld laatste bij mij
Om de luxe van het eiland thuis na te bouwenquote:
Terschellingquote:Op donderdag 13 december 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks krijgen ze ook allemaal het prijzengeld en een luxe villa op Terschelling. Ik zeg het alvast.
Neuh, je krijgt gewoon alle vier de kandidaten achter elkaar met een biecht.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat een grove misstap, de regie denkt echt dat Fatima populair zou zijn onder de kijkers.
Ik zie het nu inderdaad. Nog ergerquote:Op donderdag 13 december 2012 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Neuh, je krijgt gewoon alle vier de kandidaten achter elkaar met een biecht.
Zo weer die Belg over zijn gevoelens voor zijn broertjequote:Op donderdag 13 december 2012 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Neuh, je krijgt gewoon alle vier de kandidaten achter elkaar met een biecht.
Jij mij mattie sjijn jonguh ik zweer...quote:Op donderdag 13 december 2012 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Noem je me nou Mattie? Jij... JIJ FATIMA
Wát, stukken gescript in ER, nee toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Redefine het volgende:
Het zijn wel echt van die aangevraagde stukjes door de cameraman (dat ze zo terug lopen over het strand). Heel spontaan
wie er zoveel mogelijk kan eten, genoeg oefening gehad daar immersquote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Abed het volgende:
Laatste proef schijnt iets met worsten te zijn.
Die bolognese is lekkerquote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Bayswater het volgende:
Die wekelijkse Chio's lijken mij overigens niet te vreten.
Vandaar ook dequote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Wát, stukken gescript in ER, nee toch?
Izzzz ghoequote:Op donderdag 13 december 2012 20:44 schreef timmmmm het volgende:
DM me maar als de finale nog begint
Zo rond half tien zit je wel safe.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:44 schreef timmmmm het volgende:
DM me maar als de finale nog begint
Je eet nog liever varkensstaarten en lassie-ogen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Bayswater het volgende:
Die wekelijkse Chio's lijken mij overigens niet te vreten.
fatima komt zwaarder terug in nederland dan dat ze was bij aankomstquote:Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtige aflevering weer, tot nu. Wat een overlevers.
Ja heftig he? Ik kan het bijna niet gelovenquote:Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ook niet, echt diep respect hoor..quote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja heftig he? Ik kan het bijna niet geloven
Tranen in mijn ogen zo mooiquote:Op donderdag 13 december 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij ook in tranen? Ik voel zo mee met Pekkie. Mooi mens.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja heftig he? Ik kan het bijna niet geloven
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:55 schreef franklop het volgende:
zwaar gehad; verbrand in de zon en maar kwartier op schommel gemogen
eerste donderdag in 2013quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef muzas het volgende:
Zoetsappige geleuter. Waar is die strijdlust? Die drang om te winnen... Je tegenstanders het licht in de ogen niet gunnen. Dikke emo-orgie dit.
Wanneer begint 'wie is de mol'?
1e week van januari geloof ik:)quote:Op donderdag 13 december 2012 20:56 schreef muzas het volgende:
Zoetsappige geleuter. Waar is die strijdlust? Die drang om te winnen... Je tegenstanders het licht in de ogen niet gunnen. Dikke emo-orgie dit.
Wanneer begint 'wie is de mol'?
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef Paul99 het volgende:
Wtf is dit voor shit. Gaan ze nu een hele aflevering rekken om volgende week de finale uit te zenden?
Natuurlijkquote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef Paul99 het volgende:
Wtf is dit voor shit. Gaan ze nu een hele aflevering rekken om volgende week de finale uit te zenden?
En af en toe komt Evi dan even tevoorschijn om je te verwennen.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:57 schreef the85mc het volgende:
Benzine en champagne.. Ik ga ook survivallen binnenkort
pas als je verbrand ben mag je naar de volgende opdracht; een entrecote naar binnen werken en daarna half uur uitbuiken,quote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze gaan zo zonnebaden op die vlotjes.
Dat is echt onmenselijk.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:59 schreef franklop het volgende:
[..]
pas als je verbrand ben mag je naar de volgende opdracht; een entrecote naar binnen werken en daarna half uur uitbuiken,
Ze konden alles lenen voor de helft van het geld.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben ze dit vorig jaar niet gedaan bij de laatste proef voor de samensmelting?
Dat hoef jij ook niet te onthouden. lekker onderuitgezakt er naar kijken inderdaad,quote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef muzas het volgende:
Ik onthoud dit toch nooit... Ik kijk gewoon wie voor ligt
Ja idd. En aan het einde zal iedereen alsnog de kans hebben om ergens een brandende fakkel te gooien, schieten, pissen of vangen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:01 schreef muzas het volgende:
Ik onthoud dit toch nooit... Ik kijk gewoon wie voor ligt
ditquote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef June. het volgende:
Enige die het verdient is Fajah. Vanaf aflevering 2 eruit liggen en dan de finale halen
quote:Op donderdag 13 december 2012 20:58 schreef June. het volgende:
Enige die het verdient is Fajah. Vanaf aflevering 2 eruit liggen en dan de finale halen
Vorig jaar toch>quote:Op donderdag 13 december 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
Ik vond die massive kruisboog met vlammende pijlen leuker. Wanneer was daT?
ze heeft wel goede tieten.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:04 schreef douche-eendje het volgende:
Dat bikinitopje van fatima, haha.
Vorig jaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:04 schreef muzas het volgende:
Ik vond die massive kruisboog met vlammende pijlen leuker. Wanneer was daT?
Nee daar moesten ze juist een fakkel in een wok gooien. Vorig jaar was met die grote kruisboog.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vorig jaar toch>
Wacht, seizoen met Sara en die Baantjerkerel 2 seizoenen ? terug dus
Hans van Zettenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:05 schreef JimboSlice het volgende:
Dit programma zou zoveel beter zijn als die fucking opdrachten niet zouden worden voorzien van de idiote "en toen en toen en toen" analyses van de kandidaten. Geef mij maar een host a la Jeff Probst die alles verslaat.
Dat sloeg nergens op, dat ding was zo random.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee daar moesten ze juist een fakkel in een wok gooien. Vorig jaar was met die grote kruisboog.
O jaquote:Op donderdag 13 december 2012 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee daar moesten ze juist een fakkel in een wok gooien. Vorig jaar was met die grote kruisboog.
HET VUUR IS AAN, EN IK STA OOK IN VUUR EN VLAM, WAT EEN PROEFquote:
Eensquote:Op donderdag 13 december 2012 21:05 schreef JimboSlice het volgende:
Dit programma zou zoveel beter zijn als die fucking opdrachten niet zouden worden voorzien van de idiote "en toen en toen en toen" analyses van de kandidaten. Geef mij maar een host a la Jeff Probst die alles verslaat.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
HET VUUR IS AAN, EN IK STA OOK IN VUUR EN VLAM, WAT EEN PROEF
Dat zou gewoon briljant zijn. Hans: "Ze heeft vuur!, ik heb vuur!"quote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
HET VUUR IS AAN, EN IK STA OOK IN VUUR EN VLAM, WAT EEN PROEF
Ging inderdaad nergens over. Dat ding was zo slap en zo moeilijk in te stellen.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat sloeg nergens op, dat ding was zo random.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:08 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Het vuur van Chris heeft geen amplitude
bij chris ookquote:
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:11 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Chris roeit direct maar het spel uit
*hontquote:Op donderdag 13 december 2012 21:12 schreef timmmmm het volgende:
FajahDie hond lekker uitlachen, mooi
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:12:54“@henkslab: @fajah_lourens Dieper steken muts met die spanen! #expeditierobinson”lol ja dat roeien ging niet! Ik zat te ver naar voren reageer retweet
Dan kan hij Mattie niet wreken hequote:Op donderdag 13 december 2012 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou als ik Chris was m'n vlot afbreken en vrijwillig zinken. Wat een schande.
Het laatste stukje is pas volgende weekquote:Op donderdag 13 december 2012 21:13 schreef Redefine het volgende:
Die spanning, ik kan het niet meer aan![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hond, rasmongool, ga je moeder lastig vallen met je gebrek aan humor
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:14 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:fajah_lourens twitterde op donderdag 13-12-2012 om 21:12:54“@henkslab: @fajah_lourens Dieper steken muts met die spanen! #expeditierobinson”lol ja dat roeien ging niet! Ik zat te ver naar voren reageer retweet
Jepquote:Op donderdag 13 december 2012 21:15 schreef June. het volgende:
En uiteindelijk laten ze het zo zien dat iedereen tegelijk bij het laatste onderdeel is, iemand schiet raak en dan.. einde. Tot volgende week.
