Kijk, er spelen 2 zaken die beiden een andere axie vereisen.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:43 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Well, nu ik er over nadenk is het misschien wel beter fysiek naar een politiebureau te gaan dan alleen te bellen.
Hoe kom je er bij dat hij rustig reageert? Ik lees geen rustig iemand.quote:Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk het feit dat TS hier zo rustig op kan reageren, de reden is waarom hij het zo lang heeft uitgehouden met haar.
Kijk, zo zit het.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik niet naar de politie zou stappen om een partner die bizar doet.
Ik zou wel naar de politie stappen om een partner die bizar doet en onze kinderen bij zich heeft. Gooi het vooral helemaal op die kinderen en dat je vreest voor hun veiligheid omdat je de partner psychotisch/depressief of anderszins onberekenbaar vindt overkomen. Vooral omdat dit gedrag nieuw is.
Hij komt niet als een gek over, of iemand die enorm alles in het honderd aan het analyzeren is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:30 schreef maartend het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat hij rustig reageert? Ik lees geen rustig iemand.
Maar wordt niet door iedereen zo begrepen. Maar inderdaad van me afschrijven is een manier om in ieder geval niet gek van het gepieker te worden.quote:Op vrijdag 14 december 2012 20:35 schreef mimoma het volgende:
Ik denk dat TS hier vooral zijn hart wil luchten, ook daar is n forum voor bedoeld
Kan iig wel uit je teksten opmaken dat je je wel doodongerust maakt.. Je zou voor minder, en blijf vooral van je af schrijven en laat de betwetertjes lekker voor wat ze zijnquote:Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef chumafor het volgende:
[..]
Maar wordt niet door iedereen zo begrepen. Maar inderdaad van me afschrijven is een manier om in ieder geval niet gek van het gepieker te worden.
Ik weet niet of ik haar dit ooit kan vergeven nee. Ongeacht de reden gaat het om de manier waarop ze het doet. Maar misschien kan ik haar met de tijd ook wel vergeven. Het zal in ieder geval tijd nodig hebben om mijn vertrouwen in haar te herstellen, als dat uberhaubt nog mogelijk is. We gaan de derde nacht in.quote:Op vrijdag 14 december 2012 18:17 schreef Desmosedici het volgende:
Eerlijk zijn he, zou je dit haar ooit kunnen vergeven? Ookal houd je zoveel van haar?
Ik denk dat die alleen maar hopen dat ze hun dochter levend terugzien, want hier isquote:
Ze is compleet in shock en overstuur en vraagt bij alles en iedereen nu op dit moment advies. En wel dusdanig advies dat dit met name haar eigen straatje schoon gaat vegen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:17 schreef chumafor het volgende:
En we zitten in de derde nacht, waarbij ik dus de hele dag niets van haar of de kinderen heb vernomen. Waarschijnlijk is het ook niet de laatste nacht.
inmiddels gaat er van alles door mijn hoofd heen. Tel daarbij weinig slaap, stress, paniek, radeloosheid en weinig tot geen eten bij op en je hebt een erg slechte cocktail. Als ik hierdoor al druk op de borst, tintelingen in mijn arm en koud+warme zweetaanvallen krijg. Wat zou er dan door haar vader heen gaan, die man heeft net een kleine infarct gehad.
Vreemd is dat het haar heel makkelijk afgaat om mij en haar familie, dit aan te doen. Ze houdt op geen enkele wijze rekening met onze gevoelens en lijkt mij ook totaal niet te missen. Toch blijft het mij wel raken en erg.
Ow dat ze overstuur is en in shock dat zou kunnen en dus stoot ze nu maar iedereen die om haar geeft weg. Haar zus, haar ouders en haar vriend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze is compleet in shock en overstuur en vraagt bij alles en iedereen nu op dit moment advies. En wel dusdanig advies dat dit met name haar eigen straatje schoon gaat vegen.
Ik geloof er geen reet van dat zij de koele kikker aan het uithangen is
Even voor de duidelijkheid: Bureau Jeugdzorg kan in deze zaak niets betekenen. Het enige wat zij kunnen doen is de politie inlichten en de kinderen achteraf in b.v. een pleeggezin zetten. Lijkt mij niet de juiste oplossing.quote:Op vrijdag 14 december 2012 15:34 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Begint het ondertussen geen zaak voor Bureau Jeugdzorg te worden??
Het hoofd loopt over. Ze is overspannen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:25 schreef chumafor het volgende:
[..]
Ow dat ze overstuur is en in shock dat zou kunnen en dus stoot ze nu maar iedereen die om haar geeft weg. Haar zus, haar ouders en haar vriend.
Wat bedoel je met de zin "En wel dusdanig advies dat dit met name haar eigen straatje schoon gaat vegen.' ?
Ook jij verdient dit niet, of je hebt haar iets heel ergs aangedaan. Ik ga daar niet vanuit, ik geloof je verhaal want iets als dit verzin je niet zomaar. Misschien is dit toch echt het moment dat je met je hoofd moet denken ipv met je hart. Zet haar opzij. Je kinderen zijn het belangrijkst.quote:Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef chumafor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik haar dit ooit kan vergeven nee. Ongeacht de reden gaat het om de manier waarop ze het doet. Maar misschien kan ik haar met de tijd ook wel vergeven. Het zal in ieder geval tijd nodig hebben om mijn vertrouwen in haar te herstellen, als dat uberhaubt nog mogelijk is. We gaan de derde nacht in.
Haar zus heeft haar proberen te bereiken, maar die krijgt geen bericht en de telefoon gaat direct op voicemail. Ook heeft ze me niet gebeld of op een andere manier bericht, wat ze wel aangegeven had gisteren.
Mijn vertrouwen is erg laag nu en op dit moment steld ze mijn liefde zeer zwaar op de proef. Ik weet niet of ik dit nog langer aankan, want mijn geduld begint zo langzamerhand onder het vriespunt te raken.
Heb inmiddels iedereen die ik ken gevraagt naar haar auto uit te kijken, dat is wat ik in ieder geval nog kan doen. 3 dagen en 3 nachten is onmenselijk en zal voor de meeste mensen per definitie onvergeefbaar zijn en waarschijnlijk ook een reden om het uit te maken.
Ik ben echter niet de meeste, maar moeilijk zal het ook voor mij zijn.
Misschien is het een idee om die huisarts op de hoogte te stellen? Wie weet is hij van meer op de hoogte dan TS en kan hij wat betekenen??quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef By1 het volgende:
Het is een raar verhaal.
Ook dat feit over de huisarts die langskomt om te vragen hoe het is door een telefoontje van persoon X (die je niet kent). Een huisarts komt na zo'n telefoontje niet langs.
En dat je dan aan geeft dat het huis tocht heeft helemaal niets met verhaal te maken. Zit totaal geen verband in.
Het is een persoon die TS niet kent. Je gaat iemand zijn dokter niet bellen als je de vriend van diegene niet eens kent. Daarnaast bel je dan naar de ouders van dat meisje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om die huisarts op de hoogte te stellen? Wie weet is hij van meer op de hoogte dan TS en kan hij wat betekenen??
Echt veel keus lijkt TS me niet te hebben.
Uit het verhaal van TS maak ik op dat hij de huisarts wel degelijk kent.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:55 schreef By1 het volgende:
[..]
Het is een persoon die TS niet kent. Je gaat iemand zijn dokter niet bellen als je de vriend van diegene niet eens kent. Daarnaast bel je dan naar de ouders van dat meisje.
En als de huisarts langskomt en je gaat dan een verhaal ophangen dat het huis tocht is het hele verband wel zoek. Dissociatie.
En daarnaast komt een huisarts niet langs.
En mocht hij wel langs komen dan zou hij wel doorvragen en willen dat dit meisje contact opneemt als ze er is omdat hij zich zorgen maakt (want dat doet hij, anders kom je niet langs) en als ze dan geen contact opneemt binnen een dag dan zou hij de politie informeren. Dat zou logisch zijn.
Ik quote maar even een stukje uit de start van het topic:quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:55 schreef By1 het volgende:
[..]
Het is een persoon die TS niet kent. Je gaat iemand zijn dokter niet bellen als je de vriend van diegene niet eens kent. Daarnaast bel je dan naar de ouders van dat meisje.
En als de huisarts langskomt en je gaat dan een verhaal ophangen dat het huis tocht is het hele verband wel zoek. Dissociatie.
En daarnaast komt een huisarts niet langs.
En mocht hij wel langs komen dan zou hij wel doorvragen en willen dat dit meisje contact opneemt als ze er is omdat hij zich zorgen maakt (want dat doet hij, anders kom je niet langs) en als ze dan geen contact opneemt binnen een dag dan zou hij de politie informeren. Dat zou logisch zijn.
Als er dan iemand belt met de huisarts met mededeling zich zorgen te maken (overigens alleen mogelijk als ze daar op dat moment al is, want hoe komt die persoon anders aan het nummer?) en we zijn beiden al langsgeweest, wat zou een goede huisarts dan doen? Daarbij is het onze huisarts. Hij gaf aan dat hij had gehoopt dat ze thuis was om met haar te kunnen praten. Wat ik overigens wel vreemd vind is dat ze dan een ander laat bellen.quote:We praten en doen veel om de relatie goed te houden. We zijn zelfs naar de arts geweest om te kijken wat er gedaan kan worden en hebben volgende week een gesprek om te kijken welk pad wij of alleen zij moet bewandelen om rust te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |