abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120332762
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef By1 het volgende:
Het is een raar verhaal.

Ook dat feit over de huisarts die langskomt om te vragen hoe het is door een telefoontje van persoon X (die je niet kent). Een huisarts komt na zo'n telefoontje niet langs.

En dat je dan aan geeft dat het huis tocht heeft helemaal niets met verhaal te maken. Zit totaal geen verband in.
Nee in de hele hele situatie kan ik geen verbanden zien. Ik kan alleen nadenken over wat ze heeft gezegt over de woning, het verleden en haar angsten, waarbij een van de angsten is dat ik haar verlaat, welke ze op deze manier behoorlijk aan het meehelpen is.
pi_120332829
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 07:44 schreef chumafor het volgende:

[..]

Nee in de hele hele situatie kan ik geen verbanden zien. Ik kan alleen nadenken over wat ze heeft gezegt over de woning, het verleden en haar angsten, waarbij een van de angsten is dat ik haar verlaat, welke ze op deze manier behoorlijk aan het meehelpen is.
ga nou vandaag naar onze blauwe vrinden dan?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120333338
Mijn huisarts zou langskomen, By1. Niet alle huisartsen doen dat, maar sommigen zorgen nog echt voor hun patiënten, ze zijn er nog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Games zaterdag 15 december 2012 @ 09:54:35 #204
181272 crew  Noppie2000
pi_120333411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Mijn huisarts zou langskomen, By1. Niet alle huisartsen doen dat, maar sommigen zorgen nog echt voor hun patiënten, ze zijn er nog.
Die van mij ook, maar die zit dan ook om de hoek :P Maar inderdaad, het komt vaker voor.
pi_120334475
klinkt als een zenuwinzinking, aangedragen door een soort paranoia (gelet op het waanbeeld en erin geloven dat je een bepaald liedje zingt zonder tot een logische conclusie te kunnen komen)

Ik vermoed dan ook dat ze licht schizofrenisch is (misschien altijd al) en/of last heeft of heeft gehad van angststoornissen bijv. in haar jeugd of gewoon altijd al heeft gehad.

Kan ook nog manisch depressie zijn.
Borderline denk ik overigens niet, dat merk je iedere dag immers wel.
pi_120334648
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 11:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan ook nog manisch depressie zijn.
Bipolair heet dat.

Maar wees voorzichtig, we lezen enkel enkele dingen. Te weinig om daar conclussies uit te halen.
  zaterdag 15 december 2012 @ 11:57:17 #207
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120335293
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 07:06 schreef chumafor het volgende:

[..]

Ik quote maar even een stukje uit de start van het topic:

[..]

Als er dan iemand belt met de huisarts met mededeling zich zorgen te maken (overigens alleen mogelijk als ze daar op dat moment al is, want hoe komt die persoon anders aan het nummer?) en we zijn beiden al langsgeweest, wat zou een goede huisarts dan doen? Daarbij is het onze huisarts. Hij gaf aan dat hij had gehoopt dat ze thuis was om met haar te kunnen praten. Wat ik overigens wel vreemd vind is dat ze dan een ander laat bellen.

Daarbij als ze weet dat we po haar verzoek ook al hulp zoeken en ze dit ook aangeboden krijgt, waarom dan ineens wegvluchten en zo mogelijk een tot voor 72 uur geleden goede relatie om zeep helpen?

En goede relatie was het zeker, want ze zegt niet zomaar tegen haar moeder, vader en zus dat ik een zeer goede man ben en dat ze ontzettend van me houd. Nu weet ik niet meer of ze echt van me houd, want dit is iets wat je iemand waarvan je houd nooit aan zal doen naar mijn mening.

Rust omdat het huis haar teveel wordt? Mogelijk en acceptabel zelfs met de kinderen, maar niet wanneer ze me niet laat weten waar ze is, want dan lijkt ze eerder voor mij te vluchten en dat is iets wat ik niet snap en waardoor ik zo twijfel. ik weet dat ik haar nooit wat aan heb gedaan en kan me geen enkele aanleiding bedenken, waarom ze van mij zou moeten vluchten. Daarnaast geen enkel contact en me in het vage houden, dat is ontzettend zwaar en geeft me het idee dat ze me ergens voor wil straffen en misschien zelfs van me af wil, maar waarom?
Logisch dat je jzelf die vraag stelt, maar het is wel de verkeerde.

De vraag zou moeten zijn: waarom doet zij dit?

De meest logische verklaring is dat ze niet om kan gaan de confrontatie met de hulpverlening die volgende week zou gaan beginnen.

Dan is er paniek: dus vluchten voor wat eraan komt.

Er was altijd een gedeelte waar ze het niet met jou over wilde hebben, met niemand eigenlijk. Bij hulpverleners zal ze ws. een intake krijgen en mogelijk tests, zo slim is ze denk ik wel.

Jij hebt altijd de rol van de begripvolle schouder, steun en toeverlaat voor haar gespeeld. Ze zal best wel van jou houden. Daar hoef je niet aan te twijfelen, ze schrijft dat ook aan je. Maar omdat jij niet meer haar enige steun en toeverlaat blijft en haar werkelijke problemen boven water komen bij het hulpverleningstraject vermoed ik dat zij dat als heel bedreigend zal ervaren, daar niet mee om kan gaan op dit moment en maar 1 uitweg ziet: vluchten.

Het heeft dus niks met jou te maken, maar met haar. Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.

Zij zal zich nu dus ook niet bezig houden met of ze een relatie om zeep helpt of niet. Daar is ze helemaal niet mee bezig. Ze is bezig met zichzelf en haar problemen in relatie tot hulpverlening en de komende confrontatie. Dat wordt haar teveel, daarom is ze weg nu. Het heeft dus echt niks met jou te maken zoals ze al aan je schreef.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:03:15 #208
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_120335397
En? Heb je al alles op alles gezet om je kinderen te vinden of ben je nog steeds geobsedeerd met waarom ze je niet vertrouwt? }:|
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:07:03 #209
391430 Kumaa
sup sup weeeee
pi_120335468
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 december 2012 08:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ga nou vandaag naar onze blauwe vrinden dan?
Dit zou ik sowieso doen, al is het maar om een melding oid te maken.

Volgens mij ga je er van uit dat jij degene bent die de keus heeft of jullie verder gaan na dit gebeuren of niet. Maar wat als ZIJ deze keus voor je maakt door de relatie te beëindigen? Ze neemt nu al je kinderen mee zonder te melden, wat denk je dat ze zal doen wanneer jullie geen relatie meer hebben? Denk je dat je je kinderen dan zal kunnen zien?

Ik denk dat je het beste zoveel mogelijk zwart op wit kan hebben voor het geval je dat in de toekomst nodig zal hebben. Ik weet dat het misschien ver lijkt allemaal, maar dit scenario moet je ook in je achterhoofd houden.
pi_120335689
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:07 schreef Kumaa het volgende:

[..]

Dit zou ik sowieso doen, al is het maar om een melding oid te maken.

Volgens mij ga je er van uit dat jij degene bent die de keus heeft of jullie verder gaan na dit gebeuren of niet. Maar wat als ZIJ deze keus voor je maakt door de relatie te beëindigen?
Laat ik voorop stellen dat ik die keuze niet maak, maar inderdaad wel de angst heb dat zij dit nu doet.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:18:37 #211
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120335706
Kijk, als je naar de politie gaat ligt het er maar net aan wat je daar vertelt.

Als je zegt: ze is nu even bij iemand anders, maar ik weet niet bij wie dan houdt het voor hun op. Er is voor hun dan geen rede om haar op te sporen.

Maar als je zegt: ze heeft hulp nodig, ze is met de kinderen in overspannen toestand het huis uitgevlucht en ik weet niet waar ze is, dan zeg je ook wat er aan de hand is.

Want je weet niet waar ze is, je weet ook niet of ze de waarheid spreekt als ze zegt dat ze bij -god-weet-ik-vee-wie is. Misschien dat ze daar even was, net als bij haar ouders, maar misschien is ze daar ook alweer weg. Je weet gewoon niet waar ze is, is in overspannen toestand het huis uitgevlucht met haar en jou kinderen en hebt sinds een paar dagen al geen contact met haar gehad. ook haar ouders, familie en vrienden niet.

En laat het daarbij. Je speculeert door te zeggen dat ze bij iemand is erop dat ze daar nog is. Je speculeert, het is geen zekerheid. Niemand weet waar ze is. Dat is op het ogenblik de stand van zaken.

Dat zou voor de politie wel een rede moeten zij haar op te sporen. Als ze haar gevonden hebben zullen ze met haar gaan praten en jou vertellen wat er aan de hand is. Het kan best zijn dat ze niet vertellen waar ze is, maar dan weet je in ieder geval hoe de vork in de steel zit.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:22:41 #212
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120335805
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:17 schreef chumafor het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ik die keuze niet maak, maar inderdaad wel de angst heb dat zij dit nu doet.
Probeer even een beetje helder te worden. Het gaat niet om jullie relatie, het gaat erom dat zij en jou kinderen op dit moment vermist worden omdat niemand weet waar ze zijn. Het gaat niet goed met haar. Dus stop even met denken aan je relatie, de veiligheid van haar en je kinderen staan voorop. De rest komt later wel.

Ga naar het politiebureau en doe aangifte van vermissing.

En laat je niet verleiden om te zeggen dat ze bij iemand is, want je weet niet waar zij en je kinderen nu zijn, je weet alleen dat ze mogelijk bij iemand anders waren.

Sterkte.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wandtegeltje op 15-12-2012 13:03:21 ]
pi_120335851
En dat wordt al 2 dagen gezegd. laat je eigen problemen los, zorg dat die kids boven water komen.

Schiet nu eens in axie.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:27:37 #214
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120335909
O ja, nog één advies: haal even een goede vriend in huis zodat je iemand hebt die hoofd- van bijzaken kan helpen onderscheiden. Blijf er niet alleen mee zitten. Ook jij bent nu in paniek. probeer iemand bi je te laten komen zodat je zelf ook je hart kan luchten.

En nog een advies: ga naar het politiebureau. Niet bellen, maar daar naar toe gaan en je verhaal vertellen. Als je er naar toe gaat krijg je in een gesprek met een agent de aandacht die de veiligheid van jou kinderen en je vrouw (?) verdienen. Ze krijgen zo vaak telefoontjes van mensen dat ze niet weten waar iemand is.

Als je naar het bureau gaat met bovenstaand verhaal weten ze in ieder geval dat je niet zomaar belt maar dat er serieus iets aan de hand is. Neem het telefoonnummer van de huisarts mee zodat ze jou verhaal bij hem kunnen verifiëren.

Ik stop er nu ff mee, ik denk dat ik je nu wel genoeg welgemeende adviezen heb gegeven.

Nogmaals sterkte.

[ Bericht 57% gewijzigd door Wandtegeltje op 15-12-2012 12:41:53 ]
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 december 2012 @ 12:28:12 #215
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_120335925
Ts lijkt me net zo knettergek als zijn vriendin. Zelden zo'n mongolide vertaling van een reeks gebeurtenissen gezien hier. Die op had in 3 zinnen gemaakt kunnen worden.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:30:46 #216
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120335984
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:28 schreef Kreator het volgende:
Ts lijkt me net zo knettergek als zijn vriendin. Zelden zo'n mongolide vertaling van een reeks gebeurtenissen gezien hier. Die op had in 3 zinnen gemaakt kunnen worden.
Lekkere opbouwende kritiek. Ik zou het persoonlijk niet zo zeggen in deze situatie. Ik geloof niet dat TS hier wijzer van wordt. Maar goed...
pi_120336167
Sterkte man, wat een verhaal.

Ik begrijp dat de politie bij vrijwillig vertrokken mensen niet veel kan doen, maar als je nou eens zegt dat je bang bent dat ze zichzelf wat aandoet, gezien haar karakter/persoonlijkheid en de omstandigheden? En het feit dat er kinderen bij zijn.

Misschien dat ze wel wat kunnen doen als je het zo brengt.

In welke regio denk je dat ze is?
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:43:33 #218
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120336256
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
Sterkte man, wat een verhaal.

Ik begrijp dat de politie bij vrijwillig vertrokken mensen niet veel kan doen, maar als je nou eens zegt dat je bang bent dat ze zichzelf wat aandoet, gezien haar karakter/persoonlijkheid en de omstandigheden? En het feit dat er kinderen bij zijn.

Misschien dat ze wel wat kunnen doen als je het zo brengt.

In welke regio denk je dat ze is?
Ze is niet vrijwillig vertrokken, ze is het huis uit gevlucht met haar kinderen en niemand weet waar ze nu zijn. Ook de rest van de familie en vrienden en de huisarts niet. Dat is een heel groot verschil.

[ Bericht 1% gewijzigd door Wandtegeltje op 15-12-2012 13:04:49 ]
pi_120336349
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:43 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Ze is niet vrijwillig vertrokken, ze is het huis uit gevlucht met haar kinderen
M.a.w. ze is vrijwillig vertrokken.
  zaterdag 15 december 2012 @ 12:55:24 #220
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_120336528
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 12:48 schreef El_Liberaliste het volgende:

[..]

M.a.w. ze is vrijwillig vertrokken.
Yep, zij wel. Maar de kinderen dus niet.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_120337840
Het zijn jouw kinderen toch?

Als je niet weet waar ze is en waar JOUW kinderen zijn valt het gewoon onder ontvoering.

Ga maar eens als vader opeens "verdwijnen" met je kids.
Dan is het meteen "amber alert time" :')

Politie moet dus niet opeens selectief gaan gedragen.
Sommeren de aangifte op te nemen van ontvoering.

Dan moet je vriendin maar normaal doen.
pi_120338030
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Als je niet weet waar ze is en waar JOUW kinderen zijn valt het gewoon onder ontvoering.

Qft
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zaterdag 15 december 2012 @ 14:01:23 #223
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_120338424
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 13:40 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Beetje voorbarig en kort door de bocht lijkt mij, Zijn vrouw/vriendin heeft niet aangegeven dat zij de kinderen wil hebben en TS de kinderen niet meer mag zien. Er is geen enkele uitspraak van een rechter over voogdij, ouderlijk gezag, bezoekregeling enz enz. Dan is het ontvoering als de vrouw/vriendin van TS met zijn kinderen met de noorderzon verdwijnt en moedwillig en bewust de kinderen aan zijn recht op ouderlijk gezag onttrekt om te voorkomen dat hij nog in enige vorm contact kan hebben met zijn kinderen ... dat is nu niet aan de orde.

Nu zijn ze vermist, haar kinderen en zij, omdat niemand weet waar ze zijn.
pi_120338806
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 14:01 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Beetje voorbarig en kort door de bocht lijkt mij, Zijn vrouw/vriendin heeft niet aangegeven dat zij de kinderen wil hebben en TS de kinderen niet meer mag zien. Er is geen enkele uitspraak van een rechter over voogdij, ouderlijk gezag, bezoekregeling enz enz. Dan is het ontvoering als de vrouw/vriendin van TS met zijn kinderen met de noorderzon verdwijnt en moedwillig en bewust de kinderen aan zijn recht op ouderlijk gezag onttrekt om te voorkomen dat hij nog in enige vorm contact kan hebben met zijn kinderen ... dat is nu niet aan de orde.

Nu zijn ze vermist, haar kinderen en zij, omdat niemand weet waar ze zijn.
Ze neemt zijn kinderen mee zonder te laten weten waar ze heen gaan.
Ze lijkt een psychose of iets te ondergaan.. voor hetzelfde geldt verstikt ze die kinderen op dit moment en hoppa nieuw familiedrama.

Wat betreft voogdij etc.
Ik weet niet hoe het zit als je niet getrouwd bent etc.
Maar ze hebben allebei automatisch aanspraak op de kinderen, volgens mij, als hij als vader ze ook erkende etc. na geboorte.

Maar wellicht dat iemand met een juridische achtergrond daar meer over kan vertellen.

Ik zie het in ieder geval gewoon als ontvoering met mogelijk gevaar voor de kinderen gezien haar incoherente gedrag.
pi_120338928
Tjeempig wat een verhaal, ik hoop maar dat de TS snel wat hoort en vooral zijn kinderen weer terug krijgt. Ik zou helemaal gek worden als zoiets mij zou gebeuren.

En TS, neem contact op met vrienden, je kan hun steun goed gebruiken nu!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')