Dat was eigenlijk alleen de eerste paar seizoenen. Zoiets mag ook best terug komen. Maar ik zou toch vooral het stemmen door afgevallen kandidaten weer terug zien komen. I.p.v. alleen de finale proef (van mij zou het best een combinatie mogen zijn).quote:Op donderdag 13 december 2012 21:15 schreef Bayswater het volgende:
Normaal kreeg je nog je vragen over de andere deelnemers, de sociale factor.
En sowieso weer 2 proeven per uitzending en minder gelulquote:Op donderdag 13 december 2012 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk alleen de eerste paar seizoenen. Zoiets mag ook best terug komen. Maar ik zou toch vooral het stemmen door afgevallen kandidaten weer terug zien komen. I.p.v. alleen de finale proef (van mij zou het best een combinatie mogen zijn).
Ik zing een stukje: eeer zit een knop op je teeeveee!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:15 schreef June. het volgende:
En uiteindelijk laten ze het zo zien dat iedereen tegelijk bij het laatste onderdeel is, iemand schiet raak en dan.. einde. Tot volgende week.
Hij zat ook met z'n benen over elkaar, dus hij is wel in touch met z'n femine sidequote:Op donderdag 13 december 2012 21:16 schreef ZaZoe het volgende:
Denk dat we de Belg wel kunnen afschrijven, of hij moet erg handig met tasjes zijn
?quote:Op donderdag 13 december 2012 21:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zing een stukje: eeer zit een knop op je teeeveee!
Ja je hebt ook echt een tv om hem uit te zettenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Meeste dingen zijn gewoon gratis.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:18 schreef Redefine het volgende:
Ja ga reclame maken voor RTL XL. Als er één ding is wat ik niet ga doen is het wel betalen voor een vorm van uitzending gemist
Er is alleen maar een film van Doris Day op de andere netten, dus er is helaas geen alternatiefquote:Op donderdag 13 december 2012 21:17 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Soms zetten ze dingen na een week "op slot" tenzij je betaalt. Smerige trucjesquote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Meeste dingen zijn gewoon gratis.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er is alleen maar een film van Doris Day op de andere netten, dus er is helaas geen alternatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tegenwoordig heb je meer knoppen, je kan ook naar de publieke!quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef June. het volgende:
[..]
Ja je hebt ook echt een tv om hem uit te zettenProgramma is verder ok, finale ruk.
Nu nog wel ja. Maar vanaf 1 januari ga je (bijna) voor alles betalen bij RTL XL. Dan verdwijnt het als standaard uitzending gemist.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef qwerty-nl het volgende:
Krijgen we vandaag de winnaar niet te zien?
Neuh, nog lekker 2 afleveringen irriteren en dan is het klaar.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als het programma je irriteert, zet dan je tv gewoon uit.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu nog wel ja. Maar vanaf 1 januari ga je (bijna) voor alles betalen bij RTL XL. Dan verdwijnt het als standaard uitzending gemist.
Ik wilde ushi kijken.. Moet je ervoor betalenquote:Op donderdag 13 december 2012 21:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien als foutje in de previewquote:
Boeiend, is toch een kutprogramma.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Ik wilde ushi kijken.. Moet je ervoor betalen
Dat is waar, dan kunnen we op naar WIDMquote:Op donderdag 13 december 2012 21:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Neuh, nog lekker 2 afleveringen irriteren en dan is het klaar.
Ja complotten bedenken om de andere artsen weg te kunnen stemmen.quote:
Om daar ons dan te irriteren dat ze bijna allemaal alleen maar aan het mollen zijn en niet voor het geld gaan. Maar los van dat blijft het een geweldig programmaquote:Op donderdag 13 december 2012 21:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is waar, dan kunnen we op naar WIDM
Kwantummechanica is makkelijker te begrijpen dan Usenet.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:22 schreef tralalala het volgende:
Bijna elk RTL programma wordt direct op Usenet geflikkerd dus...![]()
Hij heeft last van een pokerpols.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:23 schreef tralalala het volgende:
Kramp, dan moet je niet zoveel zuipen een dag voor de finale.
quote:Op donderdag 13 december 2012 21:29 schreef pullup het volgende:
Die Belg legt net op tijd aan om met de volgende serie Robinson mee te doen.
Net goedquote:Op donderdag 13 december 2012 21:30 schreef JimboSlice het volgende:
Zelfs die stok krijgt een slappe van fatima
Probeert hij daar ook altijd wraak te nemen op de tegenstander die zijn broertje heeft uitgeschakeld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |