Nee in de hele hele situatie kan ik geen verbanden zien. Ik kan alleen nadenken over wat ze heeft gezegt over de woning, het verleden en haar angsten, waarbij een van de angsten is dat ik haar verlaat, welke ze op deze manier behoorlijk aan het meehelpen is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef By1 het volgende:
Het is een raar verhaal.
Ook dat feit over de huisarts die langskomt om te vragen hoe het is door een telefoontje van persoon X (die je niet kent). Een huisarts komt na zo'n telefoontje niet langs.
En dat je dan aan geeft dat het huis tocht heeft helemaal niets met verhaal te maken. Zit totaal geen verband in.
ga nou vandaag naar onze blauwe vrinden dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 07:44 schreef chumafor het volgende:
[..]
Nee in de hele hele situatie kan ik geen verbanden zien. Ik kan alleen nadenken over wat ze heeft gezegt over de woning, het verleden en haar angsten, waarbij een van de angsten is dat ik haar verlaat, welke ze op deze manier behoorlijk aan het meehelpen is.
Die van mij ook, maar die zit dan ook om de hoekquote:Op zaterdag 15 december 2012 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Mijn huisarts zou langskomen, By1. Niet alle huisartsen doen dat, maar sommigen zorgen nog echt voor hun patiënten, ze zijn er nog.
Bipolair heet dat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan ook nog manisch depressie zijn.
Logisch dat je jzelf die vraag stelt, maar het is wel de verkeerde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 07:06 schreef chumafor het volgende:
[..]
Ik quote maar even een stukje uit de start van het topic:
[..]
Als er dan iemand belt met de huisarts met mededeling zich zorgen te maken (overigens alleen mogelijk als ze daar op dat moment al is, want hoe komt die persoon anders aan het nummer?) en we zijn beiden al langsgeweest, wat zou een goede huisarts dan doen? Daarbij is het onze huisarts. Hij gaf aan dat hij had gehoopt dat ze thuis was om met haar te kunnen praten. Wat ik overigens wel vreemd vind is dat ze dan een ander laat bellen.
Daarbij als ze weet dat we po haar verzoek ook al hulp zoeken en ze dit ook aangeboden krijgt, waarom dan ineens wegvluchten en zo mogelijk een tot voor 72 uur geleden goede relatie om zeep helpen?
En goede relatie was het zeker, want ze zegt niet zomaar tegen haar moeder, vader en zus dat ik een zeer goede man ben en dat ze ontzettend van me houd. Nu weet ik niet meer of ze echt van me houd, want dit is iets wat je iemand waarvan je houd nooit aan zal doen naar mijn mening.
Rust omdat het huis haar teveel wordt? Mogelijk en acceptabel zelfs met de kinderen, maar niet wanneer ze me niet laat weten waar ze is, want dan lijkt ze eerder voor mij te vluchten en dat is iets wat ik niet snap en waardoor ik zo twijfel. ik weet dat ik haar nooit wat aan heb gedaan en kan me geen enkele aanleiding bedenken, waarom ze van mij zou moeten vluchten. Daarnaast geen enkel contact en me in het vage houden, dat is ontzettend zwaar en geeft me het idee dat ze me ergens voor wil straffen en misschien zelfs van me af wil, maar waarom?
Dit zou ik sowieso doen, al is het maar om een melding oid te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 08:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ga nou vandaag naar onze blauwe vrinden dan?
Laat ik voorop stellen dat ik die keuze niet maak, maar inderdaad wel de angst heb dat zij dit nu doet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:07 schreef Kumaa het volgende:
[..]
Dit zou ik sowieso doen, al is het maar om een melding oid te maken.
Volgens mij ga je er van uit dat jij degene bent die de keus heeft of jullie verder gaan na dit gebeuren of niet. Maar wat als ZIJ deze keus voor je maakt door de relatie te beëindigen?
Probeer even een beetje helder te worden. Het gaat niet om jullie relatie, het gaat erom dat zij en jou kinderen op dit moment vermist worden omdat niemand weet waar ze zijn. Het gaat niet goed met haar. Dus stop even met denken aan je relatie, de veiligheid van haar en je kinderen staan voorop. De rest komt later wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:17 schreef chumafor het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat ik die keuze niet maak, maar inderdaad wel de angst heb dat zij dit nu doet.
Lekkere opbouwende kritiek. Ik zou het persoonlijk niet zo zeggen in deze situatie. Ik geloof niet dat TS hier wijzer van wordt. Maar goed...quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:28 schreef Kreator het volgende:
Ts lijkt me net zo knettergek als zijn vriendin. Zelden zo'n mongolide vertaling van een reeks gebeurtenissen gezien hier. Die op had in 3 zinnen gemaakt kunnen worden.
Ze is niet vrijwillig vertrokken, ze is het huis uit gevlucht met haar kinderen en niemand weet waar ze nu zijn. Ook de rest van de familie en vrienden en de huisarts niet. Dat is een heel groot verschil.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
Sterkte man, wat een verhaal.
Ik begrijp dat de politie bij vrijwillig vertrokken mensen niet veel kan doen, maar als je nou eens zegt dat je bang bent dat ze zichzelf wat aandoet, gezien haar karakter/persoonlijkheid en de omstandigheden? En het feit dat er kinderen bij zijn.
Misschien dat ze wel wat kunnen doen als je het zo brengt.
In welke regio denk je dat ze is?
M.a.w. ze is vrijwillig vertrokken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:43 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Ze is niet vrijwillig vertrokken, ze is het huis uit gevlucht met haar kinderen
Yep, zij wel. Maar de kinderen dus niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:48 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
M.a.w. ze is vrijwillig vertrokken.
Qftquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het zijn jouw kinderen toch?
Als je niet weet waar ze is en waar JOUW kinderen zijn valt het gewoon onder ontvoering.
Ga maar eens als vader opeens "verdwijnen" met je kids.
Dan is het meteen "amber alert time"
Politie moet dus niet opeens selectief gaan gedragen.
Sommeren de aangifte op te nemen van ontvoering.
Dan moet je vriendin maar normaal doen.
Beetje voorbarig en kort door de bocht lijkt mij, Zijn vrouw/vriendin heeft niet aangegeven dat zij de kinderen wil hebben en TS de kinderen niet meer mag zien. Er is geen enkele uitspraak van een rechter over voogdij, ouderlijk gezag, bezoekregeling enz enz. Dan is het ontvoering als de vrouw/vriendin van TS met zijn kinderen met de noorderzon verdwijnt en moedwillig en bewust de kinderen aan zijn recht op ouderlijk gezag onttrekt om te voorkomen dat hij nog in enige vorm contact kan hebben met zijn kinderen ... dat is nu niet aan de orde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het zijn jouw kinderen toch?
Als je niet weet waar ze is en waar JOUW kinderen zijn valt het gewoon onder ontvoering.
Ga maar eens als vader opeens "verdwijnen" met je kids.
Dan is het meteen "amber alert time"
Politie moet dus niet opeens selectief gaan gedragen.
Sommeren de aangifte op te nemen van ontvoering.
Dan moet je vriendin maar normaal doen.
Ze neemt zijn kinderen mee zonder te laten weten waar ze heen gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:01 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Beetje voorbarig en kort door de bocht lijkt mij, Zijn vrouw/vriendin heeft niet aangegeven dat zij de kinderen wil hebben en TS de kinderen niet meer mag zien. Er is geen enkele uitspraak van een rechter over voogdij, ouderlijk gezag, bezoekregeling enz enz. Dan is het ontvoering als de vrouw/vriendin van TS met zijn kinderen met de noorderzon verdwijnt en moedwillig en bewust de kinderen aan zijn recht op ouderlijk gezag onttrekt om te voorkomen dat hij nog in enige vorm contact kan hebben met zijn kinderen ... dat is nu niet aan de orde.
Nu zijn ze vermist, haar kinderen en zij, omdat niemand weet waar ze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |