die adviezen worden al 2 dagen gegeven.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:01 schreef destrovel het volgende:
Wandtegeltje geeft je een paar hele goede adviezen, volg die ook op.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:07 schreef Kumaa het volgende:
[..]
Dit zou ik sowieso doen, al is het maar om een melding oid te maken.
Volgens mij ga je er van uit dat jij degene bent die de keus heeft of jullie verder gaan na dit gebeuren of niet. Maar wat als ZIJ deze keus voor je maakt door de relatie te beëindigen? Ze neemt nu al je kinderen mee zonder te melden, wat denk je dat ze zal doen wanneer jullie geen relatie meer hebben? Denk je dat je je kinderen dan zal kunnen zien?
Ik denk dat je het beste zoveel mogelijk zwart op wit kan hebben voor het geval je dat in de toekomst nodig zal hebben. Ik weet dat het misschien ver lijkt allemaal, maar dit scenario moet je ook in je achterhoofd houden.
volgnsmij is ts een btje t type dat als zn vriendin op straat verkracht wordt er gewoon gezellig bij gaat staan kijken zonder iets te doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:17 schreef maartend het volgende:
[..]
die adviezen worden al 2 dagen gegeven.
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:34 schreef probeer het volgende:
TS al bij de politie geweest en verteld dat zijn kinderen zijn meegenomen door moeder, en niemand enig idee heeft waar ze zijn?
Zonee, slotje please, TS neemt het blijkbaar zelf allemaal niet zo serieus. Fucking hell, ben ik ff blij dat je mijn pa niet bent. Echt waardeloos dit.
Actie. M'n ogen branden gewoon wanneer ik je axie zie typen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:38 schreef maartend het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ik probeer hem al 2 dagen te schoppen om tot axie over te gaan. Anderen doen daar nog een schepje boven op.
Misschien dat hij vandaag is gegaan.
Ik zie het, en vind je moeite bewonderenswaardig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:38 schreef maartend het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ik probeer hem al 2 dagen te schoppen om tot actie over te gaan. Anderen doen daar nog een schepje boven op.
Misschien dat hij vandaag is gegaan.
Ik begreep dat hij had gebeld. En dat was het.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:54 schreef Ziba het volgende:
Tegen mij werd gezegd dat hij al naar de politie is gegaan maar dat ze niet wilden helpen ofzo?
Hoogst onwaarschijnlijk imo. Labiele vrouw neemt kinderen mee.
Ok. Raar gedoe.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:55 schreef maartend het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij had gebeld. En dat was het.
Volgens mij is hij het huis nog niet uitgeweest. Ouders dochter zaten gisteren bij hem.
En daar komt mijn frustratie dus uit voort.
Mijn ervaring met dit soort dingen: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 07:44 schreef chumafor het volgende:
[..]
Nee in de hele hele situatie kan ik geen verbanden zien. Ik kan alleen nadenken over wat ze heeft gezegt over de woning, het verleden en haar angsten, waarbij een van de angsten is dat ik haar verlaat, welke ze op deze manier behoorlijk aan het meehelpen is.
Klets.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:05 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Mijn ervaring met dit soort dingen: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
Als zij steeds bang is dat jij haar verlaat of vreemd gaat, is de kans groot dat ze zelf daarmee bezig is.
Je vriendin is ineens al voor 4 nachten spoorloos verdwenen mèt kinderen en jij hebt het vertrouwen in de situatie dat ze in geen 7 sloten tegelijk loopt of dat er iets ernstigs is gebeurd? En tegelijkertijd wil je haar wel even rust gunnen? Klinkt alsof je een hoop niet hebt verteld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:50 schreef chumafor het volgende:
De situatie nu is, dat ze een 4e nacht weg blijft en nog steeds op een onbekende plek.
Ik heb vandaag een behoorlijke ronde gemaakt door de plaats en het dorp hiernaast om te zien of ik haar auto ergens zie, maar niet gevonden. Ik begrijp dat er een aantal personen zijn die me gek vinden omdat ik niet langs de politie ga om de situatie uit te leggen en te vertellen dat ze verwart is vertrokken. Ik zal proberen uit te leggen waarom niet.
Ondanks dat ze al dan niet met haarzelf of de relatie in de knoop zit, verwacht ik niet dat zij de kinderen op welke manier dan ook pijn zal doen noch dat ze zichzelf wat aandoet. Ik vertrouw erop dat ze inderdaad bij persoon X is, waarvan ik inmiddels wel een voornaam heb ontvangen. Mogelijk een collega van haar, wat ik kan uitzoeken door met haar baas te bellen. Probleem is dat ik daarvan nog geen nummer heb gevonden om dit te kunnen bevestigen.
Inmiddels ben ik een groot gedeelte van de emotionele fase voorbij, waarbij ik zelfs een paar tellen aan een erg drastische en onomkeerbare uitweg heb gedacht, die gedachten vliegen nog steeds met vlagen door mijn hoofd.
Ik heb besloten haar deze dagen even te gunnen om tot bezinning en rust te komen en ook al heb ik al twee dagen niets van haar vernomen, dat maakt niet dat ik haar zal verlaten. Ze zit ergens mee en zal me misschien hard nodig hebben straks. Ik zal er dan voor haar zijn als ze het tenminste niet uit gaat maken als ze thuis komt, waar ik nog steeds bang voor ben.
vier dagen moet genoeg zijn hoop ik, tenminste als die mogelijke collega niet op haar aan het inpraten is.
Mocht ik overigens het nummer van haar baas niet vinden en is ze morgen nog niet thuis, dan ga ik bij haar werk langs om de informeren of ze de vriendin in kwestie kennen.
Dan begrijp je me verkeerd of zeg ik het verkeerd. In ieder geval is deze gedachten gang voor mij de enige manier om niet gek te worden en inderdaad een einde aan mijn leven te maken (te veel meegemaakt).quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je vriendin is ineens al voor 4 nachten spoorloos verdwenen mèt kinderen en jij hebt het vertrouwen in de situatie dat ze in geen 7 sloten tegelijk loopt of dat er iets ernstigs is gebeurd? En tegelijkertijd wil je haar wel even rust gunnen? Klinkt alsof je een hoop niet hebt verteld.
Nog geen idee, maar ik vermoed van niet.quote:
Daarvoor zijn ze nog te jong. De oudste gaat volgend jaar naar school.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:55 schreef Twinky het volgende:
zijn de kinderen naar school geweest?
Sjezus, en dat heb je niet eens ff gecontroleerdquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:59 schreef chumafor het volgende:
Nog geen idee, maar ik vermoed van niet.
Dat maakt echter niet dat ik maandag niet kan regisseren daar, waarbij ik het geluk heb dat mensen me daar kennen.
Sjesus, eraan gedacht dat, dat me door de emotie en stress misschien totaal is ontschoten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Sjezus, en dat heb je niet eens ff gecontroleerd
Dat klinkt eerder alsof je met jezelf in de knoop zit en ze even t.b.v. haarzelf en misschien de kinderen afstand van jou heeft genomen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:59 schreef chumafor het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerd of zeg ik het verkeerd. In ieder geval is deze gedachten gang voor mij de enige manier om niet gek te worden en inderdaad een einde aan mijn leven te maken (te veel meegemaakt).
Alles wat speelt en ik me kan bedenken in de situatie is verteld in mijn berichten, maar ik heb vandaag door rond te rijden ook nagedacht over het een en ander en ja ik vertrouw daarop.
Of het interesseert je eigenlijk vrij weinig....quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:08 schreef chumafor het volgende:
[..]
Sjesus, misschien dat, dat me door de emotie en stress totaal is ontschoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |