abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120270505
Johannes Rypma (Team: Nick & Simon)
Leeftijd: 20 jaar

Johannes tijdens The Voice:
Auditie: Kid Rock - All Summer Long
Battle: Simple Plan - Summer Paradise

[ Bericht 6% gewijzigd door alors op 13-12-2012 20:48:40 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_120271322
als deze jongen maar niet wint
zijn stem is inferieur
dude here
pi_120273371
Dat is de teneur. ;)
Wees maar gerust, nu er tussen de teams wordt gestemd in plaats van binnen de teams zal blijken dat het aantal stemmen voor alle kandidaten samen van N&S veel kleiner was dan voor de overige teams. Mensen die stemden omdat ze die knul nog een keer wilden zien (voor mij een raadsel waarom) zullen nu niet meer stemmen. Ik zet mijn geld op Floortje of Leona maar het zijn Sandra en Tessa die de overwinning zouden verdienen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 13 december 2012 @ 17:17:53 #4
319877 BzP
Devildriver_
pi_120273888
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat is de teneur. ;)
Wees maar gerust, nu er tussen de teams wordt gestemd in plaats van binnen de teams zal blijken dat het aantal stemmen voor alle kandidaten samen van N&S veel kleiner was dan voor de overige teams. Mensen die stemden omdat ze die knul nog een keer wilden zien (voor mij een raadsel waarom) zullen nu niet meer stemmen. Ik zet mijn geld op Floortje of Leona maar het zijn Sandra en Tessa die de overwinning zouden verdienen.
Ik sta achter je theorie maar ik heb zo'n "gut feeling" dat ENORM veel mensen op Johannes gaan stemmen.
Zelfs ik heb de neiging om hem te stemmen omdat ik het hele concept al zo fucked up vind.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_120274190
Je hebt een punt. Als Johannes zou winnen dan zou volgend jaar de invloed van de publieksjury zeer waarschijnlijk afnemen (die is in vergelijking met de vorige edities juist veel groter). Die platenmaatschappij zit dan mooi met de brokken. Alleen daarvoor al zou ik het nog overwegen ook om dat knulletje de auto en het platencontract te laten winnen. De stem van Nederland doet toch al niet meer mee.
#NoDAPL
  donderdag 13 december 2012 @ 17:37:52 #6
319877 BzP
Devildriver_
pi_120274505
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 17:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Je hebt een punt. Als Johannes zou winnen dan zou volgend jaar de invloed van de publieksjury zeer waarschijnlijk afnemen (die is in vergelijking met de vorige edities juist veel groter). Die platenmaatschappij zit dan mooi met de brokken. Alleen daarvoor al zou ik het nog overwegen ook om dat knulletje de auto en het platencontract te laten winnen. De stem van Nederland doet toch al niet meer mee.
Precies!
May the Orse be with you
pi_120276045
Ik vind het jammer dat ik straks niet wist dat ik het vorige deel volmaakte.
Ik zou als titel dit hebben gekozen: Johannes Rypma #2 - het kneusje wat steeds maar gered wordt door het publiek.
#NoDAPL
pi_120276198
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik zou als titel dit hebben gekozen: Johannes Rypma #2 - het kneusje wat steeds maar gered wordt door het publiek.
:') hater, alleen al hierom hoop ik dat hij wint en een glorieuze carrière tegemoet gaat.
know'm sayin?
word? word.
pi_120276320
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef alors het volgende:

[..]

:') hater, alleen al hierom hoop ik dat hij wint en een glorieuze carrière tegemoet gaat.
Dit dus. Een carrière met optredens in feesttenten, want eerlijk is eerlijk: hij had er gezien zijn 'voice' al lang niet meer in moeten zitten, misschien niet eens gekozen moeten worden. Maar zou wel mooi zijn :D ik juich het toe.
  donderdag 13 december 2012 @ 19:36:49 #10
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_120278679
Misschien kan hij volgend jaar, net als Paul Turner nu, meedoen aan Sterren dansen op het ijs :Y
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_120279222
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 19:36 schreef MaLo het volgende:
Misschien kan hij volgend jaar, net als Paul Turner nu, meedoen aan Sterren dansen op het ijs :Y
...en schaatser!
pi_120280212
quote:
10s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:30 schreef alors het volgende:

[..]

Dat kan niet aangezien hij niet over voldoende muzikaal talent beschikt. ;)
Je bent geen hater omdat je vaststelt dat dat het geval is. Ik heb bovendien niet echt iets tegen dat knulletje (die Friesche vlag werkt op mijn zenuwen, verder heb ik niets tegen hem), ik heb alleen iets tegen het feit dat hij als matig muzikale jongen en matige zanger door is ten koste van veel betere kandidaten, binnen en buiten het team van N&S.
#NoDAPL
pi_120280419
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:33 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dit dus. Een carrière met optredens in feesttenten, want eerlijk is eerlijk: hij had er gezien zijn 'voice' al lang niet meer in moeten zitten, misschien niet eens gekozen moeten worden. Maar zou wel mooi zijn :D ik juich het toe.
Het lijkt me duidelijk dat hij never nooit niet voldoende kaartjes verkocht krijgt zo gauw de hype voorbij is. Ik geef het een paar maanden.
#NoDAPL
pi_120280482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Ik heb bovendien niet echt iets tegen dat knulletje (die Friesche vlag werkt op mijn zenuwen, verder heb ik niets tegen hem),
Mwoa, je hebt wel een probleempje hoor:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_120280661
Nogmaals, die aversie is niet tegen de persoon maar tegen het concept van het programma wat faciliteert dat een zeer matig getalenteerd iemand doorgaat ten koste van een zeer sterk getalenteerd iemand.
Dat onderscheid zou toch duidelijk moeten zijn. :?
#NoDAPL
pi_120281537
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat kan niet aangezien hij niet over voldoende muzikaal talent beschikt. ;)
Je bent geen hater omdat je vaststelt dat dat het geval is. Ik heb bovendien niet echt iets tegen dat knulletje (die Friesche vlag werkt op mijn zenuwen, verder heb ik niets tegen hem), ik heb alleen iets tegen het feit dat hij als matig muzikale jongen en matige zanger door is ten koste van veel betere kandidaten, binnen en buiten het team van N&S.
Het is geen Friesche vlag maar Friese vlag. Die Friesche vlag is van de vla en de koffiemelk ;)
En nu ben ik overtuigd dat je Sjon bent, want:

130 fans stypje Johannes Rypma

13 desimber, 2012 - 12:52
Mar leafst trije bussen mei 130 fans en famyljeleden fan Johannes Rypma ride freedtemiddei út Blauhús wei nei de finale fan The Voice of Holland. De Blauhústers steane meielkoar yn in steanfak yn de studio yn Hilversum. Se ha ek spesjale T-shirts drukke litten mei Johannes derop. In Fryske flagge meinimme yn de studio wurdt troch RTL ferbean.

Kaartsjes foar de finale fan de sjongtalintejacht binne al lang útferkocht. Op ynternetsiden as Marktplaats wurde se noch wol te keap oanbean foar hege bedragen.
pi_120281865
Wat kinderachtig van die vlaggen :')
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:43:25 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120281884
Wat een lelijke foto.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120281921
quote:
13s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef alors het volgende:
Wat kinderachtig van die vlaggen :')
John heeft vlaggengriep. Tijdens het songfestival mochten we toen ook geen vlaggen en oranje/rood-wit-blauw-attributen hebben
pi_120281996
quote:
2s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:44 schreef iBenny het volgende:

[..]

John heeft vlaggengriep. Tijdens het songfestival mochten we toen ook geen vlaggen en oranje/rood-wit-blauw-attributen hebben
Ohjaaa dat was ook zo :')!!
know'm sayin?
word? word.
pi_120282031
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:45 schreef alors het volgende:

[..]

Ohjaaa dat was ook zo :')!!
En dan toch dat beetje wat er wel was extra in beeld brengen... :')___!
pi_120282116
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nogmaals, die aversie is niet tegen de persoon maar tegen het concept van het programma wat faciliteert dat een zeer matig getalenteerd iemand doorgaat ten koste van een zeer sterk getalenteerd iemand.
Dat onderscheid zou toch duidelijk moeten zijn. :?
Het is een populariteitshow, niet een 'de beste van iedereen en alles' show. Zo gauw er SMS'jes om de hoek komen kijken is dat zo.

En hoe je het wendt of keert, Johannes is populair. In ieder geval populair genoeg om in de finale te staan.
pi_120282176
quote:
9s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een lelijke foto.
Ja idd, fixed.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 13 december 2012 @ 20:50:15 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120282227
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:49 schreef alors het volgende:

Ja idd, fixed.
Dat is al iets minder boerenzoon op de Kameleon.
pi_120282264
quote:
14s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:49 schreef alors het volgende:

[..]

Ja idd, fixed.
Op de een of andere manier lijkt hij daar meteen een paar jaar jonger :') :D
pi_120283637
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2012 20:47 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het is een populariteitshow, niet een 'de beste van iedereen en alles' show. Zo gauw er SMS'jes om de hoek komen kijken is dat zo.
Daar erger ik me sinds de eerste editie aan. Er werd beloofd dat het hier echt om het talent zou gaan en niet om een populariteitswedstrijdje. In de eerste editie viel de schade van de lekenjury nog te overzien omdat de coaches kandidaten konden veilig stellen. Deze editie bepaalt de lekenjury zo goed als volledig wie er doorgaan, dat vind ik jammer en daar is mijn aversie op gericht. Het doorgaan van Johannes is een exponent van de schade die de lekenjury aanricht.

Het probleem is echter groter dan dat, ook de regel dat tijdens de gevechten de zwakke kandidaten aan de zwakke kandidaten en de sterke kandidaten aan de sterke kandidaten worden gekoppeld en het concept dat nu van ieder team steeds 1 of 2 mensen moeten afvallen deugen niet. Het zou beter zijn als tijdens de gevechten 1 aan 8, 2 aan 9 enz. wordt gekoppeld en dat er niet naar de teams wordt gekeken bij het 'wegstemmen' van de kandidaten. De coach die geen kandidaten meer over heeft kan zich dan aansluiten bij een coach die meer succes heeft.

Over de vierde kandidaat kan worden gediscussiëerd maar het lijkt me duidelijk dat 3 van de 8 halve finalisten en 3 van de 4 finalisten uit team Trijntje hadden moeten komen wanneer je wil dat het wel puur een zangwedstrijd (of van mijn part een performancewedstrijd) is. Als wat ik hier voorstel zou worden geïmplementeerd dan zouden we waarschijnlijk weer twee finalisten krijgen, dat lijkt me ook leuker.
#NoDAPL
pi_120284370
Dan hadden de kandidaten maar beter hun coach moeten kiezen :7

En jij vindt ze beter, een ander vindt ze niets. Sandra had van mij er al meteen uit mogen liggen, ik vind het hevig kut met langgerekte schaamhaarnoten. Geen idee welk soort mens die nummers download, maar ik vermoed dat wel heel veel mensen manisch depressief zijn en dit willen gebruiken om dat laatste duwtje van de brug te krijgen.

Ik kijk met een glimlach naar Johannes, is ie de beste voor me? Nee, maar hij geniet en bespeelt blijkbaar veel publiek om op hem te stemmen. Die komen niet alleen uit Friesland.

Nu zou ik van geen van de mensen een nummer kopen, laat staan sms'en, maar dat ben ik. Al deze mensen zien we leuk terug in het schnabbelcircuit. Zeg maar niveautje Ben Saunders. Die zou ook de beste zijn, met kop en schouders er bovenuit steken en de wereld te veroveren. De werelden die hij verovert zitten in games, want ik kom hem wel verdacht vaak tegen bij game-evenementen.
pi_120285189
quote:
7s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:36 schreef Pheno het volgende:
Dan hadden de kandidaten maar beter hun coach moeten kiezen :7

En jij vindt ze beter, een ander vindt ze niets. Sandra had van mij er al meteen uit mogen liggen, ik vind het hevig kut met langgerekte schaamhaarnoten. Geen idee welk soort mens die nummers download, maar ik vermoed dat wel heel veel mensen manisch depressief zijn en dit willen gebruiken om dat laatste duwtje van de brug te krijgen.

Ik kijk met een glimlach naar Johannes, is ie de beste voor me? Nee, maar hij geniet en bespeelt blijkbaar veel publiek om op hem te stemmen. Die komen niet alleen uit Friesland.

Nu zou ik van geen van de mensen een nummer kopen, laat staan sms'en, maar dat ben ik. Al deze mensen zien we leuk terug in het schnabbelcircuit. Zeg maar niveautje Ben Saunders. Die zou ook de beste zijn, met kop en schouders er bovenuit steken en de wereld te veroveren. De werelden die hij verovert zitten in games, want ik kom hem wel verdacht vaak tegen bij game-evenementen.
Juist! Dit! En niet zo gek dat Ben Saunders veel bij game-events is. Zijn broertje is presentator van gamekings
pi_120285201
Het is niet omdat Ben Saunders kwaliteiten tekort komt dat dat daarom ook automatisch voor alle deelnemers van TVoH geldt. Het gaat om de artiest, niet om het podium! Ben Saunders won zo gemakkelijk omdat hij goed kon zingen en omwille van zijn persoonlijkheid, hij heeft echter te weinig unieks te bieden om een ster te kunnen zijn. Dat is voor minstens 2 kandidaten die nu deelnamen anders. Een ster moet in bepaalde opzichten sterk afwijken van de mores.
Genoeg deelnemers hebben bewezen wel een blijvertje te zijn. Denk bijv. aan Marco Borsato. Tegenwoordig doen grotere talenten mee aan zo'n talentenjacht dan ten tijde van Idols en Popstars.
Als TVoH dit zo wil houden dan zal ze voor volgend jaar het een en ander moeten veranderen aan de spelregels, anders vrees ik dat we terug afdalen naar het niveau wat er tijdens Idols was (geen winnaar zuiver horen zingen en enkel jongens met veel puisten die winnen).
#NoDAPL
pi_120285615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als TVoH dit zo wil houden dan zal ze voor volgend jaar het een en ander moeten veranderen aan de spelregels, anders vrees ik dat we terug afdalen naar het niveau wat er tijdens Idols was (geen winnaar zuiver horen zingen en enkel jongens met veel puisten die winnen).
Wat een bs, Boris bv was gewoon echt steengoed, nog steeds, alleen zijn muziek is slaat helaas niet zo aan. Jammer want het is prima spul.
know'm sayin?
word? word.
pi_120285949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:01 schreef alors het volgende:

[..]

Wat een bs, Boris bv was gewoon echt steengoed, nog steeds, alleen zijn muziek is slaat helaas niet zo aan. Jammer want het is prima spul.
Ja, maar die hoor je niet meer. Waylon daarentegen nog wel (eens). Geen idee van welk programma hij was. Overigens vond ik Ben Saunders ook helemaal te gek tijdens z'n auditie. Werd er op gewezen door een vriend van me en heb dat toen terug gekeken. Vanaf toen het hele eerste seizoen gezien, maar toen was het ook al duidelijk dat zangtalent niet het belangrijkste was. Ik kan me nog die blonde meid herinneren uit team Nick & Simon. Zusje van een 'bekend' iemand? Naam ben ik vergeten. Angela had toen ook wel een leuke meid ergens uit noorden van NH :)

Anyway, die Saunders was ook niet de hele show de beste, maar populairste.
pi_120286242
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 22:09 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ja, maar die hoor je niet meer. Waylon daarentegen nog wel (eens). Geen idee van welk programma hij was. Overigens vond ik Ben Saunders ook helemaal te gek tijdens z'n auditie. Werd er op gewezen door een vriend van me en heb dat toen terug gekeken. Vanaf toen het hele eerste seizoen gezien, maar toen was het ook al duidelijk dat zangtalent niet het belangrijkste was. Ik kan me nog die blonde meid herinneren uit team Nick & Simon. Zusje van een 'bekend' iemand? Naam ben ik vergeten. Angela had toen ook wel een leuke meid ergens uit noorden van NH :)

Anyway, die Saunders was ook niet de hele show de beste, maar populairste.
Hij had van de zomer nog een single uitgebracht, is niet echt aangeslagen. Hij woont nu in Londen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
pi_120286702
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef artelligence het volgende:

[..]

Juist! Dit! En niet zo gek dat Ben Saunders veel bij game-events is. Zijn broertje is presentator van gamekings
Nou, dat wist ik niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 december 2012 @ 10:34:48 #34
319877 BzP
Devildriver_
pi_120296802
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 21:54 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ik wist wel dat ik die kop ergens van kon
May the Orse be with you
pi_120303717
Zouden vlaggen toegestaan zijn?

http://lyt.sr/gupb6

'Frysk-Fak' voor fans Johannes bij concert Nick en Simon.
pi_120304952
een klein vlagje zou toch wel mogen? Belemmert niet het zicht van de anderen.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_120306894
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:09 schreef Apotheose het volgende:
een klein vlagje zou toch wel mogen? Belemmert niet het zicht van de anderen. [ afbeelding ]
Die is cool! O+
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:29:39 #38
330855 ejiraM
for the greater good
pi_120307973
quote:
een klein vlagje zou toch wel mogen? Belemmert niet het zicht van de anderen. [ afbeelding ]
heb jij die gemaakt? Ik wil m namelijk in mijn UI O+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_120308031
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:29 schreef ejiraM het volgende:

[..]

heb jij die gemaakt? Ik wil m namelijk in mijn UI O+
nee die spookt hier al een tijdje rond op Fok. Weet niet wie m gemaakt heeft :)
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:31:28 #40
330855 ejiraM
for the greater good
pi_120310141
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:31 schreef Apotheose het volgende:

[..]

nee die spookt hier al een tijdje rond op Fok. Weet niet wie m gemaakt heeft :)
Nouja, dan hoor ik t wel als iemand het er niet mee eens is :P
pi_120311759
Allemaal maar stemmen op johannes ik wil Marco Borstato met zijn T shirt rond zien lopen met i love Johannes ! _O_
pi_120313376
Met Nick/Simon zingt hij Two Princes van Spindoctor.
pi_120313541
quote:
Het staat alleen belachelijk maar dat moet je zelf weten. :)
#NoDAPL
pi_120314046
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het staat alleen belachelijk maar dat moet je zelf weten. :)
ik blijf thuis :D
pi_120314196

Zo. Vlag meegenomen voor Bram ;)
pi_120314565
Kan ik al smsen op Johannes ^O^
pi_120314750
ik heb m al wel ff sukses (ja op zn frysk natuurlijk) gewenst via twitter. :+
pi_120315084
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:42 schreef Apotheose het volgende:
ik heb m al wel ff sukses (ja op zn frysk natuurlijk) gewenst via twitter. :+
Heb je Friese nieuws al gezien vandaag?
pi_120315210
nee... :o Heb ik iets gemist? :@
pi_120315362
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:50 schreef Apotheose het volgende:
nee... :o Heb ik iets gemist? :@
Ja! Interview met Johannes, de drie bussen die onderweg zijn vol fans met speciale t-shirts, enz.. Beppe van Johannes die ze uitzwaait ;-) Om 20.00 kun je nog net even kijken. :Y
pi_120316081
Net nog kunnen kijken :) Allemaal in een tshirt van Johannes naar The Voice :D Blauwhuster Dakkapel er nog bij. Leuk *O* Thx Snoopyfrl ^O^
pi_120316547
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef Apotheose het volgende:
Net nog kunnen kijken :) Allemaal in een tshirt van Johannes naar The Voice :D Blauwhuster Dakkapel er nog bij. Leuk *O* Thx Snoopyfrl ^O^
Niet de Blauhúster (die bestaat niet meer) maar de Swalkers waar Johannes en zijn pa in spelen. ;) Leuk hè, ik wil ook zo'n shirt! En dan kaartje voor het Fryske fak bij Nick en Simon ^O^
pi_120316964
ow ik loop achter. Dacht blauwhuis... :@ :') Lees dat ze nog maar een maand gestopt zijn. Dus dan valt het nog mee wat betreft achterlopen haha
pi_120318986
Man Johannes zingt Nick en Simon er echt uit, zelfs mijn vriend achter de pc jezus wat zingen die jongens slecht, alleen de gene met die volle stem zingt een beetje Go Go Johannes ! *O*
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:09:16 #55
13973 ranja
image means nothing
pi_120319517
Johannes zong beter dan Nick ém Simon :D Leek wel of konden die 2 het tempo niet bijhouden ofzo...
In elk geval bewijst Johannes nog een keer dat-ie echt wel wat kan.
pi_120319540
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Aloria het volgende:
Man Johannes zingt Nick en Simon er echt uit, zelfs mijn vriend achter de pc jezus wat zingen die jongens slecht, alleen de gene met die volle stem zingt een beetje Go Go Johannes ! *O*
Zouden ze dat niet bewust doen om Johannes beter te doen klinken, sorry aardige jongen, maar hij heeft echt geen geweldige stem
pi_120325005
:') wat een dom volk om hierop te stemmen..... Friezen :')
pi_120326546
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef elise_DB het volgende:
Mensen die op een in een doZijn stemmen :')
pi_120326715
quote:
Friezen _O_
pi_120327168
quote:
wat een trots volk om hierop te stemmen..... Friezen O+ O+ O+ O+ O+
fixed
pi_120328823
Hij zong behoorlijk vals tijdens de ietwat hogere delen. Raar dat hij meer stemmen heeft gekregen dan Floortje. :?

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Aloria het volgende:
N&S zongen idd niet best, om nu te zeggen dat Johannes beter zong...

Maar goed, ik wens Johannes veel plezier met het optreden in feesttenten. Lang zal de hype niet duren maar dat hij er maar van geniet zolang het kan.

[ Bericht 67% gewijzigd door Bram_van_Loon op 15-12-2012 00:11:04 ]
#NoDAPL
pi_120328891
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 19:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]

Zo. Vlag meegenomen voor Bram ;)
:)
Tolk je alsjeblieft ook even? Wat betekent boppe?
#NoDAPL
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:19:56 #63
330855 ejiraM
for the greater good
pi_120329433
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

:)
Tolk je alsjeblieft ook even? Wat betekent boppe?
Boven ;) Als in Oranje boven!
pi_120329504
Thanks.
#NoDAPL
pi_120329629
Final boss defeated!!!
pi_120331737
Dan toch wel een minibaasje in vergelijking met de fantastische eindbazen van Zelda Ocarina of Time en Majora's Mask. :)
#NoDAPL
pi_120333814
Gelukkig geen wurgcontract voor Johannes. De tweede plaats was de beste plaats om te eindigen. Nu kan hij lekker zijn eigen gang gaan. Alleen jammer van die auto ;)

Sneue overdreven reactie van Marco Borsato na de winst van Leona. Hoezo partijdig.. Trein die nog even meende dat ze natrappen moest. Zielige omhooggevallen BN'ers. Gistermiddag een psycholoog op de radio gehoord die ze treffend neerzette, klopt exact.
Trijn stak haar tong uit naar vak Friesland toen de camera niet op haar gericht was.. hoe zielig kun je zijn!
  zaterdag 15 december 2012 @ 10:36:47 #68
13973 ranja
image means nothing
pi_120333861
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
Sneue overdreven reactie van Marco Borsato na de winst van Leona. Hoezo partijdig.. Trein die nog even meende dat ze natrappen moest. Zielige omhooggevallen BN'ers. Gistermiddag een psycholoog op de radio gehoord die ze treffend neerzette, klopt exact.
Trijn stak haar tong uit naar vak Friesland toen de camera niet op haar gericht was.. hoe zielig kun je zijn!
_O- jammer dat dat van Trijntje niet in beeld was, vraag me af of Marco doorhad dat zijn reactie wel te zien was....
Ze lieten zich wel erg kennen inderdaad
pi_120333960
wtf deed trijn dat?????????????? Nou ja zeg... Dat je het eens bent met de uitslag - ok. Maar wat een ontzettend stuk verdriet is dat. Gat-ver-damme :r :r :r
pi_120348793
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:33 schreef Snoopyfrl het volgende:

Sneue overdreven reactie van Marco Borsato na de winst van Leona.
Ik waardeer de eerlijkheid! Het is objectief bezien zo dat Johannes muzikaal gezien niets te zoeken had in die finale, laat staan dat hij - al dan niet mede dankzij op hol geslagen hormonen bij tienermeisjes, provinciaals chauvinisme en getrol (het programma naaien) - ook nog eens tweede wordt. Ik kan me goed voorstellen dat Marco opgelucht was dat in ieder geval een zanger(es) won en niet iemand die veel moeite heeft om zuiver te zingen.
Ik zie het niet als natrappen. Hij nam het eerder zelfs nog op voor Johannes terwijl hij echt wel verdomd goed doorhad dat hij niet kan zingen.

quote:
Trein die nog even meende dat ze natrappen moest.
Dat is me niet opgevallen.

quote:
Het zou niet al te volwassen zijn als dat daadwerkelijk is gebeurd al begrijp ik heel erg goed haar sentiment. Het kan een gevalletje zijn van zien wat je wil zien, het normaal dat je vaak je tong lichtjes uitsteekt om je lippen te bevochtigen wanneer je onder studiolampen staat, dat doen mensen onbewust, misschien gebeurde dat wel (ik weet niet hoe ver die tong uitstak, lichtjes of sterk). Het probleem is natuurlijk die publieksjury (televoting), ik hoop dat ze daar haar frustratie naar richt zodat John de Mol die toch gaat afschaffen. In dat geval zou het niet meer uitmaken dat die gekke Friezen enkel voor iemand stemmen omdat hij een streekgenoot is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bram_van_Loon op 15-12-2012 19:54:58 ]
#NoDAPL
pi_120348995
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 10:36 schreef ranja het volgende:

[..]

_O- jammer dat dat van Trijntje niet in beeld was, vraag me af of Marco doorhad dat zijn reactie wel te zien was....
Natuurlijk had Marco dat door, hij was enkel wat minder geremd omdat de emoties de overhand kregen. Logisch als je een paar minuten na het eindigen van de finale al zo'n vragen krijgt.
#NoDAPL
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:01:12 #72
13973 ranja
image means nothing
pi_120349246
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Natuurlijk had Marco dat door, hij was enkel wat minder geremd omdat de emoties de overhand kregen. Logisch als je een paar minuten na het eindigen van de finale al zo'n vragen krijgt.
Ik denk dat jij iets anders bedoelt... de naam van Leona was net opgelezen en toen had Marco even een 'Lee Towers momentje'. elleboogje... yes!
pi_120349365
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:01 schreef ranja het volgende:
vragen krijgt. Ik denk dat jij iets anders bedoelt... de naam van Leona was net opgelezen en toen had Marco even een 'Lee Towers momentje'. elleboogje... yes!
Inderdaad.
Ik had het over het interviewtje wat een paar minuten later werd gehouden waarin Marco antwoorde dat hij blij is dat "de muziek vandaag heeft gewonnen", hiermee verwijzende naar de overwinning van Leona op Johannes.

Hij zal zich er bewust van zijn dat elk moment gefilmd kan worden tijdens de uitzending, ik denk niet dat het al dan niet weten dat de camera op je staat op zo'n moment invloed heeft, de emoties hebben dan toch even de overhand. Ik vermoed dat er meerdere camera's op meerdere personen zijn gericht en dat de regisseur het beeld uitzoekt wat hij op dat moment het interessantst vindt.
#NoDAPL
pi_120350062
marco :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Trein :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Johannes *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

:W
pi_120373202
Die reactie van Marco :') :{
  zondag 16 december 2012 @ 15:50:14 #76
330855 ejiraM
for the greater good
pi_120375566
pi_120376328
quote:
99s.gif Op zondag 16 december 2012 15:50 schreef ejiraM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een hypocriet :') .
pi_120376369
De enigen die echt van hem houden zijn zn familie en beste vrinden.

Fakeshit
pi_120376415
quote:
2s.gif Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

Wat een hypocriet :') .
Ja, met zijn schijnheilige kop, hij kan beter een t-shirt aandoen met 'I :r Johannes'
pi_120384532
Ik heb straks de reactie van Marco nog even teruggezien. Wat is er mis mee dat hij zijn vreugde uit dat Leona wint? Moet een coach bij TVoH zich onpartijdig voordoen als hij om goede redenen (het is niet dat hij Johannes niet mag, hij heeft louter muzikale motieven) partijdig is?

Laat ik voor de verandering eens wat aardigs zeggen over Johannes. Hij heeft de laatse twee weken veel vooruitgang gemaakt, wetende wat zijn basisniveau is heeft hij uitstekend gepresteerd. Nick en Simon en Johannes verdienen hier een groot compliment voor.
#NoDAPL
pi_120403723

[ Bericht 100% gewijzigd door Bram_van_Loon op 17-12-2012 01:25:42 ]
#NoDAPL
pi_120405716
Vrijdag bij de Voice kids.:... die zingt beter dan Johannes.... die ook....en die.... och, allemaal zijn ze beter dan die blonde Fries.
pi_120406213
Who cares. Hij stond in de finale en is tweede geworden. Dat moeten zij nog bewerkstelligen. Sterker nog, er zal er maar 1 zijn die uiteindelijk een beter resultaat behaalt :7
pi_120411001
Het bereiken van de finale was in Johannes zijn geval geen prestatie of verdienste. ;)
Of vind jij het een verdienste dat hij een fries knulletje van 18 jaar is?

quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 08:52 schreef notenmix het volgende:
Vrijdag bij de Voice kids.:... die zingt beter dan Johannes.... die ook....en die.... och, allemaal zijn ze beter dan die blonde Fries.
Ik heb alleen de fragmentjes van de promo gezien, daarin zongen inderdaad alle kinderen beter dan Johannes. :)
#NoDAPL
pi_120411099
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 16:10 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ja, met zijn schijnheilige kop, hij kan beter een t-shirt aandoen met 'I :r Johannes'
Als hij dat had gedaan dan hadden jullie eveneens geklaagd.
Hij is eerlijk geweest over jullie Johannes zijn gebrek aan muzikale kwaliteiten dus hij kan toch niets meer goed doen. :)
#NoDAPL
pi_120412022
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Als hij dat had gedaan dan hadden jullie eveneens geklaagd.
Hij is eerlijk geweest over jullie Johannes zijn gebrek aan muzikale kwaliteiten dus hij kan toch niets meer goed doen. :)
Heb me geërgerd aan zijn overdreven gejuich voor Leona omdat ze niet zijn kandidate was. Dus waarom moet hij dan zo uit zijn dak gaan? Minachting voor Johannes en dus nu niet zo'n t-shirt aan doen en de popie jopie uithangen.
pi_120412218
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:46 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Heb me geërgerd aan zijn overdreven gejuich voor Leona omdat ze niet zijn kandidate was. Dus waarom moet hij dan zo uit zijn dak gaan?
Omdat hij heel erg blij was dat de persoon die zeer goed kan zingen de persoon die slechts matig kan zingen versloeg. Dat hij niet haar coach was doet er voor mij niet toe. Heel Nederland wist al wekenlang dat Johannes niet in de liveshow thuis hoort, Marco zou pas hypocriet zijn als hij zou doen alsof het hem niet uitmaakt wie van die twee zou winnen. Als het een strijd was geweest tussen bijv. Tessa/Sandra en Leona of tussen Floor en Leona (kandidaten die redelijk gelijkwaardig zijn) dan zou hij niet zo partijdig zijn geweest.
Waarom hij met dat T-shirt op de foto gaat? Omdat hij Johannes een toffe peer vindt. Het al dan niet leuk vinden van de persoon heeft niets te maken met het beoordelen van zijn muzikale en artistieke kwaliteiten. Dat hij dat gescheiden houdt vind ik juist professioneel.

quote:
Minachting voor Johannes
Nee, minachting voor zijn muzikale kwaliteiten. Dat is een groot verschil.
#NoDAPL
pi_120412656
Bram, leg je er nou maar gewoon bij neer dat Johannes veel meer in de smaak viel dan Ivar, Leona en die schreeuwende Floortje met 1000 lagen make-up. Die hele discussie over wel of niet kunnen zingen is allang en breed onder de aandacht geweest. Hij is 2e geworden. Prima. En die hele Voice is toch alleen maar een hype zolang het duurt. Alsof er wereldsterren uit voort komen...
  maandag 17 december 2012 @ 13:39:41 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120414089
En waarom viel hij in de smaak? Omdat het zo'n middle of the road-jochie is. Doe maar normaal, dan doe je voor de goegemeente al gek genoeg.
  † In Memoriam † maandag 17 december 2012 @ 13:41:02 #90
43556 miss_dynastie
pi_120414133
Nou, wat ik bij Johannes vooral zo leuk vond was het plezier dat hij uitstraalde. Niet bezig lijkend met een miljoenenpubliek en de toekomst en en en, maar lekker een liedje zingen. Ik hou daar best wel van, Ben Saunders had dat ook wel :Y
pi_120415449
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Apotheose het volgende:
Bram, leg je er nou maar gewoon bij neer dat Johannes veel meer in de smaak viel dan Ivar, Leona en die schreeuwende Floortje met 1000 lagen make-up. Die hele discussie over wel of niet kunnen zingen is allang en breed onder de aandacht geweest. Hij is 2e geworden. Prima. En die hele Voice is toch alleen maar een hype zolang het duurt. Alsof er wereldsterren uit voort komen...
Ach, van de meeste songfestivalwinnaars hebben we ook nooit meer wat gehoord. Johnny Logan won beide keren overtuigend, maar ik ken geen enkel ander liedje van hem dan hold me now en what's another year...
Voor wie het wel interesseert: Johannes komt zo meteen op Omrop Fryslân :9
pi_120415467
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Omdat hij heel erg blij was dat de persoon die zeer goed kan zingen de persoon die slechts matig kan zingen versloeg. Dat hij niet haar coach was doet er voor mij niet toe. Heel Nederland wist al wekenlang dat Johannes niet in de liveshow thuis hoort, Marco zou pas hypocriet zijn als hij zou doen alsof het hem niet uitmaakt wie van die twee zou winnen. Als het een strijd was geweest tussen bijv. Tessa/Sandra en Leona of tussen Floor en Leona (kandidaten die redelijk gelijkwaardig zijn) dan zou hij niet zo partijdig zijn geweest.
Waarom hij met dat T-shirt op de foto gaat? Omdat hij Johannes een toffe peer vindt. Het al dan niet leuk vinden van de persoon heeft niets te maken met het beoordelen van zijn muzikale en artistieke kwaliteiten. Dat hij dat gescheiden houdt vind ik juist professioneel.

[..]

Nee, minachting voor zijn muzikale kwaliteiten. Dat is een groot verschil.
Je lijkt een ouderwetse plaat die blijft hangen |:(
pi_120416662
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 13:03 schreef Apotheose het volgende:
Bram, leg je er nou maar gewoon bij neer dat Johannes veel meer in de smaak viel dan Ivar, Leona en die schreeuwende Floortje met 1000 lagen make-up.
Daarom kreeg Leona meer stemmen tijdens de finale? :)
Hij kreeg wel meer stemmen dan Ivar en Floortje maar dat is niet verwonderlijk wanneer zoveel Friezen bereid zijn om zoveel geld te betalen om te stemmen op Johannes. Het zegt niets over hoe populair hij was bij het totale publiek en het zegt al helemaal nietz over zijn muzikale kwaliteiten.

quote:
Die hele discussie over wel of niet kunnen zingen is allang en breed onder de aandacht geweest.
Het heeft niet aan waarde verloren aangezien iemand die matig zingt tweede wordt. Ik moet trouwens nog zien dat hij tweede zou zijn geworden als Sandra en Tessa mee hadden gedaan aan de finale in plaats van Floortje en Ivar, Johannes had erg veel geluk dat hij in zo'n zwakke poule zat en dat dit jaar nog van iedere poule evenveel kandidaten moesten afvallen. Waarom zou er zijn aangekondigd dat ze volgend jaar van dat poulesysteem afwillen (met behoud van het coachsysteem)? Zou dat zo zijn omdat ze niet zo blij waren dat iemand die matig zingt zo ver kwam dankzij een zwakke poul, provinciaals chauvinisme en op hol geslagen hormonen in de lichamen van tienermeisjes terwijl ijzersterke kandidaten zoals Tessa en Sandra er uit moesten omdat er maar 1 van de poule naar de finale mocht?

quote:
En die hele Voice is toch alleen maar een hype zolang het duurt.
Voor zwakke kandidaten zoals Johannes wel, voor zeer goede zangers niet.

quote:
Alsof er wereldsterren uit voort komen...
Laten we ons niet beperken tot TV maar in het algemeen spreken over talentenjachten. Ja, daar komen wereldsterren uit voort, tal van wereldsterren zijn ooit doorgebroken via een talentejacht. In eigen land heeft o.a. Marco Borsato (toch een van de meest succesvolle Nederlandse zangers in tig decennia tijd) zijn carrière te danken aan een sterk vergelijkbare talentenjacht wat de moeder is van Idols en dus ook van TV.
Een talentenjacht fungeert slechts als groot podium, wat er daarna gebeurt hangt louter af van de kwaliteiten van de kandidaat en de kwaliteiten van de mensen die die kandidaat begeleiden. Nederland speelt muzikaal geen prominente rol, buiten de dance-muziek dus er zal niet snel een wereldsterk voortkomen uit TVoH. Een nationale sterk van het formaat Borsato of beter kan wel degelijk via TVoH doorbreken. Wat dat betreft zit het wel goed voor Leona, Sandra en Tessa aangezien zij met een van de meest succesvolle en ervaren Nederlandse muziekproducers gaan werken. Wees er maar zeker van dat hij aan goede liedjes komt voor hen (al dan niet zelf geschreven) en dat hij in staat is om die liedjes gedraaid te doen krijgen op de radio. Van hen drie hoor je over een paar jaar nog wat. In real life zou ik daar rustig een pittige weddenschap voor afsluiten maar op dit forumpje zullen we het voor de eer moeten doen.
#NoDAPL
pi_120416730
quote:
18s.gif Op maandag 17 december 2012 13:39 schreef Copycat het volgende:
En waarom viel hij in de smaak? Omdat het zo'n middle of the road-jochie is. Doe maar normaal, dan doe je voor de goegemeente al gek genoeg.
Ik denk dat het vooral is omdat hij uit Friesland kwam en omdat hij een jong, wat simpel knulletje is.
Vorig jaar won de Fries Iris steeds terwijl zij echt niet zo goed was. Blijkbaar stemmen die Friezen sowieso op je als je toevallig uit hun provincie komt. :?
#NoDAPL
  maandag 17 december 2012 @ 14:45:35 #95
319877 BzP
Devildriver_
pi_120416815
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

omdat jullie een plank voor jullie hoofd hebben
May the Orse be with you
pi_120416879
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Omdat sommigen hier niet kunnen of willen begrijpen dat het normaal is dat je bij zo'n talentenjacht eerlijke feedback krijgt en dat dat niets zegt over hoe zij over de persoon denken. Als je niet tegen zulke kritieken kan dan moet je niet meedoen aan zo'n talentenjacht, simpel. Mijn plaat blijft hangen omdat jullie plaat blijft hangen. [sarcasme]Johannes krijgt harde kritiek en dat is niet eerlijk. Marco is gemeen dat hij zijn vreugde uit dat de veel betere kandidaat heeft gewonnen. [/sarcasme]
Man, de coaches hebben nog enorm diplomatiek gehandeld, Johannes mag blij zijn dat hij geen 4 of lager kreeg voor zijn eerste optredens en dat de coahces er niet op wezen dat hij ronduit vals zong.
#NoDAPL
pi_120416918
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 12:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Het bereiken van de finale was in Johannes zijn geval geen prestatie of verdienste. ;)
Of vind jij het een verdienste dat hij een fries knulletje van 18 jaar is?
Hij stond in de finale en is tweede geworden. Al helemaal knap als je volgens jullie niet kan zingen :+
Maar goed, je moet tegenwoordig Adele kunnen meejanken wil je gezien worden als talent :')
  maandag 17 december 2012 @ 14:48:51 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120416941
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 14:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik denk dat het vooral is omdat hij uit Friesland kwam en omdat hij een jong, wat simpel knulletje is.

Ik denk niet dat dat zozeer aan Friesland lag. Mijn Brabantse moeder vond hem ook zo schattig. 'Gewoon een doodnormale Hollandse knul, zonder toeters en bellen.'
pi_120416957
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat zozeer aan Friesland lag. Mijn Brabantse moeder vond hem ook zo schattig. 'Gewoon een doodnormale Hollandse knul, zonder toeters en bellen.'
Ik denk niet dat je moeder gestemd heeft.

Toch? Toch?
  maandag 17 december 2012 @ 14:51:27 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120417048
quote:
11s.gif Op maandag 17 december 2012 14:49 schreef Pheno het volgende:

Ik denk niet dat je moeder gestemd heeft.

Toch? Toch?
Nee, zo gek is ze nu ook weer niet.
  maandag 17 december 2012 @ 14:51:29 #101
319877 BzP
Devildriver_
pi_120417051
quote:
10s.gif Op maandag 17 december 2012 14:48 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hij stond in de finale en is tweede geworden. Al helemaal knap als je volgens jullie niet kan zingen :+
Maar goed, je moet tegenwoordig Adele kunnen meejanken wil je gezien worden als talent :')
als je Johannes talent vind dan moet je maar eens de van dale erbij pakken
May the Orse be with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')