I know. Zelf ook niet blij mee.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
de fokking 2e x dat je me zou laten weten hoe Jagten was en dat
*start google maps opquote:
Looza bijna allesquote:
Ik wist niks beters zo snel.quote:
hij is zelfs van nederlandersquote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij loopt die tent voor driekwart op Nederlanders
he wat weet je mijn enthousiasme altijd weer goed te temperenquote:
quote:
ik wil nog steeds looza cocktails makenquote:
Ah, dat verkopen ze hier niet.quote:
Ik vond het al zo'n lompe naamquote:Op donderdag 13 december 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is zelfs van nederlanders
Ik behoed je voor arrogantie!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he wat weet je mijn enthousiasme altijd weer goed te temperen
Ik zou het liefst gaan werken maar de historie leert dat ik daar vaak te snel mee ben en dat ik dan een paar dagen later weer ziek ben.quote:hoe voel je je vandaag?
nee hier ook niet maar over de grens welquote:
ja gewoon pas na het weekend beginnenquote:Op donderdag 13 december 2012 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond het al zo'n lompe naam
[..]
Ik behoed je voor arrogantie!
[..]
Ik zou het liefst gaan werken maar de historie leert dat ik daar vaak te snel mee ben en dat ik dan een paar dagen later weer ziek ben.![]()
Blijf vandaag en morgen nog thuis dus.
Belgiëquote:Op donderdag 13 december 2012 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hier ook niet maar over de grens wel
Echt/nep, met/zonder kluit, groen/wit/zwart/insert kleur?quote:
Zaterdag moet ik wel werken dusquote:Op donderdag 13 december 2012 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja gewoon pas na het weekend beginnen
als je zo lang goed ziek bent geweest is alles ook extra inspannend dus bouw dat eerst maar eens op
Nee, omdat ik je daar voor behoed heb, duh!quote:en ik arrogant?!![]()
Echt, duh.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt/nep, met/zonder kluit, groen/wit/zwart/insert kleur?
oh dat is minder dat je dan al moet beginnenquote:Op donderdag 13 december 2012 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zaterdag moet ik wel werken dus.
[..]
Nee, omdat ik je daar voor behoed heb, duh!
Dan blijft het wel lang open! Dat is goed! Toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
mijn naamtopic is geen stormlooptopic
hier verkopen ze dat gewoon.quote:Op donderdag 13 december 2012 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hier ook niet maar over de grens wel
Ik vind dat, net als Punica, van die ziekenhuis-flesjesquote:
weet ik niet... fokkers zouden zomaar kunnen gaan denken dat ik niet zo boeiend of leuk benquote:Op donderdag 13 december 2012 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan blijft het wel lang open! Dat is goed! Toch?
Gooi er een tit-pic in en dan loopt het zo storm.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik niet... fokkers zouden zomaar kunnen gaan denken dat ik niet zo boeiend of leuk ben
mag niet meer van fok hequote:Op donderdag 13 december 2012 14:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gooi er een tit-pic in en dan loopt het zo storm.
Ach, dan zet ik gewoon de Google-meuk uit voor dit topic, dan is dat iig niet meer zichtbaar voor de echte klagers in dezenquote:
maar dan mag het nog niet, want regelsquote:Op donderdag 13 december 2012 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan zet ik gewoon de Google-meuk uit voor dit topic, dan is dat iig niet meer zichtbaar voor de echte klagers in dezen
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Die blote doos van Anne Hathaway mocht wel
In KPD zeker?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Die blote doos van Anne Hathaway mocht wel
Wat is dat trouwens toch? Waarom ga je zonder slip naar dat soort dingen toe? Waarom trek je überhaupt niet gewoon een slip aan?quote:
Zo te zien nog een bescheiden bontjas aan.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #120
Misschien is het op zo'n feest heel warm?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens toch? Waarom ga je zonder slip naar dat soort dingen toe? Waarom trek je überhaupt niet gewoon een slip aan?
hoe kom je anders in het nieuws?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dat trouwens toch? Waarom ga je zonder slip naar dat soort dingen toe? Waarom trek je überhaupt niet gewoon een slip aan?
misschien omdat je heel weinig ziet?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:02 schreef CherryLips het volgende:
SHO / Celebs onflatteus op de kiek #120
omdat het spannend is?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Spannend totdat je gekiekt wordt, dan is het huilen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat het spannend is?
omdat het wasdag is?
omdat je niet zo slim bent en het vergeten bent?
maar ik gok: omdat die jurk echt geen pantylines kan hebben
oooh echt wel! vooral de strakke dingen die zij dragenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Spannend totdat je gekiekt wordt, dan is het huilen.![]()
Kan me nauwelijks voorstellen dat je daar iets van zou zien als ze een slipje aan zou hebben overigens.
quote:Op donderdag 13 december 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh echt wel! vooral de strakke dingen die zij dragen
[ afbeelding ]
Zo'n jurk of een veel te strakke legging maakt nogal een verschil lijkt me?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooh echt wel! vooral de strakke dingen die zij dragen
[ afbeelding ]
ik weet ff niet meer wat ze aan had maar meestal zitten die jurken nog wel strakker dan een leggingquote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo'n jurk of een veel te strakke legging maakt nogal een verschil lijkt me?
Anyway, je bent gewoon een domme koe als je zonder slipje van huis gaat in een outfit waar je niet eens de auto mee uit kan stappen zonder dat ze je mossel zien. Tenzij je dat niet erg vindt, dan moet je het vooral doen.
Dan nog, ik vind het stomquote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet ff niet meer wat ze aan had maar meestal zitten die jurken nog wel strakker dan een legging
Misschien was de auto dieper dan normaal, moet je meer moeite doen met uitstappenquote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anyway, je bent gewoon een domme koe als je zonder slipje van huis gaat in een outfit waar je niet eens de auto mee uit kan stappen zonder dat ze je mossel zien. Tenzij je dat niet erg vindt, dan moet je het vooral doen.
inderdaadquote:Op donderdag 13 december 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien was de auto dieper dan normaal, moet je meer moeite doen met uitstappen
Maakt niet uit wat voor ondergoed je aantrekt, je ziet altijd wat in zo'n jurk. En ze kan het hebben.
deze "rel" gemist?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Kerels pissen alles onder met de broek op de enkels en draaien zich eerst om voor ze hun gulp dichtdoen, maar een mooie vrouw die even verkeerd een uit de auto stapt, oeioeioei, wat erg en raar en dom van d'r
Ze zit er zelf mee toch?quote:Op donderdag 13 december 2012 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Kerels pissen alles onder met de broek op de enkels en draaien zich eerst om voor ze hun gulp dichtdoen, maar een mooie vrouw die even verkeerd een uit de auto stapt, oeioeioei, wat erg en raar en dom van d'r
ja daar zou iedereen zich druk om moeten maken, vuile tease dat ze is!quote:Op donderdag 13 december 2012 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
Bij haar zag je eigenlijk niets lelijks.
Ze maakt er zelf nogal een drama van, dat vind ik idd debiel. Beetje in de categorie "ik trek iets aan waar mijn tieten flink in opvallen en ga dan zeuren als mensen naar mijn tieten kijken".quote:Op donderdag 13 december 2012 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Drama? Er zijn twee reacties, een is inderdaad drama en de ander is van ja, risico en pech.. verder met je leven.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze maakt er zelf nogal een drama van, dat vind ik idd debiel. Beetje in de categorie "ik trek iets aan waar mijn tieten flink in opvallen en ga dan zeuren als mensen naar mijn tieten kijken".![]()
*omdraait en gulp dichtdoet*
Festivalgangersquote:Op donderdag 13 december 2012 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
deze "rel" gemist?
[ afbeelding ]
en die van alles onderpissen en dan al omdraaien voor ie erin zit.... met wat voor mannen ga jij om?
Die bladen blazen het op, ik las juist op de site van het AD ofzo dat ze er zelf wel om kon lachen.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zit er zelf mee toch?. Ik juich het alleen maar toe
.
Tja wat is een beetje exhibitionisme als je nooit eens betrapt wordt...quote:Op donderdag 13 december 2012 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die bladen blazen het op, ik las juist op de site van het AD ofzo dat ze er zelf wel om kon lachen.
indeedquote:Op donderdag 13 december 2012 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja wat is een beetje exhibitionisme als je nooit eens betrapt wordt...
Buitenseksquote:Op donderdag 13 december 2012 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja wat is een beetje exhibitionisme als je nooit eens betrapt wordt...
quote:
true, maar goed, genoeg warme dagen hoorquote:Op donderdag 13 december 2012 16:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jammer dat de zomers hier vaak zo slecht zijn
Lang nietquote:Op donderdag 13 december 2012 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar goed, genoeg warme dagen hoor.
jammer altijd ja, volg nu nog Dexter, American Horror story, Arrow en Last Resort. Al begint Arrow al een beetje minder te worden.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Ik voel nu al het gemis van maanden geen Walking Dead
Jij houdt toch niet van seksquote:
maanden? januari toch weer?quote:Op donderdag 13 december 2012 16:01 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij houdt toch niet van seks.
Februari!quote:
nah dat is ook hardly maandenquote:
Close enoughquote:Op donderdag 13 december 2012 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nah dat is ook hardly maanden
ik loop zoooooo achterquote:Op donderdag 13 december 2012 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog steeds het laatste seizoen van True Blood kijken
Heb net seizoen 1 van GoT gekeken. En moet nog beginnen met AHS: Asylum.
Ik loop een beetje achter met tv kijken.
quote:
Klopt idd.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:02 schreef HeatWave het volgende:
Arrow en Last Resort. Al begint Arrow al een beetje minder te worden.
LR is wel ok vind ik. Maar vraag me af hoelang ze dat idee boeiend kunnen houden.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt idd.
Last Resort weet ik nog niet wat ik daar van moet vinden.
Revolution vind ik ook nog wel oke. Maar boeit me ook niet zoveel als bv een True Blood deed in het eerste seizoen
Ja inderdaad. Denk dat het langzaam zal afsterven. Want het was juist interessant om te zien hoe ze leefden zonder stroom. Die omschakeling. Maar daar ging het al heel snel niet meer over.quote:Op donderdag 13 december 2012 16:11 schreef HeatWave het volgende:
LR is wel ok vind ik. Maar vraag me af hoelang ze dat idee boeiend kunnen houden.
AHS Asylumquote:Op donderdag 13 december 2012 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog steeds het laatste seizoen van True Blood kijken
Heb net seizoen 1 van GoT gekeken. En moet nog beginnen met AHS: Asylum.
Ik loop een beetje achter met tv kijken.
Yay I love it!quote:
Het is wel zo'n serie waarvan ik constant zit van "man, dit en dit en weg probleem" Die irritante regelneger had ik in afl 1 al afgeknaldquote:Op donderdag 13 december 2012 16:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Denk dat het langzaam zal afsterven. Want het was juist interessant om te zien hoe ze leefden zonder stroom. Die omschakeling. Maar daar ging het al heel snel niet meer over.
Stom he. Komt de kerst en zo er aan, heb je eindelijk meer tijd... gana de series gvd ook met pauzequote:Op donderdag 13 december 2012 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Ze moeten zich schamen!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stom he. Komt de kerst en zo er aan, heb je eindelijk meer tijd... gana de series gvd ook met pauze
Regelnegerquote:Op donderdag 13 december 2012 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel zo'n serie waarvan ik constant zit van "man, dit en dit en weg probleem" Die irritante regelneger had ik in afl 1 al afgeknald.
ik heb echt nog weken in te halen tijdens de kerstquote:Op donderdag 13 december 2012 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stom he. Komt de kerst en zo er aan, heb je eindelijk meer tijd... gana de series gvd ook met pauze
Eens.quote:Op donderdag 13 december 2012 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
rare outfit...quote:Op donderdag 13 december 2012 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens.
Zeker als je t op de premiere doet. En een jurk is idd nogal wat anders dan een legging. Sowieso is die jurk helemaal niet uberstrak, hij rimpelt gewoon (zie foto). EN met een stylist en een budget en de voorbereidingstijd op een premiere is er ECHT wel ondergoed te vinden dat niet of nauwelijks te zien is.
[ afbeelding ]
Dus als je dan nog, na al die verhalen over beavershots van andere "celebs", het waagt geen ondergoed aan te doen naar een onder de pers-bedolven event als de premiere van een enorm lang verwachte film...... ja sorry, dat doe je het er om.
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |