quote:Russian Vitaly Petrov appears to be a natural contender in theory, but his manager Oksana Kosachenko said her only negotiations are with Caterham.
"It depends on the decisions of the directors of Caterham," Kosachenko told Russia's f1news.ru when asked about Petrov's future. "We are not in negotiations with Marussia."
quote:Sébastien Buemi has been confirmed as Red Bull's test and reserve driver for 2013. The deal, which was widely expected, will see the 24-year-old complete simulator and development tasks to aid Sebastian Vettel and Mark Webber's on-track efforts.
"I know everyone at Red Bull Racing well and it’s good to remain with the team for another year," said the Swiss driver, who has contested a total of 55 Grands Prix. "Of course my aim is to be driving at the races again, but I am still learning all the time from my work with the team. I help with the development of the car and provide feedback throughout the season, both at the factory and at races."
Buemi joined Red Bull as its backup choice last year, having been dropped by junior outfit Scuderia Toro Rosso at the end of his third Formula 1 season in 2011.
Hij rijdt toch al voor Toyota in Le Mans en het WECquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:21 schreef Funzel het volgende:
Denk niet dat die snel terugkomt als racecoureur ergens.
Frijns heeft naar ik begreep geen of zeer weinig sponsorgeld.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Frijns heeft naar ik begreep geen of zeer weinig sponsorgeld.
Bij die teams zoeken ze juist een betalende coureur dacht ik
Ook niet zo raar dat hij geen sponsorgeld heeft met die onprofessionele uitspraken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Frijns heeft naar ik begreep geen of zeer weinig sponsorgeld.
Bij die teams zoeken ze juist een betalende coureur dacht ik
hij is snel ineen auto, maar ook (te) snel met woorden. hij mag uit zelfbescherming wel een media training volgen. hij gooit steeds zijn eigen glazen in met het mekkeren op teams, sponsoren. Hij heeft deels wel gelijk, maar houd het binnen de vrienden/familiegroep.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ook niet zo raar dat hij geen sponsorgeld heeft met die onprofessionele uitspraken.
Zou hij in de leer zijn bij ene J. Verstappen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:11 schreef Alleskids het volgende:
[..]
hij is snel ineen auto, maar ook (te) snel met woorden. hij mag uit zelfbescherming wel een media training volgen. hij gooit steeds zijn eigen glazen in met het mekkeren op teams, sponsoren. Hij heeft deels wel gelijk, maar houd het binnen de vrienden/familiegroep.
Die Hulkenberg had dat goed bekeken wat dat aangaat. Hulde voor de Hulkquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou overigens niet heel verbaasd zijn als Paul di Resta komend jaar langs de kant staat. Force India heeft hem nog steeds niet bevestigd, Kingfisher doet het nog steeds niet heel tof en er zijn nog meerdere coureurs met geld die graag een stoeltje willen overnemen. Als sponsorbudget - afkoopsom - eventueel puntenverlies genoeg oplevert kunnen ze Di Resta best aan de kant zetten. Zoiets hebben ze al eerder gedaan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Die Hulkenberg had dat goed bekeken wat dat aangaat. Hulde voor de Hulk
Michiel Mol had toch ook vinger in de pap bij Force India ? Zou hij een rol spelen in het beslissen welke coureur er komt, dan heeft ook daar Van Der Garde wel een klein kansje. Wishfull-thinking ! Aan de andere kant, ik weet niet of hij dat wel moet willen, ik zie het nog steeds gebeuren dat we na HRT ook ForceIndia gaan uitzwaaien dit jaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou overigens niet heel verbaasd zijn als Paul di Resta komend jaar langs de kant staat. Force India heeft hem nog steeds niet bevestigd, Kingfisher doet het nog steeds niet heel tof en er zijn nog meerdere coureurs met geld die graag een stoeltje willen overnemen. Als sponsorbudget - afkoopsom - eventueel puntenverlies genoeg oplevert kunnen ze Di Resta best aan de kant zetten. Zoiets hebben ze al eerder gedaan.
Progressie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:55 schreef Funzel het volgende:
Wel jammer, het team heeft veel potentie geboekt in de loop der jaren.
Hij heeft nog iets van 10 procent van de aandelen, maar ik denk niet dat het hem veel interesseert of er een Nederlander voor hem rijdt. Hij had immers nog veel meer in de melk te brokkelen toen Albers eruit werd geschopt. Alleen Nederlander zijn is dus niet genoeg om Mol tevreden te stellen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Michiel Mol had toch ook vinger in de pap bij Force India ? Zou hij een rol spelen in het beslissen welke coureur er komt, dan heeft ook daar Van Der Garde wel een klein kansje. Wishfull-thinking ! Aan de andere kant, ik weet niet of hij dat wel moet willen, ik zie het nog steeds gebeuren dat we na HRT ook ForceIndia gaan uitzwaaien dit jaar
Is alweer vergeven door Sauber:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ook niet zo raar dat hij geen sponsorgeld heeft met die onprofessionele uitspraken.
quote:Sauber-teambaas Monisha Kaltenborn heeft gereageerd op de uitspraken die testcoureur Robin Frijns afgelopen week tegen Formule 1 deed. Hij zei daarin te vrezen komend seizoen met name aan de kant te staan.
“Robin is nog jong”, zegt ze tegen het Zwitserse Blick. “Hij heeft zijn uitspraken tegen Formule 1 toegegeven. Maar laten we zijn woorden niet al te veel op een weegschaal leggen. Hij is gefrustreerd omdat hij tot op heden geen plek in de GP2 heeft gevonden”, waarmee ze aangeeft dat Frijns toch op zoek is naar een GP2-zitje.
Volgens Kaltenborn zijn de huidige testregels in de Formule 1 de reden dat Frijns weinig aan rijden toekomt. “Jonge coureurs hebben daardoor een probleem. Er zou een regel moeten komen dat teams minstens één keer per jaar hun testcoureurs op de vrijdag van een GP-weekend moeten laten rijden.
Frijns liet gisteren via Twitter weten dat hij in de Sauber-fabriek was. Komende zaterdag presenteert het team daar de nieuwe Sauber C32 in het Zwitserse Hinwil. Het team komt komend seizoen met twee nieuwe coureurs aan de start: de van Force India overgekomen Nico Hülkenberg en rookie Esteban Gutiérrez.
quote:Luiz Razia zal volgens eigen zeggen komend seizoen voor het Marussia F1 team uitkomen. De 23-jarige Braziliaanse GP2-vicekampioen heeft dit verklaard tegenover Braziliaanse media. Er is door het Russische team zelf nog geen officiele bevestiging gedaan, maar kunnen we er vrijwel zeker vanuit gaan dat deze spoedig zal volgen. Razia vertelde over zijn deal met Marussia:
“Het was een lang en pijnlijk proces, tot het laatste moment hadden we niets in handen. We zijn erin geslaagd om op de valreep een deal te sluiten. Het belangrijkste is dat ik iets heb waarvoor ik 11 jaar van mijn carrière gewerkt voor heb, vanaf de karts tot nu toe. En het is voor mij echt de vervulling van een droom. Dit is meer waard dan wat dan ook.”
De Braziliaan onderhandelde al sinds vorig jaar met het team, door de vrijgekomen plek van Timo Glock raakten de onderhandelingen in een stroomversnelling. Razia's debuut staat gepland voor 17 maart tijdens de Australische Grand Prix, welke het seizoen zal openen.
Geen vd Garde bij Caterham lijkt een logisch gevolg dan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:39 schreef sasquatsch het volgende:
'Luis Razia heeft getekend bij Marussia'
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen vd Garde bij Caterham lijkt een logisch gevolg dan.
quote:Giedo van der Garde staat op het punt zijn toekomst plannen bekend te maken. Dit meldt hij op twitter. In de lijn der verwachting ligt dat de Nederlander het aankomende seizoen voor het Caterham F1 team zal uitkomen. In de namiddag komt Van der Garde met een verklaring.
VdG maakt vandaag z'n toekomstplannen bekend, meldt hij op Twitter. Veel sites melden al dat hij waarschijnlijk bij Caterham heeft getekend.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen vd Garde bij Caterham lijkt een logisch gevolg dan.
Waarschijnlijk dat ie een WTCC stoeltje heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:22 schreef Haarklip het volgende:
Zou Caterham dat dan niet zelf bekend maken?
Aan de andere kant, Giedo geeft wel een persconferentie. Moet dan wel groot nieuws zijn.
http://www.gpupdate.net/n(...)t-jaar-in-formule-1/quote:Giedo van der Garde maakt over twee maanden in het Australische Melbourne zijn debuut in de Formule 1. De Nederlander heeft een deal getekend bij Caterham, waar hij dit jaar de teamgenoot zal zijn van de Fransman Charles Pic.
Snel meer.
Dan had ik Van der Garde wel bij de presentatie van de Force India verwacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:37 schreef DenS het volgende:
Force India is ook nog een optie, TW Steel staat daar immers ineens op de auto...
Daarbij zei de manager "groot nieuws", Caterham zou geen groot nieuws zijn, vind ik dan.
http://www1.skysports.com(...)-the-driver-s-futurequote:Luiz Razia's management have denied a decision has been made on the driver's future after reports in Brazil suggested he was poised to fill the seat vacated at Marussia by Timo Glock.
The 23-year-old finished as runner-up in the 2012 GP2 Series with four race victories and brings significant sponsorship with him. He has previous connections with the British-based team having served as their test driver during their debut season of 2010, as Virgin Racing, and drove at the season ending young driver test.
Marussia came to a mutual termination with Glock in January citing tough economic conditions for the German's departure.
When contacted by Sky Sports F1 Online, Razia's management said: "There are still some seats available in Formula 1 and negotiations are ongoing. At the moment we have made no decision."
Razia's F1 experience extends beyond his time with Virgin, having replaced Jarno Trulli during first practice at the 2011 Chinese GP, as well as driving at that year's Young Driver Test for Team Lotus.
Last year the Brazilian drove for Toro Rosso during two of the three days at the Abu Dhabi young driver test, lapping three tenths quicker than Johnny Cecotto Jr managed in the same car. He also drove for Force India during their test at Magny-Cours.
If Razia was to join Marussia, the team would head into 2013 with an entirely rookie line-up with fellow GP2 graduate Max Chilton already confirmed.
Alleen stond het wel op de website van Razia zelf. Misschien dat hij al wel getekend heeft, maar mocht het nog niet bekend worden??quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:54 schreef Racerblade het volgende:
Razia's management zegt nog geen beslissing te hebben genomen.
[..]
http://www1.skysports.com(...)-the-driver-s-future
quote:Giedo Van der Garde has finally been confirmed as the second Caterham driver for 2013, alongside Charles Pic.
Last year van der Garde took part in six FP1 sessions for Caterham in China, Japan, Korea, India, Abu Dhabi and Brazil, and the Dutchman has been the favourite to land the seat all winter.
He has been on the fringes of F1 since 2007, when tested for Super Aguri (briefly) and more extensively for Spyker. He also drove for Force India and Renault in 2008.
The 27-year-old has spent the last four seasons in GP2, and has scored five wins, including two for Caterham Racing last year.
He was once a member of the Renault Driver Development squad, alongside Heikki Kovalainen, Jerome D’Ambrosio, and Lucas di Grassi.
Jezus, komen ze aanzetten met Senna.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:00 schreef Sinister-D- het volgende:
crosspost met SPT / [F1] F1 nieuwtjes topic deel 116: Het gaat weer beginnen!
En Senna schijnbaar naar Force India, Di Resta had een tweet geplaatst maar is alweer heel snel verwijdert![]()
[ afbeelding ]
Bianchi? You're kidding, right?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:29 schreef Funzel het volgende:
[..]
Jezus, komen ze aanzetten met Senna.Neem dan Alguersuari of Bianchi ofzo.
idd. Dat is nog een grotere grindhapper dan Jos Verstappen ...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:27 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Bianchi? You're kidding, right?
Verstappen was geen grindhapperquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
idd. Dat is nog een grotere grindhapper dan Jos Verstappen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |