Ik sta achter je theorie maar ik heb zo'n "gut feeling" dat ENORM veel mensen op Johannes gaan stemmen.quote:Op donderdag 13 december 2012 17:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat is de teneur.
Wees maar gerust, nu er tussen de teams wordt gestemd in plaats van binnen de teams zal blijken dat het aantal stemmen voor alle kandidaten samen van N&S veel kleiner was dan voor de overige teams. Mensen die stemden omdat ze die knul nog een keer wilden zien (voor mij een raadsel waarom) zullen nu niet meer stemmen. Ik zet mijn geld op Floortje of Leona maar het zijn Sandra en Tessa die de overwinning zouden verdienen.
Precies!quote:Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je hebt een punt. Als Johannes zou winnen dan zou volgend jaar de invloed van de publieksjury zeer waarschijnlijk afnemen (die is in vergelijking met de vorige edities juist veel groter). Die platenmaatschappij zit dan mooi met de brokken. Alleen daarvoor al zou ik het nog overwegen ook om dat knulletje de auto en het platencontract te laten winnen. De stem van Nederland doet toch al niet meer mee.
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het jammer dat ik straks niet wist dat ik het vorige deel volmaakte.
Ik zou als titel dit hebben gekozen: Johannes Rypma #2 - het kneusje wat steeds maar gered wordt door het publiek.
Dit dus. Een carrière met optredens in feesttenten, want eerlijk is eerlijk: hij had er gezien zijn 'voice' al lang niet meer in moeten zitten, misschien niet eens gekozen moeten worden. Maar zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef alors het volgende:
[..]hater, alleen al hierom hoop ik dat hij wint en een glorieuze carrière tegemoet gaat.
...en schaatser!quote:Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef MaLo het volgende:
Misschien kan hij volgend jaar, net als Paul Turner nu, meedoen aan Sterren dansen op het ijs
Dat kan niet aangezien hij niet over voldoende muzikaal talent beschikt.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef alors het volgende:
[..]hater, alleen al hierom hoop ik dat hij wint en een glorieuze carrière tegemoet gaat.
Het lijkt me duidelijk dat hij never nooit niet voldoende kaartjes verkocht krijgt zo gauw de hype voorbij is. Ik geef het een paar maanden.quote:Op donderdag 13 december 2012 18:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit dus. Een carrière met optredens in feesttenten, want eerlijk is eerlijk: hij had er gezien zijn 'voice' al lang niet meer in moeten zitten, misschien niet eens gekozen moeten worden. Maar zou wel mooi zijnik juich het toe.
Mwoa, je hebt wel een probleempje hoor:quote:Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb bovendien niet echt iets tegen dat knulletje (die Friesche vlag werkt op mijn zenuwen, verder heb ik niets tegen hem),
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik vind het jammer dat ik straks niet wist dat ik het vorige deel volmaakte.
Ik zou als titel dit hebben gekozen: Johannes Rypma #2 - het kneusje wat steeds maar gered wordt door het publiek.
Het is geen Friesche vlag maar Friese vlag. Die Friesche vlag is van de vla en de koffiemelkquote:Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat kan niet aangezien hij niet over voldoende muzikaal talent beschikt.
Je bent geen hater omdat je vaststelt dat dat het geval is. Ik heb bovendien niet echt iets tegen dat knulletje (die Friesche vlag werkt op mijn zenuwen, verder heb ik niets tegen hem), ik heb alleen iets tegen het feit dat hij als matig muzikale jongen en matige zanger door is ten koste van veel betere kandidaten, binnen en buiten het team van N&S.
John heeft vlaggengriep. Tijdens het songfestival mochten we toen ook geen vlaggen en oranje/rood-wit-blauw-attributen hebbenquote:
Ohjaaa dat was ook zoquote:Op donderdag 13 december 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
John heeft vlaggengriep. Tijdens het songfestival mochten we toen ook geen vlaggen en oranje/rood-wit-blauw-attributen hebben
Het is een populariteitshow, niet een 'de beste van iedereen en alles' show. Zo gauw er SMS'jes om de hoek komen kijken is dat zo.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nogmaals, die aversie is niet tegen de persoon maar tegen het concept van het programma wat faciliteert dat een zeer matig getalenteerd iemand doorgaat ten koste van een zeer sterk getalenteerd iemand.
Dat onderscheid zou toch duidelijk moeten zijn.
Dat is al iets minder boerenzoon op de Kameleon.quote:
Daar erger ik me sinds de eerste editie aan. Er werd beloofd dat het hier echt om het talent zou gaan en niet om een populariteitswedstrijdje. In de eerste editie viel de schade van de lekenjury nog te overzien omdat de coaches kandidaten konden veilig stellen. Deze editie bepaalt de lekenjury zo goed als volledig wie er doorgaan, dat vind ik jammer en daar is mijn aversie op gericht. Het doorgaan van Johannes is een exponent van de schade die de lekenjury aanricht.quote:Op donderdag 13 december 2012 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een populariteitshow, niet een 'de beste van iedereen en alles' show. Zo gauw er SMS'jes om de hoek komen kijken is dat zo.
Juist! Dit! En niet zo gek dat Ben Saunders veel bij game-events is. Zijn broertje is presentator van gamekingsquote:Op donderdag 13 december 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
Dan hadden de kandidaten maar beter hun coach moeten kiezen
En jij vindt ze beter, een ander vindt ze niets. Sandra had van mij er al meteen uit mogen liggen, ik vind het hevig kut met langgerekte schaamhaarnoten. Geen idee welk soort mens die nummers download, maar ik vermoed dat wel heel veel mensen manisch depressief zijn en dit willen gebruiken om dat laatste duwtje van de brug te krijgen.
Ik kijk met een glimlach naar Johannes, is ie de beste voor me? Nee, maar hij geniet en bespeelt blijkbaar veel publiek om op hem te stemmen. Die komen niet alleen uit Friesland.
Nu zou ik van geen van de mensen een nummer kopen, laat staan sms'en, maar dat ben ik. Al deze mensen zien we leuk terug in het schnabbelcircuit. Zeg maar niveautje Ben Saunders. Die zou ook de beste zijn, met kop en schouders er bovenuit steken en de wereld te veroveren. De werelden die hij verovert zitten in games, want ik kom hem wel verdacht vaak tegen bij game-evenementen.
Wat een bs, Boris bv was gewoon echt steengoed, nog steeds, alleen zijn muziek is slaat helaas niet zo aan. Jammer want het is prima spul.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als TVoH dit zo wil houden dan zal ze voor volgend jaar het een en ander moeten veranderen aan de spelregels, anders vrees ik dat we terug afdalen naar het niveau wat er tijdens Idols was (geen winnaar zuiver horen zingen en enkel jongens met veel puisten die winnen).
Ja, maar die hoor je niet meer. Waylon daarentegen nog wel (eens). Geen idee van welk programma hij was. Overigens vond ik Ben Saunders ook helemaal te gek tijdens z'n auditie. Werd er op gewezen door een vriend van me en heb dat toen terug gekeken. Vanaf toen het hele eerste seizoen gezien, maar toen was het ook al duidelijk dat zangtalent niet het belangrijkste was. Ik kan me nog die blonde meid herinneren uit team Nick & Simon. Zusje van een 'bekend' iemand? Naam ben ik vergeten. Angela had toen ook wel een leuke meid ergens uit noorden van NHquote:Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een bs, Boris bv was gewoon echt steengoed, nog steeds, alleen zijn muziek is slaat helaas niet zo aan. Jammer want het is prima spul.
Hij had van de zomer nog een single uitgebracht, is niet echt aangeslagen. Hij woont nu in Londen.quote:Op donderdag 13 december 2012 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar die hoor je niet meer. Waylon daarentegen nog wel (eens). Geen idee van welk programma hij was. Overigens vond ik Ben Saunders ook helemaal te gek tijdens z'n auditie. Werd er op gewezen door een vriend van me en heb dat toen terug gekeken. Vanaf toen het hele eerste seizoen gezien, maar toen was het ook al duidelijk dat zangtalent niet het belangrijkste was. Ik kan me nog die blonde meid herinneren uit team Nick & Simon. Zusje van een 'bekend' iemand? Naam ben ik vergeten. Angela had toen ook wel een leuke meid ergens uit noorden van NH![]()
Anyway, die Saunders was ook niet de hele show de beste, maar populairste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Nou, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Juist! Dit! En niet zo gek dat Ben Saunders veel bij game-events is. Zijn broertje is presentator van gamekings
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik wist wel dat ik die kop ergens van konquote:Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Juist! Dit! En niet zo gek dat Ben Saunders veel bij game-events is. Zijn broertje is presentator van gamekings
Die is cool!quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef Apotheose het volgende:
een klein vlagje zou toch wel mogen? Belemmert niet het zicht van de anderen. [ afbeelding ]
heb jij die gemaakt? Ik wil m namelijk in mijn UIquote:Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef Apotheose het volgende:
een klein vlagje zou toch wel mogen? Belemmert niet het zicht van de anderen. [ afbeelding ]
nee die spookt hier al een tijdje rond op Fok. Weet niet wie m gemaakt heeftquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef ejiraM het volgende:
[..]
heb jij die gemaakt? Ik wil m namelijk in mijn UI
Nouja, dan hoor ik t wel als iemand het er niet mee eens isquote:Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee die spookt hier al een tijdje rond op Fok. Weet niet wie m gemaakt heeft
Het staat alleen belachelijk maar dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef Apotheose het volgende:
ik blijf thuisquote:Op vrijdag 14 december 2012 19:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het staat alleen belachelijk maar dat moet je zelf weten.
Heb je Friese nieuws al gezien vandaag?quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:42 schreef Apotheose het volgende:
ik heb m al wel ff sukses (ja op zn frysk natuurlijk) gewenst via twitter.
Ja! Interview met Johannes, de drie bussen die onderweg zijn vol fans met speciale t-shirts, enz.. Beppe van Johannes die ze uitzwaait ;-) Om 20.00 kun je nog net even kijken.quote:
Niet de Blauhúster (die bestaat niet meer) maar de Swalkers waar Johannes en zijn pa in spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef Apotheose het volgende:
Net nog kunnen kijkenAllemaal in een tshirt van Johannes naar The Voice
Blauwhuster Dakkapel er nog bij. Leuk
Thx Snoopyfrl
Zouden ze dat niet bewust doen om Johannes beter te doen klinken, sorry aardige jongen, maar hij heeft echt geen geweldige stemquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Aloria het volgende:
Man Johannes zingt Nick en Simon er echt uit, zelfs mijn vriend achter de pc jezus wat zingen die jongens slecht, alleen de gene met die volle stem zingt een beetje Go Go Johannes !
Mensen die op een in een doZijn stemmenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef elise_DB het volgende:
wat een dom volk om hierop te stemmen..... Friezen
Friezenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef elise_DB het volgende:
wat een dom volk om hierop te stemmen..... Friezen
fixedquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef elise_DB het volgende:
wat een trots volk om hierop te stemmen..... Friezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
N&S zongen idd niet best, om nu te zeggen dat Johannes beter zong...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Aloria het volgende:
Man Johannes zingt Nick en Simon er echt uit, zelfs mijn vriend achter de pc jezus wat zingen die jongens slecht, alleen de gene met die volle stem zingt een beetje Go Go Johannes !
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Vlag meegenomen voor Bram![]()
Bovenquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tolk je alsjeblieft ook even? Wat betekent boppe?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
Sneue overdreven reactie van Marco Borsato na de winst van Leona. Hoezo partijdig.. Trein die nog even meende dat ze natrappen moest. Zielige omhooggevallen BN'ers. Gistermiddag een psycholoog op de radio gehoord die ze treffend neerzette, klopt exact.
Trijn stak haar tong uit naar vak Friesland toen de camera niet op haar gericht was.. hoe zielig kun je zijn!
Ik waardeer de eerlijkheid! Het is objectief bezien zo dat Johannes muzikaal gezien niets te zoeken had in die finale, laat staan dat hij - al dan niet mede dankzij op hol geslagen hormonen bij tienermeisjes, provinciaals chauvinisme en getrol (het programma naaien) - ook nog eens tweede wordt. Ik kan me goed voorstellen dat Marco opgelucht was dat in ieder geval een zanger(es) won en niet iemand die veel moeite heeft om zuiver te zingen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
Sneue overdreven reactie van Marco Borsato na de winst van Leona.
Dat is me niet opgevallen.quote:Trein die nog even meende dat ze natrappen moest.
Het zou niet al te volwassen zijn als dat daadwerkelijk is gebeurd al begrijp ik heel erg goed haar sentiment. Het kan een gevalletje zijn van zien wat je wil zien, het normaal dat je vaak je tong lichtjes uitsteekt om je lippen te bevochtigen wanneer je onder studiolampen staat, dat doen mensen onbewust, misschien gebeurde dat wel (ik weet niet hoe ver die tong uitstak, lichtjes of sterk). Het probleem is natuurlijk die publieksjury (televoting), ik hoop dat ze daar haar frustratie naar richt zodat John de Mol die toch gaat afschaffen. In dat geval zou het niet meer uitmaken dat die gekke Friezen enkel voor iemand stemmen omdat hij een streekgenoot is.quote:Trijn stak haar tong uit naar vak Friesland toen de camera niet op haar gericht was.. hoe zielig kun je zijn!
Natuurlijk had Marco dat door, hij was enkel wat minder geremd omdat de emoties de overhand kregen. Logisch als je een paar minuten na het eindigen van de finale al zo'n vragen krijgt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:36 schreef ranja het volgende:
[..]jammer dat dat van Trijntje niet in beeld was, vraag me af of Marco doorhad dat zijn reactie wel te zien was....
Ik denk dat jij iets anders bedoelt... de naam van Leona was net opgelezen en toen had Marco even een 'Lee Towers momentje'. elleboogje... yes!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Natuurlijk had Marco dat door, hij was enkel wat minder geremd omdat de emoties de overhand kregen. Logisch als je een paar minuten na het eindigen van de finale al zo'n vragen krijgt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:01 schreef ranja het volgende:
vragen krijgt. Ik denk dat jij iets anders bedoelt... de naam van Leona was net opgelezen en toen had Marco even een 'Lee Towers momentje'. elleboogje... yes!
Ik heb alleen de fragmentjes van de promo gezien, daarin zongen inderdaad alle kinderen beter dan Johannes.quote:Op maandag 17 december 2012 08:52 schreef notenmix het volgende:
Vrijdag bij de Voice kids.:... die zingt beter dan Johannes.... die ook....en die.... och, allemaal zijn ze beter dan die blonde Fries.
Als hij dat had gedaan dan hadden jullie eveneens geklaagd.quote:Op zondag 16 december 2012 16:10 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ja, met zijn schijnheilige kop, hij kan beter een t-shirt aandoen met 'IJohannes'
Heb me geërgerd aan zijn overdreven gejuich voor Leona omdat ze niet zijn kandidate was. Dus waarom moet hij dan zo uit zijn dak gaan? Minachting voor Johannes en dus nu niet zo'n t-shirt aan doen en de popie jopie uithangen.quote:Op maandag 17 december 2012 12:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als hij dat had gedaan dan hadden jullie eveneens geklaagd.
Hij is eerlijk geweest over jullie Johannes zijn gebrek aan muzikale kwaliteiten dus hij kan toch niets meer goed doen.
Omdat hij heel erg blij was dat de persoon die zeer goed kan zingen de persoon die slechts matig kan zingen versloeg. Dat hij niet haar coach was doet er voor mij niet toe. Heel Nederland wist al wekenlang dat Johannes niet in de liveshow thuis hoort, Marco zou pas hypocriet zijn als hij zou doen alsof het hem niet uitmaakt wie van die twee zou winnen. Als het een strijd was geweest tussen bijv. Tessa/Sandra en Leona of tussen Floor en Leona (kandidaten die redelijk gelijkwaardig zijn) dan zou hij niet zo partijdig zijn geweest.quote:Op maandag 17 december 2012 12:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Heb me geërgerd aan zijn overdreven gejuich voor Leona omdat ze niet zijn kandidate was. Dus waarom moet hij dan zo uit zijn dak gaan?
Nee, minachting voor zijn muzikale kwaliteiten. Dat is een groot verschil.quote:Minachting voor Johannes
Ach, van de meeste songfestivalwinnaars hebben we ook nooit meer wat gehoord. Johnny Logan won beide keren overtuigend, maar ik ken geen enkel ander liedje van hem dan hold me now en what's another year...quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Apotheose het volgende:
Bram, leg je er nou maar gewoon bij neer dat Johannes veel meer in de smaak viel dan Ivar, Leona en die schreeuwende Floortje met 1000 lagen make-up. Die hele discussie over wel of niet kunnen zingen is allang en breed onder de aandacht geweest. Hij is 2e geworden. Prima. En die hele Voice is toch alleen maar een hype zolang het duurt. Alsof er wereldsterren uit voort komen...
Je lijkt een ouderwetse plaat die blijft hangenquote:Op maandag 17 december 2012 12:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat hij heel erg blij was dat de persoon die zeer goed kan zingen de persoon die slechts matig kan zingen versloeg. Dat hij niet haar coach was doet er voor mij niet toe. Heel Nederland wist al wekenlang dat Johannes niet in de liveshow thuis hoort, Marco zou pas hypocriet zijn als hij zou doen alsof het hem niet uitmaakt wie van die twee zou winnen. Als het een strijd was geweest tussen bijv. Tessa/Sandra en Leona of tussen Floor en Leona (kandidaten die redelijk gelijkwaardig zijn) dan zou hij niet zo partijdig zijn geweest.
Waarom hij met dat T-shirt op de foto gaat? Omdat hij Johannes een toffe peer vindt. Het al dan niet leuk vinden van de persoon heeft niets te maken met het beoordelen van zijn muzikale en artistieke kwaliteiten. Dat hij dat gescheiden houdt vind ik juist professioneel.
[..]
Nee, minachting voor zijn muzikale kwaliteiten. Dat is een groot verschil.
Daarom kreeg Leona meer stemmen tijdens de finale?quote:Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Apotheose het volgende:
Bram, leg je er nou maar gewoon bij neer dat Johannes veel meer in de smaak viel dan Ivar, Leona en die schreeuwende Floortje met 1000 lagen make-up.
Het heeft niet aan waarde verloren aangezien iemand die matig zingt tweede wordt. Ik moet trouwens nog zien dat hij tweede zou zijn geworden als Sandra en Tessa mee hadden gedaan aan de finale in plaats van Floortje en Ivar, Johannes had erg veel geluk dat hij in zo'n zwakke poule zat en dat dit jaar nog van iedere poule evenveel kandidaten moesten afvallen. Waarom zou er zijn aangekondigd dat ze volgend jaar van dat poulesysteem afwillen (met behoud van het coachsysteem)? Zou dat zo zijn omdat ze niet zo blij waren dat iemand die matig zingt zo ver kwam dankzij een zwakke poul, provinciaals chauvinisme en op hol geslagen hormonen in de lichamen van tienermeisjes terwijl ijzersterke kandidaten zoals Tessa en Sandra er uit moesten omdat er maar 1 van de poule naar de finale mocht?quote:Die hele discussie over wel of niet kunnen zingen is allang en breed onder de aandacht geweest.
Voor zwakke kandidaten zoals Johannes wel, voor zeer goede zangers niet.quote:En die hele Voice is toch alleen maar een hype zolang het duurt.
Laten we ons niet beperken tot TV maar in het algemeen spreken over talentenjachten. Ja, daar komen wereldsterren uit voort, tal van wereldsterren zijn ooit doorgebroken via een talentejacht. In eigen land heeft o.a. Marco Borsato (toch een van de meest succesvolle Nederlandse zangers in tig decennia tijd) zijn carrière te danken aan een sterk vergelijkbare talentenjacht wat de moeder is van Idols en dus ook van TV.quote:Alsof er wereldsterren uit voort komen...
Ik denk dat het vooral is omdat hij uit Friesland kwam en omdat hij een jong, wat simpel knulletje is.quote:Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef Copycat het volgende:
En waarom viel hij in de smaak? Omdat het zo'n middle of the road-jochie is. Doe maar normaal, dan doe je voor de goegemeente al gek genoeg.
omdat jullie een plank voor jullie hoofd hebbenquote:Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je lijkt een ouderwetse plaat die blijft hangen
Omdat sommigen hier niet kunnen of willen begrijpen dat het normaal is dat je bij zo'n talentenjacht eerlijke feedback krijgt en dat dat niets zegt over hoe zij over de persoon denken. Als je niet tegen zulke kritieken kan dan moet je niet meedoen aan zo'n talentenjacht, simpel. Mijn plaat blijft hangen omdat jullie plaat blijft hangen. [sarcasme]Johannes krijgt harde kritiek en dat is niet eerlijk. Marco is gemeen dat hij zijn vreugde uit dat de veel betere kandidaat heeft gewonnen. [/sarcasme]quote:Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je lijkt een ouderwetse plaat die blijft hangen
Hij stond in de finale en is tweede geworden. Al helemaal knap als je volgens jullie niet kan zingenquote:Op maandag 17 december 2012 12:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het bereiken van de finale was in Johannes zijn geval geen prestatie of verdienste.
Of vind jij het een verdienste dat hij een fries knulletje van 18 jaar is?
Ik denk niet dat dat zozeer aan Friesland lag. Mijn Brabantse moeder vond hem ook zo schattig. 'Gewoon een doodnormale Hollandse knul, zonder toeters en bellen.'quote:Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik denk dat het vooral is omdat hij uit Friesland kwam en omdat hij een jong, wat simpel knulletje is.
Ik denk niet dat je moeder gestemd heeft.quote:Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat zozeer aan Friesland lag. Mijn Brabantse moeder vond hem ook zo schattig. 'Gewoon een doodnormale Hollandse knul, zonder toeters en bellen.'
Nee, zo gek is ze nu ook weer niet.quote:Op maandag 17 december 2012 14:49 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet dat je moeder gestemd heeft.
Toch? Toch?
als je Johannes talent vind dan moet je maar eens de van dale erbij pakkenquote:Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij stond in de finale en is tweede geworden. Al helemaal knap als je volgens jullie niet kan zingen
Maar goed, je moet tegenwoordig Adele kunnen meejanken wil je gezien worden als talent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |