Niet de Blauhúster (die bestaat niet meer) maar de Swalkers waar Johannes en zijn pa in spelen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:08 schreef Apotheose het volgende:
Net nog kunnen kijkenAllemaal in een tshirt van Johannes naar The Voice
Blauwhuster Dakkapel er nog bij. Leuk
Thx Snoopyfrl
Zouden ze dat niet bewust doen om Johannes beter te doen klinken, sorry aardige jongen, maar hij heeft echt geen geweldige stemquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Aloria het volgende:
Man Johannes zingt Nick en Simon er echt uit, zelfs mijn vriend achter de pc jezus wat zingen die jongens slecht, alleen de gene met die volle stem zingt een beetje Go Go Johannes !
Mensen die op een in een doZijn stemmenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef elise_DB het volgende:
wat een dom volk om hierop te stemmen..... Friezen
Friezenquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef elise_DB het volgende:
wat een dom volk om hierop te stemmen..... Friezen
fixedquote:Op vrijdag 14 december 2012 22:45 schreef elise_DB het volgende:
wat een trots volk om hierop te stemmen..... Friezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
N&S zongen idd niet best, om nu te zeggen dat Johannes beter zong...quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:59 schreef Aloria het volgende:
Man Johannes zingt Nick en Simon er echt uit, zelfs mijn vriend achter de pc jezus wat zingen die jongens slecht, alleen de gene met die volle stem zingt een beetje Go Go Johannes !
quote:Op vrijdag 14 december 2012 19:29 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Vlag meegenomen voor Bram![]()
Bovenquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tolk je alsjeblieft ook even? Wat betekent boppe?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
Sneue overdreven reactie van Marco Borsato na de winst van Leona. Hoezo partijdig.. Trein die nog even meende dat ze natrappen moest. Zielige omhooggevallen BN'ers. Gistermiddag een psycholoog op de radio gehoord die ze treffend neerzette, klopt exact.
Trijn stak haar tong uit naar vak Friesland toen de camera niet op haar gericht was.. hoe zielig kun je zijn!
Ik waardeer de eerlijkheid! Het is objectief bezien zo dat Johannes muzikaal gezien niets te zoeken had in die finale, laat staan dat hij - al dan niet mede dankzij op hol geslagen hormonen bij tienermeisjes, provinciaals chauvinisme en getrol (het programma naaien) - ook nog eens tweede wordt. Ik kan me goed voorstellen dat Marco opgelucht was dat in ieder geval een zanger(es) won en niet iemand die veel moeite heeft om zuiver te zingen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:33 schreef Snoopyfrl het volgende:
Sneue overdreven reactie van Marco Borsato na de winst van Leona.
Dat is me niet opgevallen.quote:Trein die nog even meende dat ze natrappen moest.
Het zou niet al te volwassen zijn als dat daadwerkelijk is gebeurd al begrijp ik heel erg goed haar sentiment. Het kan een gevalletje zijn van zien wat je wil zien, het normaal dat je vaak je tong lichtjes uitsteekt om je lippen te bevochtigen wanneer je onder studiolampen staat, dat doen mensen onbewust, misschien gebeurde dat wel (ik weet niet hoe ver die tong uitstak, lichtjes of sterk). Het probleem is natuurlijk die publieksjury (televoting), ik hoop dat ze daar haar frustratie naar richt zodat John de Mol die toch gaat afschaffen. In dat geval zou het niet meer uitmaken dat die gekke Friezen enkel voor iemand stemmen omdat hij een streekgenoot is.quote:Trijn stak haar tong uit naar vak Friesland toen de camera niet op haar gericht was.. hoe zielig kun je zijn!
Natuurlijk had Marco dat door, hij was enkel wat minder geremd omdat de emoties de overhand kregen. Logisch als je een paar minuten na het eindigen van de finale al zo'n vragen krijgt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:36 schreef ranja het volgende:
[..]jammer dat dat van Trijntje niet in beeld was, vraag me af of Marco doorhad dat zijn reactie wel te zien was....
Ik denk dat jij iets anders bedoelt... de naam van Leona was net opgelezen en toen had Marco even een 'Lee Towers momentje'. elleboogje... yes!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Natuurlijk had Marco dat door, hij was enkel wat minder geremd omdat de emoties de overhand kregen. Logisch als je een paar minuten na het eindigen van de finale al zo'n vragen krijgt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:01 schreef ranja het volgende:
vragen krijgt. Ik denk dat jij iets anders bedoelt... de naam van Leona was net opgelezen en toen had Marco even een 'Lee Towers momentje'. elleboogje... yes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |