Maar mijn retweets en facebook-likes dan??quote:Op donderdag 13 december 2012 10:42 schreef de_boswachter het volgende:
Degene die verwacht had dat het na de dood van Richard de Vlaggert zou stoppen, get a life......
Ook zoiets ja. Zie je op FB mensen die niet eens weten dat een bal rond is dingen posten over respect, voetbal etc.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar mijn retweets en facebook-likes dan??![]()
Zoiets als bij Rugby ja, daar wordt per definitie niet in discussie gegaan met de scheids.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Deetch het volgende:
Tijd voor duidelijk lik op stuk beleid van zowel clubs als KNVB. Een paar simpele basisregels:
Commentaar/discussie over een scheidsrechterlijke beslissing --> rood
Verbaal bedreigen scheids --> rood + seizoen schorsing
Fysiek geweld scheids --> rood + levenslange schorsing
Ik weet niet of jij ooit op de amateurvelden komt, maar er staan genoeg mensen met een levenslange schorsing op de velden te ballen onder een andere naam.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Deetch het volgende:
Tijd voor duidelijk lik op stuk beleid van zowel clubs als KNVB. Een paar simpele basisregels:
Rood was hier al het geval en je ziet wat er gebeurt....quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Deetch het volgende:
Een schorsing kun je bij dit soort overtredingen ook escaleren richting een team schorsing of zelfs club schorsing. Hoog tijd om de rotte appels op club, team en speler niveau te verwijderen.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ooit op de amateurvelden komt, maar er staan genoeg mensen met een levenslange schorsing op de velden te ballen onder een andere naam.
Denkt nou iedereen bij het zien van dat ene filmpje dat ze bij rugby nooit in discussie gaan?quote:Op donderdag 13 december 2012 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoiets als bij Rugby ja, daar wordt per definitie niet in discussie gegaan met de scheids.
Bij voetbal schieten ze tenminste gewoon.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:56 schreef bhm het volgende:
[..]
Denkt nou iedereen bij het zien van dat ene filmpje dat ze bij rugby nooit in discussie gaan?
Wat een onzin, ook bij rugby staan ze vaak genoeg te roepen naar een scheidsrechter.
Onderstaande heb ik bijvoorbeeld zelden op een voetbalveld gezien.
Alleen inschrijven met identiteitskaart.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij ooit op de amateurvelden komt, maar er staan genoeg mensen met een levenslange schorsing op de velden te ballen onder een andere naam.
Hetzelfde bij American Football. Een linebacker zou een scheidsrechter zo omverblazen, maar er wordt nooit gediscussieerd over een beslissing.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zoiets als bij Rugby ja, daar wordt per definitie niet in discussie gegaan met de scheids.
Gewoon een incidentje hoor...quote:Op donderdag 13 december 2012 11:32 schreef INViCTuS het volgende:
Overigens is het niet altijd het ( verbale ) geweld tegen de arbitrage maar dat komt net zo goed vaak voor tegen tegenstanders.
Bovenstaand artikel gaat nota bene over een oefenduel maar andere kant noem je ook 2 clubs op... masv en de paasberg. Wel toevallig dat het weer een marokkaan is
ja, dat denk ik ook....2 jaar bij de paasberg in de competitie gezeten en dat was dolle pretquote:Op donderdag 13 december 2012 11:54 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Gewoon een incidentje hoor...
quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar mijn retweets en facebook-likes dan??![]()
Het was een speler van Marokkaanse komaf, vul het zelf maar in.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:25 schreef superworm het volgende:
Zou het dan toch alsnog een voetbalprobleem zijn en geen Marokkanenprobleem?
Dit.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:55 schreef DroogDok het volgende:
Dit gebeurd(e) elk weekend en zal ook elk weekend blijven gebeuren. Toen er een grensrechter werd doodgeschopt door wat allochtonen was het ineens nieuws, maar de 10.000 incidenten daarvoor haalde slechts het lokale suffertje.
Dood schoppen en staken is nogal een verschil...quote:Op donderdag 13 december 2012 12:55 schreef DroogDok het volgende:
Dit gebeurd(e) elk weekend en zal ook elk weekend blijven gebeuren. Toen er een grensrechter werd doodgeschopt door wat allochtonen was het ineens nieuws, maar de 10.000 incidenten daarvoor haalde slechts het lokale suffertje.
Fixed.quote:Op donderdag 13 december 2012 12:59 schreef Maja het volgende:
[..]
Dood schoppen en staken is nogal een verschil...
In Noord-Holland en Utrecht zijn er gemiddeld twee excessen per weekend. Dat is teveel, maar nu zal de media op elk incident waar een Marokkaan bij betrokken is gaan springen.
Die kant moet het inderdaad op ja. Ben het volledig met je eens.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:45 schreef Deetch het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |