abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:07:03 #209
391430 Kumaa
sup sup weeeee
pi_120335468
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ga nou vandaag naar onze blauwe vrinden dan?
Dit zou ik sowieso doen, al is het maar om een melding oid te maken.

Volgens mij ga je er van uit dat jij degene bent die de keus heeft of jullie verder gaan na dit gebeuren of niet. Maar wat als ZIJ deze keus voor je maakt door de relatie te beëindigen? Ze neemt nu al je kinderen mee zonder te melden, wat denk je dat ze zal doen wanneer jullie geen relatie meer hebben? Denk je dat je je kinderen dan zal kunnen zien?

Ik denk dat je het beste zoveel mogelijk zwart op wit kan hebben voor het geval je dat in de toekomst nodig zal hebben. Ik weet dat het misschien ver lijkt allemaal, maar dit scenario moet je ook in je achterhoofd houden.
pi_120335689
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:07 schreef Kumaa het volgende:

[..]

Volgens mij ga je er van uit dat jij degene bent die de keus heeft of jullie verder gaan na dit gebeuren of niet. Maar wat als ZIJ deze keus voor je maakt door de relatie te beëindigen?
Laat ik voorop stellen dat ik die keuze niet maak, maar inderdaad wel de angst heb dat zij dit nu doet.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:18:37 #211
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120335706
Kijk, als je naar de politie gaat ligt het er maar net aan wat je daar vertelt.

Als je zegt: ze is nu even bij iemand anders, maar ik weet niet bij wie dan houdt het voor hun op. Er is voor hun dan geen rede om haar op te sporen.

Maar als je zegt: ze heeft hulp nodig, ze is met de kinderen in overspannen toestand het huis uitgevlucht en ik weet niet waar ze is, dan zeg je ook wat er aan de hand is.

Want je weet niet waar ze is, je weet ook niet of ze de waarheid spreekt als ze zegt dat ze bij -god-weet-ik-vee-wie is. Misschien dat ze daar even was, net als bij haar ouders, maar misschien is ze daar ook alweer weg. Je weet gewoon niet waar ze is, is in overspannen toestand het huis uitgevlucht met haar en jou kinderen en hebt sinds een paar dagen al geen contact met haar gehad. ook haar ouders, familie en vrienden niet.

En laat het daarbij. Je speculeert door te zeggen dat ze bij iemand is erop dat ze daar nog is. Je speculeert, het is geen zekerheid. Niemand weet waar ze is. Dat is op het ogenblik de stand van zaken.

Dat zou voor de politie wel een rede moeten zij haar op te sporen. Als ze haar gevonden hebben zullen ze met haar gaan praten en jou vertellen wat er aan de hand is. Het kan best zijn dat ze niet vertellen waar ze is, maar dan weet je in ieder geval hoe de vork in de steel zit.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:22:41 #212
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120335805
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:17 schreef chumafor het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ik die keuze niet maak, maar inderdaad wel de angst heb dat zij dit nu doet.
Probeer even een beetje helder te worden. Het gaat niet om jullie relatie, het gaat erom dat zij en jou kinderen op dit moment vermist worden omdat niemand weet waar ze zijn. Het gaat niet goed met haar. Dus stop even met denken aan je relatie, de veiligheid van haar en je kinderen staan voorop. De rest komt later wel.

Ga naar het politiebureau en doe aangifte van vermissing.

En laat je niet verleiden om te zeggen dat ze bij iemand is, want je weet niet waar zij en je kinderen nu zijn, je weet alleen dat ze mogelijk bij iemand anders waren.

Sterkte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wandtegeltje op 15-12-2012 13:03:21 ]
pi_120335851
En dat wordt al 2 dagen gezegd. laat je eigen problemen los, zorg dat die kids boven water komen.

Schiet nu eens in axie.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:27:37 #214
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120335909
O ja, nog één advies: haal even een goede vriend in huis zodat je iemand hebt die hoofd- van bijzaken kan helpen onderscheiden. Blijf er niet alleen mee zitten. Ook jij bent nu in paniek. probeer iemand bi je te laten komen zodat je zelf ook je hart kan luchten.

En nog een advies: ga naar het politiebureau. Niet bellen, maar daar naar toe gaan en je verhaal vertellen. Als je er naar toe gaat krijg je in een gesprek met een agent de aandacht die de veiligheid van jou kinderen en je vrouw (?) verdienen. Ze krijgen zo vaak telefoontjes van mensen dat ze niet weten waar iemand is.

Als je naar het bureau gaat met bovenstaand verhaal weten ze in ieder geval dat je niet zomaar belt maar dat er serieus iets aan de hand is. Neem het telefoonnummer van de huisarts mee zodat ze jou verhaal bij hem kunnen verifiëren.

Ik stop er nu ff mee, ik denk dat ik je nu wel genoeg welgemeende adviezen heb gegeven.

Nogmaals sterkte.

[ Bericht 57% gewijzigd door Wandtegeltje op 15-12-2012 12:41:53 ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 december 2012 @ 12:28:12 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_120335925
Ts lijkt me net zo knettergek als zijn vriendin. Zelden zo'n mongolide vertaling van een reeks gebeurtenissen gezien hier. Die op had in 3 zinnen gemaakt kunnen worden.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:30:46 #216
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120335984
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:28 schreef Kreator het volgende:
Ts lijkt me net zo knettergek als zijn vriendin. Zelden zo'n mongolide vertaling van een reeks gebeurtenissen gezien hier. Die op had in 3 zinnen gemaakt kunnen worden.
Lekkere opbouwende kritiek. Ik zou het persoonlijk niet zo zeggen in deze situatie. Ik geloof niet dat TS hier wijzer van wordt. Maar goed...
pi_120336167
Sterkte man, wat een verhaal.

Ik begrijp dat de politie bij vrijwillig vertrokken mensen niet veel kan doen, maar als je nou eens zegt dat je bang bent dat ze zichzelf wat aandoet, gezien haar karakter/persoonlijkheid en de omstandigheden? En het feit dat er kinderen bij zijn.

Misschien dat ze wel wat kunnen doen als je het zo brengt.

In welke regio denk je dat ze is?
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:43:33 #218
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120336256
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
Sterkte man, wat een verhaal.

Ik begrijp dat de politie bij vrijwillig vertrokken mensen niet veel kan doen, maar als je nou eens zegt dat je bang bent dat ze zichzelf wat aandoet, gezien haar karakter/persoonlijkheid en de omstandigheden? En het feit dat er kinderen bij zijn.

Misschien dat ze wel wat kunnen doen als je het zo brengt.

In welke regio denk je dat ze is?
Ze is niet vrijwillig vertrokken, ze is het huis uit gevlucht met haar kinderen en niemand weet waar ze nu zijn. Ook de rest van de familie en vrienden en de huisarts niet. Dat is een heel groot verschil.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wandtegeltje op 15-12-2012 13:04:49 ]
pi_120336349
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:43 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Ze is niet vrijwillig vertrokken, ze is het huis uit gevlucht met haar kinderen
M.a.w. ze is vrijwillig vertrokken.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:55:24 #220
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_120336528
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:48 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

M.a.w. ze is vrijwillig vertrokken.
Yep, zij wel. Maar de kinderen dus niet.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_120337840
Het zijn jouw kinderen toch?

Als je niet weet waar ze is en waar JOUW kinderen zijn valt het gewoon onder ontvoering.

Ga maar eens als vader opeens "verdwijnen" met je kids.
Dan is het meteen "amber alert time" :')

Politie moet dus niet opeens selectief gaan gedragen.
Sommeren de aangifte op te nemen van ontvoering.

Dan moet je vriendin maar normaal doen.
pi_120338030
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Als je niet weet waar ze is en waar JOUW kinderen zijn valt het gewoon onder ontvoering.

Qft
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zaterdag 15 december 2012 @ 14:01:23 #223
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120338424
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Beetje voorbarig en kort door de bocht lijkt mij, Zijn vrouw/vriendin heeft niet aangegeven dat zij de kinderen wil hebben en TS de kinderen niet meer mag zien. Er is geen enkele uitspraak van een rechter over voogdij, ouderlijk gezag, bezoekregeling enz enz. Dan is het ontvoering als de vrouw/vriendin van TS met zijn kinderen met de noorderzon verdwijnt en moedwillig en bewust de kinderen aan zijn recht op ouderlijk gezag onttrekt om te voorkomen dat hij nog in enige vorm contact kan hebben met zijn kinderen ... dat is nu niet aan de orde.

Nu zijn ze vermist, haar kinderen en zij, omdat niemand weet waar ze zijn.
pi_120338806
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:01 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Beetje voorbarig en kort door de bocht lijkt mij, Zijn vrouw/vriendin heeft niet aangegeven dat zij de kinderen wil hebben en TS de kinderen niet meer mag zien. Er is geen enkele uitspraak van een rechter over voogdij, ouderlijk gezag, bezoekregeling enz enz. Dan is het ontvoering als de vrouw/vriendin van TS met zijn kinderen met de noorderzon verdwijnt en moedwillig en bewust de kinderen aan zijn recht op ouderlijk gezag onttrekt om te voorkomen dat hij nog in enige vorm contact kan hebben met zijn kinderen ... dat is nu niet aan de orde.

Nu zijn ze vermist, haar kinderen en zij, omdat niemand weet waar ze zijn.
Ze neemt zijn kinderen mee zonder te laten weten waar ze heen gaan.
Ze lijkt een psychose of iets te ondergaan.. voor hetzelfde geldt verstikt ze die kinderen op dit moment en hoppa nieuw familiedrama.

Wat betreft voogdij etc.
Ik weet niet hoe het zit als je niet getrouwd bent etc.
Maar ze hebben allebei automatisch aanspraak op de kinderen, volgens mij, als hij als vader ze ook erkende etc. na geboorte.

Maar wellicht dat iemand met een juridische achtergrond daar meer over kan vertellen.

Ik zie het in ieder geval gewoon als ontvoering met mogelijk gevaar voor de kinderen gezien haar incoherente gedrag.
pi_120338928
Tjeempig wat een verhaal, ik hoop maar dat de TS snel wat hoort en vooral zijn kinderen weer terug krijgt. Ik zou helemaal gek worden als zoiets mij zou gebeuren.

En TS, neem contact op met vrienden, je kan hun steun goed gebruiken nu!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_120340194
Overigens ook iets als je toegang hebt tot haar internetbankieren; is er de afgelopen paar dagen gepind, en zo ja, waar?

Maar wat men eerder al zei; ga naar de politie en doe aangifte van vermissing. Ze is in verwarde toestand (daar kun je in dit geval wel van spreken) uit huis vertrokken met jullie kinderen. Vervolgens hebben haar ouders haar voor het laatst gezien, maar ook daar is ze verward vertrokken.
Wandtegeltje geeft je een paar hele goede adviezen, volg die ook op.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_120340601
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:01 schreef destrovel het volgende:

Wandtegeltje geeft je een paar hele goede adviezen, volg die ook op.
die adviezen worden al 2 dagen gegeven.
pi_120340858
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:07 schreef Kumaa het volgende:

[..]

Volgens mij ga je er van uit dat jij degene bent die de keus heeft of jullie verder gaan na dit gebeuren of niet. Maar wat als ZIJ deze keus voor je maakt door de relatie te beëindigen? Ze neemt nu al je kinderen mee zonder te melden, wat denk je dat ze zal doen wanneer jullie geen relatie meer hebben? Denk je dat je je kinderen dan zal kunnen zien?

Ik denk dat je het beste zoveel mogelijk zwart op wit kan hebben voor het geval je dat in de toekomst nodig zal hebben. Ik weet dat het misschien ver lijkt allemaal, maar dit scenario moet je ook in je achterhoofd houden.
Ja inderdaad

en als ik ts was zou ik wel echt neiuwe sloten erop doen want voel aankomen dat ie straks x thuiskomt van werk en t huis of bankrekening leeg is :')
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120340876
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:17 schreef maartend het volgende:

[..]

die adviezen worden al 2 dagen gegeven.
volgnsmij is ts een btje t type dat als zn vriendin op straat verkracht wordt er gewoon gezellig bij gaat staan kijken zonder iets te doen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120341045
TS al bij de politie geweest en verteld dat zijn kinderen zijn meegenomen door moeder, en niemand enig idee heeft waar ze zijn?

Zonee, slotje please, TS neemt het blijkbaar zelf allemaal niet zo serieus. Fucking hell, ben ik ff blij dat je mijn pa niet bent. Echt waardeloos dit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_120341140
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:34 schreef probeer het volgende:
TS al bij de politie geweest en verteld dat zijn kinderen zijn meegenomen door moeder, en niemand enig idee heeft waar ze zijn?

Zonee, slotje please, TS neemt het blijkbaar zelf allemaal niet zo serieus. Fucking hell, ben ik ff blij dat je mijn pa niet bent. Echt waardeloos dit.
Nee, nog niet.
Ik probeer hem al 2 dagen te schoppen om tot axie over te gaan. Anderen doen daar nog een schepje boven op.

Misschien dat hij vandaag is gegaan.
pi_120341183
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:38 schreef maartend het volgende:

[..]

Nee, nog niet.
Ik probeer hem al 2 dagen te schoppen om tot axie over te gaan. Anderen doen daar nog een schepje boven op.

Actie. M'n ogen branden gewoon wanneer ik je axie zie typen.
Dat TS z'n spelling eronder lijdt wanneer ie in gigantische stress zit kan ik begrijpen.
Dat niet iedereen even goed is in taal ook. Maar axie? Serieus?
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_120341192
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:38 schreef maartend het volgende:

[..]

Nee, nog niet.
Ik probeer hem al 2 dagen te schoppen om tot actie over te gaan. Anderen doen daar nog een schepje boven op.

Ik zie het, en vind je moeite bewonderenswaardig.

TS, DOE IETS. arg.

(ik ga dit topic over 2 weken zo hard vol spammen met 'I told you so!', wanneer moeder echt pleite is met de kinderen, en TS lekker dagdag met zn handje mag doen)
"Pools are perfect for holding water"
pi_120341533
Tegen mij werd gezegd dat hij al naar de politie is gegaan maar dat ze niet wilden helpen ofzo?

Hoogst onwaarschijnlijk imo. Labiele vrouw neemt kinderen mee.
pi_120341573
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:54 schreef Ziba het volgende:
Tegen mij werd gezegd dat hij al naar de politie is gegaan maar dat ze niet wilden helpen ofzo?

Hoogst onwaarschijnlijk imo. Labiele vrouw neemt kinderen mee.
Ik begreep dat hij had gebeld. En dat was het.
Volgens mij is hij het huis nog niet uitgeweest. Ouders dochter zaten gisteren bij hem.

En daar komt mijn frustratie dus uit voort.
pi_120341801
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 15:55 schreef maartend het volgende:

[..]

Ik begreep dat hij had gebeld. En dat was het.
Volgens mij is hij het huis nog niet uitgeweest. Ouders dochter zaten gisteren bij hem.

En daar komt mijn frustratie dus uit voort.
Ok. Raar gedoe.
pi_120341817
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 07:44 schreef chumafor het volgende:

[..]

Nee in de hele hele situatie kan ik geen verbanden zien. Ik kan alleen nadenken over wat ze heeft gezegt over de woning, het verleden en haar angsten, waarbij een van de angsten is dat ik haar verlaat, welke ze op deze manier behoorlijk aan het meehelpen is.
Mijn ervaring met dit soort dingen: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

Als zij steeds bang is dat jij haar verlaat of vreemd gaat, is de kans groot dat ze zelf daarmee bezig is.

En na 3 dagen, zou ik iig de kinderen als vermist opgeven.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_120342219
Kom op TS ga naar de politie. Waarschijnlijk zit je vriendin in een psychose of zoiets maar denk aan je kinderen! Mensen doen rare dingen onder invloed van stress. Die kinderen kunnen niet voor zich zelf opkomen dus jij moet het doen en nu wel gelijk. Je loopt al dagen een afwachtende houding te nemen zo kom je nergens.
pi_120342225
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 16:05 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Mijn ervaring met dit soort dingen: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Als zij steeds bang is dat jij haar verlaat of vreemd gaat, is de kans groot dat ze zelf daarmee bezig is.
Klets.
Kom zat mensen tegen die zo'n lage eigendunk hebben en zo'n grote verlatingsangst die dit voedt. En die zijn echt niet ebzig vreemmd te gaan of te verlaten.
Lastige is enkel dat je datgen dat je het meeste vreest vaak door eigen gedrag gaat verwezelijken.
pi_120342358

[ Bericht 100% gewijzigd door maartend op 15-12-2012 16:23:07 ]
pi_120342823
Hoe is de situatie nu, TS?
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_120348895
De situatie nu is, dat ze een 4e nacht weg blijft en nog steeds op een onbekende plek.

Ik heb vandaag een behoorlijke ronde gemaakt door de plaats en het dorp hiernaast om te zien of ik haar auto ergens zie, maar niet gevonden. Ik begrijp dat er een aantal personen zijn die me gek vinden omdat ik niet langs de politie ga om de situatie uit te leggen en te vertellen dat ze verwart is vertrokken. Ik zal proberen uit te leggen waarom niet.

in de eerste plaats angst voor jeugdzorg en het wegnemen van onze kinderen, maar ook dat ondanks dat ze al dan niet met haarzelf of de relatie in de knoop zit ik niet verwacht dat zij de kinderen op welke manier dan ook pijn zal doen noch dat ze zichzelf wat aandoet. Ik vertrouw erop dat ze inderdaad bij persoon X is, waarvan ik inmiddels wel een voornaam heb ontvangen. Mogelijk een collega van haar, wat ik kan uitzoeken door met haar baas te bellen. Probleem is dat ik daarvan nog geen nummer heb gevonden om dit te kunnen bevestigen.

Inmiddels ben ik een groot gedeelte van de emotionele fase voorbij, waarbij ik zelfs een paar tellen aan een erg drastische en onomkeerbare uitweg heb gedacht, die gedachten vliegen nog steeds met vlagen door mijn hoofd.

Ik heb besloten haar deze dagen even te gunnen om tot bezinning en rust te komen en ook al heb ik al twee dagen niets van haar vernomen, dat maakt niet dat ik haar zal verlaten. Ze zit ergens mee en zal me misschien hard nodig hebben straks. Ik zal er dan voor haar zijn als ze het tenminste niet uit gaat maken als ze thuis komt, waar ik nog steeds bang voor ben.

vier dagen moet genoeg zijn hoop ik, tenminste als die mogelijke collega niet op haar aan het inpraten is.

Mocht ik overigens het nummer van haar baas niet vinden en is ze morgen nog niet thuis, dan ga ik bij haar werk langs om de informeren of ze de vriendin in kwestie kennen.
pi_120349038
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:50 schreef chumafor het volgende:
De situatie nu is, dat ze een 4e nacht weg blijft en nog steeds op een onbekende plek.

Ik heb vandaag een behoorlijke ronde gemaakt door de plaats en het dorp hiernaast om te zien of ik haar auto ergens zie, maar niet gevonden. Ik begrijp dat er een aantal personen zijn die me gek vinden omdat ik niet langs de politie ga om de situatie uit te leggen en te vertellen dat ze verwart is vertrokken. Ik zal proberen uit te leggen waarom niet.

Ondanks dat ze al dan niet met haarzelf of de relatie in de knoop zit, verwacht ik niet dat zij de kinderen op welke manier dan ook pijn zal doen noch dat ze zichzelf wat aandoet. Ik vertrouw erop dat ze inderdaad bij persoon X is, waarvan ik inmiddels wel een voornaam heb ontvangen. Mogelijk een collega van haar, wat ik kan uitzoeken door met haar baas te bellen. Probleem is dat ik daarvan nog geen nummer heb gevonden om dit te kunnen bevestigen.

Inmiddels ben ik een groot gedeelte van de emotionele fase voorbij, waarbij ik zelfs een paar tellen aan een erg drastische en onomkeerbare uitweg heb gedacht, die gedachten vliegen nog steeds met vlagen door mijn hoofd.

Ik heb besloten haar deze dagen even te gunnen om tot bezinning en rust te komen en ook al heb ik al twee dagen niets van haar vernomen, dat maakt niet dat ik haar zal verlaten. Ze zit ergens mee en zal me misschien hard nodig hebben straks. Ik zal er dan voor haar zijn als ze het tenminste niet uit gaat maken als ze thuis komt, waar ik nog steeds bang voor ben.

vier dagen moet genoeg zijn hoop ik, tenminste als die mogelijke collega niet op haar aan het inpraten is.

Mocht ik overigens het nummer van haar baas niet vinden en is ze morgen nog niet thuis, dan ga ik bij haar werk langs om de informeren of ze de vriendin in kwestie kennen.
Je vriendin is ineens al voor 4 nachten spoorloos verdwenen mèt kinderen en jij hebt het vertrouwen in de situatie dat ze in geen 7 sloten tegelijk loopt of dat er iets ernstigs is gebeurd? En tegelijkertijd wil je haar wel even rust gunnen? Klinkt alsof je een hoop niet hebt verteld.
  zaterdag 15 december 2012 @ 19:55:57 #244
92409 Twinky
Little star.
pi_120349063
zijn de kinderen naar school geweest?
pi_120349174
Is ze wel op haar werk verschenen?
pi_120349201
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je vriendin is ineens al voor 4 nachten spoorloos verdwenen mèt kinderen en jij hebt het vertrouwen in de situatie dat ze in geen 7 sloten tegelijk loopt of dat er iets ernstigs is gebeurd? En tegelijkertijd wil je haar wel even rust gunnen? Klinkt alsof je een hoop niet hebt verteld.
Dan begrijp je me verkeerd of zeg ik het verkeerd. In ieder geval is deze gedachten gang voor mij de enige manier om niet gek te worden en inderdaad een einde aan mijn leven te maken (te veel meegemaakt).

Alles wat speelt en ik me kan bedenken in de situatie is verteld in mijn berichten, maar ik heb vandaag door rond te rijden ook nagedacht over het een en ander en ja ik vertrouw daarop.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:59 schreef tjoptjop het volgende:
Is ze wel op haar werk verschenen?
Nog geen idee, maar ik vermoed van niet.
Dat maakt echter niet dat ik maandag niet kan regisseren daar, waarbij ik het geluk heb dat mensen me daar kennen.

quote:
7s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:55 schreef Twinky het volgende:
zijn de kinderen naar school geweest?
Daarvoor zijn ze nog te jong. De oudste gaat volgend jaar naar school.
pi_120349397
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:59 schreef chumafor het volgende:

Nog geen idee, maar ik vermoed van niet.
Dat maakt echter niet dat ik maandag niet kan regisseren daar, waarbij ik het geluk heb dat mensen me daar kennen.

Sjezus, en dat heb je niet eens ff gecontroleerd :')
pi_120349474
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:05 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Sjezus, en dat heb je niet eens ff gecontroleerd :')
Sjesus, eraan gedacht dat, dat me door de emotie en stress misschien totaal is ontschoten?
pi_120349493
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 19:59 schreef chumafor het volgende:

[..]

Dan begrijp je me verkeerd of zeg ik het verkeerd. In ieder geval is deze gedachten gang voor mij de enige manier om niet gek te worden en inderdaad een einde aan mijn leven te maken (te veel meegemaakt).

Alles wat speelt en ik me kan bedenken in de situatie is verteld in mijn berichten, maar ik heb vandaag door rond te rijden ook nagedacht over het een en ander en ja ik vertrouw daarop.
Dat klinkt eerder alsof je met jezelf in de knoop zit en ze even t.b.v. haarzelf en misschien de kinderen afstand van jou heeft genomen.
pi_120349507
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:08 schreef chumafor het volgende:

[..]

Sjesus, misschien dat, dat me door de emotie en stress totaal is ontschoten?
Of het interesseert je eigenlijk vrij weinig....
pi_120349603
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Of het interesseert je eigenlijk vrij weinig....
Ja dat doet het ook. Het interesseert me geen zak en ik geniet van de situatie. Doe even normaal, heb je ooit wel eens een zware emotionele stress situatie meegemaakt? Het is volslagen normaal, dat je dan niet altijd logisch na kan denken, omdat emotie de overhand heeft.
pi_120349652
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef chumafor het volgende:

[..]

Ja dat doet het ook. Het interesseert me geen zak en ik geniet van de situatie. Doe even normaal, heb je ooit wel eens een zware emotionele stress situatie meegemaakt? Het is volslagen normaal, dat je dan niet altijd logisch na kan denken, omdat emotie de overhand heeft.
Ah gelukkig, het doet je dus toch wat. Maar de passiviteit die je in dit topic tentoonspreid is tenenkrommend.

Voor hetzelfde geld liggen er ergens drie lijken
pi_120349683
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder alsof je met jezelf in de knoop zit en ze even t.b.v. haarzelf en misschien de kinderen afstand van jou heeft genomen.
Ik zit niet met mezelf in de knoop en ook al heb ik veel meegemaakt, wat me momenteel raakt is de situatie zoals hij nu is.
pi_120349736
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ah gelukkig, het doet je dus toch wat. Maar de passiviteit die je in dit topic tentoonspreid is tenenkrommend.

Voor hetzelfde geld liggen er ergens drie lijken
Dat vermoed ik niet, want ik zie haar wel af en toe op whatsapp kijken, wat een teken van leven is.

En passiviteit? Waar heb je het over, alleen omdat ik niet naar de politie ga, door een eerder aangegeven angst en de eerdere mededeling die ik heb gekregen ben ik passief?

Klootzak.
Ik bel met iedereen die we kennen, rij rond, probeer haar te bereiken, heb mensen gevraagd naar haar auto uit te kijken en ben veel in contact met de familie. Dat is inderdaad passief gedrag =. kom op zeg ouwehoer niet zo.

[ Bericht 9% gewijzigd door chumafor op 15-12-2012 20:23:41 ]
pi_120349962
Je lult veel maar ik vertrouw het voor geen meter..
Ik krijg ook het idee dat het je totaal niet boeit.

Je doet geen snars je laat het zo.. Lekker is dat..

Ik heb het gevoel dat je diep in je hart ook wel weet dat ze voor je gevlucht is en met goede redenen.
Anders snap ik je houding echt absoluut niet.
pi_120350004
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef Pvoesss het volgende:

Ik heb het gevoel dat je diep in je hart ook wel weet dat ze voor je gevlucht is en met goede redenen.
Ah, ik ben dus niet de enige
pi_120350088
Je bent gek dat je nog niet de politie hebt gebeld. Straks zijn ze ontvoerd of weet ik het :P
pi_120350191
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef Pvoesss het volgende:

Ja ik heb haar van alles aangedaan op zowel lichamelijk als emotioneel vlak, daarom is ze weg en ik ben hier een beetje de passieve ziele piet aan het uithangen. En alle emotie die ik voel is onzin en ik heb alles aan mezelf te danken.

Weet je laat maar en gooi maar een slotje hierop.
pi_120350454
Dat is niet wat ik zeg! Ik zeg niet dat de emoties die je voelt onzin zijn.
Ik zie alleen maar nergens emoties..
De enige emotie die ik wel zie is wanneer iemand iets post dat je niet aan staat..

Iemand heel dicht bij mij is ooit spoorloos geweest en ik weet het nog als de dag van gister ook al is het 15 jaar geleden.. Ik snap niet dat je niet vecht voor je kinderen het op zijn beloop laat.
  zaterdag 15 december 2012 @ 20:35:58 #260
296378 SanAnt
Monica_l_Sigaar
pi_120350481
Jammer ik volg het nu sinds donderdag en wil toch wel weten hoe het gaat aflopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')