abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120308647
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 10:40 schreef Murdera het volgende:
Wat een vreemd verhaal.
Laat ik er vanuit gaan dat alles klopt, en jij geen dissociatieve identiteitsstoornis of iets dergelijks hebt, wat is dat met dat liedje, heeft ze vaker wanen?
Misschien heeft zij wel een psychose.
Whatever...
pi_120308698
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 10:12 schreef maartend het volgende:
Oke.

Paar zaken.
Stop met de zieligaard uit te hangen en over vertrouwen te zeiken en ik ben zo goed voor haar en ze kan alles van me krijgen en ik sta volledig voor haar open.

Je gaat als de wiedeweerga naar de politie, verteld je verhaal opnieuw, geeft aan dat je toch enige twijfels hebt over de psychische vermogens van je vrouw (ook ik zie wat kenmerken van een persoonlijkheidsstoornis) en geeft daar aan dat je je dus ernstig zorgen maakt over je kids.
Mochten ze je niet helpen, stap je gewoon naar de lokale pers.

Als je weet dat je kids veilig zijn, dan kun je naar de volgende stappen kijken. Heeft ze hulp nodig, wil ze die, waar ga je die halen?

Tot die tijd, opzouten van dit forum en naar buiten. 100% zekerheid krijgen dat je kids veilig zitten.
Rigoreus, maar als je het echt niet vertrouwt wel een mogelijkheid. Wat zeggen ahar ouders of andere familieleden?
Whatever...
pi_120308741
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:50 schreef zwartedoos het volgende:
Ik denk eerder dat ze denkt dat JIJ vreemd gaat (achterdochtig door liedjes etc) en iemand op haar inpraat en haar angst voedt. Wat waarschijnlijk wel een man is en die in haar broekje wilt. Alleen heeft ze dit zelf nog niet door want ze ziet hem als vriend die haar alleen maar wilt helpen.

Hoe dan ook kan ze het echt niet maken om je kids zonder uitleg mee te nemen.
Blijkbaar wel, dat is precies wat ze gedaan heeft.

En @ TS, ik hoop voor je dat ze niet zwaar depressief is. In dat geval zouden jullie kinderen in gevaar kunnen zijn. Hoe groot acht jij die kans?
pi_120308882
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:50 schreef zwartedoos het volgende:
Ik denk eerder dat ze denkt dat JIJ vreemd gaat (achterdochtig door liedjes etc) en iemand op haar inpraat en haar angst voedt. Wat waarschijnlijk wel een man is en die in haar broekje wilt. Alleen heeft ze dit zelf nog niet door want ze ziet hem als vriend die haar alleen maar wilt helpen.

Hoe dan ook kan ze het echt niet maken om je kids zonder uitleg mee te nemen.
Ik ga niet vreemd en ben ook nooit vreemdgegaan. Zij en de kinderen zijn mijn hart en ziel en die zou ik nooit op die manier pijn doen. Ook heb ik nog steeds geen idee over welk liedje ze het heeft. Als ze inderdaad bij een man is en met hem het nest induikt, dan is het per definitie over. het lijkt inmiddels wel of ze me systematisch kapot te wil maken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, dat is precies wat ze gedaan heeft.

En @ TS, ik hoop voor je dat ze niet zwaar depressief is. In dat geval zouden jullie kinderen in gevaar kunnen zijn. Hoe groot acht jij die kans?
Geen idee ik weet helemaal niets verder.
  vrijdag 14 december 2012 @ 16:58:45 #155
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_120308930
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:57 schreef chumafor het volgende:

[..]

Ik ga niet vreemd en ben ook nooit vreemdgegaan. Zij en de kinderen zijn mijn hart en ziel en die zou ik nooit op die manier pijn doen.
Dat zeg ik ook niet, maar naar aanleiding van je verhaal denk ik wel dat het zou kunnen dat zij dat denkt...erg nuchter en sane komt ze ook niet over.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:00:35 #156
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_120308992
Ik zou haar wel pushen wat betreft de kids, je brengt ze terug of ik ga naar de politie want ik maak me grote zorgen aangezien ik geen idee heb wat er aan de hand is of waar ze zijn. Niet pushen om haar te zien maar wel de kids. Maak haar maar duidelijk dat het op deze manier echt niet kan en mag!
pi_120309005
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 16:57 schreef chumafor het volgende:
[..]

Geen idee ik weet helemaal niets verder.
Als ze depressief was geweest, dan waren er wel indicaties geweest, symptomen.
Aan de ene kant gaf je aan dat dit als donderslag bij heldere hemel gebeurde, maar aan de andere kant wist je blijkbaar dat ze niet zo gelukkig was met jullie vochtige huis.
Misschien dat dat haar meer deed dan jij dacht?
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:00 schreef zwartedoos het volgende:
Ik zou haar wel pushen wat betreft de kids, je brengt ze terug of ik ga naar de politie want ik maak me grote zorgen aangezien ik geen idee heb wat er aan de hand is of waar ze zijn. Niet pushen om haar te zien maar wel de kids. Maak haar maar duidelijk dat het op deze manier echt niet kan en mag!
Op zich ben ik het wel met je eens. De vraag is echter in hoeverre hij in staat is om er daadwerkelijk iets aan te doen.
Als vader lijk je niet bepaald veel rechten en mogelijkheden te hebben mbt je eigen kinderen
pi_120309126
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als ze depressief was geweest, dan waren er wel indicaties geweest, symptomen.
Aan de ene kant gaf je aan dat dit als donderslag bij heldere hemel gebeurde, maar aan de andere kant wist je blijkbaar dat ze niet zo gelukkig was met jullie vochtige huis.
Misschien dat dat haar meer deed dan jij dacht?
Kan maar als het huis de oorzaak is, waarom laat ze mij dan deze hel doorstaan. Ik heb vandaag voor het eerst in tig jaar gejankt en raak meer een meer in paniek.

Alle goede tips over krant, politie ed in acht genomen, dat helpt niet als niemand weet waar ze is. Daarnaast doet de politie weinig, omdat het a. de moeder is van de kinderen. b. er geen indicatie is van een stoornis. c. Het een relationeel probleem is.
  vrijdag 14 december 2012 @ 17:05:40 #159
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_120309169
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

[..]

Op zich ben ik het wel met je eens. De vraag is echter in hoeverre hij in staat is om er daadwerkelijk iets aan te doen.
Als vader lijk je niet bepaald veel rechten en mogelijkheden te hebben mbt je eigen kinderen
Of de politie daadwerkelijk iets gaat doen is een ander verhaal, maar het kan geen kwaad wat druk op de ketel te zetten en haar duidelijk maken dat ze te ver gaat nu.
pi_120309988
Als het mijn gezin was zou ik niet binnen zitten achter een computer. Dan zat ik buiten en ging ik niet het coopenburo uit voor ik goed geholpen was. En daarna trok ik de hele stad/provincie uit elkaar.

Ik zit me langzaam maar zeker, gezien je inactiviteit en je "oh wat laat ze me lijden" gedrag af te vragen of jij niet depressief bent.

Als dat niet zo is, dan begin ik langzaam aan door te krijgen wat ze aan het doen is.
pi_120310175
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:27 schreef maartend het volgende:
Als het mijn gezin was zou ik niet binnen zitten achter een computer. Dan zat ik buiten en ging ik niet het coopenburo uit voor ik goed geholpen was. En daarna trok ik de hele stad/provincie uit elkaar.

Ik zit me langzaam maar zeker, gezien je inactiviteit en je "oh wat laat ze me lijden" gedrag af te vragen of jij niet depressief bent.

Als dat niet zo is, dan begin ik langzaam aan door te krijgen wat ze aan het doen is.
yeah right :') veel plezier van deur-tot-deur gaand :W (als ze al in dezelfde stad is)
Doe niet zo onrealistisch man.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120310240
quote:

Wat begrijp je niet aan het gegeven dat de politie niets doet hieraan, En de stad, provincie uit elkaar halen. Iedere deur in een omtrek van tig kilometers langsgaan? Dat is onmogelijk, maar oke blijkbaar ben ik zielig en doe ik niets om haar en de kinderen terug te krijgen. Je hebt gelijk het ligt allemaal aan mij.
pi_120310256
Damn, echt zieke situatie. Zou ook echt geen idee hebben wat te doen. Hoop in ieder geval dat ze tot bezinnen komt. En die kinderen, moeten die niet naar school? Of zijn ze nog te jong? Zou me echt zorgen maken om die kinderen.
pi_120310262
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

yeah right :') veel plezier van deur-tot-deur gaand :W (als ze al in dezelfde stad is)
Doe niet zo onrealistisch man.
Nee, hier op het forum zitten typen, dat helpt.

Als het moet, dan ga je van deur tot deur. Het gaat nog altijd om je kids waarvan je niet weet of ze al dan niet veilig zitten.
pi_120310271
quote:

:')
pi_120310278
Hoe kom je er bij dat de politie er niets aan doet?
Ik heb namelijk hele andere politie ervaringen hiermee.
pi_120310303
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:34 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ook.

Maar het ligt er ook aan hoe je je verhaal brengt.
pi_120310315
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:33 schreef chumafor het volgende:

[..]

Je hebt gelijk het ligt allemaal aan mij.
En dit is precies het gedrag dat ik bedoel.
pi_120310317
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:34 schreef Pvoesss het volgende:
Omdat ik ze aan de lijn heb gehad en ze me de eerder vermelde a.b en c hebben aangegeven.
pi_120310371
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:35 schreef chumafor het volgende:

[..]

Omdat ik ze aan de lijn heb gehad en ze me de eerder vermelde a.b en c hebben aangegeven.
Precies. Ik zou ze niet aan de lijn hebben, ik zou tegenover ze zitten.

Je bent zo inactief als de neten en ja, daar erger ik me aan.
Of je doet echt wat, of je stopt met miepen en accepteert de situatie.

Het komt misschien wat rot uit mijn strot, maar wat je moet doen is actief worden.
Nu zit je lijdzaaam af te wachten tot mozes weer naar de berg gaat.
pi_120310416
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:37 schreef maartend het volgende:

[..]

Precies. Ik zou ze niet aan de lijn hebben, ik zou tegenover ze zitten.

Je bent zo inactief al sde neten en ja, daar erger ik me aan.
Of je doet echt wat, of je stopt met miepen en accepteert de situatie.
Ja, als je een grote waffel naar de politie hebt gaan ze vast wel helpen. Kom op zeg, dit topic is een dag oud. Kunnen we weer on topic?
pi_120310428
Als je aan de lijn net zo apart je verhaal brengt als hier in dit topic dan snap ik wel ja dat ze er weinig mee doen.. Waarom over de telefoon, hoe ongerust ben je echt? Ik zie veel woorden weinig daden.
pi_120310496
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:38 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ja, als je een grote waffel naar de politie hebt gaan ze vast wel helpen. Kom op zeg, dit topic is een dag oud. Kunnen we weer on topic?
Ik ga niet met mijn grote waffel naar de politie, ik zorg er enkel voor dat ze me serieus nemen. En ja, daar heb ik vanuit mijn werk ervaring mee, serieus genomen worden door mensen die eigenlijk geen stap extra willen zetten.
Breng ik dat dan op een andere manier dan ik hier doe? Mwagh, ik mag het wel hopen.

En het gebeurde is al 48 uur geleden.
pi_120310599
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:40 schreef maartend het volgende:

[..]

Ik ga niet met mijn grote waffel naar de politie, ik zorg er enkel voor dat ze me serieus nemen. En ja, daar heb ik vanuit mijn werk ervaring mee, serieus genomen worden door mensen die eigenlijk geen stap extra willen zetten.
Breng ik dat dan op een andere manier dan ik hier doe? Mwagh, ik mag het wel hopen.

En het gebeurde is al 48 uur geleden.
Well, nu ik er over nadenk is het misschien wel beter fysiek naar een politiebureau te gaan dan alleen te bellen :).
pi_120310706
Ik denk het feit dat TS hier zo rustig op kan reageren, de reden is waarom hij het zo lang heeft uitgehouden met haar. :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_120311163
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:43 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Well, nu ik er over nadenk is het misschien wel beter fysiek naar een politiebureau te gaan dan alleen te bellen :).
Kijk, er spelen 2 zaken die beiden een andere axie vereisen.
- vriendin loopt weg, ze geeft wat onduidelijke signalen af, ze lijkt wat instabiel (hierop kun je rustig thuis afwachten)
- vriendin neemt kids mee, je weet niet waar ze zijn, vriendin lijkt wat instabiel (hierop moet je elke fysieke axie ondernemen die maar nodig is. je bent telefonisch bereikbaar via je gsm, dus je moet de deur uit)
pi_120311668
Eerlijk zijn he, zou je dit haar ooit kunnen vergeven? Ookal houd je zoveel van haar?
pi_120312005
Ik moet wel zeggen dat ik niet naar de politie zou stappen om een partner die bizar doet.
Ik zou wel naar de politie stappen om een partner die bizar doet en onze kinderen bij zich heeft. Gooi het vooral helemaal op die kinderen en dat je vreest voor hun veiligheid omdat je de partner psychotisch/depressief of anderszins onberekenbaar vindt overkomen. Vooral omdat dit gedrag nieuw is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_120312026
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk het feit dat TS hier zo rustig op kan reageren, de reden is waarom hij het zo lang heeft uitgehouden met haar. :)
Hoe kom je er bij dat hij rustig reageert? Ik lees geen rustig iemand.
pi_120312037
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik niet naar de politie zou stappen om een partner die bizar doet.
Ik zou wel naar de politie stappen om een partner die bizar doet en onze kinderen bij zich heeft. Gooi het vooral helemaal op die kinderen en dat je vreest voor hun veiligheid omdat je de partner psychotisch/depressief of anderszins onberekenbaar vindt overkomen. Vooral omdat dit gedrag nieuw is.
Kijk, zo zit het.
pi_120313075
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:30 schreef maartend het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij dat hij rustig reageert? Ik lees geen rustig iemand.
Hij komt niet als een gek over, of iemand die enorm alles in het honderd aan het analyzeren is.

Zoals gezegd, je hebt ook mensen in deze situatie die een stuk groffer hadden kunnen reageren. 'De bitch! Ik ben het nu zat, ik ga nu de politie bellen en de media opzoeken!!!@!'. etc ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_120317583
Ik denk dat TS hier vooral zijn hart wil luchten, ook daar is n forum voor bedoeld ;)
pi_120317964
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:35 schreef mimoma het volgende:
Ik denk dat TS hier vooral zijn hart wil luchten, ook daar is n forum voor bedoeld ;)
Maar wordt niet door iedereen zo begrepen. Maar inderdaad van me afschrijven is een manier om in ieder geval niet gek van het gepieker te worden.
pi_120318340
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 20:42 schreef chumafor het volgende:

[..]

Maar wordt niet door iedereen zo begrepen. Maar inderdaad van me afschrijven is een manier om in ieder geval niet gek van het gepieker te worden.
Kan iig wel uit je teksten opmaken dat je je wel doodongerust maakt.. Je zou voor minder, en blijf vooral van je af schrijven en laat de betwetertjes lekker voor wat ze zijn ;)
pi_120318586
Zeker, en ga vooral langs bij vrienden of vraag of ze langs komen. Kan gigantisch helpen in dit soort situaties. Sterkte ouwe!
pi_120324436
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 18:17 schreef Desmosedici het volgende:
Eerlijk zijn he, zou je dit haar ooit kunnen vergeven? Ookal houd je zoveel van haar?
Ik weet niet of ik haar dit ooit kan vergeven nee. Ongeacht de reden gaat het om de manier waarop ze het doet. Maar misschien kan ik haar met de tijd ook wel vergeven. Het zal in ieder geval tijd nodig hebben om mijn vertrouwen in haar te herstellen, als dat uberhaubt nog mogelijk is. We gaan de derde nacht in.

Haar zus heeft haar proberen te bereiken, maar die krijgt geen bericht en de telefoon gaat direct op voicemail. Ook heeft ze me niet gebeld of op een andere manier bericht, wat ze wel aangegeven had gisteren.

Mijn vertrouwen is erg laag nu en op dit moment steld ze mijn liefde zeer zwaar op de proef. Ik weet niet of ik dit nog langer aankan, want mijn geduld begint zo langzamerhand onder het vriespunt te raken.

Heb inmiddels iedereen die ik ken gevraagt naar haar auto uit te kijken, dat is wat ik in ieder geval nog kan doen. 3 dagen en 3 nachten is onmenselijk en zal voor de meeste mensen per definitie onvergeefbaar zijn en waarschijnlijk ook een reden om het uit te maken.

Ik ben echter niet de meeste, maar moeilijk zal het ook voor mij zijn.
pi_120324629
wat zeggen haar ouders ondertussen?
pi_120327024
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:39 schreef tjoptjop het volgende:
wat zeggen haar ouders ondertussen?
Ik denk dat die alleen maar hopen dat ze hun dochter levend terugzien, want hier is
dus duidelijk iets mis.
pi_120329344
En we zitten in de derde nacht, waarbij ik dus de hele dag niets van haar of de kinderen heb vernomen. Waarschijnlijk is het ook niet de laatste nacht.

inmiddels gaat er van alles door mijn hoofd heen. Tel daarbij weinig slaap, stress, paniek, radeloosheid en weinig tot geen eten bij op en je hebt een erg slechte cocktail. Als ik hierdoor al druk op de borst, tintelingen in mijn arm en koud+warme zweetaanvallen krijg. Wat zou er dan door haar vader heen gaan, die man heeft net een kleine infarct gehad.

Vreemd is dat het haar heel makkelijk afgaat om mij en haar familie, dit aan te doen. Ze houdt op geen enkele wijze rekening met onze gevoelens en lijkt mij ook totaal niet te missen. Toch blijft het mij wel raken en erg.

Er zullen mensen zijn die zeggen dat ik haar moet verlaten, maar dat kan of wil ik niet. Tenzij ze inderdaad met een ander ligt te krikken, dan wordt het een heel ander verhaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door chumafor op 15-12-2012 00:23:06 ]
pi_120329505
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:17 schreef chumafor het volgende:
En we zitten in de derde nacht, waarbij ik dus de hele dag niets van haar of de kinderen heb vernomen. Waarschijnlijk is het ook niet de laatste nacht.

inmiddels gaat er van alles door mijn hoofd heen. Tel daarbij weinig slaap, stress, paniek, radeloosheid en weinig tot geen eten bij op en je hebt een erg slechte cocktail. Als ik hierdoor al druk op de borst, tintelingen in mijn arm en koud+warme zweetaanvallen krijg. Wat zou er dan door haar vader heen gaan, die man heeft net een kleine infarct gehad.

Vreemd is dat het haar heel makkelijk afgaat om mij en haar familie, dit aan te doen. Ze houdt op geen enkele wijze rekening met onze gevoelens en lijkt mij ook totaal niet te missen. Toch blijft het mij wel raken en erg.
Ze is compleet in shock en overstuur en vraagt bij alles en iedereen nu op dit moment advies. En wel dusdanig advies dat dit met name haar eigen straatje schoon gaat vegen.

Ik geloof er geen reet van dat zij de koele kikker aan het uithangen is :)
pi_120329675
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ze is compleet in shock en overstuur en vraagt bij alles en iedereen nu op dit moment advies. En wel dusdanig advies dat dit met name haar eigen straatje schoon gaat vegen.

Ik geloof er geen reet van dat zij de koele kikker aan het uithangen is :)
Ow dat ze overstuur is en in shock dat zou kunnen en dus stoot ze nu maar iedereen die om haar geeft weg. Haar zus, haar ouders en haar vriend.
Wat bedoel je met de zin "En wel dusdanig advies dat dit met name haar eigen straatje schoon gaat vegen.' ?
pi_120330121
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 december 2012 15:34 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Begint het ondertussen geen zaak voor Bureau Jeugdzorg te worden??

Even voor de duidelijkheid: Bureau Jeugdzorg kan in deze zaak niets betekenen. Het enige wat zij kunnen doen is de politie inlichten en de kinderen achteraf in b.v. een pleeggezin zetten. Lijkt mij niet de juiste oplossing.

Wat jouw vriendin betreft TS, het komt op mij over alsof er inderdaad iets psychisch niet in orde is bij haar. Mede door het gebeuren dat haar vader net een hartinfarct heeft gehad en zij zichzelf nu in een situatie zet waarbij zij in het middelpunt staat.

Probeer haar nog eens te bellen/smsen o.i.d. met de vraag of je in ieder geval de kinderen even kunt spreken? Ik weet niet of dit een stomme tip is, zou ook niet weten wat je verder kunt doen, maar ik wens je in ieder geval veel sterkte.
pi_120330306
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:25 schreef chumafor het volgende:

[..]

Ow dat ze overstuur is en in shock dat zou kunnen en dus stoot ze nu maar iedereen die om haar geeft weg. Haar zus, haar ouders en haar vriend.
Wat bedoel je met de zin "En wel dusdanig advies dat dit met name haar eigen straatje schoon gaat vegen.' ?
Het hoofd loopt over. Ze is overspannen.

Wat ik daar mee bedoelde was het simpel. Als je zo overstuur bent, wil je graag bevestiging van anderen omdat je, jaja, enorm aan je zelf twijfelt!

En wat doen je 'vrienden' dan? Die zeggen; "meid! Natuurlijk heb je gelijk!"
pi_120330719
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:36 schreef chumafor het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik haar dit ooit kan vergeven nee. Ongeacht de reden gaat het om de manier waarop ze het doet. Maar misschien kan ik haar met de tijd ook wel vergeven. Het zal in ieder geval tijd nodig hebben om mijn vertrouwen in haar te herstellen, als dat uberhaubt nog mogelijk is. We gaan de derde nacht in.

Haar zus heeft haar proberen te bereiken, maar die krijgt geen bericht en de telefoon gaat direct op voicemail. Ook heeft ze me niet gebeld of op een andere manier bericht, wat ze wel aangegeven had gisteren.

Mijn vertrouwen is erg laag nu en op dit moment steld ze mijn liefde zeer zwaar op de proef. Ik weet niet of ik dit nog langer aankan, want mijn geduld begint zo langzamerhand onder het vriespunt te raken.

Heb inmiddels iedereen die ik ken gevraagt naar haar auto uit te kijken, dat is wat ik in ieder geval nog kan doen. 3 dagen en 3 nachten is onmenselijk en zal voor de meeste mensen per definitie onvergeefbaar zijn en waarschijnlijk ook een reden om het uit te maken.

Ik ben echter niet de meeste, maar moeilijk zal het ook voor mij zijn.
Ook jij verdient dit niet, of je hebt haar iets heel ergs aangedaan. Ik ga daar niet vanuit, ik geloof je verhaal want iets als dit verzin je niet zomaar. Misschien is dit toch echt het moment dat je met je hoofd moet denken ipv met je hart. Zet haar opzij. Je kinderen zijn het belangrijkst.
pi_120330855
Het is een raar verhaal.

Ook dat feit over de huisarts die langskomt om te vragen hoe het is door een telefoontje van persoon X (die je niet kent). Een huisarts komt na zo'n telefoontje niet langs.

En dat je dan aan geeft dat het huis tocht heeft helemaal niets met verhaal te maken. Zit totaal geen verband in.
pi_120331450
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:01 schreef By1 het volgende:
Het is een raar verhaal.

Ook dat feit over de huisarts die langskomt om te vragen hoe het is door een telefoontje van persoon X (die je niet kent). Een huisarts komt na zo'n telefoontje niet langs.

En dat je dan aan geeft dat het huis tocht heeft helemaal niets met verhaal te maken. Zit totaal geen verband in.
Misschien is het een idee om die huisarts op de hoogte te stellen? Wie weet is hij van meer op de hoogte dan TS en kan hij wat betekenen??
Echt veel keus lijkt TS me niet te hebben.
pi_120331783
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:31 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Misschien is het een idee om die huisarts op de hoogte te stellen? Wie weet is hij van meer op de hoogte dan TS en kan hij wat betekenen??
Echt veel keus lijkt TS me niet te hebben.
Het is een persoon die TS niet kent. Je gaat iemand zijn dokter niet bellen als je de vriend van diegene niet eens kent. Daarnaast bel je dan naar de ouders van dat meisje.

En als de huisarts langskomt en je gaat dan een verhaal ophangen dat het huis tocht is het hele verband wel zoek. Dissociatie.

En daarnaast komt een huisarts niet langs.

En mocht hij wel langs komen dan zou hij wel doorvragen en willen dat dit meisje contact opneemt als ze er is omdat hij zich zorgen maakt (want dat doet hij, anders kom je niet langs) en als ze dan geen contact opneemt binnen een dag dan zou hij de politie informeren. Dat zou logisch zijn.
pi_120332002
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:55 schreef By1 het volgende:

[..]

Het is een persoon die TS niet kent. Je gaat iemand zijn dokter niet bellen als je de vriend van diegene niet eens kent. Daarnaast bel je dan naar de ouders van dat meisje.

En als de huisarts langskomt en je gaat dan een verhaal ophangen dat het huis tocht is het hele verband wel zoek. Dissociatie.

En mocht hij wel langs komen dan zou hij wel doorvragen en willen dat dit meisje contact opneemt als ze er is omdat hij zich zorgen maakt (want dat doet hij, anders kom je niet langs) en als ze dan geen contact opneemt binnen een dag dan zou hij de politie informeren. Dat zou logisch zijn.
Uit het verhaal van TS maak ik op dat hij de huisarts wel degelijk kent.
En huisartsen kunnen wel degelijk huisbezoeken doen.

Op dit moment weten we nog niet waarom die huisarts langs is geweest, maar het is mogelijk wel een aanknopingspunt.

Verder snap ik niet zo goed welk punt je met je verhaaltje wilt maken.
pi_120332578
zou in ieder geval morgen naar de popo gaan

en wat je zei alsj e een grote waffel hebt helpen ze je niet eerder , je zou dus verbaasd staan te kijken hoevaak dat WEL zo gaat in t leven
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_120332704
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2012 01:55 schreef By1 het volgende:

[..]

Ik quote maar even een stukje uit de start van het topic:

quote:
We praten en doen veel om de relatie goed te houden. We zijn zelfs naar de arts geweest om te kijken wat er gedaan kan worden en hebben volgende week een gesprek om te kijken welk pad wij of alleen zij moet bewandelen om rust te vinden.
Als er dan iemand belt met de huisarts met mededeling zich zorgen te maken (overigens alleen mogelijk als ze daar op dat moment al is, want hoe komt die persoon anders aan het nummer?) en we zijn beiden al langsgeweest, wat zou een goede huisarts dan doen? Daarbij is het onze huisarts. Hij gaf aan dat hij had gehoopt dat ze thuis was om met haar te kunnen praten. Wat ik overigens wel vreemd vind is dat ze dan een ander laat bellen.

Daarbij als ze weet dat we po haar verzoek ook al hulp zoeken en ze dit ook aangeboden krijgt, waarom dan ineens wegvluchten en zo mogelijk een tot voor 72 uur geleden goede relatie om zeep helpen?

En goede relatie was het zeker, want ze zegt niet zomaar tegen haar moeder, vader en zus dat ik een zeer goede man ben en dat ze ontzettend van me houd. Nu weet ik niet meer of ze echt van me houd, want dit is iets wat je iemand waarvan je houd nooit aan zal doen naar mijn mening.

Rust omdat het huis haar teveel wordt? Mogelijk en acceptabel zelfs met de kinderen, maar niet wanneer ze me niet laat weten waar ze is, want dan lijkt ze eerder voor mij te vluchten en dat is iets wat ik niet snap en waardoor ik zo twijfel. ik weet dat ik haar nooit wat aan heb gedaan en kan me geen enkele aanleiding bedenken, waarom ze van mij zou moeten vluchten. Daarnaast geen enkel contact en me in het vage houden, dat is ontzettend zwaar en geeft me het idee dat ze me ergens voor wil straffen en misschien zelfs van me af wil, maar waarom?

[ Bericht 1% gewijzigd door chumafor op 15-12-2012 07:28:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')