abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120457563
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 12:48 schreef Toekito het volgende:

[..]

heeft Glock geen doorlopend contract?
In 2011 tekende hij een contract dat of eind 2013 of eind 2014 afloopt (daar is verder niet zoveel over bekend volgens mij).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 18 december 2012 @ 20:46:15 #27
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_120476677
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:00 schreef Tarado het volgende:
Chilton nu officieel

jaf1tweets twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 12:52:21 Max Chilton seals 2013 Marussia drive http://t.co/4X8pDs8T #f1 reageer retweet
Want Britten waren er nog niet genoeg...
  dinsdag 18 december 2012 @ 21:01:26 #28
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_120477923
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

In 2011 tekende hij een contract dat of eind 2013 of eind 2014 afloopt (daar is verder niet zoveel over bekend volgens mij).
dus geen stoeltjes meer bij Marussia.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_120496316
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef Toekito het volgende:

[..]

dus geen stoeltjes meer bij Marussia.
Of ze moeten Glock op straat gooien. Ondanks een contract staat hij nog TBA bij de FIA.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_120498848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 20:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Want Britten waren er nog niet genoeg...
Hoe meer Britten hoe beter want dat rechtvaardigd BBC weer meer om de uitzendingen te verzorgen *O* :+
pi_120545412
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 08:21 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Of ze moeten Glock op straat gooien. Ondanks een contract staat hij nog TBA bij de FIA.
Zou wel zonde zijn, goeie coureur en ook een sympathieke gast volgens mij. Was wel een goeie geweest voor Williams ofzo denk ik.
pi_121263531
Twee verschillende websites, twee verschillende geruchten over het tweede Caterham stoeltje.

Volgens Formule 1.nl kiest Caterham voor Petrovs geld en ervaring (aldus de Finse krant Turun Sanomat.

En volgens RaceXpress zou Bruno Senna een tweejarig contract getekend hebben (volgens Braziliaanse media).

Hoe dan ook, de kansen voor Giedo van der Garde lijken steeds kleiner te worden.

Verder zou Buemi weer een jaar als testrijder voor Red Bull aan de slag gaan en is ook D'Ambrosio nog steeds op zoek naar een racezitje voor 2013.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:26:27 #33
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_121266873
Echt heel jammer als dat zo is, vraag me af wat Giedo dan gaat doen..
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_121266921
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef Haarklip het volgende:
Die hoeft niks te doen. Dat mokkel van hem heb geld zat. Ofja haar pa dan in elk geval.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_121269056
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef Haarklip het volgende:
De Indycar heeft nog genoeg ruimte voor coureurs met een zak met geld.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:30:52 #36
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_121269147
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:28 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De Indycar heeft nog genoeg ruimte voor coureurs met een zak met geld.
En daarnaast kan je in zo ongeveer elke andere tak van autosport ook terecht met een flinke zak geld.
Keuze genoeg.

quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Die hoeft niks te doen. Dat mokkel van hem heb geld zat. Ofja haar pa dan in elk geval.
Voor Guido hoeven we niet te vrezen inderdaad. Die komt de winter wel door. :D
pi_121273859
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef vosss het volgende:
Hij ook al? Albers leeft toch ook van het geld van schoonpapa?
  maandag 7 januari 2013 @ 17:08:32 #38
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_121274826
Afgelopen jaar was Fernandez nog van de daken aan het schreeuwen dat ie Kovalainen nooit zal laten gaan, tenzij die kon gaan rijden bij een (stabiel sub)topteam waar die voor podiums mee kon gaan doen. Nu hebben ze 'm daar dus gewoon bij het vuil buiten gezet aangezien ie zelfs niet meer in de geruchten molen meedraait :') bij trulli kon ik er niet echt rouwig om zijn vorig jaar, maar vor Kova nu vindt ik 't wel jammer :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_121295676
quote:
11s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:43 schreef k_man het volgende:

[..]

Hij ook al? Albers leeft toch ook van het geld van schoonpapa?
Ik ben ff in de war; wie was nou alweer met die dochter van Marcel Boekhoorn? :@
vosss is de naam,
pi_121295784
Ik dacht die vd Garde niet? Maar wie was die schoonvader van Albers dan? :@
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 januari 2013 @ 00:27:11 #41
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_121296038
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ben ff in de war; wie was nou alweer met die dochter van Marcel Boekhoorn? :@
Van der Garde he.

Albers is getrouwd met Liselore Kooijman, dochter van Roel Kooijman, een van de investeerders in Spyker
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:27:53 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121296053
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat is v/d Garde dacht ik
pi_121305210
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 00:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Van der Garde he.

Albers is getrouwd met Liselore Kooijman, dochter van Roel Kooijman, een van de investeerders in Spyker
Juist ja.

Ik heb geen idee hoeveel die Kooijman heeft, maar ik gok zomaar dat Boekhoorn heel wat meer centjes heeft :Y
vosss is de naam,
pi_121321750
Och, zolang Albers in een Ferrari 599 GTO door Laren kan sturen, heeft schoonpapa kennelijk geld genoeg. :)
pi_121542707
Misschien weer een kans voor Giedo, de gesprekken met Petrov en Caterham zijn (voorlopig) stilgelegd.
quote:
Vitaly Petrov's future with Caterham is uncertain after talks between the two parties stalled, according to his agent.

While Heikki Kovalainen looks set to be without a drive in 2013, Petrov was the more likely of Caterham's 2012 drivers to retain his seat alongside the incoming Charles Pic as the team looks for both drivers to bring funding. However, Petrov's agent Oksana Kosachenko says negotiations are on hold as the team restructures and that there a number of unresolved issues.

"At the moment there are a lot of unanswered questions," Kosachenko is quoted as saying by R-Sport. "There are too many nuances that need to be sorted out. We're at the waiting stage, which is linked to the team's restructuring. We completely depend on them and can't speed anything up."

Kosachenko also denied that Petrov had been able to attract a number of new sponsors during the winter.

"So far, we haven't managed to find new sponsors. Where do journalists get this information from? I'm a journalist myself and I know very well how this can just pop into someone's head."
En Bruno Senna zou in de running zijn voor een DTM zitje bij Mercedes.
quote:
Het Silly Season in de DTM is nog in volle gang: diverse rijders strijden om enkele beschikbare plaatsen. Audi en BMW hebben beiden nog een plekje te vergeven, concurrent Mercedes heeft enkel laten weten afscheid te hebben genomen van David Coulthard, Susie Wolff en Jamie Green. De line-up van de fabrikant uit Stuttgart wordt in elk geval teruggebracht tot zes auto's maar de invulling is nog niet geheel bekend. Wel gaan de geruchten dat Bruno Senna op het punt staat een deal voor 2013 te tekenen. De Braziliaanse coureur, afgelopen jaar actief voor het Williams F1 Team en volgens andere verhalen nog in de running voor de tweede cockpit bij Caterham, heeft in Estoril al enkele malen getest in de Mercedes AMG C-Coupe. Het lijkt erop dat hij zijn focus heeft verlegd op het prestigieuze toerwagenkampioenschap.

Bruno Senna zou tijdens de testsessies een goede snelheid hebben getoond waardoor de onderhandelingen al gauw begonnen. Een definitieve handtekening van het neefje van racelegende Ayrton Senna ontbreekt nog maar de verwachting van Britse en Italiaanse media is dat het contract op korte termijn getekend wordt. Het blijft afwachten tot de officiële bekendmaking van beide partijen.
Wat dan wel weer jammer is omdat Frijns dan hier niet instapt.
pi_121542920
Kan die Senna niet gewoon optiefen. :{
vosss is de naam,
  maandag 14 januari 2013 @ 16:18:29 #47
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_121551130
Ik hoop het zo voor Giedo O+
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
  maandag 14 januari 2013 @ 20:33:26 #48
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_121563338
quote:
7s.gif Op maandag 14 januari 2013 13:02 schreef vosss het volgende:
Kan die Senna niet gewoon optiefen. :{
Ook al zou hij geen zitje hebben... dan nog vrees ik dat de BBC hem op zou zoeken voor Live Interviews voor, tijdens en na een Grand Prix. :@
  vrijdag 18 januari 2013 @ 16:52:53 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121728017
Force India won't reveal second driver at 2013 Formula 1 car launch
By Dieter Rencken and Pablo Elizalde Friday, January 18th 2013, 15:32 GMT

quote:
Force India says it is not planning to announce its second driver in time for the launch of its 2013 car.

The Silverstone-based team is, together with Caterham, the only Formula 1 outfit yet to confirm its second driver for the upcoming season.

Jules Bianchi and Adrian Sutil are believed to be the main candidates to partner Paul di Resta.

Force India will launch its 2013 car - the Mercedes-powered VJ06 - on February 1 before it begins testing at Jerez four days later.

Deputy team boss Bob Fernley told AUTOSPORT on Friday however that the launch will not be used to announce its second driver.

Asked if Force India would confirm its line-up during the event, Fernley said: "No. The launch is to launch the VJ06."

Fernley said the timeframe for announcing the team's second driver was "probably before the first test".

He also denied the team would use the test to evaluate drivers for the seat.

"[That's] very unlikely," he said about the possibility of using the test to trial candidates.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/105187
pi_121823815
'Glock weg bij Marussia'
en Toto Wolff zou de opvolger van Norbert Haug worden bij Mercedes.

quote:
Nach dem Bekanntwerden der neuen sportlichen Führung bei Mercedes in Stuttgart (Toto Wolff wird das Erbe von Norbert Haug antreten) gab es am Sonntagabend noch einen zweiten Paukenschlag in der Formel 1: Timo Glock und das Marussia-Team gehen ab sofort getrennte Wege.

Glock hatte eigentlich einen bestehenden Vertrag für die Formel-1-Saisons 2013 und 2014, laut Informationen der 'Sport Bild' wird dieser jedoch mit sofortiger Wirkung aufgelöst. Die offizielle Bekanntgabe soll demnach morgen erfolgen. "Ich habe beim Marussia-Team drei tolle Jahre erleben dürfen. Wir gehen in Freundschaft auseinander", wird der 30-jährige Deutsche von 'Sport Bild' zitiert.

Dass Glock so kurzfristig noch ein neues Formel-1-Stammcockpit ergattern kann, gilt als unwahrscheinlich - freie Plätze haben nur noch Force India und Caterham im Angebot, bei beiden Teams stehen aber andere Fahrer mit großen Sponsorenetats höher im Kurs. Trotzdem möchte er weiterhin Autorennen fahren: "Ich möchte mich neuen Herausforderungen stellen und meinen Weg im Motorsport fortsetzen", stellt Glock klar.

Laut Informationen der 'Sport Bild' könnte es Glock in die DTM ziehen. Nach den Abgängen von Ralf Schumacher und David Coulthard ist Mercedes möglicherweise auf der Suche nach einem prominenten Fahrer - kommende Woche in Valencia soll Gerüchten zufolge schon Robert Kubica erstmals in einem DTM-Mercedes Platz nehmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')