quote:Russian Vitaly Petrov appears to be a natural contender in theory, but his manager Oksana Kosachenko said her only negotiations are with Caterham.
"It depends on the decisions of the directors of Caterham," Kosachenko told Russia's f1news.ru when asked about Petrov's future. "We are not in negotiations with Marussia."
quote:Sébastien Buemi has been confirmed as Red Bull's test and reserve driver for 2013. The deal, which was widely expected, will see the 24-year-old complete simulator and development tasks to aid Sebastian Vettel and Mark Webber's on-track efforts.
"I know everyone at Red Bull Racing well and it’s good to remain with the team for another year," said the Swiss driver, who has contested a total of 55 Grands Prix. "Of course my aim is to be driving at the races again, but I am still learning all the time from my work with the team. I help with the development of the car and provide feedback throughout the season, both at the factory and at races."
Buemi joined Red Bull as its backup choice last year, having been dropped by junior outfit Scuderia Toro Rosso at the end of his third Formula 1 season in 2011.
Hij rijdt toch al voor Toyota in Le Mans en het WECquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:21 schreef Funzel het volgende:
Denk niet dat die snel terugkomt als racecoureur ergens.
Frijns heeft naar ik begreep geen of zeer weinig sponsorgeld.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Frijns heeft naar ik begreep geen of zeer weinig sponsorgeld.
Bij die teams zoeken ze juist een betalende coureur dacht ik
Ook niet zo raar dat hij geen sponsorgeld heeft met die onprofessionele uitspraken.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 14:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Frijns heeft naar ik begreep geen of zeer weinig sponsorgeld.
Bij die teams zoeken ze juist een betalende coureur dacht ik
hij is snel ineen auto, maar ook (te) snel met woorden. hij mag uit zelfbescherming wel een media training volgen. hij gooit steeds zijn eigen glazen in met het mekkeren op teams, sponsoren. Hij heeft deels wel gelijk, maar houd het binnen de vrienden/familiegroep.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ook niet zo raar dat hij geen sponsorgeld heeft met die onprofessionele uitspraken.
Zou hij in de leer zijn bij ene J. Verstappen?quote:Op woensdag 30 januari 2013 12:11 schreef Alleskids het volgende:
[..]
hij is snel ineen auto, maar ook (te) snel met woorden. hij mag uit zelfbescherming wel een media training volgen. hij gooit steeds zijn eigen glazen in met het mekkeren op teams, sponsoren. Hij heeft deels wel gelijk, maar houd het binnen de vrienden/familiegroep.
Die Hulkenberg had dat goed bekeken wat dat aangaat. Hulde voor de Hulkquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou overigens niet heel verbaasd zijn als Paul di Resta komend jaar langs de kant staat. Force India heeft hem nog steeds niet bevestigd, Kingfisher doet het nog steeds niet heel tof en er zijn nog meerdere coureurs met geld die graag een stoeltje willen overnemen. Als sponsorbudget - afkoopsom - eventueel puntenverlies genoeg oplevert kunnen ze Di Resta best aan de kant zetten. Zoiets hebben ze al eerder gedaan.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Die Hulkenberg had dat goed bekeken wat dat aangaat. Hulde voor de Hulk
Michiel Mol had toch ook vinger in de pap bij Force India ? Zou hij een rol spelen in het beslissen welke coureur er komt, dan heeft ook daar Van Der Garde wel een klein kansje. Wishfull-thinking ! Aan de andere kant, ik weet niet of hij dat wel moet willen, ik zie het nog steeds gebeuren dat we na HRT ook ForceIndia gaan uitzwaaien dit jaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zou overigens niet heel verbaasd zijn als Paul di Resta komend jaar langs de kant staat. Force India heeft hem nog steeds niet bevestigd, Kingfisher doet het nog steeds niet heel tof en er zijn nog meerdere coureurs met geld die graag een stoeltje willen overnemen. Als sponsorbudget - afkoopsom - eventueel puntenverlies genoeg oplevert kunnen ze Di Resta best aan de kant zetten. Zoiets hebben ze al eerder gedaan.
Progressie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:55 schreef Funzel het volgende:
Wel jammer, het team heeft veel potentie geboekt in de loop der jaren.
Hij heeft nog iets van 10 procent van de aandelen, maar ik denk niet dat het hem veel interesseert of er een Nederlander voor hem rijdt. Hij had immers nog veel meer in de melk te brokkelen toen Albers eruit werd geschopt. Alleen Nederlander zijn is dus niet genoeg om Mol tevreden te stellen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Michiel Mol had toch ook vinger in de pap bij Force India ? Zou hij een rol spelen in het beslissen welke coureur er komt, dan heeft ook daar Van Der Garde wel een klein kansje. Wishfull-thinking ! Aan de andere kant, ik weet niet of hij dat wel moet willen, ik zie het nog steeds gebeuren dat we na HRT ook ForceIndia gaan uitzwaaien dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |